IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво поскъпване очаквате на жилищните имоти?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от MorskiShop Разгледай мнение
    Комуникацията си я води човек, назначен да приема обажда на клиенти, почистването се извършва от чистачки наети на граждански договор най-често и им се плаща на почистен апартамент. Ремонтите се извъшват от майстори, които също са на договор. Апартаментът се предава с приемнопредавателен протокол и ако ти върнат апартамента с нещо, което липсва, фирмата е длъжна да ти го възстанови. Повечето фирми са с по над 50 апартамента и с 80-90% заетост в зависимост от месеца. Определено е вариант за хора, които не им се занимава да отдават краткосрочно, или не живеят в града. Доста често апартаменти тип студиа или гарсониери изкарват в пъти повече от това, което биха изкарали като дългосрочен наем. За домашните любимци е като при рентакарите- ако открият доказателство за внесено животно нерегламентирано, клиентите с глобяват директно от картата или се подава жалба към Airbnb и след това същия клиент бива санкциониран от платформата. Вече ако няма доказателство, но има алергени, е Божа работа- няма застраховани.
    Тия ми казаха , че правели ДНК тест когато беше случая с алергията, та се чудех дали има някакви по=прости нначини, примерно стикери с някакъв реактив , които просто може да се залепят насам натам из апартамента и да се оцветят ако влезне куче/котка.

    Доколкото разбирам отговора дали собственика може да комуникира с клиента е не, не може. Така ли е ?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от MorskiShop Разгледай мнение
      Каквото пише в договора- това в. Било то относно за минимум предизвестие, налична дължима неустойка и нейния размер.
      Спираш нови заявки и нямам неустойки. За Сф силните месеци са летните. Но аз имам заявки само за Май досега. И няма да спирам, само уточнявам.
      Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

      Коментар


      • Първоначално изпратено от segato Разгледай мнение

        Да бе, спираш. Вече всичко е букнато до края на Август. Сигурно има букнати дни и Септември В района са останали 2-3 супер скъпи апартамента по 500-800 евро на ден. Как е така за минута прекратяваш ? Хората са си планирали ваканциите , купили билети ... мислиш ли че можеш да ги канселираш без причина ? Ако апартамента ти има някакъв проблем или е празен , сигурно можеш да спреш. Със сигурност имаш договор със предизвестие обаче. Пич много неша не са тия ясни . Това е бизнес. Тая фирма е наела хора да чистят , счетоводители. мениджъри Имат и договори с други фирми. Сигурно са и отказали няколко апартамента зашото няма ресурс да ги менажират. Ако утре всичките собственици спрат да дават под наем , те какво ше ги правят тия хора ? Трябва да имат време да реагират. Ако верно даваш АирБнб през агенция си виж договора и спри да говориш глупости.
        Каквото пише в договора- това в. Било то относно за минимум предизвестие, налична дължима неустойка и нейния размер.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от better Разгледай мнение

          Колега, прекалено много внимание му обръщаш на тоя. И децата разбраха, че е брокераз, при тва от най-ниско ниво, който дори не може да лъже.
          Кафа ми стана вече, баси наглеците

          Коментар


          • Първоначално изпратено от segato Разгледай мнение

            Ами и аз това досега говорих. Само че тия са оптимизирали малко повече нешата и работят с електронни брави. Но аз не мога да генерирам код и да пусна някой или аз да влезна без те да ми дадат код. Електронната брава обаче е удобна , че ми дава все пак някакъв контрол и ако искам , мога да проверя кога е използван апартамента и от кого, докато ако е с кутии и ключ как да стане ? Освен това няма начин клиент да направи копие и да влезне със собствен ключ. При мен нещата са малко по-сложни зашото имота е купен по особен начин заради данъците и фирма на собственик на агенцията ми води и счетоводството. Освен това някои разходи са си за моя сметка та е повече от 30%, горе-долу половината ми остава след данъци и разходи, но не знам точната разбивка. Досега не съм чул да е имало повреди от клиентите и не знам каква е процедурата , знам че агенцията се занимава и ми го продаваха като голям бенефит ( а излиза че не е)

            Напиши му го с червено да го види това за използването на имота. И да , фирмата може би отказва някои имоти защото на тях не са им изгодни. Мен ме караха да правя промени за да си работят по техния начин както с другите апартаменти. Също така определят правилата , примерно не може да се дава за по малко от 3 ( или 5 дни беше) , не може животни и т.н. С две думи те водят хорото. Ма е ок зашото аз даже не съм ги мислил тия неща и доста не ги знам и сега. Ако си говорех с клиентите и миналата година ме бяха питали може ли да си водят кучето сигурно шях да ги подведа. Разбрах чак тази година и то защото някакъв човек имал алергия и се опивал да си вземе кинтите та имаше разходи да доказват че е нямало кучета в апартамента.

            Въпроси, ше ми е интересно да кажеш как процедирате Вие. Примерно казуса в предишните постове. При Вас собствениците комуникират ли с клиентите ?
            Кой проверява апартамента след като се е изнесъл клиента. Хората, които чистят като гледам, не са баш експерти и сигурно могат да кажат не мога да пусна пералнята и липсват 3 чинии, ма чак пък да проверяват всичко и да взимат решения ... не ми изглежда възможно. Как биха разбрали примерно , че телевизора не е сменен ? Това са нискоквалифицирани длъжности. От друга страна пък колко човека може да се занимават с наем за 5 дни ?
            Съшо така как работите с алергиите и как установявате дали някой е дошъл примерно с котката.
            Комуникацията си я води човек, назначен да приема обажда на клиенти, почистването се извършва от чистачки наети на граждански договор най-често и им се плаща на почистен апартамент. Ремонтите се извъшват от майстори, които също са на договор. Апартаментът се предава с приемнопредавателен протокол и ако ти върнат апартамента с нещо, което липсва, фирмата е длъжна да ти го възстанови. Повечето фирми са с по над 50 апартамента и с 80-90% заетост в зависимост от месеца. Определено е вариант за хора, които не им се занимава да отдават краткосрочно, или не живеят в града. Доста често апартаменти тип студиа или гарсониери изкарват в пъти повече от това, което биха изкарали като дългосрочен наем. За домашните любимци е като при рентакарите- ако открият доказателство за внесено животно нерегламентирано, клиентите с глобяват директно от картата или се подава жалба към Airbnb и след това същия клиент бива санкциониран от платформата. Вече ако няма доказателство, но има алергени, е Божа работа- няма застраховани.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Bailor Разгледай мнение

              Писал е, всички сме го прочели, но защо сега отрича е интересно!
              не знам
              ама като прави така ме кара и в други неща да се съмнявам
              препоръка е

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение

                за люлин си писал
                няма да въртиш сега като дръта брокерица
                Писал е, всички сме го прочели, но защо сега отрича е интересно!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от better Разгледай мнение

                  Къде съм писал, че съм бил квартирант или че съм продал чайка?
                  за люлин си писал
                  няма да въртиш сега като дръта брокерица
                  препоръка е

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение

                    https://www.stariachinar.com/port-va...na-hrana-1.pdf

                    Вечеря за двама със салата, основно, десерт (поръчвайки средноскъпите неща, без изхвърляния) + бутилка вино ще дойде към 200 кинта с бакшиша.
                    Колкото във Виена преди 5 години.
                    Качеството е предполагам по-зле и от Хепито, както на 99% от местата в БГ.

                    Ресторантьорите много си повярваха напоследък. Цените са абсурдни на фона на това къде се намират и на качеството.
                    и има голяма вероятност да не ти даде
                    ...абе я по-добре 50евро на цигането и да е сигурна работата
                    препоръка е

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение

                      Дано да е запомнил Сегато, че се чудя ква още простотия ще изпляска.
                      Абе ти можеш ли да четеш ? Човека ти казва "и да не използва имота, без да е предупредил" как ше си говориш с клиентите ? Като какъв ? Та ти дори не можеш да влезнеш там да видиш как изглежда бе човече.
                      Last edited by segato; 08.05.2024, 21:34.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение

                        За минута спирам да отдавам и прекратявам букинга ако искам. Нямам договор с фирмата за период, нищо такова. Много плява като материя сте засмукали, полезно, но не в случая. А Бетерчо мислех че само от криптоси разбира и се занимава, но не...издава се че нема топки и кинта за 5 пари. Учи демо кое как. . Теоретиче демек.
                        Да бе, спираш. Вече всичко е букнато до края на Август. Сигурно има букнати дни и Септември В района са останали 2-3 супер скъпи апартамента по 500-800 евро на ден. Как е така за минута прекратяваш ? Хората са си планирали ваканциите , купили билети ... мислиш ли че можеш да ги канселираш без причина ? Ако апартамента ти има някакъв проблем или е празен , сигурно можеш да спреш. Със сигурност имаш договор със предизвестие обаче. Пич много неша не са тия ясни . Това е бизнес. Тая фирма е наела хора да чистят , счетоводители. мениджъри Имат и договори с други фирми. Сигурно са и отказали няколко апартамента зашото няма ресурс да ги менажират. Ако утре всичките собственици спрат да дават под наем , те какво ше ги правят тия хора ? Трябва да имат време да реагират. Ако верно даваш АирБнб през агенция си виж договора и спри да говориш глупости.
                        Last edited by segato; 08.05.2024, 21:23.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от segato Разгледай мнение

                          При мен нещата са малко по-сложни зашото имота е купен по особен начин заради данъците и фирма на собственик на агенцията
                          Явно убийствения данък в Кан, толкова ти е минимизирала печалбата от този апарт, че въпреки фирмените схеми, които си правил, плащаш такива данъци, че все едно не си го купил, а просто наел. Аз с air bnb съм решил да се договарям през 2026г, ако съм жив...Господ ще реши...
                          Last edited by Bailor; 08.05.2024, 21:04.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Evgo Разгледай мнение

                            Това е старо жилище и банята и кухнята са ремонтирани одавна - може би преди 1990 г.

                            Вероятно е на хора с много пари и сега искат да се преместят в модернистично жилище, като за 22 век,
                            Какви пари ? Къде виждаш нешо скъпо. Всичко е сбирщайн от социалистическо време. По-вероятно е да е на средна ръка комунистическа фамилия и сега наследниците да се опитват да изкарат някой лев. Въпроса е как му искат 4к на квадрат. За какво ?
                            Last edited by segato; 08.05.2024, 20:59.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от MorskiShop Разгледай мнение

                              В зависимост от фирмата се калкулира процент от печалбата на месец, която отива за фирмата и остатъка се превежда на собственика. Масово фирмите работят на 25-30%. Самите фирми се ангажират с поставянето на кутии за ключове с пинкод, почистването, посрещането и изпращането, ремонтирането при повреди и щети, както и допълнително денонощно обслужване по телефона при въпроси от гостите. Airbnb си имат политика за застраховане на жилища листнати в платформата, така че изплащат пари при щета от самия гост, но е дълга и широка там процедурата. Задължението на собственика е да плаща данъците на имота, и да не използва имота, без да е предупредил за което. Но не всеки имот става за такъв тип отдаване и фирмите отказват на хора с неатрактивни за тях апартаменти.
                              Ами и аз това досега говорих. Само че тия са оптимизирали малко повече нешата и работят с електронни брави. Но аз не мога да генерирам код и да пусна някой или аз да влезна без те да ми дадат код. Електронната брава обаче е удобна , че ми дава все пак някакъв контрол и ако искам , мога да проверя кога е използван апартамента и от кого, докато ако е с кутии и ключ как да стане ? Освен това няма начин клиент да направи копие и да влезне със собствен ключ. При мен нещата са малко по-сложни зашото имота е купен по особен начин заради данъците и фирма на собственик на агенцията ми води и счетоводството. Освен това някои разходи са си за моя сметка та е повече от 30%, горе-долу половината ми остава след данъци и разходи, но не знам точната разбивка. Досега не съм чул да е имало повреди от клиентите и не знам каква е процедурата , знам че агенцията се занимава и ми го продаваха като голям бенефит ( а излиза че не е)

                              Напиши му го с червено да го види това за използването на имота. И да , фирмата може би отказва някои имоти защото на тях не са им изгодни. Мен ме караха да правя промени за да си работят по техния начин както с другите апартаменти. Също така определят правилата , примерно не може да се дава за по малко от 3 ( или 5 дни беше) , не може животни и т.н. С две думи те водят хорото. Ма е ок зашото аз даже не съм ги мислил тия неща и доста не ги знам и сега. Ако си говорех с клиентите и миналата година ме бяха питали може ли да си водят кучето сигурно шях да ги подведа. Разбрах чак тази година и то защото някакъв човек имал алергия и се опивал да си вземе кинтите та имаше разходи да доказват че е нямало кучета в апартамента.

                              Въпроси, ше ми е интересно да кажеш как процедирате Вие. Примерно казуса в предишните постове. При Вас собствениците комуникират ли с клиентите ?
                              Кой проверява апартамента след като се е изнесъл клиента. Хората, които чистят като гледам, не са баш експерти и сигурно могат да кажат не мога да пусна пералнята и липсват 3 чинии, ма чак пък да проверяват всичко и да взимат решения ... не ми изглежда възможно. Как биха разбрали примерно , че телевизора не е сменен ? Това са нискоквалифицирани длъжности. От друга страна пък колко човека може да се занимават с наем за 5 дни ?
                              Съшо така как работите с алергиите и как установявате дали някой е дошъл примерно с котката.
                              Last edited by segato; 08.05.2024, 20:58.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от better Разгледай мнение

                                Къде съм писал, че съм бил квартирант или че съм продал чайка?
                                Абе и да не си писал, тука често се измисля и послъгва, а лъжата повторена 100пъти ставала истина.
                                Last edited by polax; 08.05.2024, 20:46.

                                Коментар

                                Working...
                                X