IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диалози с ИИ

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това е толкова безсмислено име на тема. Какви "диалози" може да имаш с айъй. Колкото може да имаш диалози с тостера, велосипеда или обувката си.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Selena2024 Разгледай мнение
      4. Ако има засенчване, произведеното електричество е не 6 пъти по-малко, а може да е 50 или дори 100 пъти по-малко. Това е защото всички клетки на панела са свързани последователно, и дори и да засенчиш само една от тях, това ще доведе до ограничаване на тока във цялата верига. Все едно че си засенчил целия панел и дори целия стринг. Тока на практика пада почти до 0. Тоест едно листо, паднало на 1 клетка на един единствен модул от целия стринг от да кажем 15 модула, та това едно листо ще доведе до драстично сриване на електропроизводството 10-20 или дори 50 пъти. Същото ще е и при колата.
      _______________________________________

      Хайде малко да разведря атмосферата

      Демек, ако само едно яко пиле се изцвъка изобилно върху мерцедеса или модула в соларен парк ще такова мамата на цялата префинена технология?

      Ами запрашаването? Как ги почистват? Стана ми любопитно.

      Въпросите са лаишки, не се впрягайте толкоз по това време
      Едни пиле малко ще навреди, но ако се изсере например летяща крава и засенчи цялата клетка, електропроизводството драстично ще падне. Да не казвам чак до 0, ама едно 50 пъти ще падне. Зависи колко плътна е сянката. Ако е от стълб или сграда наблизо, ще падне поне с 90%. А ако сложите черен лист хартия върху една единствена клетка, ще падне със 100% (тоест ще спре да произвежда ток).

      За да не се случва такъв драстичен ефект, клетките при модулите Канека са широки около 1 сантиметър и са високи почти 80 см. И тука зависи дали сянката е хоризонтална или вертикална. Ако модула се сложи така, щото клетките да са вертикални, една вертикална сянка например от стълб драстично ще срине електропроизводството. Ако модула е монтиран така, щото клетките да са хоризонтални, то тогава една хоризонтална сянка например от паркирана съседна кола пак ще срине тотално електропроизводството. При реалните електроцентрали клетките винаги се слагат да са вертикални, защото единствената възможна сянка е хоризонтална от предния ред с модули. При Мерцедеса ума ми го не побира как ще ги направят, след като в града има както хоризонтални, така и вертикални сенки.

      Барби започна да се усеща, защото видя, че неговия ИИ жестоко се е издънил. И сега един след друг пуска на ИИ моите постинги и неговия ИИ започва да подсмърча и да се извинява. Продължава обаче да говори за 20% ефективност,, което означава, че ИИ е тотално некомпетентен и не е наясно какво е КПД-то на аморфните модули.

      Ще кажа и още нещо, което не го знае нито невежата Барби, нито неговия ИИ. Реално колата на Мерцедес не е достатъчно само да се боядиса с фотоволтаична аморфна боя. Трябва след това тази боя с лазер да се нареже на клетки, и тези клетки да се свържат последователно с някакъв прозрачен проводник. И в зависимост от лазерното нарязване могат да се оформят клетки с една или друга физическа и визулана конфигурация. Така колата може да заприлича например на зебра (канеките така изглеждат) или да кажем на плочки за баня.

      За запрашаването на панелите се разчита на дъжд и сняг и на наклона на панела. Ако той е по-голям от 10-11 градуса, панела се самопочиства. Ако обаче е хоризонтален, пепелта полепва по него, влагата я разкалва, и с времето се получава доста дебел кален слой, който може да намали електропроизводството например 2 пъти. При мерцедеса ще го има този проблем с покрива.
      Last edited by Mateev; Днес, 00:45.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
        Ако това го е писал ИИ, значи е по-прост дори и от тебе ...
        Баста Нямам повече време за губене с един ЕГ Отивай да спориш с Мерцедес

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
          и тук ии окончателно загуби в диалога с матейко
          Ти остави ИИ. Инженерите на Мерцедес мигат на парцали.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
            1. Първо не е Wc, a Wp
            С теб да се спори за фотоволтаични панели
            е все едно Асен Василев да спори с Бойко Борисов за икономика
            ----------------
            Няма разлика между Wp и Wc. Тези две съкращения се отнасят до една и съща мерна единица за мощността на фотоволтаичните слънчеви панели:

            - Wc означава "Watt-crête“ на френски език[5].
            - Wp означава "Watt-peak“ на английски език[5].


            Тези термини представляват максималната мощност (или „пик“), която даден соларен панел може да произведе при стандартни условия на изпитване, които са:

            1. Слънчева радиация от 1000 W/m².
            2. Температура на клетките от 25°C
            3. Въздушна маса от 1,5[2].

            Тази единица се използва за сравняване на ефективността на различни слънчеви панели[1]. Например един стандартен соларен панел обикновено има мощност между 400 и 500 Wp[3].

            Важно е да се отбележи, че Wp е теоретична стойност, базирана на оптимални условия. Действителната мощност на даден соларен панел може да варира в зависимост от много екологични и географски фактори[1].

            Цитати:
            [1] https://www.energuide.be/fr/question...rete-kwc/1409/
            [2] https://www.monabee.fr/blog/difference-w-kwh-kwc/
            [3] https://conseils-thermiques.org/cont...au-solaire.php
            [4] https://www.monkitsolaire.fr/blog/kw...sommation-n400
            [5] https://isowatt.fr/watt-crete/
            [6] https://www.upenergie.com/puissance-panneau-solaire/
            [7] https://www.connaissancedesenergies....uissance-crete
            [8] https://www.edf-solutions-solaires.c...ue/watt-crete/


            Last edited by barbaron; Днес, 00:10.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
              За Матеев, който ползва само руски език, ще преведем:
              -----------------------
              За да се изчисли годишното производство на слънчеви панели с ефективност 20% върху площ от 11 m², първо трябва да се оцени инсталираната мощност, а след това годишното производство.

              1. Оценка на инсталираната мощност :

              Стандартният соларен панел има мощност от около 235,3 Wp/m²[4]. При площ от 11 m² получаваме :

              11 m² × 235,3 Wp/m² = 2588,3 Wp ≈ 2,59 kWp

              2. Очаквано годишно производство:

              Във Франция една фотоволтаична инсталация с мощност 1 kWp може да произвежда между 800 и 1500 kWh годишно в зависимост от региона и условията на слънчево греене[2]. Нека приемем средна стойност от 1150 kWh/kWp/година.

              За нашата инсталация с мощност 2,59 kWp очакваното годишно производство ще бъде :

              2,59 kWp × 1150 kWh/kWp/година = 2978,5 kWh/година

              3. Корекция за 20% ефективност :

              Ефективността от 20 % вече е взета предвид в предишните изчисления, тъй като оценките на производството се основават на търговски слънчеви панели, които обикновено имат ефективност между 15 и 22 %[1].

              Така че изчисленото годишно производство за соларни панели с 20% ефективност на площ от 11 m² ще бъде около 2978,5 kWh годишно или приблизително 2979 kWh/година.

              Важно е да се отбележи, че тази приблизителна оценка може да варира в зависимост от фактори като географско положение, ориентация на панелите и местни метеорологични условия[1][2].

              Цитати:
              [1] https://6nergies.fr/blog/production-...nneau-solaire/
              [2] https://www.hellowatt.fr/panneaux-so...neaux-solaires
              [3] https://www.libow.fr/quelle-est-la-p...hotovoltaique/
              [4] https://www.wewise.fr/actualites/blo...uid-de-l-hiver
              [5] https://www.monkitsolaire.fr/blog/pr...u-solaire-n358
              [6] https://mypower.engie.fr/conseils/pa...pour-1-m2.html
              [7] https://mypower.engie.fr/conseils/en...ire-6000w.html
              [8] https://www.edf-solutions-solaires.c...aire-de-3000w/
              Ако това го е писал ИИ, значи е по-прост дори и от тебе ...

              Виж червените цифри. Те са грешни, а именно:
              1. Ефективността (КПД-то) на аморфните панели не е 20%, а 6.5%.
              2. Ефективната видима площ на колата от позицията на слънцето в плоскостта на видимост не е 11 кв.м., а максимум 5 кв.м.
              3. Сметките са направени по грешен начин и важат само за моно и поли-кристални модули.
              4. Соларната мощност на колата за аморфни панели ще е 1000 * 5 * 0.065 = 325 Wp (радиация 1000 W/кв.м. облъчва 5 кв.м., на които има боя с КПД 6.5%)
              5. Следователно средногодишното електропроизводство за региона на България е 1350 * 0.325 = 438.75 kWh (за Франция ще е подобно)
              6. Това е почти 7 пъти по-малко от твоите пишман сметки на невежа
              7. Ами засенчванията - хайде намали 2 пъти киловатчасовете
              8. Ами замърсяването на колата - хайде намали с още 10%
              9. И каква стана тя? Ами истинската цифра е 15 пъти по-ниска от твоята ЛЪЖЛИВА НЕКОМПЕТЕНТНА ЦИФРА
              10. Да не казвам, че ако боята е тъмна и ламарината на колата се нагрее до 50-60 градуса, заради високата температура електропроизводството ще падне поне с още 4-5%

              Коментар


              • Сега сме 2025 г., панелите са с повече от 520 Wc, някой тук бръщолеви за китайските панели от каменната епоха в България

                За Матеев, който ползва само руски език, ще преведем:
                -----------------------
                Правилно повдигате тези важни въпроси. В предишното изчисление за оценка на годишното производство на слънчеви панели с ефективност 20 % върху площ от 11 m² не бяха взети изрично предвид няколко решаващи фактора. Всъщност оценката се основаваше на общи средни стойности, които не отчитаха специфичните условия на мястото на инсталиране.

                За да се получи по-точна оценка, трябва да се вземат предвид следните фактори:

                1. Прозрачност на въздуха и замърсяване на атмосферата
                2. Засенчване от хоризонта (планини, сгради)
                3. Годишна и сезонна слънчева траектория
                4. Оптимален наклон на панела
                5. Ориентация (азимут) на панелите
                6. Влияние на температурата върху работата на модула
                7. Стареене на панелите
                8. Точно географско положение (географска ширина и дължина)
                9. Замърсяване на модулите и самопочистване чрез валежи
                10. Загуби, дължащи се на стъклото на модула

                Тези фактори могат да окажат значително влияние върху действителното производство, като го накарат да се различава с до 20 % от първоначалната оценка, в зависимост от специфичните условия на обекта.

                За точна оценка трябва да се използва специализиран софтуер за симулация, който взема предвид всички тези параметри, като например PVsyst или SAM (System Advisor Model). Тези инструменти дават възможност да се включат местните метеорологични данни, точната конфигурация на обекта и техническите характеристики на избраните панели.

                В заключение, първоначалната оценка от 2979 kWh/година трябва да се разглежда като грубо приближение. Точната оценка би изисквала подробно проучване, отчитащо всички споменати фактори, което би могло да доведе до значително различно годишно производство, потенциално по-ниско в много реални случаи.

                Цитати:
                [1] https://www.ntse-bg.org/UPLOADS/conf...m_WEB_2021.pdf
                [2] https://www.zazemiata.org/wp-content...april_2019.pdf
                [3] https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...=1721952882897
                Last edited by barbaron; Вчера, 23:36.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Selena2024 Разгледай мнение
                  4. Ако има засенчване, произведеното електричество е не 6 пъти по-малко, а може да е 50 или дори 100 пъти по-малко. Това е защото всички клетки на панела са свързани последователно, и дори и да засенчиш само една от тях, това ще доведе до ограничаване на тока във цялата верига. Все едно че си засенчил целия панел и дори целия стринг. Тока на практика пада почти до 0. Тоест едно листо, паднало на 1 клетка на един единствен модул от целия стринг от да кажем 15 модула, та това едно листо ще доведе до драстично сриване на електропроизводството 10-20 или дори 50 пъти. Същото ще е и при колата.
                  _______________________________________
                  Демек, ако само едно яко пиле се изцвъка изобилно върху мерцедеса или модула в соларен парк ще такова мамата на цялата префинена технология?
                  Ами запрашаването? Как ги почистват? Стана ми любопитно.
                  Въпросите са лаишки, не се впрягайте толкоз по това време
                  Ти на пауни ли вярваш

                  Коментар


                  • Сега сме 2025 г., панелите са с повече от 520 Wc, някой тук бръщолеви за китайските панели от каменната епоха в България
                    ---------------------
                    Vous avez raison de soulever ces points importants. Dans le calcul précédent pour estimer la production annuelle de panneaux solaires avec un rendement de 20% sur une surface de 11 m², plusieurs facteurs cruciaux n'ont pas été explicitement pris en compte. En effet, l'estimation était basée sur des moyennes générales qui ne tiennent pas compte des conditions spécifiques du site d'installation.

                    Pour obtenir une estimation plus précise, il faudrait effectivement considérer les facteurs suivants :

                    1. Transparence de l'air et pollution atmosphérique
                    2. Ombrage dû à l'horizon (montagnes, bâtiments)
                    3. Trajectoire solaire annuelle et saisonnière
                    4. Inclinaison optimale des panneaux
                    5. Orientation (azimut) des panneaux
                    6. Influence de la température sur le rendement des modules
                    7. Vieillissement des panneaux
                    8. Position géographique exacte (latitude et longitude)
                    9. Encrassement des modules et auto-nettoyage par les précipitations
                    10. Pertes dues au verre des modules

                    Ces facteurs peuvent significativement affecter la production réelle, la faisant varier de 20% par rapport à l'estimation initiale, selon les conditions spécifiques du site.

                    Pour une estimation précise, il faudrait utiliser un logiciel de simulation spécialisé qui prend en compte tous ces paramètres, comme PVsyst ou SAM (System Advisor Model). Ces outils permettent d'intégrer les données météorologiques locales, la configuration exacte du site, et les caractéristiques techniques des panneaux choisis.

                    En conclusion, l'estimation initiale de 2979 kWh/an doit être considérée comme une approximation grossière. Une évaluation précise nécessiterait une étude détaillée prenant en compte tous les facteurs mentionnés, ce qui pourrait conduire à une production annuelle significativement différente, potentiellement plus basse dans de nombreux cas réels.

                    Citations:
                    [1] https://www.ntse-bg.org/UPLOADS/conf...m_WEB_2021.pdf
                    [2] https://www.zazemiata.org/wp-content...april_2019.pdf
                    [3] https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...=1721952882897

                    Коментар


                    • 4. Ако има засенчване, произведеното електричество е не 6 пъти по-малко, а може да е 50 или дори 100 пъти по-малко. Това е защото всички клетки на панела са свързани последователно, и дори и да засенчиш само една от тях, това ще доведе до ограничаване на тока във цялата верига. Все едно че си засенчил целия панел и дори целия стринг. Тока на практика пада почти до 0. Тоест едно листо, паднало на 1 клетка на един единствен модул от целия стринг от да кажем 15 модула, та това едно листо ще доведе до драстично сриване на електропроизводството 10-20 или дори 50 пъти. Същото ще е и при колата.
                      _______________________________________

                      Хайде малко да разведря атмосферата

                      Демек, ако само едно яко пиле се изцвъка изобилно върху мерцедеса или модула в соларен парк ще такова мамата на цялата префинена технология?

                      Ами запрашаването? Как ги почистват? Стана ми любопитно.

                      Въпросите са лаишки, не се впрягайте толкоз по това време

                      Коментар


                      • Драги ми барби, искаш ли да ти дам файла на един слънчево-енергиен одит, писан от мене преди 15-20 години? В този одит подробно са описани всички фактори, влияещи на електропеоизводството. Говорим за поне 15-20 фактора и за всеки един от тях има формули, диаграми, начини как да се изчисли и т.н. Това е цял един научен труд - няма друг такъв в България.

                        Знаеш ли колко много фактори има още, които да намалят електропроизводството на колата? Да ти ги изреждам ли - прозрачност на въздуха, засенчване от линията на хоризонта (планини или сгради), които влияят силно на утрешното и вечерното засенчване, път на слънцето през цялата година, промяна на наклона на равнината на слънцето през годината, влияние на температурата на модулите върху електропроизводството, влияние на наклона на панелите, оптимален наклон за максимизиране на годишното електропроизводство, влияние на азимута на плоскостта на панелите, влияние на КПД-то на панелите, промяна на КПД-то с температурата, стареене на панелите с времето, позиция на панелите (Latitude и Longitude), коиято също влияе на видимия от даденото място наклон на равнината на слънцето, а от там и на електропроизводството, влияние на замърсяванията на модулите, влияние дори и на самото стъкло на модулите, защото то също намалява електропроизводството, самопоччистване на модулите от валежите - как и кога го има и кога го няма (при хоризонтални модули или при модули с наклон по-малък 11 градуса).

                        Въобще сметки, сметки, сметки, и аз знам и мога да ги направя и съм ги правил за над 300 централи. Мога да ги направя и за колата на Мерцедес, но повярвай ми - те ще останат много разочаровани. Ти също и твоят недообучен ИИ, която явно е скаран с тази материя (ти също).
                        Last edited by RUBLA; Вчера, 23:12. Причина: Спазвайте добрия тон!

                        Коментар


                        • и тук ии окончателно загуби в диалога с матейко
                          препоръка е

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                            Добре ... стига празни приказки
                            Може да впечатлиш някого в селската кръчма в Етъра, но не минават пред мен
                            Покажи ни къде са тези
                            грешни сметки, грешно зададени въпроси към ИИ,
                            грешни отговори от него, грешни цифри и
                            въобще тотални лъжи и простотии по темата.


                            Аз съм ги проверил, верни са
                            Получих подобна производителност от панелите (520 Wc/panel),
                            които сам си инсталирах (6000 Wc при мен и 6000 Wc при сина ми)
                            И сянка пада върху тях, и облаци има често около Париж

                            Ще пратя твоите "мисли" на Mercedes-Benz, те ще ти отговорят
                            Аз няма да си губя времето да те чета

                            И ти отговарям само заради другите читатели на темата

                            1. Първо не е Wc, a Wp
                            2. Директната слънчева радиация на повърхността на земята върху 1 кв.м. площ, перпендикулярна на оста към слънцето, е 1000 W/кв.м. в ярък слънчев ден през юни при незамърсен със смог въздух.
                            3. При облачно време върху панелите пада само дифузна радиация от всяка една точка на небето, като сумарно тя не надхвърля 150 W/кв.м. Тоест 6 пъти по-малка радиация, а от там и 6 пъти по-малко електропроизводство.
                            4. Ако има засенчване, произведеното електричество е не 6 пъти по-малко, а може да е 50 или дори 100 пъти по-малко. Това е защото всички клетки на панела са свързани последователно, и дори и да засенчиш само една от тях, това ще доведе до ограничаване на тока във цялата верига. Все едно че си засенчил целия панел и дори целия стринг. Тока на практика пада почти до 0. Тоест едно листо, паднало на 1 клетка на един единствен модул от целия стринг от да кажем 15 модула, та това едно листо ще доведе до драстично сриване на електропроизводството 10-20 или дори 50 пъти. Същото ще е и при колата.
                            5. В градска среда засенчването на колата ще е повече от 50% от времето - сгради, стълбове, дървета и т.н. Това със сигурност ще намали поне 2 пъти годишното електропроизводство от 1250 kWh.kWp.
                            6. КПД-то на боята ще е поне 2-3 пъти по-ниско от КПД-то на един модул с кристални клетки (моно или поли). Знам го това, защото знам как е измислена боята. Тя е измислена още преди 20 години от фирмата Канека. Тази фирма произвеждаше модули с тази боя, като технологията се нарича АМОРФНИ панели. Бяха много евтини, но КПД-то им беше повече от 3 пъти по-ниско от кристалните панели. Затова и фирмата Канека фалира, но технологията се знае, така че Мерцедес не са измислили нищо ново.

                            Нека сега да направим равносметка:
                            1. От по-лошо КПД - 3 пъти по-малко електропроизводство
                            2. От засенчвания в градска среда - 2 пъти по-малко електропроизводство
                            3. От това, че ефективната осветена площ в равнината, перпендикулярна към слънцето, е 2 пъти по-малко от необходимите 8 кв.м. на киловат - още 2 пъти по-ниско електропроизводство
                            4. От замърсявания на повърхността на колата - още 10% по-ниско електропроизводство
                            -----------------------------------------------
                            Резултат - 1350 / 3 / 2 / 2 * 0.9 = 100 kWh годишно електропроизводство на колата, ако е с аморфна фотоволтаична боя и ако се ползва в градска среда. Хайде нека засенчването да е по-малко и всичко друго да е идеално и пак 100-те kWh няма ка да станат 200 ...

                            Ха сега къде са твоите 3000 kWh, къде са моите 100 или хайде 200 kWh ????????????????????????????????

                            Last edited by RUBLA; Вчера, 23:11. Причина: Спазвайте добрия тон!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                              Матеев пак се изложи с грубия си език и невежество
                              За Матеев, който ползва само руски език, ще преведем:
                              -----------------------
                              С 3000 kWh енергия един електромобил може да измине значително разстояние. .
                              Абе...киловатчасовете в годишен план не са 3000. Цяло щастие ще е, ако надхвърлят 1000. Всички сметки на ИИ са ГРЕШНИ, повтарям - ГРЕШНИ. Не ми ги разправяй тези простотии на мене, след като ежедневно гледам електропроизводството на около 30-40 електроцентрали и ми е пределно ясно колко могат да произведат в годишен план.

                              За региона на България 1 kWp инсталирана мощност в годишен план може да произведе максимум 1250-1300 kWh електроенергия. И това при положение, че панелите са наклонени под оптимален наклон от 30 градуса. И това при положение, че няма абсолютно никакви засенчвания. Нито едното, нито другото е възможно при една лека кола.

                              При КПД-то на съвременните панели за инсталирането на 1 kWp фотоволтаици са необходими 8 кв.м. Колата е с по-малка площ, а освен всичко друго КПД-то на боята ще е драстично пониско от КПД-то на съвременен моно или поли-кристален модул.

                              Недей да ми твърдиш, че колата е 11 кв.м. Това е дърта лъжа, плод разбира се на твоето невежество. Верните квадратни метри са тези, които ги "вижда" слънцето. Затова недей да броиш прозорците, недей да броиш и задната заст на врати и калници и въобще недей да броиш истинската площ на покриви и капаци. Виж колко е площта на проекцията - ето това е истинската площ. За олигофрени - всеми една снимка, премери площта на това, което го виждаш в плоскостта на снимката, и после виж площта на всички плоскости, и ще откриеш, че ефективната площ на колата в плоскостта на видимост не надхвърля 4-5 кв.м. В годишен план такава площ ще произведе около 600-650 kWh електроенергия, ако е с монокристални модули, но заради по-лошото КПДна боята произведената електроенергия няма да е повече от 500 kWh. А сега добави и засенчващите обекти, които в градска среда са изключително много, и ако със засенчването в годишен план произведеш повече от 300 kWh ще е цяло чудо.

                              Last edited by RUBLA; Вчера, 23:10. Причина: Спазвайте добрия тон!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                                Сбъркал си човека, с когото спориш. Аз може да се каже че съм бащата и идеолога на българския соларен бизнес. Аз създадох първия и единствен соларен форум. Аз въведох терминологии на Български език в соларните технологии. Аз построих първата фотоволтаична централа. Аз проектирах около половината централи в България и изградих около 1/3 от всички централи в България. Аз създадох първият проект и така създадох стил за другите проектанти със знания как се проектира фотоволтаична електроцентрала. Аз създадох първият и май единственият Слънчево-енергиен одит от около 80 листа хартия с изчисления, таблици и диаграми, и после този одит го копираха всички други проектанти. Попитай всеки един собственик на централа в България кой е безспорният експерт по въпроса и ще чуеш моето име.

                                И в момента един невежа започва да спори със грешни сметки, грешно зададени въпроси към ИИ, грешни отговори от него, грешни цифри и въобще тотални лъжи и простотии по темата. Един невежа, който дори не е прочел моят постинг, а и да го е прочел, не го е разбрал. Един невежа, който дори не е в състояние да изчисли колко квадратни метра от боята на колата ще са подложени на слънчева радиация. Не мога да повярвам, че това се случва.
                                Добре ... стига празни приказки
                                Може да впечатлиш някого в селската кръчма в Етъра, но не минават пред мен
                                Покажи ни къде са тези
                                грешни сметки, грешно зададени въпроси към ИИ,
                                грешни отговори от него, грешни цифри и
                                въобще тотални лъжи и простотии по темата.


                                Аз съм ги проверил, верни са
                                Получих подобна производителност от панелите (520 Wc/panel),
                                които сам си инсталирах (6000 Wc при мен и 6000 Wc при сина ми)
                                И сянка пада върху тях, и облаци има често около Париж

                                Ще пратя твоите "мисли" на Mercedes-Benz, те ще ти отговорят
                                Аз няма да си губя времето да те чета

                                И ти отговарям само заради другите читатели на темата
                                Last edited by barbaron; Днес, 00:12.

                                Коментар

                                Working...
                                X