IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лоши застрахователи - Добри застрахователи

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts



  • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
    Здравей.Честно казано силно изненадан съм от практиката им в тази посока. Да не кажа голяма дума, но никой застраховател не работи по този начин. Преди време въведоха и практика за задължително самоучастие по каско, така че от гледна точка на "новаторски" решения явно са напред с материала.Моят съвет в случая е да си пуснеш възражение/жалба до дирекция Ликвидация/Автомобилно застраховане, но преди това си прочети общите условия по застраховката.Може би има някоя уловка?

    Да,благодаря за съвета,Говорила съм със застрахователния ни брокер по този въпрос.
    Ще споделя какво се случва оттук нататък,за да знаят потребителите.

    Коментар


    • Уника

      За сведение на потребителите
      застрахователя Уника го разбрахте
      доверения сервиз е Сервиз Изток в Дружба.

      Когато от Уника получих отговор,че стъклата са отремонтирани в сервиз и да искам от тях сметка,защо се е получило така,от сервиза ми предоставиха информацията/лично съм я видяла/че стъклата са доставени от Уника и приети от доверения сервиз.
      Сервиза отговаря само за монтажа,но не и за качеството на стъклата в моя случай.
      Също така обещаха от сервиза,че ще отстранят дефектите в антената на предното стъкло и реотана в задното стъкло.

      Но тези дефекти са вследствие на некачествени стъкла,а не от монтажа им.Защото са използвани/втора уптреба/а ендото даже не беше и за моя модел Хонда.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от NessaRox Разгледай мнение
        Не,в моя случай не е така.Имам официално писмо от сервиза,че стъклата са доставени от УНИКА,.
        Видях и приемо-предавателния протокол между сервиза и Уника за стъклата.
        Разбира се,друг е въпроса за качеството на монтажа на стъклата,който е извършен от доверения сервиз.....
        Нямам думи просто.

        Благодаря за мнението Ви.
        Здравей.Честно казано силно изненадан съм от практиката им в тази посока. Да не кажа голяма дума, но никой застраховател не работи по този начин. Преди време въведоха и практика за задължително самоучастие по каско, така че от гледна точка на "новаторски" решения явно са напред с материала.Моят съвет в случая е да си пуснеш възражение/жалба до дирекция Ликвидация/Автомобилно застраховане, но преди това си прочети общите условия по застраховката.Може би има някоя уловка?

        Коментар




        • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
          Колега, аз работя в друга компания, но ще си позволя да взема отношение. Не е практика застрахователя "да доставя" каквито и да е части на доверения сервиз. От сервиза сами си поръчват частите на база описа и констатираните от застрахователя повреди.И ние имаме проблеми с некоректни доверени сервизи заради далаверки на дребно.Взимат втора ръка стъкла, а ни ги фактурират за нови и плащаме за нови.Клиентът остава с впечатлението, че ние се опитваме да спестим някой лев и крадем на дребно. Именно поради тази причина ролята на контрола от страна на дружеството трябва да е засилена.Не оправдавам Уника, но в конкретния случай от сервиза са се опитали да правят далавера на дребно.Хубаво е да споменеш и името на сервиза, за да знаят хората къде да не ходят. Недей да оставяш така нещата, не може всеки ден, който си иска и както си иска да те прави на маймуна...
          Не,в моя случай не е така.Имам официално писмо от сервиза,че стъклата са доставени от УНИКА,.
          Видях и приемо-предавателния протокол между сервиза и Уника за стъклата.
          Разбира се,друг е въпроса за качеството на монтажа на стъклата,който е извършен от доверения сервиз.....
          Нямам думи просто.

          Благодаря за мнението Ви.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от NessaRox Разгледай мнение
            Имам пълно каско в Уника от 2007 за лек автомобил ,закупен чисто нов от магазина досега вкл.2014 г.За тези седме години няма да споменавам колко съм плати на Уника за Каско.
            Само ще споеделя,че след лятната градушка в София от Уника ми доставиха използвани ,втора употреба стъкла/предно и задно/ в Доверения сервиз.
            Това е първата ми щета по автомобила за тези седем години плащани Каско в Уника.
            Колата е на 70 000 км,единствен собственик и сега съм със стъкла втора употреба,като даже не са и Оригинални.
            Та това е за Уника,а за следите по купето как ще ги оправят нямам идея,Двоумя се даже дали да ги оправям.
            Като знам какви стъкла са доставили от Уника в доверения сервиз,а как са сложени в сервиза,радиото не работи,защото антената вградена в предното стъкло не приема добре.Задното стъкло не работи реотана,да не говоря че е потъмнено.......
            Нямам думи

            та Нека Ани Христова да не прехвалва толкова Уника.
            Защото догодина ,когато ще правя Каското дали ще е в Уника???
            Колега, аз работя в друга компания, но ще си позволя да взема отношение. Не е практика застрахователя "да доставя" каквито и да е части на доверения сервиз. От сервиза сами си поръчват частите на база описа и констатираните от застрахователя повреди.И ние имаме проблеми с некоректни доверени сервизи заради далаверки на дребно.Взимат втора ръка стъкла, а ни ги фактурират за нови и плащаме за нови.Клиентът остава с впечатлението, че ние се опитваме да спестим някой лев и крадем на дребно. Именно поради тази причина ролята на контрола от страна на дружеството трябва да е засилена.Не оправдавам Уника, но в конкретния случай от сервиза са се опитали да правят далавера на дребно.Хубаво е да споменеш и името на сервиза, за да знаят хората къде да не ходят. Недей да оставяш така нещата, не може всеки ден, който си иска и както си иска да те прави на маймуна...

            Коментар


            • Уника некоректни

              Имам пълно каско в Уника от 2007 за лек автомобил ,закупен чисто нов от магазина досега вкл.2014 г.За тези седме години няма да споменавам колко съм плати на Уника за Каско.
              Само ще споеделя,че след лятната градушка в София от Уника ми доставиха използвани ,втора употреба стъкла/предно и задно/ в Доверения сервиз.
              Това е първата ми щета по автомобила за тези седем години плащани Каско в Уника.
              Колата е на 70 000 км,единствен собственик и сега съм със стъкла втора употреба,като даже не са и Оригинални.
              Та това е за Уника,а за следите по купето как ще ги оправят нямам идея,Двоумя се даже дали да ги оправям.
              Като знам какви стъкла са доставили от Уника в доверения сервиз,а как са сложени в сервиза,радиото не работи,защото антената вградена в предното стъкло не приема добре.Задното стъкло не работи реотана,да не говоря че е потъмнено.......
              Нямам думи

              та Нека Ани Христова да не прехвалва толкова Уника.
              Защото догодина ,когато ще правя Каското дали ще е в Уника???

              Коментар


              • Браво на Ani Hristova, че отговаря пък било и във форум- добре е да се чуят и двете страни преди всеки да си направи изводите.
                П.П.Това е препоръка за всички държавни и частни институции.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
                  На това не бях попадал досега! Служител от компанията да се обяснява в публичен форум? ПР по български в действие, а?
                  Уважаеми marto 76,
                  Нито се обяснявам, нито правя PR на компанията в която работя ( ако въобще разбираш какво стой зад тази дума ).
                  Хубаво е когато се пуска нещо в пространството, то да отговаря на истината, т.е. да не се спестяват определени факти с цел дискредитиране.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Ani Hristova Разгледай мнение
                    Най - обичам някой да коментира нещо с което не е запознат.
                    Ако бях видяла коментар от клиента бих го приела, защото на никой не му е хубаво когато му се направи отказ за плащане по щета.
                    Вярно е, че клиента е уведомил КАТ. Единственото което не е направил и доста важно оказа се е да съобщи, че автомобилът не е в движение. Ако го беше направил КАТ щеше да посети ПТП-то защото по закон е длъжно да го направи. Ако всичко това се беше случило клиента нямаше да има абсолютно никакви проблеми. За съжаление не е така. Ще изчакаме решението на съда за да определим кой е прав. Въпреки всичко един отказ не прави един застраховател лош.
                    P.S. Регистрирана съм с истинското си име и аз наистина имам право да правя коментар по случая, защото пряко съм комуникирала с клиента по тази щета. Изискахме и писмен документ от КАТ какво е съобщил след събитието и защо не са посетили ПТП-то. Искрено се надявам топката да остане в КАТ и клиента да е прав в твърденията си и да му бъде изплатено обезщетението.
                    На това не бях попадал досега! Служител от компанията да се обяснява в публичен форум? ПР по български в действие, а?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                      Обърнете внимание на рекламата с Докторчето, дето ви пъка вдясно на форумът. Струва си.
                      Като не ни го пъха отзад....

                      Коментар


                      • Обърнете внимание на рекламата с Докторчето, дето ви пъка вдясно на форумът. Струва си.
                        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ttodoroff Разгледай мнение
                          Искам да прибавя УНИКА в списъка на лошите застрахователи.Един приятел с пълно Автокаско в Уника и след като им е бил години наред клиент и то с два автомобила,за да избегне удар с внезапно излязло дете ,излиза от пътя и удря дънер в тревата . ПТП -то е регистрирано в КАТ ,но те решават да не посетят мястото ,тъй като няма пострадали хора и други МПС( ПТП -то е на 20 км. от града и е почивен ден ).
                          УНИКА отказва да се ангажира с плащане.Сега следват дела,а автомобила не може да бъде ремонтиран ,тъй като не е насрочено още делото и не е минала експертиза.
                          Два месеца вече минаха в жалби,откази и ядове,незнам колко още ще продължи.
                          Така,че НЕ ЗАСТРАХОВАЙТЕ И В УНИКА!!!
                          Най - обичам някой да коментира нещо с което не е запознат.
                          Ако бях видяла коментар от клиента бих го приела, защото на никой не му е хубаво когато му се направи отказ за плащане по щета.
                          Вярно е, че клиента е уведомил КАТ. Единственото което не е направил и доста важно оказа се е да съобщи, че автомобилът не е в движение. Ако го беше направил КАТ щеше да посети ПТП-то защото по закон е длъжно да го направи. Ако всичко това се беше случило клиента нямаше да има абсолютно никакви проблеми. За съжаление не е така. Ще изчакаме решението на съда за да определим кой е прав. Въпреки всичко един отказ не прави един застраховател лош.
                          P.S. Регистрирана съм с истинското си име и аз наистина имам право да правя коментар по случая, защото пряко съм комуникирала с клиента по тази щета. Изискахме и писмен документ от КАТ какво е съобщил след събитието и защо не са посетили ПТП-то. Искрено се надявам топката да остане в КАТ и клиента да е прав в твърденията си и да му бъде изплатено обезщетението.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от stanis Разгледай мнение
                            Алианц с извънредни мерки за обслужване на клиенти в резултат на градушката

                            9.7.2014 г.

                            ЗАД Алианц България уведомява клиентите си със застраховка Каско, чиито автомобили са пострадали в резултат на градушката в района на София и Монтана, че срокът за регистрация на щети се удължава от 5 на 30 дни. Клиентите могат да регистрират щети и да получат повече информация на тел. 0800 13014.

                            Клиентите с имуществени застраховки, чиито домове са пострадали, също могат да регистрират щетите си в удължени срокове до 14 дни, вместо досегашните 3 дни. За тяхно улеснение се открива допълнителен телефон 02 930 2353, на който могат да завеждат щети в рамките на работния ден до 20.00 часа. След този час щети се регистрират на тел. 0800 13014. Организирани са допълнителни мобилни групи за огледи на щети по домовете.

                            За улеснение на всички клиенти на Алианц с Каско и имуществени щети се въвежда удължено работно време за регистрация на щети до края на работната седмица до 20.00 ч., а в събота и неделя от 8.30 до 17.00 часа. Създадена е необходимата организация за ускорена ликвидация.
                            Евала и на Алианц! Там съм имал Каско - коректни са и бързи!

                            Коментар


                            • Аз съм доволен от Булстрад! Точни и коректни са!

                              Коментар


                              • Не застраховайте в УНИКА.

                                Искам да прибавя УНИКА в списъка на лошите застрахователи.Един приятел с пълно Автокаско в Уника и след като им е бил години наред клиент и то с два автомобила,за да избегне удар с внезапно излязло дете ,излиза от пътя и удря дънер в тревата . ПТП -то е регистрирано в КАТ ,но те решават да не посетят мястото ,тъй като няма пострадали хора и други МПС( ПТП -то е на 20 км. от града и е почивен ден ).
                                УНИКА отказва да се ангажира с плащане.Сега следват дела,а автомобила не може да бъде ремонтиран ,тъй като не е насрочено още делото и не е минала експертиза.
                                Два месеца вече минаха в жалби,откази и ядове,незнам колко още ще продължи.
                                Така,че НЕ ЗАСТРАХОВАЙТЕ И В УНИКА!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X