IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Комплекси от затворен тип - мнения

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ctu
    Проблема ни на Софянци е огромен.
    И по зле ще става.

    1. Метрото,
    като всичко хубаво при нас е недомислено.
    Няма трета релса, поне на метростанциите.
    -балгодарение на която щеше да е възможно наличието на бързи линии
    подминаващи метростанции спомагащи за намалянето на тъпканицата и тн.

    2. Околовръстното,
    по-дебилен и недомислен проект надали може да се сътвори.
    Ако ДЪРЖАВАТА и Ватмана СЕРГЕЙ делят София на две. Такава в прериметъра на околовръстното и извън него са големи дебилиииииииииииии.
    Да си местят "Съединението прави пачката" въс Варна и да ни оставят да мирясаме.

    Ако живееш в Симеоново, Драгалевси. Бояна и тн. единстваната ти алтернатива да минеш от другата страна на околовръстното като пешеходец дори е само на детелините (непостроени за момента). Голям прас че има локални.
    Уличната регулация, трабваше да има подземни и надземни връзки с кварталите под и над околовръстното. Така ще се избегнат неизбежните заръствания по новоизградените детелини. Ще стане като в Америка ще има мигащи светофари на рампите за да те допуснат да се качиш на "Магистралата"
    ................
    Най-добре смяна на държавата май.
    Развесели ме.
    1. Какво е това метро, което да пропуска спирки, много ще е гот, то и без друго имаме 7 с мечтата да станат 13

    2. Околовръсното е единственото свястно нещо което направиха Ватмана и Батмана, а ти взе че го оплю.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ctu
      Проблема ни на Софянци е огромен.
      И по зле ще става.

      1. Метрото,
      като всичко хубаво при нас е недомислено.
      Няма трета релса, поне на метростанциите.
      -балгодарение на която щеше да е възможно наличието на бързи линии
      подминаващи метростанции спомагащи за намалянето на тъпканицата и тн.

      2. Околовръстното,
      по-дебилен и недомислен проект надали може да се сътвори.
      Ако ДЪРЖАВАТА и Ватмана СЕРГЕЙ делят София на две. Такава в прериметъра на околовръстното и извън него са големи дебилиииииииииииии.
      Да си местят "Съединението прави пачката" въс Варна и да ни оставят да мирясаме.

      Ако живееш в Симеоново, Драгалевси. Бояна и тн. единстваната ти алтернатива да минеш от другата страна на околовръстното като пешеходец дори е само на детелините (непостроени за момента). Голям прас че има локални.
      Уличната регулация, трабваше да има подземни и надземни връзки с кварталите под и над околовръстното. Така ще се избегнат неизбежните заръствания по новоизградените детелини. Ще стане като в Америка ще има мигащи светофари на рампите за да те допуснат да се качиш на "Магистралата"
      ................
      Най-добре смяна на държавата май.
      Не требе така с лошо. Поне има некви опити да се върви към по-убаво.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pastir
        Първоначално изпратено от Negramoten
        Първоначално изпратено от ctu
        Това е навякъде. Намери си работа около теб ако можеш.
        Или смени града по-добре гледай да си близо до спирка на Метро, каквото и да си говорим в момента тези в Люлин или Западен парк стигат до Св. Неделя за 5 мин. а скоро и до ректората или до Юнак. В обратна посока - също. А ако ти се шофира всеки ден, то няма значение дали живееш в София или Вакарел. Например, ако си в Младост 3 и се прибиращ по Цариградско, то от ХМС до Младост 3 в час пик ще се влачиш 30 мин. За по-малко ще стигнеш до Вакарел, а сигурно и по-малко гориво ще изхабиш.

        Очаквайте да стане нещо като в Москва, колкото си по-близо до метростанция, толкова си по-мобилен. Или някое жилище близо до метростанция може да е по-скъпо от такова в широкия център.
        Забравих да си изкажа мнението и за Москва. Бях там Юни месец по сл. въпроси и ми стана лошо. От летището до хотела с такси 2 и 40 мин (37 километра)... еба ми се мамата. Там за такси се плаща на час и ставката мисля беше в рейнджа 900-1100 рубли (един лев беше към 18-19 рубли летото, та вие си правете сметките). Добре, че не трябаше да го плащам, а се разминах само с подпис и фактура на фирмата, че щяха да ми отидат командировъчните :|. Иначе бензина е евтин от 18 до 24 рубли ( лев - лев и 30-40). Направи ми впечатление, че масова практика е пътуването на автостоп в самия град . На всяка спирка на градския транспорт имаше десетки стопаджий.

        Извода - там не е за ХОРА. За 6 дена се побърках, даже не ми се излизаше да гледам забележителности, щото ми ставаше лошо от тая лудница. Маршрута ми беше офис-хотел; хотел-офис и това е. Познати ми викат как не съм ходил да гледам центъра, ама как да ходя кат с градския транспорт ми е 2 часа в едната посока, балл съм го и центъра .
        Това със стопаджийте в Москва си е още от соца. Много е яко. Иначе поръчваш такси и чакаш около 40 мин да дойде. Аз съм ползвал стопа много пъти. Най-якия стоп в Москва беше с една превителствена кола. Вдига ръка и спира един голям мерцедес с лампа. Викам си "е сега стана някаква простотия". Отвътре само един шофьор.
        Ти закъде пита.
        За там и там казвам аз. Младежа обясни че вози някакав депутат и оня е на празненство и човека решил да изкара някой долар. Аз се чудя, а оня вика скачай бе човек това е правителствена кола никой не ни закача. А който е бил напоследък в Москва знае какви задръствания има. Оня пусна синята лампа и стигнахме за нула време. Даже остави ГСМ ако имам пак нужда да се возя ама не съм се обаждал, че в Москва човек винаги трябва да има едно на ум

        Коментар


        • Проблема ни на Софянци е огромен.
          И по зле ще става.

          1. Метрото,
          като всичко хубаво при нас е недомислено.
          Няма трета релса, поне на метростанциите.
          -балгодарение на която щеше да е възможно наличието на бързи линии
          подминаващи метростанции спомагащи за намалянето на тъпканицата и тн.

          2. Околовръстното,
          по-дебилен и недомислен проект надали може да се сътвори.
          Ако ДЪРЖАВАТА и Ватмана СЕРГЕЙ делят София на две. Такава в прериметъра на околовръстното и извън него са големи дебилиииииииииииии.
          Да си местят "Съединението прави пачката" въс Варна и да ни оставят да мирясаме.

          Ако живееш в Симеоново, Драгалевси. Бояна и тн. единстваната ти алтернатива да минеш от другата страна на околовръстното като пешеходец дори е само на детелините (непостроени за момента). Голям прас че има локални.
          Уличната регулация, трабваше да има подземни и надземни връзки с кварталите под и над околовръстното. Така ще се избегнат неизбежните заръствания по новоизградените детелини. Ще стане като в Америка ще има мигащи светофари на рампите за да те допуснат да се качиш на "Магистралата"
          ................
          Най-добре смяна на държавата май.

          Коментар


          • Ами така де: Всяка спирка, която уважава себе си, трябва да си има стопаджии - хихихии

            Ай, наздраве, че ми стана забавно

            Коментар


            • Първоначално изпратено от AfterDark
              Първоначално изпратено от Pastir
              Бал ли съм ги, гледам некви пущиняци изпружили ръката и спираха обикновени коли, които не приличат на таксита, ако са били нелегални може. Не съм се интересувал, не съм оттам пък и съм за малко.

              Тия много лоши хора бе, аз да бех щех да качвам стопаджии на аванта .

              Иначе има некъв чар тоя град, ама на селско момче като мене му идва в повече .
              Как се радвах на Софията, направо не е истина.

              Кат си разбирач по темата, я кажи кво значи ДПС (беше написано на полицайските коли)? Нещо като МВР ли е?
              това е като КАТ бе човек ...

              дорожно-патрульная-служба ...
              мерси .

              Коментар


              • хехе, да живеят братушките, стопаджии на всяка спирка и сумати служебни коли на ДПС из целия град :-)
                аз вие се оплаквате, че тук ДПС били навсякъде...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pastir
                  Бал ли съм ги, гледам некви пущиняци изпружили ръката и спираха обикновени коли, които не приличат на таксита, ако са били нелегални може. Не съм се интересувал, не съм оттам пък и съм за малко.

                  Тия много лоши хора бе, аз да бех щех да качвам стопаджии на аванта .

                  Иначе има некъв чар тоя град, ама на селско момче като мене му идва в повече .
                  Как се радвах на Софията, направо не е истина.

                  Кат си разбирач по темата, я кажи кво значи ДПС (беше написано на полицайските коли)? Нещо като МВР ли е?
                  това е като КАТ бе човек ...

                  дорожно-патрульная-служба ...

                  Коментар


                  • Бал ли съм ги, гледам некви пущиняци изпружили ръката и спираха обикновени коли, които не приличат на таксита, ако са били нелегални може. Не съм се интересувал, не съм оттам пък и съм за малко.

                    Тия много лоши хора бе, аз да бех щех да качвам стопаджии на аванта .

                    Иначе има некъв чар тоя град, ама на селско момче като мене му идва в повече .
                    Как се радвах на Софията, направо не е истина.

                    Кат си разбирач по темата, я кажи кво значи ДПС (беше написано на полицайските коли)? Нещо като МВР ли е?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pastir
                      Първоначално изпратено от Negramoten
                      Първоначално изпратено от ctu
                      Това е навякъде. Намери си работа около теб ако можеш.
                      Или смени града по-добре гледай да си близо до спирка на Метро, каквото и да си говорим в момента тези в Люлин или Западен парк стигат до Св. Неделя за 5 мин. а скоро и до ректората или до Юнак. В обратна посока - също. А ако ти се шофира всеки ден, то няма значение дали живееш в София или Вакарел. Например, ако си в Младост 3 и се прибиращ по Цариградско, то от ХМС до Младост 3 в час пик ще се влачиш 30 мин. За по-малко ще стигнеш до Вакарел, а сигурно и по-малко гориво ще изхабиш.

                      Очаквайте да стане нещо като в Москва, колкото си по-близо до метростанция, толкова си по-мобилен. Или някое жилище близо до метростанция може да е по-скъпо от такова в широкия център.
                      Забравих да си изкажа мнението и за Москва. Бях там Юни месец по сл. въпроси и ми стана лошо. От летището до хотела с такси 2 и 40 мин (37 километра)... еба ми се мамата. Там за такси се плаща на час и ставката мисля беше в рейнджа 900-1100 рубли (един лев беше към 18-19 рубли летото, та вие си правете сметките). Добре, че не трябаше да го плащам, а се разминах само с подпис и фактура на фирмата, че щяха да ми отидат командировъчните :|. Иначе бензина е евтин от 18 до 24 рубли ( лев - лев и 30-40). Направи ми впечатление, че масова практика е пътуването на автостоп в самия град . На всяка спирка на градския транспорт имаше десетки стопаджий.

                      Извода - там не е за ХОРА. За 6 дена се побърках, даже не ми се излизаше да гледам забележителности, щото ми ставаше лошо от тая лудница. Маршрута ми беше офис-хотел; хотел-офис и това е. Познати ми викат как не съм ходил да гледам центъра, ама как да ходя кат с градския транспорт ми е 2 часа в едната посока, балл съм го и центъра .
                      пастир,

                      извинявай, ама си се объркал много-много,

                      тия дето им викаш стопаджии си ловят нормалните таксита (нелегалните), а ти си се нахендрил на скъпото ...

                      там така се прави, дигаш ръка, някой спира и се пазарите, ако се разберете се качваш и се возиш където ти трябва ...

                      На всяка спирка на градския транспорт имаше десетки стопаджий.
                      Иначе това е много яко, за пръв път чувам такава интепретация, малко като във вицовете с чукчите ...

                      майтап ...

                      и аз винаги съм твърдял, че градът е ненормален и това със "стопаджиите" е една от характеристиките му, западняците не могат да я проумеят, а и не могат да се оправят, защото не знаят достатъчно руски ...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Negramoten
                        Първоначално изпратено от ctu
                        Това е навякъде. Намери си работа около теб ако можеш.
                        Или смени града по-добре гледай да си близо до спирка на Метро, каквото и да си говорим в момента тези в Люлин или Западен парк стигат до Св. Неделя за 5 мин. а скоро и до ректората или до Юнак. В обратна посока - също. А ако ти се шофира всеки ден, то няма значение дали живееш в София или Вакарел. Например, ако си в Младост 3 и се прибиращ по Цариградско, то от ХМС до Младост 3 в час пик ще се влачиш 30 мин. За по-малко ще стигнеш до Вакарел, а сигурно и по-малко гориво ще изхабиш.

                        Очаквайте да стане нещо като в Москва, колкото си по-близо до метростанция, толкова си по-мобилен. Или някое жилище близо до метростанция може да е по-скъпо от такова в широкия център.
                        Забравих да си изкажа мнението и за Москва. Бях там Юни месец по сл. въпроси и ми стана лошо. От летището до хотела с такси 2 и 40 мин (37 километра)... еба ми се мамата. Там за такси се плаща на час и ставката мисля беше в рейнджа 900-1100 рубли (един лев беше към 18-19 рубли летото, та вие си правете сметките). Добре, че не трябаше да го плащам, а се разминах само с подпис и фактура на фирмата, че щяха да ми отидат командировъчните :|. Иначе бензина е евтин от 18 до 24 рубли ( лев - лев и 30-40). Направи ми впечатление, че масова практика е пътуването на автостоп в самия град . На всяка спирка на градския транспорт имаше десетки стопаджий.

                        Извода - там не е за ХОРА. За 6 дена се побърках, даже не ми се излизаше да гледам забележителности, щото ми ставаше лошо от тая лудница. Маршрута ми беше офис-хотел; хотел-офис и това е. Познати ми викат как не съм ходил да гледам центъра, ама как да ходя кат с градския транспорт ми е 2 часа в едната посока, балл съм го и центъра .

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pastir
                          Станцията на университета първоначално беше планирана за 10.2007, ама я отложиха за същият месец ама 2009 май (а толко време се надявах некой ден да ставам 15 минути преди лекций и да не закъснявам :| - свърши тая).
                          Последно чух, че ще е 2010-та, като идеята да се пусне отсечката Младост - Юнак отпада, защото няма депо. Забавянето е на втория тунел, който се копае от "Японците". А за сутришното натъпкване си прав, но ако си малко по-ранобуден може и да си спестиш "удоволствието"...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Negramoten
                            Първоначално изпратено от ctu
                            Това е навякъде. Намери си работа около теб ако можеш.
                            Или смени града по-добре гледай да си близо до спирка на Метро, каквото и да си говорим в момента тези в Люлин или Западен парк стигат до Св. Неделя за 5 мин. а скоро и до ректората или до Юнак. В обратна посока - също. А ако ти се шофира всеки ден, то няма значение дали живееш в София или Вакарел. Например, ако си в Младост 3 и се прибиращ по Цариградско, то от ХМС до Младост 3 в час пик ще се влачиш 30 мин. За по-малко ще стигнеш до Вакарел, а сигурно и по-малко гориво ще изхабиш.

                            Очаквайте да стане нещо като в Москва, колкото си по-близо до метростанция, толкова си по-мобилен. Или някое жилище близо до метростанция може да е по-скъпо от такова в широкия център.
                            Наистина Люлинци сме доста облагодетелствани в това отношение. Не сме баш на село (като тия в Обеля), а пък на станция Константин Величков не е добре, защото сутрин в метрото не можеш да влезеш (требе да се наемат тъпкачи и там).

                            Станцията на университета първоначално беше планирана за 10.2007, ама я отложиха за същият месец ама 2009 май (а толко време се надявах некой ден да ставам 15 минути преди лекций и да не закъснявам :| - свърши тая).

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ctu
                              Това е навякъде. Намери си работа около теб ако можеш.
                              Или смени града по-добре гледай да си близо до спирка на Метро, каквото и да си говорим в момента тези в Люлин или Западен парк стигат до Св. Неделя за 5 мин. а скоро и до ректората или до Юнак. В обратна посока - също. А ако ти се шофира всеки ден, то няма значение дали живееш в София или Вакарел. Например, ако си в Младост 3 и се прибиращ по Цариградско, то от ХМС до Младост 3 в час пик ще се влачиш 30 мин. За по-малко ще стигнеш до Вакарел, а сигурно и по-малко гориво ще изхабиш.

                              Очаквайте да стане нещо като в Москва, колкото си по-близо до метростанция, толкова си по-мобилен. Или някое жилище близо до метростанция може да е по-скъпо от такова в широкия център.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от yerdna
                                Всяка божа сутрин се влача с колата по България и трябва да ти кажа, че ако не тръгнеш в 7:00, 7:15 най-късно, можеш спокойно да си калкулираш като краен минимум едни 40 минути до Орлов мост. Това е от кръстовището на България и Гоце Делчев. Понякога взимам обходен маршрут през Хладилника и телевизионната кула и на Костенски водопад е малък ад от коли, ....
                                Това е навякъде. Намери си работа около теб ако можеш.

                                Ако хората живеещи в Люлин не тичат на работа в Бизнеспарка и обратното "Околовръстното" ще опустее.

                                На Овча Купел на Банята ако не си минал преди седем, пред теб се пълни от
                                PK, PK, E, CO, C, KH, PK, E, PK,KH СO ............ нищо против хората, ама да идват с автобуса.

                                Лагера и изхода към "цар Борис III", до 7 без 10 се минава добре после е ад,
                                може да се радваш на опашка от дедушки и бабушки събрали се да гребат кисело мляко от багажника на една жигула. (всяка сутрин опашката се вие още по тъмно)
                                Да е жив и здрав проекта на Lagera Tulip http://imoti.investor.bg/?cat=122&id=70890
                                Лозенец по ул. Богатица до бул Арсеналски - дано си сменял накладките ако минеш след 7 и 10.
                                Добре че са задръстванията за да си припомня какво беше да си слушаш музика на воля

                                Според мен това е на дневен ред за главоболене:
                                http://pazari.dnevnik.bg/show/586583/

                                Ако наистина банките сега дават КРЕДИТИ само след акт 15,
                                ще падне едно подписване на анексчета иначе рахат да са им тия 10% дето са взели от пазарящите на кредит.

                                Оптимистичното е: Стигне ли се до анекси....

                                Коментар

                                Working...
                                X