IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лоши застрахователи - Добри застрахователи

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Благодаря на всички форумци за мнението и впечатленията от Армеец.
    Днес уж случайно получих обаждане от тях по друг повод, но като споделих, че предстои подновяване на Каско-то, още по тел.-а ми дадоха доста добри условия и примерни цени. Та утре ще посетя техен офис и ще видим.

    Коментар


    • Отказ от ваксини и застрахователен риск http://newsline.bg/read_more.php?post=6958
      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

      Коментар


      • Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
        Форумци, какво ще кажете за "Армеец" и "Булстрад" при КАСКО-то? Чудя се коя от двете, а застраховката изтича скоро... Някой със съвет?
        Преди правех Каско-то в Булстрад, но след като ми изплатиха много малко за огънат калник, реших да ги сменя. Та ги смених точно с Армеец. За сега съм доволен от тях. Това, което ми изплатиха за една паркинг щета (някой ме беше подпрял сериозно, явно на излизане) беше достатъчно, за да оправя колата. Също така след градушката успях лесно да си заведа щетите (колата няма гараж и стои навън), няколко детайла бяха наранени сериозно, та ги заведох и ми ги платиха.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
          Форумци, какво ще кажете за "Армеец" и "Булстрад" при КАСКО-то? Чудя се коя от двете, а застраховката изтича скоро... Някой със съвет?
          рискувам да ма оплюят разни индивиди - ма имам каско в армеец - два пъти са ми изплащали щета за последните две години - никакъв проблем -единия път ми смениха стъклото пукнато от камъченценце...(Киа Соренто)

          пп що ми е там каското - нямам идея , мей би щот мацката в офиса е със сутиен д +

          ппп па ако слушаш МикоМиков ......... нема значение къде ще е ( не че аз мога да го оборя де)
          Last edited by Pacho; 26.11.2014, 00:16.

          Коментар


          • Форумци, какво ще кажете за "Армеец" и "Булстрад" при КАСКО-то? Чудя се коя от двете, а застраховката изтича скоро... Някой със съвет?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от NessaRox Разгледай мнение
              ..........................

              @МикоМиков

              много добре знам какво е нова кола и какво е кола над 5 годиниЗнам какво е официален сервиз и защо съм в доверен сервиз.Относно адвоката няма да мога да го уволня,защото е корпоративен ,а не личен и няма отношение към частните ми дела.А и засега си върши работата

              Успешна седмица на всички

              Тая Неси - мазохистката му - с мазохистка....

              Хвана ме натясно с това, че не мога да дефинирам едно понятие, а именно - определението "официален" сервиз...

              Защо пък да е мазохистка, лЕ? Затова, де, защото - ако се вкара ново понятие, би трябвало да може да се дефинира и противоположното... Така, аз не бих могъл да дам дефиниция и на определението "неофициален" /сервиз/...

              Ще ми се да направя една среща с "твоя" /корпоративен/ адвокат, за да го питам, аджеба - защо пълни главите на хубавите момичета с бръмбари, а не се концентрира върху същността на казуса?

              Неси, я му задай утре въпроса - къде е срещнал в общите условия това определение "официален", приложено към съществителното "сервиз"? Сигурен съм, че веднага ще запецне....

              После му кажи на тоя псевдо-адвокат, че няма лицензирани компании в застраховането, които да работят с "неофициални" сервизи /разбирай - работеци "на черно"/...

              От написаното горе следва, че ВСЕКИ оторизиран /доверен/ сервиз - е също и ОФИЦИАЛЕН! 100% ти го гарантирам.

              Не съм изненадан, че толкова лесно се лепят етикети на юристите... А какво ли би било, ако бяхте попаднали на "некорпоративен" адвокат???

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Ani Hristova Разгледай мнение

                Уважаеми NessaRox,
                Къде видяхте да хваля Уника? Коментирах конкретен случай с който съм запозната. За вашият не бих могла да изкажа мнение, но ... искам да обърна внимание на факта, че Уника не доставя стъкла. Тя работи с доставчици.
                Здравейте Ани,
                Уника е закупила стъклата,а не доверения сервиз.Дали е доставчик или не,това не е моя работа.В сервиза са доставени с приемо-преадвателен протокол между сервиза и УНИКА.
                Друг е въпроса,че изпращат/ като отговор към мен/ и цитират точка и алинея от Общи условия,които не съм подписвала.Договора и Общите условия са подписани през май,а измененията към Общите условия са от юни същата година.

                @МикоМиков

                много добре знам какво е нова кола и какво е кола над 5 годиниЗнам какво е официален сервиз и защо съм в доверен сервиз.Относно адвоката няма да мога да го уволня,защото е корпоративен ,а не личен и няма отношение към частните ми дела.А и засега си върши работата

                Успешна седмица на всички

                Коментар


                • Първоначално изпратено от NessaRox Разгледай мнение
                  Имам пълно каско в Уника от 2007 за лек автомобил ,закупен чисто нов от магазина досега вкл.2014 г.За тези седме години няма да споменавам колко съм плати на Уника за Каско.
                  Само ще споеделя,че след лятната градушка в София от Уника ми доставиха използвани ,втора употреба стъкла/предно и задно/ в Доверения сервиз.
                  Това е първата ми щета по автомобила за тези седем години плащани Каско в Уника.
                  Колата е на 70 000 км,единствен собственик и сега съм със стъкла втора употреба,като даже не са и Оригинални.
                  Та това е за Уника,а за следите по купето как ще ги оправят нямам идея,Двоумя се даже дали да ги оправям.
                  Като знам какви стъкла са доставили от Уника в доверения сервиз,а как са сложени в сервиза,радиото не работи,защото антената вградена в предното стъкло не приема добре.Задното стъкло не работи реотана,да не говоря че е потъмнено.......
                  Нямам думи

                  та Нека Ани Христова да не прехвалва толкова Уника.
                  Защото догодина ,когато ще правя Каското дали ще е в Уника???

                  Уважаеми NessaRox,
                  Къде видяхте да хваля Уника? Коментирах конкретен случай с който съм запозната. За вашият не бих могла да изкажа мнение, но ... искам да обърна внимание на факта, че Уника не доставя стъкла. Тя работи с доставчици.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от NessaRox Разгледай мнение
                    @ Уважаеми Микомиков,

                    прочетох с удоволствие отговора ВИ на чаша червено вино.Дано утре не ме обвините,че чета в нетрезво състояние
                    Застрахователя си пое разходите по щетата,както е по Договор.

                    НО,винаги има едно голямо Но
                    Защо ЗАСТРАХОВАТЕЛЯ се опитва да прехвърля ВИНА въргу сервиза,относно качеството на стъклата,Сервиза е отговорен за монтажа.
                    Стъклата са закупени от Уника чрез онлайн търг и доставени в сервиза

                    Далеч съм от идеята да обвинявам някой друг за мое решение.Аз и само аз ,съм отговорна за действията си.
                    Плащам всеки месец хонорари за адвокат и нотариус .Никога не се опитвам да мина метър,не ми е присъщо.Просто знам,че безплатен обяд няма.От опит


                    НАЗДРАВЕ ОТ МЕН и всичко най-добро Ви желая

                    Уважаема Неси,
                    /нека умалителното от ника Ви приемете като едно обръщение към дама, която уважавам, а не се приема като опит за аналогия с животинки, които според легендата обитават Шотландските природни дадености.../...

                    Ако мислите, че съм писал отговорите, без чаша червено до мен - жестоко се лъжете... Т.е. - наздраве на Вас и на Вашите - адвокат и нотариус!

                    Да оставя приятният гъдел от учтивото обръщение /Ви/ и веднага да премина към същността на нещата: Неси, мила - веднага звънни на адвоката си, за да му кажеш, че няма да разчиташ на услугите му повече...

                    Ако не го направиш - очевидно си голяма мазохистка..., извини ме за констатацията, де...

                    Вече ще ти казвам Неси-мазохистката...

                    Разбира се, че тоя "твой" адвокат работи срещу себе си /това си е негов проблем/, но преди всичко - срещу самата теб! Е - те тВа само в нашата мила страна може да се получи: някой да плаща хонорари на длъжностно лице, което работи срещу него...

                    ...така де - защо все още не ти е обяснил, че автомобил на 7 години НЕ е нов, нито пък е новозакупен...

                    И друго не ти е обяснил: застрахователните компании НЕ са търговски дружества по смисъла на Търговския закон, а се подчинявят на Кодекса за застраховането и куп други нормативни документи....

                    Накрая, това, че твоят договор е със застрахователя, а не със сервиза - означава, че ти си наясно къде търсиш причината за недоволството ти - но и това БИ ТРЯБВАЛО да знае твоят адвокат /който вече си уволнила.... предполагам..../

                    Така че - стигнахме отново до същността на нещата: отново наздраве и дежурната фраза "ти мен уважаваш ли ме!"

                    Коментар




                    • @ Уважаеми Микомиков,

                      прочетох с удоволствие отговора ВИ на чаша червено вино.Дано утре не ме обвините,че чета в нетрезво състояние
                      Застрахователя си пое разходите по щетата,както е по Договор.

                      НО,винаги има едно голямо Но
                      Защо ЗАСТРАХОВАТЕЛЯ се опитва да прехвърля ВИНА въргу сервиза,относно качеството на стъклата,Сервиза е отговорен за монтажа.
                      Стъклата са закупени от Уника чрез онлайн търг и доставени в сервиза

                      Далеч съм от идеята да обвинявам някой друг за мое решение.Аз и само аз ,съм отговорна за действията си.
                      Плащам всеки месец хонорари за адвокат и нотариус .Никога не се опитвам да мина метър,не ми е присъщо.Просто знам,че безплатен обяд няма.От опит


                      НАЗДРАВЕ ОТ МЕН и всичко най-добро Ви желая

                      Коментар


                      • Отново съм аз... Ми, така де – писна ми – през няколко месеци да повтарям едни и същи неща... Ама – едни хора имат афинитет към едни договори, които четяли, а други договори – не ги привличат и не ги четат...., маловажни, един вид..., подпис им е достатъчен..., НО, когато с такива /непрочетени С РАЗБИРАНЕ/ договори се окаже, че ни бъркат в джоба – изведнъж точно те /непрочетените/ ни стават от първостепенно значение /антената ни не работи и т.н....../... Е, има ли маловажни договори, които НЕ ни касаят? Не за това ми е приказката...

                        "Нямам думи..., нямам думи...", но имам МАЛОВАЖЕН договор и впоследствие – МАЛОВАЖНА съпътстваща документация..., които подписах!!! Нямам време да чета такива тъпотии... Е? Има си юристи, които ЧЕТАТ и ТЪЛКУВАТ договори /и „тъпотии”/... Те пък искат хонорари, видиш ли: неблагодарници!

                        Ми, как да съществуват – те и семействата им? Как да увеличават компетенциите си и да ни защитават в съдебните зали успешно?.... /и е редно да ми се разсърдят, щом не вземам хонорар за консултациите си.../

                        "Нямам думи..., нямам думи..."...

                        Та, красавице, прочете ли си най-после Общите условия? Обърна ли внимание на раздела обезщетения по клаузи в договора и задължения на застрахователя /по памет/?

                        Май още не си ги прочела, а?

                        Обаче пишеш във форуми, за да се оплакваш? И ни уверявяш, че ще ни държиш в течение...

                        Абе – българска ни работа...

                        Застрахователите са виновни!

                        Е, въпросът ми е: ако ти имаш /законен!/ бизнес, който се подчинява на правила по регламент, и клиент се съгласи /подпише!/ договор по правилата на ТВОЯ бизнес, то ти самата – би ли отстъпила от правилата на бизнеса си, защото ТВОЯТ клиент търси решение на свой казус, противоречащо на тия правила /норми/?

                        Вторият ми въпрос е следния: АКО застанеш срещу ТВОИТЕ правила, защото „влизаш” в положението на клиента ти, ТО – колко пъти би правила отстъпки във времето: 1, 2,....,5,.... до безкрай? До кога всъщност би просъществувал бизнесът ти? Не е ли станало време да преименуваш бизнеса си, като го пререгистрираш в Благотворително дружество „........” /оставям встрани побългаряването на понятието, когато много благотворителни дружества се превръщат в сериозен „бизнес” за създателите си..../

                        Та, сериозно питам дамата, дали – след 7 години – вече е прочела документите, под които се е подписала. Да ги прочетеш, разбира се – не винаги означава – да ги разбереш...

                        ???

                        „Прочетох ги.” – означава, че е обърнала внимание на основанието, с което /постфактум – след МНОГО ПОДПИСИ, че е съгласна с бизнеса на някого... и с отстранена вече щета, за която също се е съгласила, ОТНОВО С ПОДПИС, нещо повече – сама е избрала този начин на обезщетение – ОТНОВО С ПОДПИС...., но сега – постфактум – се „оплаква” от застрахователя си......./ Та, е ли дамата - обърнала внимание на основанието, което е част от същността на застраховането?

                        С това основание СЕГА – може да занимае „своя” застраховател...

                        Прочела ли е дамата /виртуална красавица/, напр. текст, в който застрахователят казва, че „възстановява предишния вид на застрахованото имущество”?
                        Ако не е стигнала до такъв или подобен текст – с начина за възстановяване – няма какво да говорим – нека прочете всичко още веднъж /четенето не е така леко, колкото напримееерррр, кое..., да кажем – полагането на подпис..., де...., разбираемо е някак.../.

                        Около тоя текст може да бъде нейното възражение, предмет на толкова емоционалното нейно: "Нямам думи..., нямам думи..."

                        Друг е въпросът, дали, след няколкото КРАСИВИ подписи – застрахователят БИ ТРЪГНАЛ срещу правилата на СВОЯ бизнес...

                        Вероятно ще тръгне, именно, защото ПРЕДСТАВИТЕЛЯТ на застрахователя се изживява като самият зестраховател... /за който разбира какво казвам/..., но, всъщност – представителят на застрахователя е един наемен работник на самият застраховател..., а сраната, в която се развива сагата.... до тук, де - и така доста обширно отговорих на казуса. На некомпетентни – така трябва да се отговаря в ТАЯ страна /мноооого подробно, дано все пак са ме разбралЕ..../...

                        ОБАЧЕ....

                        ..., обаче – в тая страна има нетърпимост към всичко и всички, дори има нетърпимост и към знанията на другите... Нашите /знания/ са си ни достатъчни!!! Достатъчно е, че имаме достъп до нета и вече пръскаме знания и компетенции... и най-важното: ще ви държим в течение на един буламач, който НИЕ, ама - точно НЕ СМЕ СЪЗДАЛИ, защото ВИНОВНИ СА ДРУГИТЕ! /възможно ли е българин/българка да признае своя вина??? – НИ-КО-ГА!... и при никакви обстоятелства)!/

                        Както и да е, де: успехи на ентусиастите. Много ще НИ е интересно развитието на нещата около проблемите, които си създават нечетящите договори и условия, но пък СЪС ЗАМАХ ги подписват... На мен ми е все тая – дали ще чета тук за някакво развитие, защото зная нещата до самият им финал... Все пак, АКО застрахователят направи отстъпка, това ще е в интерес на криворазбрано рекламиране своята дейност... /последното е лично мнение/...

                        Разбрана ли е сега причината, поради която отивам, за да си търся правата? Подписал/а/ съм документ, в който съм мислил/а/, че вещото лице е обърнало внимание на параметрите на вградената антена в панорамното ми - обзорно стъкло, но това вещо лице не е било достатъчно вещо.... В същото време – могат да се установят параметрите на антената и да се види, че това не е така /т.е. – не е възстановено имуществото във вида, който е имало, преди възникване на застрахователното събитие/... Другият проблем, който очаква дамата – си е пак неин: има значение, какви степени на възстановяване /на щетите, нанесени от градушката/ - е предвидило вещото лице в описа си, под 2-3 те екземпляра на които тя е положила подписа си...

                        Все пак, някъде там /в доооооговора..../ ДОРИ НЕДОВОЛНА - има и други клаузи – където тя ВЕЧЕ се е явила при застрахователя си, за да представи автомобила си за оглед /на сменените – обзорно и задно стъкла/, с който отново да стартира отговорността до края на застрахователния период..., НО И ЗА ДА ДЕКЛАРИРА ТЯ /милата/, че е съгласна с отстранените щети... Ама тя е била съгласна!
                        Колко лесно се съгласяват дамите напоследък..., някак по инерция... /това – отвсякъде погледнато - си е друг един казус, който не касае застраховането/...
                        Та – тя ще подпише, ЧЕ Е СЪГЛАСНА, но за всеки случай ЩЕ ДОЙДЕ и в един виртуален форум, за да се оплаче, че НЕ Е СЪГЛАСНА... "Нямам думи..., нямам думи..."................... Извод: застраховател да си днес – всички са ти съгласни..., някак...

                        Интересно нещо са жените..., българките..... /напоследък и доста от българите..., ама и българЕте – и те съгласни..., в търсене на поредния „поробител”, който да ни доставя временно - някакво що-годе удоволствие..../

                        Да не почвам отначало /все пак си имам достатъчно ангажименти/, но бях длъжен – поне до тук да докарам нещата....

                        Коментар


                        • Дамата - определено си пада "рецидивистка"...

                          По тая логика - да не чете договори - вероятно печели време, за да извършва основната си дейност, за да е платежоспособна и занапред...

                          В това няма лошо, но... Изглежда НИКАКВИ ДОКУМЕНТИ на застрахователите не желае да чете, преди да ги подпише...

                          Какво имам предвид?

                          Неотдавна, след градушката - тя отива при "своя" застраховател на оглед за нанесените щети на имуществото си /автомобил/. Вероятно, вещото лице /наето от застрахователя/, заедно с инспектор - са огледали и описали щетите, а тя се е подписала с това, че е съгласна с описаните щети. До тук всичко е в реда на нещата /разбираемо е/: ТЯ просто обича да подписва документи с "министерския си подпис"...

                          Да де - АМА - след като са направили огледа и описа - са отишли в офиса, където са я попитали, дали желае обезщетението й да бъде при ТИЯ условия /с Възлагателно писмо в доверен сервиз/. Това означава, че трябва да е прочела всички шрифтове в договора си със застрахователя, СЛЕД КОЕТО - да положи НОВ ПОДПИС: под избраният от нея начин аз обезщетение - в Доверен сервиз на застрахователя...

                          Ми тя, милата - нали вече констатирахме, че обича да подписва документи, АМА - колкото по-неразбираеми са тия документи - подписът по-красив изглежда...

                          Такааааа...., правим си нова регистрация във форума, за да не се знае, кои сме ние... Мен пък - не зная как ме идентифицират... Даммм: така сме ние, които заставаме на страната на истината /не казвам "правдата", защото истината, колкото и да е субективно понятие - най-често е свързана със съдържание на също толкова субективни закони, приети от едни СУБЕКТИ в една субективна институция, която не е ясно и доколко е институция, над която пишеЛО: "Сливането прави силата!"..., май "съединението" беше, скоро не съм минавал оттам.../

                          Наздраве!

                          Коментар


                          • @mikomikov

                            благодаря за отговора

                            Уважаеми Микомиков,

                            повярвайте ми ,подписвам доста документи всеки ден и то доста по "завъртяни"от Каско към Уника.
                            Чета много добре всеки един документ под който си поставям подписа
                            Тук не става въпрос дали Уника ще плати или не по тази полица./Има плащане към сервиза за поставянето на стъклата/Има и възлгатателно писмо към сервиза,разбира се и за другите щети,които се все още не са оправени.
                            Не,не съм застраховател и никъде не съм писала обратното.
                            Не съм и брокер.
                            Става въпрос за едно прехвърляне на отговорност от страна на Уника към Доверен сервиз.
                            А видно от документите ,с които разполагам,/от Уника и сервзиа/това не е вярно.
                            Отговорността за качеството на стъклата е само и единствено на Застрахователя,поради простата причина,че той ги е доставил,а НЕ СЕРВИЗА ги е закупил.
                            Също така искам да спомена,че в отговора си ,Уника цитират една точка от общите условия,която я няма я Общите условия,които аз съм подписала
                            Както писах по-горе,предприела съм нужните действия и ще пиша как се развиват нещата.

                            Коментар


                            • "Нямам думи..., нямам думи..."

                              1. Красавице, остави емоциите настрани.
                              2. Концентрирай се върху компетенциите си в непознатата за теб област: ако искаш да постигнеш очакван от теб резултат - тук определено не ТИ е мястото да се учиш /темите за застраховане могат да ти помогнат много, но ти не тръгваш в посока да си обясниш неразбираемото за теб, защото - ако не го направиш - и в бъдеще ще имаш същите проблеми/.
                              3. Основната ти грешка се състои в това - да реагираш така: "Застраховах се и съм коректен платец! Не ми плащат коректно дължимото обезщетение!"

                              Проблемът ти започва от дефиниране на понятието "дължимо обезщетение".

                              Около него се върти казусът по договора, който си подписала саморъчно със другата страна, която /сега/ определяш като "/некоректен"/ застраховател. Този договор притежава набор от клаузи, който /вече!/ 7 години не ти е останало време да прочетеш... Няколко часа ще ти отнеме, а те са ти "ценни"... Неразбираемите за теб дефиниции е трябвало да обсъдиш предварително със застрахователя си! АКО отново останат неразбираеми за теб - е трябвало да са обърнеш към специализирал в областта юрист, за да ти ги разясни /разбира се, след заплащането на подходящ хонорар/.

                              Изобщо: сключването на договор между две страни не ни ангажира само с полагането на подпис...

                              Помисли върху горенаписаното, преди да хвърляш обвинения някъде /не ме интересува името на застрахователя и ми е през оная работа - къде ще застраховаш, защото - ако го правиш така и в бъдеще, то няма да остане някой застраховател, за когото не си произнесла фразата: "НЕмам думи..., нЕмам думи..."

                              По същество: трябва да знаеш КАК се променят условията на застрахователя през всяка следваща застрахователна година, т.е. - да отчиташ амортизацията /овехтявяне/ на застрахованото ти имущество и да си уверена, че за 7 години това е налице. Регламентът е във всички нормативни документи, по които работят застрахователите, които имат лиценз за дейността си на нашия пазар.

                              Случва се застрахователи, за да носят отговорност по действителни пазарни цени към момента на събитието до определен период от експлоатацията на новозакупен имущество /много рядко по каско/, като предлагат допълнителна премия в началото на застр. период, но това не може да продължава до безкрай - все пак, има си нормативи по ЗАКОН!

                              ЗАКОНът пък трябва да е част от Общите условия /ОУ/... Иначе могат да бъдат атакувани по съдебен ред...

                              Най-важното: прочети последните редове от ОУ, където е записано, че всички нерешени въпроси се решават по пътя на преговорите със Застрахователя или..... /мисля, че точно ти имаш нерешен казус с това "нЕмам думи..."/..., или по съдебен ред...

                              И, моля - престани да се излагаш с това - да показваш, че не познаваш условията на договор, под който се подписваш /вече/ 7 години... Потърси начин да ЗНАЕШ, под какви условия на договори си полагаш подписа...

                              Извън горното: договорът ти - само към доверен сервиз на застрахователя ти - ли те изпраща? Не може ли да предпочетеш обезщетение по фактурна стойност? ..., но това са пак клаузи от договора...

                              Т.е. - всичко говори за непознаването на една материя...

                              Написаното горе е от незаинтересуван и от незастраховател. Все ми е тая, дали си възприемаш като ощетена. Все пак, ако не са изпълнени ОУ по договора /който ти перфектно познаваш - обърни се към Регулационния орган: той ще задължи застрахователя да бъде коректен в отношението си с клиентите, НО също е възможно да издаде Наказателно постановление срещу некоректния застраховател...

                              Колко проблеми си създаваме понякога с непознаване съдържанието на документите, които подписваме...

                              Успехи!

                              Коментар


                              • ето къде застрахователите са сложили парите, които гарантират заплащането при щета!

                                Коментар

                                Working...
                                X