Първоначално изпратено от nkavrakov1982
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво поскъпване очаквате на жилищните имоти?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Дюри Разгледай мнениеНе знам за какво намаление в цените пишете, но в офертните цени такова не се вижда. Не знам и защо очаквате да има такова след като няма безработица, има инфлация и заплати и пенсии се повишават.
Ето, сегашната кавръкова справка, вече стабилно цената е над 1800 € кв. м.
Резултат от Вашето търсене на:
Вид имот: 2-СТАЕН,
Местоположение: град София
Особености: Тухла
Да не се показват обяви, докладвани за проблем,
Средна цена на имотите в извадката: 127157 euro
Средна цена на кв.м: 1803 euro.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение
Аз нищо не твърдя, виж си данните на Евростат.
Сега ако ги тълкуваш както дяволът евангелието не е мой проблем.
затварям темата, че досадихме.
Това означава, че изобщо няма в България такъв сериозен проблем, а голямо медийно внимание получиха две катастрофи с дрогирани шофьори, което се използва от националните нихилисти да плюете по България.
Как не ви омръзна постоянно да плюете по България и да я изкарвате адът на Земята?Last edited by mirodes; 30.04.2023, 14:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от pa4anga Разгледай мнение
На пиян или дрогиран над 1 промил , 10 г да търка наровете и 100 000лв глоба
Коментар
-
Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение
Не си го прочел правилно. Кво стана с английската гимназия?
Статийката ти казва, че половината от предизвикалите катастрофи са били пияни/дрогирани. Това ясно.
Не е ясно те два човека от петдесет милиона ли са или двайсет милиона от петдесет милиона.
Не става ясно за колко точно катастрофи говорим. За една катастрофа на година при 50 милиона неселение или за милион катастрофи?
Не даваш читав линк към целия текст. Някакъв търсещ сензация световно неизвестен “торес” написал, че кататсрофите в испания са “рокет” след пандемията.
Дай ми официална статистика, а не жълта публикация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Не става въпрос за това,а,че ти твърдиш,че в България имало огромен проблем с пияни и дрогирани шофьори, а в Испания не.И се оказа, че само 1,5 процента от всички тежки катастрофи са предизвикани от пияни и дрогирани шофьори в България. А в Испания 50 процента от загиналите шофьори са били пияни или дрогирани.
Колкото до смъртността при катастрофи голямо значение имат и автомобилите.При средна възраст на колите в България от почти 20 години е ясно, че вероятността да загинеш в катастрофа в 20 годишна трошка е много по-голяма. Не случайно през 1990 г е имало над 1500 жертви на катастрофи в България при 530 за 2022г. При положение, че трафикът в момента е в пъти по-интензивен.Да,ама тогава колите не бяха сигурни.
Сега ако ги тълкуваш както дяволът евангелието не е мой проблем.
затварям темата, че досадихме.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение
Коя? А ето ти подобна на твоята статийка. Даже тука има бройка и цитират Евростат. Друго твърдят.
https://automedia.investor.bg/a/2-no...inali-na-patya
Държавите в ЕС с най-голям брой жертви на пътя от катастрофи спрямо размера на населението са Румъния и България, става ясно от данни на Европейската комисия.
През 2022 г. при пътнотранспортни произшествия в ЕС са загинали 20 600 души, като в сравнение с 2021-а има увеличение с 3%, но се обяснява с факта, че след пандемията нивото на движение по пътищата е възстановено.
Според данните от целия ЕС за 2021 г. (за 2022-а засега няма данни) 52% от смъртните случаи при катастрофи са при произшествия по извънградски пътища, 39% са в населени места и 9% по магистрали. В сравнение с предпандемичната 2019 г. смъртните случаи са с 2000 по-малко (-10 %).
В отделните държави има различен напредък - най-голямо е намалението на жертвите (над 30%) в Литва и Полша, след тях е Дания с 23%. На другия полюс - през последните три години броят на смъртните случаи в държави като Ирландия, Испания, Франция, Италия, Нидерландия и Швеция е останал почти без промяна или се е увеличил.
Колкото до смъртността при катастрофи голямо значение имат и автомобилите.При средна възраст на колите в България от почти 20 години е ясно, че вероятността да загинеш в катастрофа в 20 годишна трошка е много по-голяма. Не случайно през 1990 г е имало над 1500 жертви на катастрофи в България при 530 за 2022г. При положение, че трафикът в момента е в пъти по-интензивен.Да,ама тогава колите не бяха сигурни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Виж другата статия.
https://automedia.investor.bg/a/2-no...inali-na-patya
Държавите в ЕС с най-голям брой жертви на пътя от катастрофи спрямо размера на населението са Румъния и България, става ясно от данни на Европейската комисия.
Първи в черната класация са румънците с 86 загинали на един милион жители, следва нашата страна със 78 жертви. Средната стойност за ЕС е 46 смъртни случая, като целта е да се намалят наполовина до 2030 г. с по-строги правила в сътрудничество с всички страни членки на съюза.
Отчита се, че като цяло ситуацията не се е променило значително в сравнение с периода преди пандемията. През 2020 г. има спад със 17% в сравнение с 2019-а. През изминалата година най-безопасни са били пътищата в Швеция с 21 загинали на един милион души и Дания с 26 смъртни случая.
През 2022 г. при пътнотранспортни произшествия в ЕС са загинали 20 600 души, като в сравнение с 2021-а има увеличение с 3%, но се обяснява с факта, че след пандемията нивото на движение по пътищата е възстановено.
Според данните от целия ЕС за 2021 г. (за 2022-а засега няма данни) 52% от смъртните случаи при катастрофи са при произшествия по извънградски пътища, 39% са в населени места и 9% по магистрали. В сравнение с предпандемичната 2019 г. смъртните случаи са с 2000 по-малко (-10 %).
В отделните държави има различен напредък - най-голямо е намалението на жертвите (над 30%) в Литва и Полша, след тях е Дания с 23%. На другия полюс - през последните три години броят на смъртните случаи в държави като Ирландия, Испания, Франция, Италия, Нидерландия и Швеция е останал почти без промяна или се е увеличил.Last edited by Arana; 30.04.2023, 13:31.
Коментар
-
https://www.investor.bg/a/539-banki-...-dalgova-kriza
"Ударът върху достъпността на кредитите идва, когато паричното предлагане се свива – знак, че скокът на лихвените проценти на Фед източва пари от банковата система и това намалява достъпа до заеми. Това може да забави икономиката, като монетаристките икономисти предполагат, че може да предвещава срив и дефлация."
За който е позабравил 2008-9та ето му възможност да си преговори материала.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение
Не си го прочел правилно. Статийката ти казва, че половината от предизвикалите катастрофи са били пияни/дрогирани. Това ясно.
Не е ясно те два човека от петдесет милиона ли са или двайсет милиона от петдесет милиона.
Не става ясно за колко точно катастрофи говорим. За една на година при 50 милиона неселение или за милион?
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Какви проценти от населението-става въпрос колко процента са пияните и дрогирани шофьори,предизвиквали катастрофи,при които са загинали.А в Испания са 50 процента. За България няма такава статистика, но при условие, че само 1.5 процента от тежките катастрофи са предизвикани от пияни и дрогирани шофьори, то е ясно,че загиналите пияни и дрогирани шофьори ще са в пъти по-малко от тези в Испания.
Гледа се процентно колко катастрофи са предизвикани от пияни и дрогирани шофьори .
Статийката ти казва, че половината от предизвикалите катастрофи са били пияни/дрогирани. Това ясно.
Не е ясно те два човека от петдесет милиона ли са или двайсет милиона от петдесет милиона.
Не става ясно за колко точно катастрофи говорим. За една катастрофа на година при 50 милиона неселение или за милион катастрофи?
Не даваш читав линк към целия текст. Някакъв търсещ сензация световно неизвестен “торес” написал, че кататсрофите в испания са “рокет” след пандемията.
Дай ми официална статистика, а не жълта публикация.Last edited by Arana; 30.04.2023, 13:08.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение
Добър опит за манипулация. Половината от шофьорите правят катастрофи под влиянието на вещества. Това ясно, въпросът,драги ми уотсън, е колко процента са те от населението на държавата?
Щото кже да са двама катастрофирали от 50 милионно население и единият да е дрогиран. И пак ти се покриват твърденията в статията.
Като намеря време ще ровя за такава статистика. Днес съм без особен капацитет за подобна дейност.
Задачката е за 6 милиона колко катастрофи стават и за 50 милиона тоже за една и съща година.
Тогава можем да сравняваме реално.
И да са официални статистики, а не измислени сайтове.
Гледа се процентно колко катастрофи са предизвикани от пияни и дрогирани шофьори .
Всички данни сочат,че в Испания има много случаи на пияни и дрогирани шофьори, ама за теб като шопкиня"Е такова животно нема",дори и статистиката да е достатъчно показателна.Last edited by mirodes; 30.04.2023, 13:04.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Ето ти статията, в която ги пише тия неща. Аз като ти казвам, че българите са национални нихилисти номер 1 в света, не е случайно. Ти от един-два случая генерализираш нещата,а се оказва, че в Испания ситуацията с дрогираните и пияни шофьори е в пъти по-зле.Голяма превенция-50 процента от загиналите шофьори са били пияни или дрогирани.
Щото даже да са двама катастрофирали от 50 милионно население и единият да е дрогиран пак ти се покриват твърденията в статията.
Като намеря време ще ровя за такава статистика. Днес съм без особен капацитет за подобна дейност.
Задачката е за 6 милиона колко катастрофи стават и за 50 милиона тоже за една и съща година.
Тогава можем да сравняваме реално.
И да са официални статистики, а не измислени сайтове.Last edited by Arana; 30.04.2023, 12:55.
Коментар
Коментар