Първоначално изпратено от tony1975
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фонд за недвижими имоти България АДСИЦ (5BU / BREF)
Collapse
X
-
Май месечните бюлетинчета им омръзна да ги пускат...
За новини относно строежа в тех парка, може да поглеждате тук:
https://www.skyscrapercity.com/showt...514269&page=80
Коментар
-
Първоначално изпратено от nobody Разгледай мнение
Така звучи, все едно това е новина и аз съм споделил някаква тайна. От инфото не се разбира, колко служители имат, но наемат много повече площи от сегашните, за да има за разрастване. Същото правят всички, които се местят на ново място. Геритидж е далече за много хора, но си има силни страни - ще има всичко в комплекса. С метрото от центъра не е толкова зле.
https://gradat.bg/news/2018/01/22/31...hti_v_garitage
По-старите офиси в Лондон поветиняват за сметка на новите
https://www.investor.bg/po-sveta/453...novite-275046/
И в София някой от старите офиси, в които съм работил, си останаха празни като се изнесохме.
За старите апартаменти е същото. Само ако са с добра локация, ги спасява
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеГоворих с един приятел във VMware. Наистина ги местят от колелото на 4-ти км. на околовръстното зад декатлон.
Много се оплака, защото там му е далече, а живее в Центъра. .
https://gradat.bg/news/2018/01/22/31...hti_v_garitage
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеГоворих с един приятел във VMware. Наистина ги местят от колелото на 4-ти км. на околовръстното зад декатлон.
Много се оплака, защото там му е далече, а живее в Центъра. Ще работи по често от вкъщи. Разбрах и че сградата на околовръстното не е Клас А, защото паркоместата не достигали, а това е критерий за клас А. Ако отидел на работа по-късно, нямало места. Това ме подсеща, че друг приятел плаща по 100 лв. на месец за паркомясто на работата си... Като цяло се местят, защото сградата на 4-ти км. им е отесняла.
Дано БРЕФ я направят истински клас А и всеки ще се премести при тях.
Не е препоръка. Имам акции.
Коментар
-
Говорих с един приятел във VMware. Наистина ги местят от колелото на 4-ти км. на околовръстното зад декатлон.
Много се оплака, защото там му е далече, а живее в Центъра. Ще работи по често от вкъщи. Разбрах и че сградата на околовръстното не е Клас А, защото паркоместата не достигали, а това е критерий за клас А. Ако отидел на работа по-късно, нямало места. Това ме подсеща, че друг приятел плаща по 100 лв. на месец за паркомясто на работата си... Като цяло се местят, защото сградата на 4-ти км. им е отесняла.
Дано БРЕФ я направят истински клас А и всеки ще се премести при тях.
Не е препоръка. Имам акции.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Не мога да кажа, че знам да има точни данни за миграцията, това от НСИ не ми вдъхва доверие.
Това, коетп аз гледам е следното. Пловдив се развива много добре, вече си е регионален център и много хора не идват към София от този регион. Другото, което виждам са новите фабрики в Северна България, Плевен, Ловеч, Русе. Това ще намали притока и от там. Освен това там вече са останали малко хора за жалост, спрямо преди години де.
- 1 like
Коментар
-
Със сигурност не трябва сегашните тенденции да се екстраполират, ще се подобрят нещата предполагам донякъде, но ето тук се вижда пирамида на населението https://www.cia.gov/library/publicat...k/geos/bu.html
прилича си точно на гъба
или още инфо тук http://worldpopulationreview.com/cou...ia-population/
иначе факт и при нас на оглед е идвал програмист от холандия но не знам доколко няколко хиляди чужденци към момента променят фундаментално картината
а прогнозата на НСИ наистина е че софия ще е горе-долу стабилна а доста областни градове ще намалеят с 30-60% това наистина ще е жалко...
http://nsi.bg/bg/content/2996/%D0%BF...BF%D0%BE%D0%BB
а вчера панорама беше точно на тази тема
https://bnt1.bnt.bg/bg/a/zashcho-blg...chezne-4012019Last edited by Felbuzz; 05.01.2019, 16:24.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nobody Разгледай мнение
Не бих ограничавал историята на София и мигрирането към града само до 25 години назад. Наистина целият пазар на НИ в София във всички сегменти се крепи на миграцията. Въпросът е до кога това ще продължи с достатъчно бързи темпове.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение
Не забелязвам населението в София да намалява. Даже забелязвам, че първите дошли тук преди 20-25 години вече не си ходят на село по празниците. Все повече странни коли висят на паркинга пред блока по време на празниците. А преди 10 години се изпразваше и нямаше кой да те напсува. Така, че населението намлява в България, но не и в София.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеАз мисля, че ключа от бараката е заровен другаде.
А именно в първокласния ток, който предполагам, че те са си осигурили за сградата. За непросветените това означава, че са вързани към две подстанции на ЧЕЗ и ако едната сгъне, другата продължава да подава ток. Наемателите продължават да работят. Много наематели би трябвало да изискват първокласен ток и при равни други условия (цена и локация) това да е определящото за избор.
Затова питам вас, като по-разбиращи, защото аз съм извън сектора на НИ, а в медиите никой не пише за първокласния ток, а само за клас А и клас Б. Колко от другите офис сгради в София са с първокласен ток? Колко от наемателите държат тока да е първокласен.
Имат ли БРЕФ първокласаен ток за тази сграда? Според мен, тъй като са доста педантични, би трябвало да имат.
Не трябва да се забравя, че сградата ще е Нова, тоест има предимство пред старите сгради, които са спестили нещо от изискванията по клас А, примерно двоен под или двоен таван. Всички помним, че като купиха сградата в Бизнес Парк -а и трябваше да преправят инсталациите.
Старото си е старо. Всеки ще иска да работи в истински клас А.
Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам
- 2 Харесвания
Коментар
-
Аз мисля, че ключа от бараката е заровен другаде.
А именно в първокласния ток, който предполагам, че те са си осигурили за сградата. За непросветените това означава, че са вързани към две подстанции на ЧЕЗ и ако едната сгъне, другата продължава да подава ток. Наемателите продължават да работят. Много наематели би трябвало да изискват първокласен ток и при равни други условия (цена и локация) това да е определящото за избор.
Затова питам вас, като по-разбиращи, защото аз съм извън сектора на НИ, а в медиите никой не пише за първокласния ток, а само за клас А и клас Б. Колко от другите офис сгради в София са с първокласен ток? Колко от наемателите държат тока да е първокласен.
Имат ли БРЕФ първокласаен ток за тази сграда? Според мен, тъй като са доста педантични, би трябвало да имат.
Не трябва да се забравя, че сградата ще е Нова, тоест има предимство пред старите сгради, които са спестили нещо от изискванията по клас А, примерно двоен под или двоен таван. Всички помним, че като купиха сградата в Бизнес Парк -а и трябваше да преправят инсталациите.
Старото си е старо. Всеки ще иска да работи в истински клас А.
Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. ИмамLast edited by oslo; 05.01.2019, 12:12.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Felbuzz Разгледай мнениеМястото определено е по-добро от камбаните но има какво да се желае - например връзката с квартал полигона е по кози пътеки където ако имаш късмет ще минеш ако нямаш ще те подгонят глутница кучета - преди две седмици минах да видя как е технопарка отивайки към мола на отиване добре на връщане още отдалече се разлаяха и обикалях по цариградско да се върна към технопарка и плиска, където живея. Ако човек идва от изток/гео милев е гадно защото трябва да се върви по булеварди и се минава кръговото на 4-ти километър. единствената нормална връзка с технопарка е по мостчето над цариградско. въобще самият район трябва да се облагороди от общината... ама като гледам как са оставили няколко кучета да лаят около туристите на църквата света неделя не стойте със затаен дъх...
аз се чудя в центъра на 200-300 метра от витошка е пълно с изоставени сгради, няма ли кой тях да ги оправи ами строят по разни поляни... при все че намалява всяка година населението кой ще работи/живее в тия сгради след 10-20-30 години
- 1 like
Коментар
-
Мястото определено е по-добро от камбаните но има какво да се желае - например връзката с квартал полигона е по кози пътеки където ако имаш късмет ще минеш ако нямаш ще те подгонят глутница кучета - преди две седмици минах да видя как е технопарка отивайки към мола на отиване добре на връщане още отдалече се разлаяха и обикалях по цариградско да се върна към технопарка и плиска, където живея. Ако човек идва от изток/гео милев е гадно защото трябва да се върви по булеварди и се минава кръговото на 4-ти километър. единствената нормална връзка с технопарка е по мостчето над цариградско. въобще самият район трябва да се облагороди от общината... ама като гледам как са оставили няколко кучета да лаят около туристите на църквата света неделя не стойте със затаен дъх...
аз се чудя в центъра на 200-300 метра от витошка е пълно с изоставени сгради, няма ли кой тях да ги оправи ами строят по разни поляни... при все че намалява всяка година населението кой ще работи/живее в тия сгради след 10-20-30 години
Коментар
-
ето я съседната сграда:
2. Sofia Tech One
Инвеститор: "Маркан холдинг".
РЗП: 45 600 кв.м.
Възложител: "Фраксинус инвестмънт", собственост на "Маркан Ти Ай", дружество от едноименния холдинг. Правото на строеж за тази сграда в "София тех парк" беше получено по спорен начин през пролетта на 2017 г. Без конкурс соченият за близък до бившия министър на икономиката Божидар Лукарски Ясен Игнатов (познат като вносител на Bose) придоби от държавното правото да строи срещу 5.64 млн. лв. Което беше много под пазара, особено на фона на следващия прозрачен търг за втора сграда. Игнатов продаде фирмата си "Фраксинус инвестмънт" на строителната "Маркан" за 1.6 млн. лв. ден след сделката с държавния парк.
Изпълнител: "Маркан".
Локация: "София тех парк".
Проект: правото за строеж включва сграда с 30 хил. кв.м отдаваема площ. Тя ще е на 12 етажа, на партера ще има търговски площи, а останалите етажи ще са с офиси. Ще има и един подземен етаж паркинг с капацитет 420 автомобила.
Проектант: "Маркан проект".
Инвестиция: цената на правото на строеж е 5.64 млн. лв., а "Фраксинус инвестмънт" е придобита от "Маркан" за 1.6 млн. лв.
Срок: септември 2020 г.
- 1 like
Коментар
Коментар