IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лоши застрахователи - Добри застрахователи

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ЗАД Алианц България

    Алианц с извънредни мерки за обслужване на клиенти в резултат на градушката

    9.7.2014 г.

    ЗАД Алианц България уведомява клиентите си със застраховка Каско, чиито автомобили са пострадали в резултат на градушката в района на София и Монтана, че срокът за регистрация на щети се удължава от 5 на 30 дни. Клиентите могат да регистрират щети и да получат повече информация на тел. 0800 13014.

    Клиентите с имуществени застраховки, чиито домове са пострадали, също могат да регистрират щетите си в удължени срокове до 14 дни, вместо досегашните 3 дни. За тяхно улеснение се открива допълнителен телефон 02 930 2353, на който могат да завеждат щети в рамките на работния ден до 20.00 часа. След този час щети се регистрират на тел. 0800 13014. Организирани са допълнителни мобилни групи за огледи на щети по домовете.

    За улеснение на всички клиенти на Алианц с Каско и имуществени щети се въвежда удължено работно време за регистрация на щети до края на работната седмица до 20.00 ч., а в събота и неделя от 8.30 до 17.00 часа. Създадена е необходимата организация за ускорена ликвидация.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от annbet
      ...

      ...КОЙ застраховател БИ РИСКУВАЛ милионите /в приходи от бъдещи продажби на вече разработен пазар/, само защото трябвало да "тегли един бой" на някого, защото имал претенции за някакво обезщетение?...
      Бул Инс!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от diletant Разгледай мнение
        Бул Инс е обявил имейл адрес за регистриране на щети - shteti@bulins.bg. Описах моите щети, но при изпращане ми се казва че този адрес не е валиден. Обадих се в Бул инс и един дрезгав глас ми каза, че този адрес не работи. Попитах защо тогава е обявен, но просто ми затвориха телефона.

        Та вече престанах да се питам какво в тази държава е наред!
        Ти се радвай,че не са ти теглили един бой

        Коментар


        • Бул Инс е обявил имейл адрес за регистриране на щети - shteti@bulins.bg. Описах моите щети, но при изпращане ми се казва че този адрес не е валиден. Обадих се в Бул инс и един дрезгав глас ми каза, че този адрес не работи. Попитах защо тогава е обявен, но просто ми затвориха телефона.

          Та вече престанах да се питам какво в тази държава е наред!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от dessi_georgieva Разгледай мнение
            Сега след градушката в София, ще си проличи кои са добри и кои лоши.
            И крайно време е да има отнети лицензи на застрахователни компании.
            Много правилно. Иначе, като им гледаш рекламите, "сигурни" били. Най-сигурни са в това, да се отклоняват от вършенето на това, за което са се наели с договори с всеки един застрахован. И то си е за страх, налэ: даваш едни пари а, когато настъпи време, они ги нема. Само отнемане на лицензи ще помогне.

            Коментар


            • Малко инфо от Булстрад и Армеец:

              ИНФОРМАЦИЯ ЗА КЛИЕНТИТЕ НА ЗАД „БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП” ВЪВ ВРЪЗКА С ПРИРОДНОТО БЕДСТВИЕ НА 08.07.2014 ГОДИНА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ГР. СОФИЯ

              УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ,

              Във връзка с природното бедствие – градушка, буря и пороен дъжд на територията на град София от следобедните часове на 08.07.2014 г., Ви информираме за следното:

              За облекченото Ви обслужване по застраховки Каско, предвид извънредната ситуация:

              Обърнете се към нашите служители и застрахователни посредници, за да организирате при опростена процедура заявената от Вас щета.

              НЕ Е НЕОБХОДИМО да регистрирате уврежданията от природното бедствие на телефонния номер на контакт центъра на ЗАД „БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП” - 0800 11 111.

              НЕ Е НЕОБХОДИМО да спазвате 3-дневния срок за регистриране на претенция, съгласно Общите условия по застраховки Каско. Срокът за регистрация на претенции се удължава до 31.07.2014 г.

              НЕ Е НЕОБХОДИМО да представяте документ от хидро-метеорологична служба за доказване на настъпило събитие.

              Двата клиентски центъра на територията на град София за регистрация и обработка на щети ще работят с УДЪЛЖЕНО РАБОТНО ВРЕМЕ от 08.00ч. до 19.30ч.

              Адресите на центровете са:

              ВИ АЙ ДЖИ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ - Хъшове

              гр. София, кв. „Красна поляна”

              ул. „Хъшове” No 1

              e mail: kasko_claims@bulstrad.bg

              ВИ АЙ ДЖИ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ - Горубляне

              гр. София, кв. Горубляне

              ул. „Инж. Георги Белов” No 4

              e mail: kasko_claims@bulstrad.bg

              За облекченото Ви обслужване по имуществени застраховки, предвид извънредната ситуация:

              НЕ Е НЕОБХОДИМО да се спазва 7-дневния срок за регистриране на претенция, съгласно Общите условия по имуществените застраховки. Срокът за регистрация на претенции се удължава до 31.07.2014г.

              За щети с малък материален интерес – счупени стъкла, е въведена облекчена процедура за регистрация и оценка на щетите БЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА ОГЛЕД, като за целта ще се ползва предоставен от клиента снимков материал и размери на повредените остъклени части.

              Заявления могат да се подават по електронен път на claims_gi@bulstrad.bg, както и на място в клиентския център на територията на град София с адрес и телефони:

              ВИ АЙ ДЖИ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ – Хъшове

              Гр. София, кв. „Красна поляна”

              ул. „Хъшове” No 1

              тел. 02/91175 76; 67; 68

              ЗА ВСЯКАКВА ИНФОРМАЦИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С КАТАСТРОФИЧНОТО СЪБИТИЕ МОЖЕТЕ ДА СЕ ОБРЪЩАТЕ КЪМ КОНТАКТ ЦЕНТЪРА НА ДРУЖЕСТВОТО ДЕНОНОЩНО, СЕДЕМ ДНИ В СЕДМИЦАТА, НА ТЕЛЕФОН 0800 11 111, КАКТО И НА ТЕЛЕФОНИТЕ НА ВСИЧКИ ОФИСИ И КЪМ ПОСРЕДНИЦИТЕ НА ЗАД „БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП”.




              ЗАД Армеец информира клиентите със щети, нанесени от опустошителната градушка в района на София, че центровете за регистрация на щети ще приемат заявления с удължено работно време.


              Увеличава се срокът за подаване на заявления от 7 на 15 работни дни. Формуляр Уведомление за щета може да бъде изтеглен от тук или от сайта на дружеството www.armeec.bg, секцията „Помощ при щета“. Необходимо е да се представи документ за собственост на увреденото имущество (за пострадалите автомобили – регистрационен талон) .

              Допълнителна информация и съдействие клиентите на дружеството могат да получат от денонощният контактен център на телефон 0700 1 39 39 или в някой от центровете за регистрация на щети в гр. София: ул. „Жолио Кюри“ № 20, бул. „Сливница“ № 425, ул. „Бяло поле“ № 8Д.

              Щети, нанесени в гр.София, в рамките на горепосочения срок, клиентите могат да регистрират и в ликвидационните центрове в страната – Пловдив, Варна, Бургас, Велико Търново, Стара Загора, Перник, Благоевград, Казанлък, Плевен, Хасково, Габрово и Ловеч.

              Всички екипи на дружеството ще бъдат мобилизирани, за да се осигури бързо и навременно обслужване на клиентите.
              Last edited by andy2000; 09.07.2014, 11:06.

              Коментар


              • Сега след градушката в София, ще си проличи кои са добри и кои лоши.
                И крайно време е да има отнети лицензи на застрахователни компании.

                Коментар


                • Осъдиха застраховател заради Катуница http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4172291

                  Знае ли някой, коя е компанията?
                  http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                  Коментар


                  • Пернишката кметица: Застрахователите не плащат щети при трус! http://agencia.bg/news/15-news/8113-...hteti-pri-trys
                    Бум на нарушенията в застраховането http://www.blitz.bg/news/article/150062


                    Зачестяват случаите, в които дори хора с редовно сключени застраховки за имота и имуществото си, не получават очаквана сума при настъпване на щети - Земетресението в Перник както предвидих бе поредното доказателство, че дори в полицата да е включена клауза за земетресение, то застрахователи или отказват да платят, или не изплащат щетите според застрахователната сума. Снощи по БНТ в Нашите пари бяха съобщени случаи при които месеци след земетресението в Перник, къщи не са огледани от застрахователите въпреки, че собствениците им имат застраховки! Въпреки, че законът изисква огледите да се правят до 72 часа.
                    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                    Коментар



                    • "... Повече от 4 години, никой от близките на загиналите не е получил и стотинка от отговорната застрахователна компания “Евро Инс”, защото въпреки че присъдата е минала на три инстанции, те отказват да платят, защото “криза е, не ни се плаща”, “това са много пари, няма да платим” (цитати от преставители на “Евро Инс”), въпреки че по закон са длъжни, в момента почернените семейства трябва да минат през нови три инстанции, за да могат да получат обезщетения (а делата бяха замразени още на първа инстанция повече от 2 години заради абсурдни причини включващи съмнително тълкувателно дело, което от своя страна беше замразено заради друго тълкувателно дело, което пък можеше да бъде замразено на свой ред...”
                      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                      Коментар


                      • http://forum.investor.bg/viewtopic.php?t=13895&r=14
                        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от TTTSPS
                          Първоначално изпратено от Jay Gould
                          5 застрахователи са обявени във фалит в Гърция.
                          Някой наясно ли е какво става с парите на застрахованите?
                          "Държавата ще гарантира застрахованите за един месец, след това те ще трябва да се застраховат в други компании. " - Това следва за клиентите !
                          А паричките на клиентите .... не вярвам да бъдат върнати все пак за да бъде обявен Фалит ...
                          Четете со повече внимателност - други застрахователи веднага са им поели клиентите - това е удар направо - готови клиенти... ;-)

                          Друг е въпросът колко човекозастрахователи имало в Гърция - над 70 - значи това - сергиджийска работа... Туканка не е така - баси високите изисквания - бамка е по-лесно да си спретнеш и да вземеш лиценз...
                          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                          Коментар


                          • http://www.dnes.bg/business/2009/10/...ylgariia.79756

                            Над 5 млн. лв. глоба за Райфайзенбанк България

                            26.10.2009 10:41

                            Нарушила е Закона за защита на конкуренцията


                            Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) наложи имуществена санкция от 5,58 млн. лв. на Райфайзенбанк България ЕАД за извършено нарушение на Закона за защита на конкуренцията, съобщиха от комисията.

                            Повод за образуване на производството е подаден в регулаторния орган сигнал от гражданин, в който е посочено, че той и съпругата му, като клиенти на банката по договор за ипотечен кредит от октомври 2004 г., са получили безплатна застраховка „Живот“ за целия период на договора.

                            Този бонус е бил предлаган от самата банка в периода 2004 – 2007 г.

                            През 2009 г., след като съпругата на подателя на сигнала е починала и той е предприел необходимите действия за оповестяване на настъпилото застрахователно събитие, е станало ясно, че застраховката едностранно е прекратена от Райфайзенбанк, считано от 1 юни 2006 г.
                            Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Jay Gould
                              5 застрахователи са обявени във фалит в Гърция.
                              Някой наясно ли е какво става с парите на застрахованите?
                              "Държавата ще гарантира застрахованите за един месец, след това те ще трябва да се застраховат в други компании. " - Това следва за клиентите !
                              А паричките на клиентите .... не вярвам да бъдат върнати все пак за да бъде обявен Фалит ...

                              Коментар


                              • 5 застрахователи са обявени във фалит в Гърция.
                                Някой наясно ли е какво става с парите на застрахованите?
                                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                                Коментар

                                Working...
                                X