Първоначално изпратено от Julius_BG
Разгледай мнение
Да прав си, тогава нещата от към имоти бяха още мъгляви. Може би още имотите не се ценяха много. София не бе още магнит, бе минало времето на соф. жителство. Поземлените комисии връщаха имоти на кило. От масовата приватизация се купуваха имоти с декари или на престижни локации почти без пари.
Имам личен поглед как всеки работещ в ДАП и Булгарплод можеше да купи магазин плод и зеленчук на цената на 3-5бр ЗИЛа, ГАЗ 53А или ИФА W50.
Като локация магазините бяха на Оборище, Дондуков, Мадрид, Бирюзов, Исул и т.н. Хладилни и стокови клетки на тържище Слатина бяха по-евтини от един товарен автомобил.
Аз млад и зелен и баща ми шофер заприходихме една Авия, една Ифа, една Шкода Мадара и един от първите частни камиони в БГ. ГАЗ 53 с жълт номер и гордата отпред буква Ч ( частен)
Не купихме имот, но изкарахме много пари с тези камиони.:-)))))
Просто има моменти, когато имотите не се ценят много, пазара е пренаситен. В тези години за определени хора се давах вилни места по около 1000м2 в землищата на Локорско, Подгумер, Гниляне, Войняговци в равностойността на 200 ДМ. Дори нямаше много желаещи.
Взехме няколко и ги продадахме на пчелари.
Най-красноречивият пример, колко без пари и колко не се ценяха имоите е когато един нов Москвич Алеко в ДО Мототехника струваше около 12600 лева, точно толкова, колкото и нова двустайна панелка продавана от СВ ( строителни войски)
Бащата тогава ме попита, какво да правим част от кеша: Алеко или панелка, а аз избрах трето:-)
Коментар