IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Комплекси от затворен тип - мнения

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ха честито (пействам от сайта на Райфайзен)

    Годишни лихвени проценти

    за кредити в ЕВРО
    - 9.05% при срок на кредита до 15 год. вкл.
    - 10.05% при срок на кредита над 15 год.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Tireur
      Първоначално изпратено от ctu
      Криза а?
      http://www.bulborsa.com/project/view...php?adid=25068
      Това е в сгрдата "Мишел" на бул. "България".

      Оптимисти!
      е тва е по-евтино:

      http://www.sunnyislesmiamirealestate...ndo=HIDDEN_BAY

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ctu
        Криза а?
        http://www.bulborsa.com/project/view...php?adid=25068
        Това е в сгрдата "Мишел" на бул. "България".

        Оптимисти!

        Коментар


        • L!VD Apartments
          http://www.building.bg/index.php?go=show&id=124101&hot=

          Ето го пак линка за 750 евро, след като го проверих се връзва пак над 1000 евро затова го махнах.


          Криза а?
          http://www.bulborsa.com/project/view...php?adid=25068
          Това е в сгрдата "Мишел" на бул. "България".

          А градинките ги строят та пушек се вдига, направо темературата там е с 5 градуса по висока. Преди два дена ходих да окалям колата.
          Работниците споделиха, че през декември ще направят по дълга почивка.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bate Goiko
            Първоначално изпратено от voodooHunter
            Какво стана с поста за 750 евро/кв.м някой го изтри май? Да не мъти водата...
            И в Winslow ли стана 750 като в L!VD ?
            Дай боже всекиму както се казва...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от voodooHunter
              Какво стана с поста за 750 евро/кв.м някой го изтри май? Да не мъти водата...
              И в Winslow ли стана 750 като в L!VD ?

              Коментар


              • Какво стана с поста за 750 евро/кв.м някой го изтри май? Да не мъти водата...

                Коментар


                • Дали някой е ходил на обекта, строят ли ни се градинките?

                  Коментар


                  • http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=10541

                    Toва е перфектният общ работник.

                    Коментар


                    • ctu, възхищавам ти се на начина, по който пишеш. Аз спрях да пиша така в 4-5 клас.
                      Колкото до околовръстното, определено там не е мястото на толкова търговски площи. Въпрос на градоустройство. А връзките на платната към кварталите - според мен това ще е следващото, което ще се оправя. Въпрос на време и търпение. Все пак има трафик, който трябва да се пренасочи за доста дълъг период. В сряда от Младост до България си отседях 30-40 минути, защото малоумни хора са сложили спирка на ГТ точно преди светофара!!!

                      Коментар


                      • Нещата са повече от прости,
                        не се мисли в преспектива.
                        Не мисля че е изхвърляне да има през три спирки трета релса по средата.
                        Я помислете при една аваря, едната линия остава блокирана докато не се издърпа нещото до края. Супер гениално. Това не ускапява проекта кой знае колко, не се копае трета тръба или прави по широк тунел, това са къси бай-пасове но дават големи възможности за организация на транспорта. Все пак сме столица, май.

                        А околовръсното си е малоумно. Дано поне им стигне мозъка Локалните платна да се свържат с уличната мрежа с кварталите под и над него. Но с тия търговски обекти надали ще стане. След години за да стъпиш на околовръстното ще имаш да си чакаш като сега за Цариградското на Орлов мост. Гениално.

                        Трябва ли да ме радва това което се прави само и единствено защото е повече от без хич.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Negramoten
                          Първоначално изпратено от ctu
                          Да оплюх ги.
                          Попатувал съм поживял съм навън.

                          След гогини и тука ще има по развита Метро мрежа.
                          Идеята е следната тръгваш от Младост за Люлин или от Люлин за Летище.
                          Няма нужда да спираш навсякъде. Колкото и руснаците да плюят метрото на Ню Йорк, там е така (и не само там, Германия, Франция ......). Качваш се на бързто влакче, то спира на 2-3 централни спирки проуска следващите, спира на 2-3 крайни и бам за нула време си на Кенеди.
                          Това тука няма да е възможно.


                          Околовръсното, малоумие, малоумие. Там и Батман с Ватман да кръстосаш освен по 20-30 сгазени пешеходци друго няма да стане. Има толкова търговски обекти от двете страни на околовръстното и няма да има друга възможност за минаване от едната до сругата страна освен ако не заобиколиш и завъртиш 5 км до най-близата детелина, поизчакаш 5-10 светофара време за да обърнеш посоката на движение. Въобще, това е една недомислена Магистрала, не е за град. Всичките строители се учат сега на гърба на данакоплатеца, за какво ги пращаха навън да завършват. Можеби за да се погейчат, потурчат и пропият.
                          Добре ни сравни с Ню Йорк, но все пак неговия диаметър е 150 км. А между Люлин до летището са 17 км и 15 спирки на метрото, като време трябва да са около 30-40 мин. И аз искам Метрото да ми е като подземно такси, от нас до работата, ама и 5 спирки между двете ще преживея. А за претъпкването, то ако те мързи да станеш 30 мин по-рано и да пътуваш по-нормално си е твой проблем...

                          Това с "бързото" метро може би има логика, ако го взимаш за 50 км и след това дори си струва да вземеш "бавно" метро в обратна посока за 5 км. А у нас с попиканите 7 (дано доживеем 13) метростанции как виждаш да има такова нещо, то ако прескача някоя спирка, по добре пеш да отида, например от Опълченска до св. Неделя. Все едно говориш за бърз и бавен влак, ама София е с малък диаметър и е много гъстонаселена, така че всички спирки са натоварени и проблема не е във времето за пътуване между Люлин и летището - 30 мин. А за претоварването, то влакчетата в пиковите часове са през 5 мин и са по-къси от перона, т.е. според мен могат да се сгъстят и да се сложи по още някой вагон, така че да поемат поне 3 пъти повече трафик.

                          За околовръсното, което е магистрала не е проблема в липсата на подлези или пешеходни светофари, проблема е в глупостта да се направят толкова търговски площи точно там, все едно на Цариградско да се сърдя, че немога да пресека, а трябва да ходя до някоя спирка на градския транспорт и да ползвам подлеза. С околовръсното е същото, където има спирка има и детелина, където да пресечеш, а тези с търговските обекти там - да фалират и без друго достатачно време пречиха да се разшири това прословуто околовръсно...

                          Между другото има ли палан за метродиаметър близо до Градините? Май се говореше нещо за Горнобански път ...
                          100 % прав по всички въпроси.

                          Бил човека по чужбината - арно. Ама не може да се правят такива сравнения с Ню Йорк и София. Мащабите на нашата столица не оправдават едни такива "бързи" влакове.Дайте да направиме простото, по поле ша помилиме и за сложното .

                          Аз мисля, че по-скоро ctu иска да се изтъкне, че ги разбира нещата. Разберете всички чуждопоклонници - България не е САЩ, не е Германия - все още сме далече от развитите държави. Или спрете да мрънкате и дайте своя принос нещата да станат по-добри, или "който не му понася, да се изнася".

                          П.П. Малко ми е груб тона, ама свърши бирата и може би си го изкарах на колегата и за това .

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ctu
                            Да оплюх ги.
                            Попатувал съм поживял съм навън.

                            След гогини и тука ще има по развита Метро мрежа.
                            Идеята е следната тръгваш от Младост за Люлин или от Люлин за Летище.
                            Няма нужда да спираш навсякъде. Колкото и руснаците да плюят метрото на Ню Йорк, там е така (и не само там, Германия, Франция ......). Качваш се на бързто влакче, то спира на 2-3 централни спирки проуска следващите, спира на 2-3 крайни и бам за нула време си на Кенеди.
                            Това тука няма да е възможно.


                            Околовръсното, малоумие, малоумие. Там и Батман с Ватман да кръстосаш освен по 20-30 сгазени пешеходци друго няма да стане. Има толкова търговски обекти от двете страни на околовръстното и няма да има друга възможност за минаване от едната до сругата страна освен ако не заобиколиш и завъртиш 5 км до най-близата детелина, поизчакаш 5-10 светофара време за да обърнеш посоката на движение. Въобще, това е една недомислена Магистрала, не е за град. Всичките строители се учат сега на гърба на данакоплатеца, за какво ги пращаха навън да завършват. Можеби за да се погейчат, потурчат и пропият.
                            Добре ни сравни с Ню Йорк, но все пак неговия диаметър е 150 км. А между Люлин до летището са 17 км и 15 спирки на метрото, като време трябва да са около 30-40 мин. И аз искам Метрото да ми е като подземно такси, от нас до работата, ама и 5 спирки между двете ще преживея. А за претъпкването, то ако те мързи да станеш 30 мин по-рано и да пътуваш по-нормално си е твой проблем...

                            Това с "бързото" метро може би има логика, ако го взимаш за 50 км и след това дори си струва да вземеш "бавно" метро в обратна посока за 5 км. А у нас с попиканите 7 (дано доживеем 13) метростанции как виждаш да има такова нещо, то ако прескача някоя спирка, по добре пеш да отида, например от Опълченска до св. Неделя. Все едно говориш за бърз и бавен влак, ама София е с малък диаметър и е много гъстонаселена, така че всички спирки са натоварени и проблема не е във времето за пътуване между Люлин и летището - 30 мин. А за претоварването, то влакчетата в пиковите часове са през 5 мин и са по-къси от перона, т.е. според мен могат да се сгъстят и да се сложи по още някой вагон, така че да поемат поне 3 пъти повече трафик.

                            За околовръсното, което е магистрала не е проблема в липсата на подлези или пешеходни светофари, проблема е в глупостта да се направят толкова търговски площи точно там, все едно на Цариградско да се сърдя, че немога да пресека, а трябва да ходя до някоя спирка на градския транспорт и да ползвам подлеза. С околовръсното е същото, където има спирка има и детелина, където да пресечеш, а тези с търговските обекти там - да фалират и без друго достатачно време пречиха да се разшири това прословуто околовръсно...

                            Между другото има ли палан за метродиаметър близо до Градините? Май се говореше нещо за Горнобански път ...

                            Коментар


                            • Да оплюх ги.
                              Попатувал съм поживял съм навън.

                              След гогини и тука ще има по развита Метро мрежа.
                              Идеята е следната тръгваш от Младост за Люлин или от Люлин за Летище.
                              Няма нужда да спираш навсякъде. Колкото и руснаците да плюят метрото на Ню Йорк, там е така (и не само там, Германия, Франция ......). Качваш се на бързто влакче, то спира на 2-3 централни спирки проуска следващите, спира на 2-3 крайни и бам за нула време си на Кенеди.
                              Това тука няма да е възможно.


                              Околовръсното, малоумие, малоумие. Там и Батман с Ватман да кръстосаш освен по 20-30 сгазени пешеходци друго няма да стане. Има толкова търговски обекти от двете страни на околовръстното и няма да има друга възможност за минаване от едната до сругата страна освен ако не заобиколиш и завъртиш 5 км до най-близата детелина, поизчакаш 5-10 светофара време за да обърнеш посоката на движение. Въобще, това е една недомислена Магистрала, не е за град. Всичките строители се учат сега на гърба на данакоплатеца, за какво ги пращаха навън да завършват. Можеби за да се погейчат, потурчат и пропият.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Negramoten
                                Развесели ме.
                                1. Какво е това метро, което да пропуска спирки, много ще е гот, то и без друго имаме 7 с мечтата да станат 13

                                2. Околовръсното е единственото свястно нещо което направиха Ватмана и Батмана, а ти взе че го оплю.
                                И аз така. Особено за Батмана и Ватмана :-) :-) :-) ...

                                Коментар

                                Working...
                                X