Всъщност Софикс е от 2000 така че доходността е по-висока.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лични финанси
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеНищо разбира се.Стига парите от работата му да са повечко за да мое ги загуби на борсата.И Черепа и Цеко Минев показаха как стават нещата,как се обират наивниците дето блеят и си мислят че някой ще им удвои парите...
Ако за периода си беше вложил парите на депозит при средна лихва от 6% за 20 години (като трябва да внимаваш през тия години да не нацелиш мина с фалирала банка) ще имаш 220% възвращаемост.
Тоест, инвестицияата в акции за период от 20 години на шибаната българска борсичка ще ти донесат двойно по-голяма възвращаемост отколкото парите в депозит. БЕЗ ДА БРОИМ ДИВИДЕНТИТЕ. С тях и с тяхното реинвестиране доходността ще скочи още много.
Ето ти фактологическа математика, пред фактите и боговете мълчат. Затова те моля да не съдиш тези които инвестират на борсата, категорично на база 20 годишен период ти доказах, че е по-добре част от парите да са ти на борсата отколкото на депозит при високите 6% - защото депозит от 6% годишно дават малко банки сега.Мнението ми не представлява съвет за покупко-продажба на акции, облигации и други видове ценни книжа
Коментар
-
Първоначално изпратено от Snipe Разгледай мнениеДа разбирам, че си пропуснал номера, който Порше извъртя на хедж-фондовете през 2008? Не че са спрели производството на коли, но си докараха някой и друг милиард от борсови операции.
Коментар
-
Първоначално изпратено от SOFIX Разгледай мнениеПешо, що такава злоба бе?! Към кого е
Коментар
-
Първоначално изпратено от keizer Разгледай мнениедавай къси тогава на Фейсбук, Оракъл и незнам си още колко компании. Както и в миналото Майкрософт, Епъл и т.н. Разбирам ти логиката, ама това не означава, че си прав.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеНямам честа да познавам богати хора на Запад.Ма не съм чул БМВ Фолксваген и Даймлер да са спрели производството и да търгуват акции.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеБМВ и Даймлер са фирми, не са хора, собствениците им обаче са хора и реално не участват в управлението. Просто си прибират дивидентите.
Всъщност за нормални пазари, това собственика да е и управляващ се приема като супер лош сигнал за пазара. Има си професионални управляващи и собственици. Когато някой иска фирмата да се управлява професионално си наема професионалист. Основен собственик и в същото време управляващ си е в 90% от случайте рецепта за нещастие.Мнението ми не представлява съвет за покупко-продажба на акции, облигации и други видове ценни книжа
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеНищо разбира се.Стига парите от работата му да са повечко за да мое ги загуби на борсата.И Черепа и Цеко Минев показаха как стават нещата,как се обират наивниците дето блеят и си мислят че някой ще им удвои парите...
Сегинка работим по утрояването
Коментар
-
Първоначално изпратено от nedev75 Разгледай мнениеИменно и аз за това казах, че моето усещане е че трябва да направя еди какво си, тоест така ми се живее.Ако чувстваш нещата както автора ги е изброил в лекцията и просто така ти идва отвътре да правиш-ами разбира се че така ще живееш.
та противно на всякаква логика си купих най-хубавата кола за тия пари, върната от лизинг, фул екстри, страшен кеф. след известно време пазарите се сринаха...
и така, добре че послушах себе си. иначе ни акции, ни кола, борсовият ми дебют щеше да е покъртителен хахаха. а колата до ден днешен си я търкалям и се оказа много успешна покупка ужасно ми е комфортна и нямам никакво намерение да я сменям
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеНямам честа да познавам богати хора на Запад.Ма не съм чул БМВ Фолксваген и Даймлер да са спрели производството и да търгуват акции.Равновесни знаеш ли че си много добър.Що не се пробваш в Сълза и смях?Честно развеселяваш ме много добре.
Всъщност за нормални пазари, това собственика да е и управляващ се приема като супер лош сигнал за пазара. Има си професионални управляващи и собственици. Когато някой иска фирмата да се управлява професионално си наема професионалист. Основен собственик и в същото време управляващ си е в 90% от случайте рецепта за нещастие.
Коментар
-
Първоначално изпратено от SOFIX Разгледай мнениеА какво пречи на човек хем да работи хем да търгува на борсата?
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеМи то това правят богатите хора на запад.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеМи тогава всички да спрем да работим и да почваме да купуваме акции...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Snipe Разгледай мнениеСпоред мен основният проблем е "изхвърлянето" с цел да се впечатли този или онзи. Т.е. да се изкара човек по-богат, отколкото е всъщност. В този ред на мисли цената на возилото сама по себе си няма решаващо значение. Кола за 5000лв. при месечен доход 400 е по-голяма глупост от чисто нова за 30 000 при доход 5000.
Проблемът при доста хора е, че всяко повишение на приходите води до съизмерим ръст на разходите, и в крайна сметка животът от заплата до заплата продължава.
Ако идеята ти е пестиш за да намалиш работата все повече и повече и накрая тотално да я спреш и да цъкаш от някой лаптоп на яхта на индексите за разнообразие и лека тръпка го разбирам!
Но тук има един проблем, малко хора могат да се откажат от основното.Трудно е.Пак заради психология.Аз имах 2-3 години един период на тотална омраза и писване от заниманието си и даже за това бях пуснал тема кога да се пенсионираме.Така се получи, че за един месец по здравословни причини бях далече от работа и о чудо! Взе да ми лиспва и нямах търпение да се върна в офиса.
Коментар
Коментар