IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коя е любимата Ви компания за застраховки ,,Живот"

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Така е, Витиний. Истината е, че Алианц често е вътре от автомобилното застраховане, ама няма начин.

    Иначе относно човешкото застраховане - всеки спестовен продукт вече е обречен на загуба - клиентът де - освен ако овреме не остане без краченце или не се озъби. Само инвестиционните човешки имат смисъл - ако човекът си е жив и здрав, което разбира се иска и той, и застрахователят.
    Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

    Коментар


    • Много от вас си мислят, че компаниите правят огромни печалби от застраховките на коли. Истината е, че това е вечният "болен сектор", от който обаче никой застраховател не може да си позволи да се откаже. През 2015 година е имало 263 000 регистрирани катастрофи с диви животни, а щетите са възлизали на 653 милиона евро. 80% от животните са били сърни, 10% диви прасета, а останалите 10% малки животни като зайци и лисици. Сега започва сезонът на този вид катастрофи. Те се случват според статистиките между 5 и 8 часа сутрин и вечер между 17 и 12 часа. Само при Алианц са регистрирани 31 250 ПТП -а с диви животни и са изплатени 71,44 милиона евро щети. Карайте предпазливо в горски райони и между населените места! На добър път!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
        Да, АИГ не ми направиха добро впечатление навремето, затова отхвърлих тяхната оферта.
        Сега ги купиха MetLife. Продължават да правят лошо впечатление.

        Коментар


        • Досега не съм видял човек да е влязъл в болница и да са му платили застраховката. Нямам и познат, чиито познат да е взел пари от здравна застраховка, освен в чужбина.
          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

          Коментар


          • Изключително коректно обслужване! Брат ми има пенсионно осигуряване през Евролайф, винаги са ни обяснявали всичко подробно ако имаме някакви въпроси и много са ни помагали.

            Коментар


            • Така е, Деси - аз обичам работата си не заради сухото, а защото помагам на хората - поставям интересите на клиентите на пръво място... звучи идеалистически, но затова ми и връзва де...
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • дааа, както на всякъде опира се до човешкият фактор- ако човек си разбира от работата и я работи по правилата и както трябва всичко е наред.
                Познавам и брокери, които са много добре благодарение на хората които работят за тях.
                Ако се работи само за комисион и то възможно най- високия за пазара- този брокер не го виждам в близките 2-3 години.

                Коментар


                • Дивайнова - в наш интерес е да се грижим за клиентите, защото доволният клиент нови клиенти води - мисля това е очевадно.
                  И аз познавам не един човек с повече от една човекозастраховка - и аз самият имам две.

                  И надали са много брокерите, можещи да предложат целият пазар, а и не е нужно - важното е да предлагат 5-6 най-добри компании.
                  Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                  Коментар


                  • Точния въпрос е кой носи отговорността за полицата. Не риска- да не сбъркате вие от любимата компания! Щото знам как четете.

                    На брокера служителите и да се сменят, докато си крепи лиценза, ще има кой да се грижи на клиента. Докато вероятността агента са продължи да си мърда пръста след като е сменил компания е далеч по ниска. Чиста статистика: Какъв е дела на клиентите с по две застраховки живот?

                    И вторият аргумент. Брокерът има мотив да се старае повече. Не щото знае повече, а защото може да предложи целия пазар. Няма особено значение коя компания е избрал текущо клиента. Старанието е за да продължава да избира. Агентът е ведомствен търговец. Колкото може компанията- толкова и той. Емпирика- нищо лично.
                    застраховането НЕ Е занаят, а ПРОФЕСИЯ!
                    http://www.broko.bg/blog

                    Коментар


                    • А дали застраховката ще мине през брокера или през офиса е желанието на клиента- , риска се носи все от Алианц.
                      Това са 2 различни канала за продажба.
                      Много лично го приемаш - недей така.
                      Давай да разнищим тарифите.
                      20- застрахован между 14 и 65 години
                      Срок на зазтраховката - от 5 до 30 г.
                      Покрити рискове:При преживяване се изплаща ЗС и допълнителната доходност(ако има такава)
                      При фатално независимо от причината(с изключените рискове) се изплаща ЗС
                      При ТЗН в резултат за Злополука и при редовно платени премии се изплаща % от ЗС, равен на % загубена нетрудоспозобност, определен от ЗМК на дружеството.
                      Ако % е 30 или повече, влиза в сила отказ от премия.
                      Допълнително клиента може да си включи :
                      Пакет Злополука
                      Пакет Критични заполявания
                      Пакет Трудова Злополука- по изискванията на наредбата.

                      Коментар


                      • [QUOTE=marandi;1125578]Деси,

                        на първо четене е ясно, че:

                        1. Нямаш понятие от тарифите на Алианц.
                        2. Нямаш понятие и от мрежов маркетинг.
                        3. Нямаш понятие и от работата на брокера.

                        Може да погледнеш резултатите ни за 10 години назад, всичко е описано и злобата, която мяташ срещу най-успешните на пазара едва ли ти прави чест.

                        Вместо да храчиш, можеше да се замислиш защо тия 10 години са номер 1 в БГ-то да кажем?

                        П.П. Предполагам забеляза великодушното ми отношение към скромната КД.

                        Все пак сте колеги и ви желая успех! ( Най-вече на сладко бебе Импи )![/QUOT
                        Първо не злобея, второ споделих виждането ми от практиката. Трето браво на брокера , че се занимава с продажбата на застраховки живот- да и е най успешният в това което прави. Понеже сподели, че Алианц, не е инвестирал в него, явно е имало защо.
                        А сме правили статистика , и не е вярно , че брокера прави 80% от продажбите.

                        Коментар


                        • Маранди - още малко ще изкараш, че брокерът работи само за удоволствие и нищо от клиентът не печели. И служителите в брокерът по 30 години ли ще работят в него, за да обслужват клиентите с дългосрочни договори? - Каквото за самите компании, това и за брокерите.

                          Иначе си прав, че не трябва да се продава на всяка цена и аз не го правя - дори напротив - на моменти съм стресиращо откровен с клиентите, дори по въпросите точно какво и колко им се удържа. Затова и почти не ми се е случвало клиенти да спрат да плащат - защото още от началото съм им обяснил всичко коректно.


                          И - апропо - Императорът - не бебе.
                          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от dessi_georgieva Разгледай мнение
                            В офисите на Алианц, това няма как да се случи. Добрият консултант не продава на всяка цена, и обслужва дългосрочно клиента.
                            Понеже няма да може да ми отговориш, ей тукинка отчасти е заровен песа

                            Точно, че в "офисите" се предлагат продукти на всяка цена, защото имат спуснати таргети.

                            После предвид текучеството на персонал, искаш да ми кажеш, че дългосрочен договор 20 години да кажем, тоя служител ще е там през цялото време в тоя офис да си обслужва клиента, на когото е продал?

                            Не ти ли звучи комично?

                            Основната идея е, че когато има юридическо лице ( в случая Евролайф ), то няма как да се ощети клиента, защото този, който би имал интерес да го направи е компанията, която му е взела парите, налЕ?

                            А, ние не работим с парите на клиентите, но следим да се спазва договореното и повярвай ми винаги има кой да се грижи за тях. Изключения винаги има, но налЕ се съгласиш, че от десетки хиляди договора за БГ, ти се сети за няколко примера. Бравас!

                            На мен па ми се драйфа от служители на компании, които висят там на заплата и не се занимават с едно нещо, а ги карат да правят още 200 неща, та накрая нищо не са вдянали кат' хората.

                            Отделно ги карат да продават компанията, а не себе си. И после пада голяма забава кат' вече не са в тая компания. Започва едно плюене, едни ти ми работи, но докато са на хранилка там, нищо общо.

                            И при нас има "замърсяване" в структурите ( няма идеални неща ), но го признаваме и винаги вземаме мерки да се изчисти веднага. Поне си забелязала, че за един клиент обикновено се грижи повече от един консултант, ама ти откъде да го знаеш това

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Tradanza Разгледай мнение
                              Дай да видим по кое примерно така наречената тарифа 20 на Алианц се различава от аналога на Евролайф 14-15-16-17 или който и номер да е там.
                              Питах те кажи ми % обезщетение, което се изплаща при мед. разноски от злополука и временна загуба на трудоспособност от злополука, ще ти отговоря. По-рано имаше разлика двойна, не съм им следил скоро тарифите за подобрения.

                              Поздрави!

                              Коментар


                              • Деси,

                                на първо четене е ясно, че:

                                1. Нямаш понятие от тарифите на Алианц.
                                2. Нямаш понятие и от мрежов маркетинг.
                                3. Нямаш понятие и от работата на брокера.

                                Може да погледнеш резултатите ни за 10 години назад, всичко е описано и злобата, която мяташ срещу най-успешните на пазара едва ли ти прави чест.

                                Вместо да храчиш, можеше да се замислиш защо тия 10 години са номер 1 в БГ-то да кажем?

                                П.П. Предполагам забеляза великодушното ми отношение към скромната КД.

                                Все пак сте колеги и ви желая успех! ( Най-вече на сладко бебе Импи )!

                                Коментар

                                Working...
                                X