If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не знам за какво намаление в цените пишете, но в офертните цени такова не се вижда. Не знам и защо очаквате да има такова след като няма безработица, има инфлация и заплати и пенсии се повишават.
Ето, сегашната кавръкова справка, вече стабилно цената е над 1800 € кв. м.
Резултат от Вашето търсене на:
Вид имот: 2-СТАЕН,
Местоположение: град София
Особености: Тухла Да не се показват обяви, докладвани за проблем,
Средна цена на имотите в извадката: 127157 euro
Средна цена на кв.м: 1803 euro.
Те тая справка преди я развяваха, а сега я разлюбиха
Сега ако ги тълкуваш както дяволът евангелието не е мой проблем.
затварям темата, че досадихме.
Данни на Евростат за катастрофи с пияни или дрогирани шофьори няма. Иначе веднага ще ги представя на такива национални нихилисти,които само плюете по България. Има данни на българските власти, че САМО 1,5 процента от тежките катастрофи са предизвикани от пияни и дрогирани шофьори.
Това означава, че изобщо няма в България такъв сериозен проблем, а голямо медийно внимание получиха две катастрофи с дрогирани шофьори, което се използва от националните нихилисти да плюете по България.
Как не ви омръзна постоянно да плюете по България и да я изкарвате адът на Земята?
Не си го прочел правилно. Кво стана с английската гимназия?
Статийката ти казва, че половината от предизвикалите катастрофи са били пияни/дрогирани. Това ясно.
Не е ясно те два човека от петдесет милиона ли са или двайсет милиона от петдесет милиона.
Не става ясно за колко точно катастрофи говорим. За една катастрофа на година при 50 милиона неселение или за милион катастрофи?
Не даваш читав линк към целия текст. Някакъв търсещ сензация световно неизвестен “торес” написал, че кататсрофите в испания са “рокет” след пандемията.
Дай ми официална статистика, а не жълта публикация.
На пиян или дрогиран над 1 промил , 10 г да търка наровете и 100 000лв глоба
Не става въпрос за това,а,че ти твърдиш,че в България имало огромен проблем с пияни и дрогирани шофьори, а в Испания не.И се оказа, че само 1,5 процента от всички тежки катастрофи са предизвикани от пияни и дрогирани шофьори в България. А в Испания 50 процента от загиналите шофьори са били пияни или дрогирани.
Колкото до смъртността при катастрофи голямо значение имат и автомобилите.При средна възраст на колите в България от почти 20 години е ясно, че вероятността да загинеш в катастрофа в 20 годишна трошка е много по-голяма. Не случайно през 1990 г е имало над 1500 жертви на катастрофи в България при 530 за 2022г. При положение, че трафикът в момента е в пъти по-интензивен.Да,ама тогава колите не бяха сигурни.
Аз нищо не твърдя, виж си данните на Евростат.
Сега ако ги тълкуваш както дяволът евангелието не е мой проблем.
Държавите в ЕС с най-голям брой жертви на пътя от катастрофи спрямо размера на населението са Румъния и България, става ясно от данни на Европейската комисия.
През 2022 г. при пътнотранспортни произшествия в ЕС са загинали 20 600 души, като в сравнение с 2021-а има увеличение с 3%, но се обяснява с факта, че след пандемията нивото на движение по пътищата е възстановено.
Според данните от целия ЕС за 2021 г. (за 2022-а засега няма данни) 52% от смъртните случаи при катастрофи са при произшествия по извънградски пътища, 39% са в населени места и 9% по магистрали. В сравнение с предпандемичната 2019 г. смъртните случаи са с 2000 по-малко (-10 %).
В отделните държави има различен напредък - най-голямо е намалението на жертвите (над 30%) в Литва и Полша, след тях е Дания с 23%. На другия полюс - през последните три години броят на смъртните случаи в държави като Ирландия, Испания, Франция, Италия, Нидерландия и Швеция е останал почти без промяна или се е увеличил.
Не става въпрос за това,а,че ти твърдиш,че в България имало огромен проблем с пияни и дрогирани шофьори, а в Испания не.И се оказа, че само 1,5 процента от всички тежки катастрофи са предизвикани от пияни и дрогирани шофьори в България. А в Испания 50 процента от загиналите шофьори са били пияни или дрогирани.
Колкото до смъртността при катастрофи голямо значение имат и автомобилите.При средна възраст на колите в България от почти 20 години е ясно, че вероятността да загинеш в катастрофа в 20 годишна трошка е много по-голяма. Не случайно през 1990 г е имало над 1500 жертви на катастрофи в България при 530 за 2022г. При положение, че трафикът в момента е в пъти по-интензивен.Да,ама тогава колите не бяха сигурни.
Държавите в ЕС с най-голям брой жертви на пътя от катастрофи спрямо размера на населението са Румъния и България, става ясно от данни на Европейската комисия.
Първи в черната класация са румънците с 86 загинали на един милион жители, следва нашата страна със 78 жертви. Средната стойност за ЕС е 46 смъртни случая, като целта е да се намалят наполовина до 2030 г. с по-строги правила в сътрудничество с всички страни членки на съюза.
Отчита се, че като цяло ситуацията не се е променило значително в сравнение с периода преди пандемията. През 2020 г. има спад със 17% в сравнение с 2019-а. През изминалата година най-безопасни са били пътищата в Швеция с 21 загинали на един милион души и Дания с 26 смъртни случая.
През 2022 г. при пътнотранспортни произшествия в ЕС са загинали 20 600 души, като в сравнение с 2021-а има увеличение с 3%, но се обяснява с факта, че след пандемията нивото на движение по пътищата е възстановено.
Според данните от целия ЕС за 2021 г. (за 2022-а засега няма данни) 52% от смъртните случаи при катастрофи са при произшествия по извънградски пътища, 39% са в населени места и 9% по магистрали. В сравнение с предпандемичната 2019 г. смъртните случаи са с 2000 по-малко (-10 %).
В отделните държави има различен напредък - най-голямо е намалението на жертвите (над 30%) в Литва и Полша, след тях е Дания с 23%. На другия полюс - през последните три години броят на смъртните случаи в държави като Ирландия, Испания, Франция, Италия, Нидерландия и Швеция е останал почти без промяна или се е увеличил.
"Ударът върху достъпността на кредитите идва, когато паричното предлагане се свива – знак, че скокът на лихвените проценти на Фед източва пари от банковата система и това намалява достъпа до заеми. Това може да забави икономиката, като монетаристките икономисти предполагат, че може да предвещава срив и дефлация."
За който е позабравил 2008-9та ето му възможност да си преговори материала.
Какви проценти от населението-става въпрос колко процента са пияните и дрогирани шофьори,предизвиквали катастрофи,при които са загинали.А в Испания са 50 процента. За България няма такава статистика, но при условие, че само 1.5 процента от тежките катастрофи са предизвикани от пияни и дрогирани шофьори, то е ясно,че загиналите пияни и дрогирани шофьори ще са в пъти по-малко от тези в Испания.
Гледа се процентно колко катастрофи са предизвикани от пияни и дрогирани шофьори .
Не си го прочел правилно. Кво стана с английската гимназия?
Статийката ти казва, че половината от предизвикалите катастрофи са били пияни/дрогирани. Това ясно.
Не е ясно те два човека от петдесет милиона ли са или двайсет милиона от петдесет милиона.
Не става ясно за колко точно катастрофи говорим. За една катастрофа на година при 50 милиона неселение или за милион катастрофи?
Не даваш читав линк към целия текст. Някакъв търсещ сензация световно неизвестен “торес” написал, че кататсрофите в испания са “рокет” след пандемията.
Дай ми официална статистика, а не жълта публикация.
Коментар