IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лоши застрахователи - Добри застрахователи

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ако може да се илюстрира

    Коментар


    • Аз имах отказана щета по Каско при ПТП във Франция, бях го отписал, но ми препоръчаха една фирма obezshtetenie.com, сключихме договор срещу процент от бъдещото обезщетение, наеха ми адвокат за тяхна сметка и 2 месеца по-късно си взех повечето парите от застрахователя. После заведоха дело за увеличаване на обезщетението пак за тяхна сметка. Дано успеем и в това. Доволен съм много, а и пари напред не съм давал. Добре е , че освен за полетите вече има и такива фирми за застраховките.

      Коментар


      • Не си губете времето. Лъжат само и вземат парите на клиентите..

        Коментар


        • Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
          Ако правилно съм те разбрал , живеем в държава с перфектно работеща съдебна система?
          Очаквах подобен въпрос.

          Това не е мнение по темата.

          Моето мнение е, че малко хора търсят правата си по съдебен ред. Като потърпевш - не съм на мнението, че имаме перфектно /или с друга характеристика/ работеща Съдебна система.

          Това ПО НИКАКЪВ НАЧИН не ме спира, за да търся правата си по съдебен ред. И го правя.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от annbet Разгледай мнение
            Тук е наистина, точно като в детската градина...

            Някой се регистрира, за да направи антиреклама на застраховател... И почват оплакванията... Моля, госпожо, Иванчо ме наплю...

            Дами и господа, имам поглед върху застрахователните продукти на големите застрахователи, представени на нашият /български/ пазар. ТИЯ продукти са съобразени с ДЕЙСТВАЩОТО законодателство в областта на застраховането.

            Нека припомня, че има и РЕГУЛАТОРЕН орган, който НЕ ПРОПУСКА да налага санкции, вкл. - постановления и СОЛЕНИ глоби за застрахователи, които НЕ СПАЗВАТ СВОИТЕ Общи условия за застраховане, които съ съобразени с Кодекса и други нормативни документи в областта на застраховането.

            Къде е проблемът изобщо? Има НОРМАТИВНА БАЗА, има и Регулаторен орган.

            Ние, обаче искаме /защото имаме СВОИ виждания за застрахователите като БЛАГОТВОРИТЕЛНИ дружества/ - да "разкажем" колко са нагли... Кому е необходимо това?

            Който търси ПРАВДАТА - знае пътеките към нея: КФН, Съдебна власт.

            Всички правилно поставени казуси се решават точно, а изгубилата страна плаща, вкл. адвокатските разноски по делото /ако се стигне до там/...

            Форумът тук би помогнал само с подобни конструктивни мнения, ако някой е начинаещ до такава степен, но не мисля, че тук има такива...

            Поздрави!
            Ако правилно съм те разбрал , живеем в държава с перфектно работеща съдебна система?
            За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

            Коментар


            • Тук е наистина, точно като в детската градина...

              Някой се регистрира, за да направи антиреклама на застраховател... И почват оплакванията... Моля, госпожо, Иванчо ме наплю...

              Дами и господа, имам поглед върху застрахователните продукти на големите застрахователи, представени на нашият /български/ пазар. ТИЯ продукти са съобразени с ДЕЙСТВАЩОТО законодателство в областта на застраховането.

              Нека припомня, че има и РЕГУЛАТОРЕН орган, който НЕ ПРОПУСКА да налага санкции, вкл. - постановления и СОЛЕНИ глоби за застрахователи, които НЕ СПАЗВАТ СВОИТЕ Общи условия за застраховане, които съ съобразени с Кодекса и други нормативни документи в областта на застраховането.

              Къде е проблемът изобщо? Има НОРМАТИВНА БАЗА, има и Регулаторен орган.

              Ние, обаче искаме /защото имаме СВОИ виждания за застрахователите като БЛАГОТВОРИТЕЛНИ дружества/ - да "разкажем" колко са нагли... Кому е необходимо това?

              Който търси ПРАВДАТА - знае пътеките към нея: КФН, Съдебна власт.

              Всички правилно поставени казуси се решават точно, а изгубилата страна плаща, вкл. адвокатските разноски по делото /ако се стигне до там/...

              Форумът тук би помогнал само с подобни конструктивни мнения, ако някой е начинаещ до такава степен, но не мисля, че тук има такива...

              Поздрави!

              Коментар


              • Евроинс

                Да не повярва човек, но има и коректни компании.(почти)
                Миналата година едно момче с бус на "Еконт" не спря на стоп и огъна вратата и калника на автомобила ми. Застраховката му беше в Евроинс. Реших да не си ползвам каското, а да проверя как плащат по гражданска отговорност щетите. След експертна оценка си закарах колата в сервиза и получих двойно по-голяма сметка отколкото ми платиха Евроинс. Върнах се в офиса им да се разправям. Първо се опитаха да ми обяснят, че ремонта можело да бъде и в друг, по-евтин сервиз, а не фирмения. Тоест, набутал съм се сам. Попитах ги къде в рекламните си материали обясняват това и те се усетиха. Казаха ми да пиша жалба до ръководството, както и направих. След 2 седмици ми платиха още толкова, което почти покри разходите за ремонта. Не им споменах, че съм акционер в компанията им, а действах като обикновен клиент. Исках да проверя за себе си как работят и да си правя изводите. Ами това е.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от таня8093 Разгледай мнение
                  Преди пет месеца застраховахме колата си с пълно каско....

                  Около цялата ти история има няколко неща, с които е трябвало да се съобразите. Трябва да се отбележе факта, че съпруга ти явно е карал с несъобразена с пътните обстоятелства скорост. Дори да не е било изрично упоменато със знак, то това е задължение на шофьора да съобрази скоростта на движение с пътната обстановка в конкретната ситуация. Колкото до гумите, вероятно знаете, че една от основните причини да се сменят зимни и летни е, че при определени температурни условия, летните гуми се втвърдяват и губят добро сцепление с пътната настилка, независимо дали са чисто нови и с много оставащ грайфер. Щом в общите условия е описано специално подобно изискване, то вие е трябвало да изпълните това условие, което е ваше задължение, при положение, че сте се съгласили с общите условия. За това е много важно, те да се четат.
                  Аз лично ползвам техните услуги от повече от 5 години, като в този период съм се възползвал от каското си неколкократно и не са отказвали да ми платят нито една щета.
                  Last edited by moviestar4; 14.03.2016, 16:37.

                  Коментар


                  • Никога не си правете застраховка в Армеец!!!!!!

                    Преди пет месеца застраховахме колата си с пълно каско в ЗАД Армеец на стойност 39,000 лв.Цената на годишното каско беше 3,000лв,бяха доста любезни когато сключвахме застраховката и ни уверяваха най-безсрамно и нагло,че само да имаме въпрос или нужда от тях,винаги можем да се обърнем към тях!!!Това се оказа тотална лъжа!Преди два месеца направихме ПТП,след,което заведохме щета за стойност 31,000,което не си е тотал,а поправка...Така....Дали на Армеец им се плаща този ремонт,естествено това са цените за частите като нови,а на тях им е ясно че ремонта ще е далеч по-малко от посоченото,примерно около 18,000 максимум.Първо ги чакахме за отговор около два месеца,а в общите узловия пише,че са длъжни да ни дадат такъв в рамките на две седмици след последният представен документ,както и да е,чакахме ги два месеца и винаги,когато звъняхме в тяхен офис или в София никога не получавахме адекватен отговор,а напротив,винаги ни отговаряха ,,Не можем да ви помогнем с нищо,съжаляваме' е и аз съжалявам,много даже,защото най-накрая получихме писмо с ОТКАЗ НА ЩЕТА....И сега интересното е каква е причината за отказ на щетата...Гаврата с клиенти започва....Като причина е посочено,че съпругът ми е карал с несъобразена скорост и монтирани летни гуми!Фактите обаче са следните-съпругът ми караше с 80км/ч и всесезонни гуми,на тях пише M+S и има снежинка,дъжд и слънце!!!Катастрофата възникна поради преминаването през заледен участък а именно мост и загубва управление на автомобила!!!Нека погледнем обективно над причината за отказа на Армеец,няма такъв закон,който гласи,че си длъжен да караш с зимни гуми,важен бил грайфера да не е под 1,2 мм,а нашият е 4,00мм....А клаузата на Армеец гласи,че не покрива щети при възникнало ПТП при несъвпадение на сезон/гуми....!!!!!Е няма такива измамници!!!И сега сам сами трябва да си правим колата!!!Това е положението в ЗАД Армеец,те са мошеници,които действат чрез напълно законни измами!!!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от didito__mz Разгледай мнение
                      Застрахователен агент съм към конкурентна компания и искам да споделя случая , който имах днес ."Разводът" с Булстрад не е толкова лесен. Днес един нейн бивш клиент искаше да сключи застраховка ГО към друга компания , но уви , не успя. Застраховката му към Булстрад е на разсрочено плащане като 2рата вноска е трябвало да бъде платена на 24.12.2015 . След 15тия ден е тяхно задължение да прекратят полицата , което дори когато им се обадихме ,за да ги подсетим , не пожелаха да направят.При обаждането на националния телефон и обясняването на ситуацията получих въпрос : "И аз какво да направя"?.След като ми обясниха , че не могат да ми помогнат , ми дадоха друг номер.Отново нелюбезна служителка ми обясни че би било незаконно дори да провери случая ,трябвало клиента да отиде в централен офис на компанията , да пише молба и след още няколко тромави процедури , ще може да се "разведе" с Булстрад.Служителката е права, но не и в случай , че е минал гратисния период и по закон автоматично трябва да я прекратят ,а не да усложняват максимално процедурата и да създават допълнителни неудобства на клиента , както и да губят времето му .

                      П.С Очевидно всеки в България спазва законите толкова,колкото иска .Редно ли е ???
                      Случаят е един и същ във всички компании или поне по-голямата част.

                      Вариант 1 - пишеш ИСКАНЕ, а не МОЛБА, за прекратяване и от утре(следващия ден) полицата ти е прекратена.

                      Вариант 2 - чакаш да изтече 15 дневния гратисен период за погасяване на вноската и от ЗК ти я прекратяват.

                      Как си представяш без писмено искане от страна на клиента да се ПРЕКРАТИ полица? Ако утре убие дете какво правим? Какъв е бил аргумента за прекратяване? Телефонно обаждане? Много е тъжно, че си застрахователен агент. Куцо и сакато се занимава с материя, от която не разбира.

                      Коментар


                      • Някой да има личен опит и мнение за Олимпик? Предварително благодаря!

                        Коментар


                        • не виждам проблем просто спираш да плащаш а те ако искат да си прекратяват ако не искат тяхна си работа

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от didito__mz Разгледай мнение
                            Застрахователен агент съм към конкурентна компания ...........................................

                            П.С Очевидно всеки в България спазва законите толкова,колкото иска .Редно ли е ???

                            Скъпа,

                            Въпреки да имам своите ангажименти, реших да ти отговоря, с което да ти натрия нослето, защото ти го заслужаваш!

                            1. Нямам отношение към никой застраховател, но - не мислиш ли, че когато говориш тук с конкретни имена, то НЕ БИ трябвало - ти, като пристрастна - да говориш за конкуренцията, още повече - ако ти сама нямаш компетенциите в ОБЛАСТИТЕ, които касаят твоята професия?

                            2. Напомняш ми подозрително "стила" на някои пишещи тук застрахователи, които също като теб нямат компетенциите - и също като теб НЕ ПОЗНАВАТ законите, които РЕГУЛИРАТ дейността във вашата област... Апропо, знаеш ли кой е Регулаторният ви орган? Не, нали? Ако знаеш този ОРГАН, защо не се обърнеш директно към него, но не анонимно - и ЩЕ ТИ РЕШАТ ПРОБЛЕМА, като дори ще наложат санкциите си: санкциите може да са към този, от когото се оплакваш, но може да са и към ВАШАТА компания, помисли върху това, коя би била причината...

                            3. Айде сега - НАЙ-ВАЖНОТО за теб: ти си "напушена", защото са ти отказали услуга по телефона...

                            Скъпа, знаеш ли, че освен ВАШИЯ закон: КОДЕКС...../знаеш го, вярвам/, също трябва да познаваш И ДРУГИ ЗАКОНИ, които касаят дейностите НА ИНСТИТУЦИИТЕ?

                            Не знаеш ли това? Не??? Скъпаааа, ади дан се занимаваме с теб! Познаваш ли например ЗЗЛД /знаеш ли що пък е това?/ Не! Закон за защита на личните данни.
                            АКО го познаваше, щеше да знаеш, че ДОРИ И на ТВОЯТА КОМПАНИЯ /или на теб - като нейна служителка!!!/ - може да ви бъде потърсена отговорност, именно по тоя закон, защото - от твоите думи става ясно: ВИЕ /в частност - ТИ, САМАТА!!!/ не познавате задълженията си, произтичащи от тоя закон, въпреки и да сте РЕГИСТРИРАНИ точно като "РЕГИСТРАТОРИ НА ЛИЧНИ ДАННИ".

                            Помисли пак, СКЪПА - дали е необходимо да научиш още доста неща покрай "твоята" професия, а не само да познаваш условията по няколко застраховки, рисковете, които се покриват в тях, или тарифирането им...

                            Поздрави!

                            Коментар


                            • ЗК БУЛСТРАД

                              Застрахователен агент съм към конкурентна компания и искам да споделя случая , който имах днес ."Разводът" с Булстрад не е толкова лесен. Днес един нейн бивш клиент искаше да сключи застраховка ГО към друга компания , но уви , не успя. Застраховката му към Булстрад е на разсрочено плащане като 2рата вноска е трябвало да бъде платена на 24.12.2015 . След 15тия ден е тяхно задължение да прекратят полицата , което дори когато им се обадихме ,за да ги подсетим , не пожелаха да направят.При обаждането на националния телефон и обясняването на ситуацията получих въпрос : "И аз какво да направя"?.След като ми обясниха , че не могат да ми помогнат , ми дадоха друг номер.Отново нелюбезна служителка ми обясни че би било незаконно дори да провери случая ,трябвало клиента да отиде в централен офис на компанията , да пише молба и след още няколко тромави процедури , ще може да се "разведе" с Булстрад.Служителката е права, но не и в случай , че е минал гратисния период и по закон автоматично трябва да я прекратят ,а не да усложняват максимално процедурата и да създават допълнителни неудобства на клиента , както и да губят времето му .

                              П.С Очевидно всеки в България спазва законите толкова,колкото иска .Редно ли е ???

                              Коментар


                              • Лоши застрахователи Добри застрахователи

                                Кои хостинг компании са най - добри или най - лоши в България? Аз съм уеб дизайнер, разработчик и англичанин, който живее тук, в България, така че искам да използвам български фирми, но най-добрите.

                                Благодаря предварително

                                Коментар

                                Working...
                                X