IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По добре магистрала Русе-Варна, отколкото София-Варна?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • и Струма и Хемус(в сегашният му вид) са част от международен европейски път Е79
    не е само за ходене на море

    София Варна не е част от нищо,
    а през Бургас и Варна минава Е87
    Last edited by ceneto; 27.09.2013, 12:27.
    “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
      Не съм запознат, не съм обикалял България, по Аврупа Бирлий не съм стъпвал, но пари за Черно море няма.
      В допълнение - Струма е по коридор, имагинерното Черно море не. Друг е въпроса за национално финансиране, както и за целесъобразност от национално значение.
      ама като почнеш да говориш глуспоти и не се спираш, нали А уж си умно момче и имам високо мнение за теб. Ето, специално ти поствам една карта, само защото ме разсмиваш всеки ден в Бисери и вицове, където редовно имаш отлични попадения:



      ей-туй, дето пише 8 на него виждаш ли го? Я каква изненада, ами то автомагистрала Черно море съвпадала баш с коридор номер 8 - ай-сиктир, да не повярваш. И тези коридори не са чертежи на тиквата или на гея, а паневропейски магистрали, ама кой да ти знае в Бг, а?

      П.С. А виа егнация виждаш ли я? Не, нали, ама се финансира от ЕС -е, значи и Хемус може
      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

      Коментар


      • Първоначално изпратено от kefala Разгледай мнение
        Според теб трябва да направим магистрала за Пешовите каруци ,а не за неспирния поток от коли ,така ли!!!
        Трескозъбец виждам че съм те комплексирал.Бе ти ставаш и лягаш с мойто име.Успокой се и напусни ГЕРБ щото докато си там диагнозата се задълбочава.Магистрали не се строят за ходи някой си на море а за да се развиват регионите равномерно и да обслужват икономиката.Да хвърлиш един милиард за да строиш път до две села Сандански и Петрич е безумие.На гърците може да им трябва но на нас не.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнение
          Просто ще се сдържа да ти коментирам глупостите
          Що, пробвай.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
            Жека, чеки да те питам - ти колко си запознат с България и пътищата й вечни? Черно море е безалтернативна и брутално задължителна, при положение, че морските курорти осигуряват огромна част от бвп-то ни.
            Не съм запознат, не съм обикалял България, по Аврупа Бирлий не съм стъпвал, но пари за Черно море няма.
            В допълнение - Струма е по коридор, имагинерното Черно море не. Друг е въпроса за национално финансиране, както и за целесъобразност от национално значение.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
              Черно море - пари няма, скоростните - най-малкото отчужденията, т.е пак пари няма.
              Между другото тия довозващи до Варна - за начало май да се оправят улиците на Варна?
              Аз лично бих апелирал пък за едно отклонение от Ямбол към Приморско да речем и оттам южното Черноморие. Щото кел файда от магистралите, кръговите, като в Бургас пак се заковаваш. А и за самия Бургас ще е по-добре вместо от Средец нагоре да се връщаш - директно към Приморско. Отделно евентуално по-малкото ПТП и жертви.
              Но пък не е и относително стратегически като трафика през втория мост например. - http://www.optransport.bg/page.php?c=251&d=909

              Ей ги тук, ако му се рови на някой евентуалните проекти и варианти:

              http://www.api.bg/index.php/bg/karti
              http://www.optransport.bg/page.php?c=35
              Просто ще се сдържа да ти коментирам глупостите

              Коментар


              • Първоначално изпратено от GreatApe Разгледай мнение
                Грамадната част са произведени в София, какво значение има това.
                ами има, защото си написал:

                Икономически от София надолу е половин България, за 2011 от 75 милиарда БВП 36 са произведени в Югозападния район.

                което е тотална лъжа, защото това обезсмиля Струма, чисто икономически, от гледна точка на това, което си описал, а именно БВП - в София се произвежда 28 млрд от тези 36, т.е. надолу от София са 8 млрд, като за справка Северния централен и североизточния, през които преминава Хемус са с 14 млрд БВП, а като добавиш Плевнска и Ловешка област, които са към Северозапдния район, то сумата на БВП за частта от България, която ще се обслужва от Хемус, става 16 млрд лева или двойно повече от този, който се произвежда от региона, през който преминава Струма. Та нека не си хвърляме безсмилени цифри, без да сме погледнали какво се крие зад тях - Хемус е много по-нужна от Струма към момента, а са на една и съща цена.
                Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                Коментар


                • Жека, чеки да те питам - ти колко си запознат с България и пътищата й вечни? Черно море е безалтернативна и брутално задължителна, при положение, че морските курорти осигуряват огромна част от бвп-то ни. даже под Черно море аз разбирам път от Дуранкулак до Резово и продължение с КПП към Турция. Ти ходил ли си някога из аврупата - ами най-хубавите им магистрали, най-живописните, са около морето, особено така, от високота при Бяла, Обзро, Златните (дето има най-много свлачища) и т.н. Та Черно море е задължителна+че тогава ще отпаднат всякакви глупост като Шумен-Русе за мамалигите, щото ще имат магистрала до Кюстенджа (не знам що му викаме Констанца на този град, все едно на Солун да му викаме Тесалоники), а от там до нашата граница е минимално разстрояние, ако имаме магистрала тук, а и за мамалигите от оснвен интересен е Балчик и АЛбена (ясно защо). Другата причина за Черно море са украинците и рашъните с имоти по морето -те идват точно оттам и са ценни туристи с кинтите, които оставят в Бг.
                  А ние какво правим - строим струма, че да могат софийските селяци да ходим в маляшко, вместо до нашето море, аккто и да улесним макс мамалигите да ходят дотам - ай сиктир. Струма трябва да се строи до Банско (т.е. Симитли), заради зимния курорт и толкова, всичко друго е безумно харчене на средства. И не ми обяснявай, че нямало пари - в малякия ходил ли си? Знаеш ли там какъв е терена? А колко безумна е виа егнация, ама си взеха кинта от ес, за да я направят в безумен терен от планини и е почти готова. Та пари има, само трябва да се поискат..
                  П.С. Това горното ти го пиша като софиянец, дето ще я ползва Черно море 2-3 пъти годипно,а Струма - поне 10 (поради ред особености), но не считам, че личния интерес на някой тряба да стои над държавния, а основните ни приходи са от туризъм, морски туризъм и затова черно море е задължителен приоритет номер 1. Дргото са алабализми, тип тиквоидни битовизми, на хорица закупили си по едно бунгало на халкидики и искащи бърз достъп до там. Айде нема нужда, молим

                  Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
                  Черно море - пари няма, скоростните - най-малкото отчужденията, т.е пак пари няма.
                  Между другото тия довозващи до Варна - за начало май да се оправят улиците на Варна?
                  Аз лично бих апелирал пък за едно отклонение от Ямбол към Приморско да речем и оттам южното Черноморие. Щото кел файда от магистралите, кръговите, като в Бургас пак се заковаваш. А и за самия Бургас ще е по-добре вместо от Средец нагоре да се връщаш - директно към Приморско. Отделно евентуално по-малкото ПТП и жертви.
                  Но пък не е и относително стратегически като трафика през втория мост например. - http://www.optransport.bg/page.php?c=251&d=909

                  Ей ги тук, ако му се рови на някой евентуалните проекти и варианти:

                  http://www.api.bg/index.php/bg/karti
                  http://www.optransport.bg/page.php?c=35
                  Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
                    Като цяло е добре да си оправим пътищата в района и АМ Черно море към Бургас.
                    А отделно при тия "скоростни пътища" не е много ясно какво точно се икономисва от 2 авариини ленти. Няко по-запознат да вземе да каже, защото не ми се струва чак такава икономия.
                    Черно море - пари няма, скоростните - най-малкото отчужденията, т.е пак пари няма.
                    Между другото тия довозващи до Варна - за начало май да се оправят улиците на Варна?
                    Аз лично бих апелирал пък за едно отклонение от Ямбол към Приморско да речем и оттам южното Черноморие. Щото кел файда от магистралите, кръговите, като в Бургас пак се заковаваш. А и за самия Бургас ще е по-добре вместо от Средец нагоре да се връщаш - директно към Приморско. Отделно евентуално по-малкото ПТП и жертви.
                    Но пък не е и относително стратегически като трафика през втория мост например. - http://www.optransport.bg/page.php?c=251&d=909

                    Ей ги тук, ако му се рови на някой евентуалните проекти и варианти:

                    http://www.api.bg/index.php/bg/karti
                    http://www.optransport.bg/page.php?c=35

                    Коментар


                    • От Русе до Варна е достатъчен скоростен път. Там проблема е от Великден до началото на учебната година. Сериозен ТИР трафик не съм видял. Букурещ е на едни 250 км, а северните ни съседи са предимно авто-туристи. В момента са започнали разширение с 3 ленти, и положението се подобрило частично. Същото е разстоянието и през Силистра-Добрич-Варна. Подобно е натоварен пътя и от Варна-Дуранкулак-Констанца. Като цяло е добре да си оправим пътищата в района и АМ Черно море към Бургас, вместо да транзитираме комшиите към Гърция, както правим ние, че и даже се хвалим. Нека си оставят парите тука.

                      А отделно при тия "скоростни пътища" не е много ясно какво точно се икономисва от 2 авариини ленти. Няко по-запознат да вземе да каже, защото не ми се струва чак такава икономия.
                      Last edited by индианеца; 27.09.2013, 10:14.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                        До колкото знам, магистралата до Констанца е почти готова. Може би трябва да се мисли за Черно море и за Хемус в първоначален вид. Русе-Варна трудно ще се натовари. Русе-Търново-Тунел Шипка-Тракия. Това е! Естествено София-Солун и нормален път до Видин.
                        Хемус незнам за началния вид, но няма да е в цялата си прелест магистрала. Ябланица-Търново мисля беше ще е скоростен- паре нема.

                        Последното важи и за АМ "Черно море" - паре нема, не действайте.


                        Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                        Много е спорен въпросът какво да бъде първо. Всички влакове са изтървани. Може би, най-важни в момента са Черно море или Русе-Свиленград.
                        Не разбирам подкрепата за подобен път, еле пък с емири, китайци и кой ли още не. Почти успореден път, аха да включи и Боаза в публично-частното и оттам таксите, за онуй, де са го строили родителите ти...

                        Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                        Не мога да разбера, защо всички свързвате магистралите с ходене до морето или с кефец някакъв. Тировете са най-важни!!!
                        Те най-добре на влака, ама кога ще тръгнат терминалите...дано да е преди скоростния Пекин-Истанбул-Лондон.

                        Поне тръгна Кърджали-Подкова в контекста на Маказа. Аналогично с втория мост се подхвана инфраструктура и във Видинско, както и обходите на Монтана и Враца, тепърва Ботевград-Мездра.

                        Марияне, сложи едно - в заглавието, не отива за толкова години в гилдията.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
                          ама най-обичам цифрички, тропнати ей-така на масата, без дори да се замислим върху тях - колкото си прав, толкова грешиш: от тези 36% знаеш ли колко са произведени в София, щото тя спада към точно тоя район, а? Та хайде да мислим малко преди да тропнем нещо на масата. да, София е важна, но от София към маляшката граница какво имаш като население - перник,но него не го броим, той е свързан със София, дупница+кюстендил (общо 100К народ) и Благоевград+Петрич+Сандански (общо 150К), останалото са селца и паланки от макс 5-10К (най-големите, като симитли), а на Север - Плевен+Ловеч (150к+), Севлиево+Търново (100К), Русе (200К), шумен+Търговище+Добрич (200К), Варна (350К) и тук не ти броя малките градчета тип Разград (40К), Свищов (хайде малко далече, ама 30К), отдалеченото леко Габрово (70К) и т.н. и т.н., та как ги виждаш по значение 250К спрямо 1 милка, а да си вадим ли пак бвп-тата да ги мерим или?
                          Грамадната част са произведени в София, какво значение има това.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                            Не мога да разбера, защо всички свързвате магистралите с ходене до морето или с кефец някакъв. Тировете са най-важни!!!
                            Даже и за тировете мислим!!!Особено ако са застанали една дузина пред теб!!!Така мислим,че чак тато се обръща в гроба!!!

                            А да ,много по-здрави на администрацията на СУ!!!!
                            Last edited by kefala; 27.09.2013, 00:09.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от GreatApe Разгледай мнение
                              Икономически от София надолу е половин България, за 2011 от 75 милиарда БВП 36 са произведени в Югозападния район.
                              ама най-обичам цифрички, тропнати ей-така на масата, без дори да се замислим върху тях - колкото си прав, толкова грешиш: от тези 36% знаеш ли колко са произведени в София, щото тя спада към точно тоя район, а? Та хайде да мислим малко преди да тропнем нещо на масата. да, София е важна, но от София към маляшката граница какво имаш като население - перник,но него не го броим, той е свързан със София, дупница+кюстендил (общо 100К народ) и Благоевград+Петрич+Сандански (общо 150К), останалото са селца и паланки от макс 5-10К (най-големите, като симитли), а на Север - Плевен+Ловеч (150к+), Севлиево+Търново (100К), Русе (200К), шумен+Търговище+Добрич (200К), Варна (350К) и тук не ти броя малките градчета тип Разград (40К), Свищов (хайде малко далече, ама 30К), отдалеченото леко Габрово (70К) и т.н. и т.н., та как ги виждаш по значение 250К спрямо 1 милка, а да си вадим ли пак бвп-тата да ги мерим или?
                              Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                                Определено трябва да се направи магистрала Варна-Бургас. Много натоварен път лятно време. И сложен. Минава планина, трудно изпреварване, изнервят се шофьорите и следват катастрофи.
                                Абсолютно подкрепям! Този маршрут го минавам редовно и вече не ми прави впечатление, познавам завоите и отсечките, но в началото ми беше трудно, изчаквах и това влияеше на нервите. Говорил съм с колеги шофьори, имат същите проблеми, поне докато не са го свикнали.
                                От как излезе Вълка от Уолстрийт, депозит сметките в банките рязко намаляха.

                                Коментар

                                Working...
                                X