IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво понижение очаквате на жилищните имоти? - АРХИВ 2

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
    Знам, че Joan ги знае тези неща, но за останалите:
    Евтинийка, а?
    Бре,

    все съм чувАл, че жена кат' види визон и изтрещява, ама исках да видя още колко глупости ще наговори Милото. Недей я сецва още - хихи

    П.П. Има там едни държавни кирийки из Дания и за новите автомобили, ама то няма кой да се сети да им погледне цените и да чатне що няма трафик. Демек средната им класа трудничко си позволява ново возило.

    Друго са си лафчетата за вело-визони по 5к евра, дет' пеят по улиците на Копенхаген "Пляс, пляс педалите ...."

    Коментар


    • Ммм дааа,

      хубаво си лафим ние за Копенхаген, обаче реалността в БГ не е за пренебрегване:

      България - трета по бедност в Европа

      http://bnt.bg/bg/news/view/43011/byl...dnost_v_evropa

      Източник : БНТ

      Направо потресаващо, ама ние си знаем песничката: българина може да обеднява, ама цените на имотите трябва да са само нагоре

      Коментар


      • Знам, че Joan ги знае тези неща, но за останалите:
        Евтинийка, а?

        Copenhagen is split into zones and the tickets price is calculated by how many zones you pass on you journey. In September 2010 the price is 11.50 DKK (1,54 euro) per zone and you must buy at least 2 zones (= 23 DKK (3.08 euro)). Short journeys in the centre of Copenhagen will cost you 23 DKK (3.08 euro) and a trip from the airport to the city centre is 34.50 DKK (4.63 euro) (3 zones). There are maps at train stations and bus stops where you can see how many zones you need to buy. The fine for travelling without a valid ticket is 750 DKK (100 euro).

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Joan Разгледай мнение
          И аз няма да споря, разхождала съм се достатъчно там. Коли си купуват, но просто не ги карат в града. Трафикът в Копенхаген няма нищо общо с този в София при съизмерима големина. Колкото до класата, пред мен жена с кожено палто от визон за поне 5 бона в евро(и вярвай ми, разбирам от това ) слезе от колелото си, заключи го за някаква рампа и спокойно си влезе в една красива сграда в центъра на града. Контрастът беше потресаващ.

          Аз лично бих предпочела такъв начин на живот бред безумните задръствания в София.

          Имам и снимки, но няма да ги качвам, не си струва усилието. Всеки може да си вярва в каквото си иска
          Няма нужда от снимки. Има интернет за тази работа.

          Визон до визона, самур до самура,
          мениджър до мениджъра,
          директор до директора.....
          http://www.youtube.com/watch?v=OYajXN4pPHI

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Zashtontcho Разгледай мнение
            Стига сте слушали на тая патка Жуан глупостите, едно е Копенхаген, друго е София.

            Колко е справедливият отбив от цената на апартамент при:

            1. Липса на гараж
            2. Скосени тавани

            За мен всяка едно от изброените сваля офертната цена с 10%, а комбинацията от двете с поне 25%. Малко ли е исканият отбив или е много?
            Ми според мене от офертната цена първо вадиш 30% и оттам почва пазарлъкът колко да ти свалят още за скосените тавани и липсата на гараж
            Never underestimate the predictability of stupidity

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Joan Разгледай мнение
              И аз няма да споря, разхождала съм се достатъчно там. Коли си купуват, но просто не ги карат в града. Трафикът в Копенхаген няма нищо общо с този в София при съизмерима големина. Колкото до класата, пред мен жена с кожено палто от визон за поне 5 бона в евро(и вярвай ми, разбирам от това ) слезе от колелото си, заключи го за някаква рампа и спокойно си влезе в една красива сграда в центъра на града. Контрастът беше потресаващ.

              Аз лично бих предпочела такъв начин на живот бред безумните задръствания в София.

              Имам и снимки, но няма да ги качвам, не си струва усилието. Всеки може да си вярва в каквото си иска
              Ще отговоря с един стар виц:
              Поискали душите в Рая от Господ да отидат да видят Ада.Речено-сторено-завел ги Бог в Ада и какво да видят-ресторанти,барове,паркове-всичко супер.Всички вкупом пожелали да останат там,Господ се опитал да ги вразуми,но душите били непреклонни.Съгласил се ,пуснал ги в Ада-но какво видели-казаните,огньовете и дяволи.
              -Какво става Господи,ние не видяхме това предният път.
              -Е ,тогава бяхте на туристическа обиколка.
              http://milom.blog.bg/

              Коментар


              • Стига сте слушали на тая патка Жуан глупостите, едно е Копенхаген, друго е София.

                Колко е справедливият отбив от цената на апартамент при:

                1. Липса на гараж
                2. Скосени тавани

                За мен всяка едно от изброените сваля офертната цена с 10%, а комбинацията от двете с поне 25%. Малко ли е исканият отбив или е много?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Tomy Разгледай мнение
                  Да караш колело в София си ечиста проба самоубийство! Или ще те блъсне някой, или ще те "измие" от някоя локва! Не разбирам що за еко са тия с велотата ама да караш всред гъста мъгла от изгорели газове на бензинови, дизелови и .. газови автомобили си е ... слабоумие!



                  Еееее ПР си е За Копенхаген не знам, но Амстердам не ебаш така То за туристите всичко е супер и интересно, ама те велосипедите не ги ползват за всичко! Ходят си и пеша, и от колите не се отказват! Но на всеки нашенец ми се набиват в очите първо велосипедите по гарите и хайде всички карат колело
                  За първото - и аз това казах.

                  За второто - не за всичко, а за много неща, за разлика от нас. Мой приятел в Копенхаген си има кола, но ходи на работа с метро, просто защото до апартамента му стига метро и не вижда смисъл от колата. С колата ходихме до Роскилде на фирода, не на фестивала

                  Друга приятелка пък живее в къща в покрайнините и пътува с велосипед, понякога тя с детето, понякога съпруга й - с кола и с детето. Хора с добро образование и прилична работа, не знам дали са средна класа или не.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
                    Нямам сили да споря.
                    Копенхаген казваш..... Ами разгледай статистиката за продажби на автомобили в Дания, която е с по-малко население от нас.
                    Стига сте ми говорили врели-некипели.
                    Сигурно датчаните купуват колите, покриват ги с чаршафи и се хвалят с тях на съседите и роднините.

                    http://www.statbank.dk/statbank5a/se...T=SD&buttons=0

                    П.П. Разрови се и за Холандия. Резултатът ще е същия.

                    П.П.П. Ако цените на нашия градски транспорт станат като техните, не велосипеди, ами и кънки ще прокараме, но пак казвам - тези под средната класа.
                    И аз няма да споря, разхождала съм се достатъчно там. Коли си купуват, но просто не ги карат в града. Трафикът в Копенхаген няма нищо общо с този в София при съизмерима големина. Колкото до класата, пред мен жена с кожено палто от визон за поне 5 бона в евро(и вярвай ми, разбирам от това ) слезе от колелото си, заключи го за някаква рампа и спокойно си влезе в една красива сграда в центъра на града. Контрастът беше потресаващ.

                    Аз лично бих предпочела такъв начин на живот бред безумните задръствания в София.

                    Имам и снимки, но няма да ги качвам, не си струва усилието. Всеки може да си вярва в каквото си иска

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнение
                      Гледам тук спор се заформил.Даже Веско ме намесва. ....Няма решение при което има само плюсове и друго такова само с минуси.....Дъщеря ми е голяма И тя решава дали да преспи в града или да паля джипката и да я прибирам.....С майка и имаше малко проблеми но като и казах че ще си намеря кой да живее с мен на село всичко се реши. . .
                      Ти сам си се забъркал тука откак си се регистрирал. Позовах се на теб, щото си от малкото останали със запомняща се и обоснована позиция. Другите плюят, псуват и изчезват
                      Иначе си направил своя избор и си преодолял разногласията за сметка на някои неудобства. Аз пък никого не навивам и да си слагам таралеж в гащите. Като му дойде времето и узреят главите може и да се видим в къща с двор. Като има внуци примерно.

                      Коментар


                      • Гледам тук спор се заформил.Даже Веско ме намесва.За себе си отдавна съм избрал.Варианти много.Всеки да избира сам и да преценява кое е най добро за семейството му.Няма решение при което има само плюсове и друго такова само с минуси.Всичко е индивидуално а понякога не става това което искаме а това което е възможно.Аз имам апартамент в града и къща в близко село.Дъщеря ми е голяма но засега не проявява интерес към дискотеките.Понякога ходят на кафе пицария или ресторант със приятели и съученици.И тя решава дали да преспи в града или да паля джипката и да я прибирам.Голяма е и не е проблем да остане сама.С майка и имаше малко проблеми но като и казах че ще си намеря кой да живее с мен на село всичко се реши.Не е луда да мизерува и гладува в града.Когато реша ходя и аз в града за да се заредя с култура,дори в София ходя и там най много култура и люкс.Като се заредя по два три месеца издържам.Иначе на село кеф ходиш за риба лаптопа под асмата и си джиткаш у интернет.Шаро лежи до теб в двора и мазето има всичко.От опита който имам си мисля че докато децата са малки по добре на село с дядо и баба като станат ученици в града.След 7 клас пак на село.Говоря за близки села с интернет кабелна и добри пътища.Селските кабеларки са велики.За 10 кинта програми бол всички мачове дават нелегално.Приятели даже идваха да гледат Реал и Барса като разбраха че на село предават мача.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Joan Разгледай мнение
                          Аз съм твърдо "за" велосипедите, но при условие, че има съответната инфрастуктура - алеи и безопасни условия за придвижване, както е в цитираните градове. Но в София наскоро самосвал премаза млада жена на велосипед, а и аз всеки ден наблюдавам тук там самоубийци с велосипеди, които слаломират сред настървени автомобилисти. Да не говорим, ако пък возят дете на велосипеда!

                          Иначе изобщо не е PR, наистина в Амстердам и Копенхаген това им е вече в начина на живот. И масово возят децата си така, в едни кошнички отпред на велосипеда, в дъжда и вятъра с дъждобранчета. Но първо, има прекрасни условия за велосипедистите, навсякъде широки алеи и забрана за коли по тях (мен лично на няколко пъти щяха да ме отнесат велосипедисти на вело-алеята, както си зяпах да снимам сгради, загубена туристка ). И второ, имат прекрасен градски (вкл. метро) и извънградски транспорт (влакове), което пък облекчава неимоверно трафика в града и от там, велосипедистите. Просто е удоволствие да се разхождаш из центъра на Копенхаген, и не само по пешеходните улици. Удоволствието се разваля само от цените по магазините

                          Но за София решението е метро (където го има) или пеша (който може), макар пешеходците в София да са подложени на същия геноцид, както и велосипедистите. Дори с кола е идиотско в тези задръствания.

                          А Бате Пешо е на село, ама е достатъчно близо до голям град, за да може детето му да учи в гимназията в града и да се прибира с автобуса.
                          Нямам сили да споря.
                          Копенхаген казваш..... Ами разгледай статистиката за продажби на автомобили в Дания, която е с по-малко население от нас.
                          Стига сте ми говорили врели-некипели.
                          Сигурно датчаните купуват колите, покриват ги с чаршафи и се хвалят с тях на съседите и роднините.

                          http://www.statbank.dk/statbank5a/se...T=SD&buttons=0

                          П.П. Разрови се и за Холандия. Резултатът ще е същия.

                          П.П.П. Ако цените на нашия градски транспорт станат като техните, не велосипеди, ами и кънки ще прокараме, но пак казвам - тези под средната класа.
                          Last edited by anon6706; 14.12.2010, 15:45.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Joan Разгледай мнение
                            Аз съм твърдо "за" велосипедите, но при условие, че има съответната инфрастуктура - алеи и безопасни условия за придвижване, както е в цитираните градове. Но в София наскоро самосвал премаза млада жена на велосипед, а и аз всеки ден наблюдавам тук там самоубийци с велосипеди, които слаломират сред настървени автомобилисти. Да не говорим, ако пък возят дете на велосипеда!
                            Да караш колело в София си ечиста проба самоубийство! Или ще те блъсне някой, или ще те "измие" от някоя локва! Не разбирам що за еко са тия с велотата ама да караш всред гъста мъгла от изгорели газове на бензинови, дизелови и .. газови автомобили си е ... слабоумие!

                            Първоначално изпратено от Joan Разгледай мнение
                            Иначе изобщо не е PR, наистина в Амстердам и Копенхаген това им е вече в начина на живот. И масово возят децата си така, в едни кошнички отпред на велосипеда, в дъжда и вятъра с дъждобранчета. Но първо, има прекрасни условия за велосипедистите, навсякъде широки алеи и забрана за коли по тях (мен лично на няколко пъти щяха да ме отнесат велосипедисти на вело-алеята, както си зяпах да снимам сгради, загубена туристка ). И второ, имат прекрасен градски (вкл. метро) и извънградски транспорт (влакове), което пък облекчава неимоверно трафика в града и от там, велосипедистите. Просто е удоволствие да се разхождаш из центъра на Копенхаген, и не само по пешеходните улици. Удоволствието се разваля само от цените по магазините
                            Еееее ПР си е За Копенхаген не знам, но Амстердам не ебаш така То за туристите всичко е супер и интересно, ама те велосипедите не ги ползват за всичко! Ходят си и пеша, и от колите не се отказват! Но на всеки нашенец ми се набиват в очите първо велосипедите по гарите и хайде всички карат колело
                            Socialism -- You Make It, They Take It.

                            Коментар


                            • Аз съм твърдо "за" велосипедите, но при условие, че има съответната инфрастуктура - алеи и безопасни условия за придвижване, както е в цитираните градове. Но в София наскоро самосвал премаза млада жена на велосипед, а и аз всеки ден наблюдавам тук там самоубийци с велосипеди, които слаломират сред настървени автомобилисти. Да не говорим, ако пък возят дете на велосипеда!

                              Иначе изобщо не е PR, наистина в Амстердам и Копенхаген това им е вече в начина на живот. И масово возят децата си така, в едни кошнички отпред на велосипеда, в дъжда и вятъра с дъждобранчета. Но първо, има прекрасни условия за велосипедистите, навсякъде широки алеи и забрана за коли по тях (мен лично на няколко пъти щяха да ме отнесат велосипедисти на вело-алеята, както си зяпах да снимам сгради, загубена туристка ). И второ, имат прекрасен градски (вкл. метро) и извънградски транспорт (влакове), което пък облекчава неимоверно трафика в града и от там, велосипедистите. Просто е удоволствие да се разхождаш из центъра на Копенхаген, и не само по пешеходните улици. Удоволствието се разваля само от цените по магазините

                              Но за София решението е метро (където го има) или пеша (който може), макар пешеходците в София да са подложени на същия геноцид, както и велосипедистите. Дори с кола е идиотско в тези задръствания.

                              А Бате Пешо е на село, ама е достатъчно близо до голям град, за да може детето му да учи в гимназията в града и да се прибира с автобуса.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Kosto Разгледай мнение
                                Като чете човек такива генерални изводи, ако не познава България, ще си помисли че някой ви е опряло дулото в главата, ако не живеете в апартамент в центъра на София (или Варна) или сте от английското кралско семейство и не можете да донесете няколко нацепени дърва. Доста мъже са си поизнежили ръчичките прекалено май...! Като си помисля, какви смели, силни и трудолюбиви хора са били дедите ни: ходили са на война, гледали са семейства, работили са груба работа без да гледат часа и като се огледам днес за претенциите и "мъките" на тинейджърите (и не само) а ла Стъклен дом, ми става смешно и съм още по-убеден че има много свободни ниши и че обществото ни робува на реклама...Значи може тъпакът да живее в кола в града, в гараж или в боксониера, но е срамно да стегне някоя селска къща например (която ще му е без пари) и да бачка? Напомням, че освен София и няколко села около София в България има и още "няколко" населени места и митовете и легендите за апартамент в града на всяка цена приключват...В България не може да има гладен човек, който иска да работи обаче. А е факт че мнозина хленчат всяка вечер по медиите, че били гладни. Въпрос на избор, казвам аз.
                                Чети внимателно, не първосигнално. Никой не хленчи и не реве, нито пък някой се оплаква, че е останал гладен.
                                Първо, не живеем в 19-и век, за да цепя дърва и да се грея. Второ, аз къщата и двора ще си ги стегна - а инфраструктурата? Съседите? Комуникациите? И тях ли ще ги "стегна"?
                                Който иска, нека си живее на село. Нищо лошо няма в това. Селският живот обаче не е за всеки, еле па за семейство с малки деца или тийнейджъри. Не и в България.
                                Never underestimate the predictability of stupidity

                                Коментар

                                Working...
                                X