IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коя е любимата Ви компания за застраховки ,,Живот"

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от divinesweet Разгледай мнение
    Ти си безнадежден. Освен да повтаряш едно и също друго не можеш…. Вероятно това са те научили на обучението и дотам… жалко, за толкова години и старание да не инвестират поне малко в човешки капитал…
    Още едно бонусче към визитката на вашата компания.
    Скъпа направих справка за брокера ти-"Но риск"ЕООД- на 278 място е за 2009 год.от общо 313 такива ресистрирани, като оборота ти е 36353лв., а аз самата го правя този оборот за 2 месеца.

    Коментар


    • Муси - това е важно покритие - сложи си го - аз не пускам клиент да си тръгне без него.

      Дивайн - кое написано от мен не е вярно? Хубаво - безнадежден съм, щом нямаш други доводи... просто финансовото ми мислене мааалко е напреднало от Първата световна и от Ричард Никсън насам.

      Извинявай, но нападките ти вече стават смешни.
      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mussi Разгледай мнение
        УНИКА - защото ми предлагат 200% (двеста процента) от ЗС при трайна нетрудоспособност - от което реално ме е страх
        Но нали си ги плащаш тези 200%, и то е само при злополука, а не и при заболяване

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
          Рийдъров - дори и да станем на клон - за клиентите е все тая. За Румъния - отговори колежката - конкурентите ни чакат същото да се случи и туканка от година и повече вече, ама все още копненията им напразни са.
          Да - би било по-секси да има по-добри данъчни облекчения - но за това вината не е в човекозастрахователите, а в крадливата държава.
          Нито сме виновни и за тъпотата на масовият човек, който продължава да си къта сухото в бамчицата, забравил ного бръже какво стана 97-а година.

          Не станали много голям фактор повади калпавият маркетинг - някои хора не разбират, че дори и да продаваш най-доброто, файдата не е голяма, ако това е известно на 0.03% от потенциалните ти клиенти... но има хора, които имат необходимото мислене, за да изберат подобен продукт - мнозина от тях - в този форум.
          Казваш фалит - варианти - два - или полиците се откупват от други човекозастрахователи (всеки ще възползва - това са готови клиенти) или договорите се прекратяват и хората си получават парите по откупна стойност... а при нас тя е мнооого по-висока, отколкото при други компании - още в първите години хората могат да си вземат вкараните парички с печалба... така че "бракът" въобще не е толкова дългосрочен.

          Много по-сигурни сме от бамчицата, защото сухото на нашите клиенти е защитено от евентуална хиперинфлация... а бамковият депозит не е.

          Муси - щом Алианц не те изкефиха - любопитно ми е коя компания си избра? Сподели, ако не тайна - и най-вече защо нея?
          УНИКА - защото ми предлагат 200% (двеста процента) от ЗС при трайна нетрудоспособност - от което реално ме е страх,както и при смрът при злополука
          Last edited by mussi; 23.07.2010, 14:00. Причина: допълнение
          Only God Can Judge me...

          Коментар


          • Ти си безнадежден. Освен да повтаряш едно и също друго не можеш…. Вероятно това са те научили на обучението и дотам… жалко, за толкова години и старание да не инвестират поне малко в човешки капитал…
            Още едно бонусче към визитката на вашата компания.
            застраховането НЕ Е занаят, а ПРОФЕСИЯ!
            http://www.broko.bg/blog

            Коментар


            • Дивайн - простичките спестовни човекозастраховки от старият тип НИЩО не гарантират, освен, че накраят клиентът ще вземе една минимална определена сума.

              Само че... каква ще бъде ПОКУПАТЕЛНАТА СТОЙНОСТ на тая сума след 20-30 години? Тоест класическата спестовна човекозастраховка гарантира само едно - че ако не пукнеш първите пет-десет години, гарантирано си вътре. Затова - макар да имаме такава човекозастраховка, не я предлагам - защото не искам клиентите ми да ме бият след 20 години.

              Жалко че не съм в кантората, за да ти пратя една табличка, която показва какви ЗАГУБИ търпи притежателят на стандартна полица със спестовен (не ИНВЕСТИЦИОНЕН) характер от инфлацията за тия години... и то инфлация, която в съвременният свят се смята за нормална и дори полезна за бизнесът - не говоря за хиперинфлация - цифрите са потресаващи.
              А при хиперинфлация - хора, които навремето са имали човекозастраховки, накрая, след 10-20 годишни вноски са взели пари колкото да отидат да обядват в някой непретенциозен ресторант.

              Само продукт от нашият тип може да защити парите на клиентите в дългосрочен план. Стандартният продукт е бил добра идея когато е бил измислен - преди над сто години - в днешният свят той е безнадеждно остарял. Какво да се прави - такава е ситуацията - който играе (със сухото си) може да спечели или да изгуби... но който не играе, а само го трупа (в спестовна човекозастраховка или под дюшечето - все тая) - той СЪС СИГУРНОСТ губи... Привържениците на старият продукт вярват в абсурдната панацея, наречена "индексация", но за всеки човек, който поне малко мисли е ясно, че индексацията сама по себе си нищо не гарантира - защото при нищожна доходност и по-висока инфлация на едно вложение (човекозастраховка или каквото и да е) колкото повече трупаш, толкова повече губиш, защото загубите от тия пари са по-високи от доходността.
              Вярно - гарантираната сума расте, което е добре, ако клиентът пукне - ама ако не пукне? Щото нали целта не е клиентите да умират, а в краят на договорът да си вземат живи и здрави една хубава сума, която да им бъде опора на възраст, когато вече не работят, но пак имат харчове - защото винаги съм мислил, че основният риск, който човекозастраховката трябва да покрива са късните години - имайки предвид и абсурдната ни пенсионна система, която в близките години вероятно ще рухне окончателно.

              Именно поради добрата доходност на нашият продукт, той може да е много гъвкав - например ако клиентът откупи (прекрати) полицата дори в първата половина на срокът, при нас ще вземе пари, за които при друга компания не може и да мечтае... първите примери вече са налице.

              И плащането не винаги е едно и също при масово стихийно бедствие и при индивидуална злополука.

              А за "нулата" при цикълът на борсата (доколкото схванах мисълта ти) - потърси данни каква е доходността на НИСКОДОХОДНИЯТ ни фонд - при положение че в три от петте години на съществуването му, сме били в КРИЗА.
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • Айде на обща любов да го обърнем, че както почна докато свършиш…
                застраховането НЕ Е занаят, а ПРОФЕСИЯ!
                http://www.broko.bg/blog

                Коментар


                • Коя е любимата Ви туристическа агенция?

                  Коментар


                  • Абе човек, няма никакво значение дали е стихийно или персонално бедствието. И в двата случай презастраховането е едно и също. Вашето плащане също
                    Няма да се връщам на темата за цикъла и спада на борсата, щото точно в такива периоди евентуалната ти нула ще е далеч по висока от разхода за риска при обикновена застраховка.

                    Спирам да споря по тази тема. Тъй като за да приемеш разумни аргументи е необходим поне малко интелект. Познание ти трябва за да ги разбереш.

                    Без лошо чувство за продукта или компанията. Само факти.
                    Продукта е добре измислен. Няма все още пряк конкурент на българския пазар. За ваш късмет. Но не се знае до кога. вероятно има причина другите да не го правят. То не е чак полкова сложно.
                    Но методически добър продукт застраховка не прави! Високо рисков е. като основния риск НЕ Е инвестиционния, който върви с продукта. два аспекта за това. Първо компанията. Без да ви познавам, какво виждам от страни!? кой друг застраховател за 4 години сменя 4 пъти мениджърите!? Какво лош подбор ли правят го карат с проба грешка. Несериозно е както и да го погледнеш. Като клиент съм кореспондирала с тази компания и такива глупости съм виждала… за мен са разбираеми, щото познавам хората,които ги творят.
                    Продажбата драги ми импе е едно, но администрацията и гаранцията при дългосрочен договор съвсем различно нещо…
                    и като отворих дума са дългите срокове, ти вероятно знаеш, но чуй и за пръв път.Простичките спестовки се гарантират. Ако компанията се препъне некъде. Внасяйте си левчето, но във вашия продукт нищо не може да бъде гарантирано. Просто защото така е направен.
                    И за да ме разбереш правилно за последно!
                    Всичко жълто не е златно. Всеки продукт и компания зад него си имат предимства и недостатъци. Не сте изключение. За просто не спестявам това което пропускаш- недостатъците. Не е лично към компанията. Правя го за всяка. Но от друг застраховател толкова упорити не виждам. Ако имаше и професионализъм с упорството..
                    застраховането НЕ Е занаят, а ПРОФЕСИЯ!
                    http://www.broko.bg/blog

                    Коментар


                    • Коя е любимата Ви минерална вода?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от divinesweet Разгледай мнение
                        Примерен сценарии. Възходящ пазар- ен да брой години. И в края на живота на полицата ти- срив на борсата. И застрахования за радост жив, за да си получи сумата.
                        Нали знаеш че всичко в икономиката е циклично. А малкия цикъл „със сигурен съм” не се прогнозира. гаранцията е само това, което изрично го пише в договора.
                        Може този сценарии да е малко вероятен, но е възможен. Не е лошо да се споменава
                        С твоите нападки излагаш себе си, а не мен или компанията. Май само ти не разбра, че говоря за евентуално стихийно бедствие като за възможност мнозина клиенти на компанията да загубят животът си...

                        За сумата под риск - много ясно че това би трябвало да е за всички компании, но... КОГА се случва изравняването на гарантираната сума с парите по сметката на човекът? При нашите прогнозни доходности, при 30-годишен договор, това става на 12-15 година - тоест човекът вече има по сметката си толкова пари, колкото трябва да внесе за ЦЕЛИЯТ 30-годишен период.... но при класическият продукт това ще се случи чак та 28-29 година, като междувременно инфлацията ще е изяла парите. По тази причина и удръжката за риск теоретически става 0 чак в краят на договорът, а не по средата му, което значи, че компанията постоянно цица от тоя човек.... поправи ме ако греша, защото нали аз съм само един прост практик, а ти ме обучаваш?


                        Сега за цитатът който дадох от твоят пост - доколкото разбрах, ти си работила в нашата компания и то на висок пост? Тогава как да си обясня, че не знаеш тази елементарна защита за инвистицията на клиентът - смяната на фондовете според пазарната обстановка? Направо съм потресен от това... А тъкмо това е най-голямата може би сила на инвестиционната част - затова и казах, че нашите клиенти ще ПЕЧЕЛЯТ от евентуални кризи... а и всички тук знаят, че сривът на финансовите пазари не стават от днес за утре - настоящият продължи 17 месеца от върхът до дъното... а и най-туткавият ни клиент ще се накани да смени фондовете от Акции в Облигации най-много за 2-3 месеца.... за да може, като ударим дъно, да хване новата вълна нагоре, обръщайки отново в Акции и да направи сосен удар.


                        Ама аре стига, че и аз почнах да те обучавам.
                        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от divinesweet Разгледай мнение
                          Видно и за сума под риск не си чул. От там парадираш с практика която ползват всички компании. Това не е екстра на вашия продукт, а стандарт на пазара и то не само на нашия.
                          Еее ама почнах и да те обучавам!



                          Можеш да си сигурен и, че земята е плоска. Фактите обаче са други.
                          Примерен сценарии. Възходящ пазар- ен да брой години. И в края на живота на полицата ти- срив на борсата. И застрахования за радост жив, за да си получи сумата.
                          Нали знаеш че всичко в икономиката е циклично. А малкия цикъл „със сигурен съм” не се прогнозира. гаранцията е само това, което изрично го пише в договора.
                          Може този сценарии да е малко вероятен, но е възможен. Не е лошо да се споменава
                          И затова е помислено- веднъж в годината имаш безплатно сменяне на фонда- след възходящ пазар и портфейл в акции- минаваш в нискорисков фонд или портфейл-
                          и си запазваш инвестицията.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                            Ами повечето пари отиват за инвестиция и по-малко за риск... като удръжката за рискът намалява до около средата на периодът на договорът, стига до нулата и изчезва. Разбира се - значение има и възрастта на човекът, здравето му и т.н.
                            Видно и за сума под риск не си чул. От там парадираш с практика която ползват всички компании. Това не е екстра на вашия продукт, а стандарт на пазара и то не само на нашия.
                            Еее ама почнах и да те обучавам!

                            Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                            Не мога да ти обещая, че ще станеш милионер, но съм 98% сигурен, че накраят ще си на печалба, стига ти да вземаш твоят дял от решенията разумно. Обяснявал съм ти наживо, че самата система при нас е такава, че именно от евентуални бъдещи КРИЗИ, клиентите ще печелят най-добре.
                            Можеш да си сигурен и, че земята е плоска. Фактите обаче са други.
                            Примерен сценарии. Възходящ пазар- ен да брой години. И в края на живота на полицата ти- срив на борсата. И застрахования за радост жив, за да си получи сумата.
                            Нали знаеш че всичко в икономиката е циклично. А малкия цикъл „със сигурен съм” не се прогнозира. гаранцията е само това, което изрично го пише в договора.
                            Може този сценарии да е малко вероятен, но е възможен. Не е лошо да се споменава
                            застраховането НЕ Е занаят, а ПРОФЕСИЯ!
                            http://www.broko.bg/blog

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                              Дивайн - не зная кой не разбира. Аз в тая компания съм се наложил със знания, а не вися в нея колкото да си клатя краката и да вземам заплатка, както някои други са висели.
                              Презастрахова се рискът - представи си че стихийно бедствие удари Словения и изтрепе 60% от клиентите ни. Ако някой е разбрал нещо друго - моите извинения, ако съм се изразил неправилно. Инвестицията, както всяка инвестиция си е за сметка на инвестиращият.

                              Рафал - и ти ли не разбра какво искам да кажа?
                              Браво на тебе! И сега за да се убедиш колко съм права
                              Винаги риска се презастрахова. Първо щото риска СЕ застрахова. Въпроса е кой риск!? И какво общо има стихийното бедствие в словения със застрахованите българи с вложения в български или какъвто и да е фонд.
                              И за да ме разбереш- при вас а и при всички- се презастрахова, това което Е застраховано. Както ги говориш май и общо със живот сбърка.
                              Вие драги ми наложил се със знания, (тук не ме разбирай погрешно, сигурно си се научил да правиш каквото трябва, но като парадираш с повече от това- се излагаш) презастраховате смърт евентуално трайна от злополука и критични (не съм ви виждала договора, за теб съм убедена). Причината- това САМО сте застраховали. За презастрахователя къде отива спестовната част на продукта ви е без никакво значение. в спестовната част няма застраховане, от там и презастраховане.
                              Стихийните бедствия са обект на друга застраховка. нямате лиценз за нея. Вие ще плащате дори и да се умре в хамака човека на добро време. А това какво става в словения с времето, презастрахователя на вашия портфейл не го интересува въобще.
                              Можеш да си сигурен че всички разбраха за какво говориш. Май само ти не видя че е грешно .
                              застраховането НЕ Е занаят, а ПРОФЕСИЯ!
                              http://www.broko.bg/blog

                              Коментар


                              • ...виж и съседната тема - за милиардът бамкови депозити...
                                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                                Коментар

                                Working...
                                X