IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По добре магистрала Русе-Варна, отколкото София-Варна?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
    Бат Пешо, а българските тирове от къде мислиш минават като ходят към Италия и Южна Европа?
    През Солун няма стокообмен а?
    Няма или е пренебрежимо малък.

    Коментар


    • Бат Пешо, а българските тирове от къде мислиш минават като ходят към Италия и Южна Европа?
      През Солун няма стокообмен а?
      “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ALEX_D_GREAT Разгледай мнение
        Ще ме прощаваш ама ти си безумен. София - Кулата е най-важната отсечка за БГ в момента. А това, че се чудиш защо "селяните" ходят на почивка в Гърция доказва, че не си струва дори да ти пиша за причините защо точно тази магистрала е толкова важна. Но ако го удриш на патриотична нотка - помисли си откъде минават всички други чуждестранни туристи за Гърция и откъде гърците минават за Банско през зимата. От Халкидики до Кулата съм за 2 часа. От Кулата до София за 3 часа и половина. Безумие.

        И защо точно си го строил вторият мост над Дунав сещаш ли се изобщо? Задаваш въпрос или се правиш на много умен, че уж се досещаш?

        А по темата - разбира се, че е по-важна връзката София - Варна от Русе-Варна.
        Ти пък ще прощаваш мен.Няма да бъркаш желаното от теб с необходимото за страната.Българските туристи за Гърция изнасят пари и ми дреме откъде ще минават.Чуждестранните го правят със самолети на тях магистрала не им трябва.А ЛИЧНО МЕН МЕ БОЛИ КУРА ЗА ГЪРЦИЯ И НЕЙНИЯ ТУРИЗЪМ.ГЪРЦИЯ Е ФАЛИРАЛА ДЪРЖАВА.Понеже си компетентен що не вземе да провериш откъде минават турските и румънските тирове?Да провериш какъв стокообмен имаме с Румъния?И ЗАПОМНИ ЧЕ МАГИСТРАЛА НЕ СЕ СТРОИ ЗА ДА ХОДИ НЯКОЙ НА МОРЕ ИЛИ НА ВИЛАТА СИ.НИТО ПЪК ДА МУ КАРАТ ПОРТОКАЛИ И МАНДАРИНИ.ГЪРЦИЯ НЯМА ИКОНОМИКА И НИЩО НЕ ПРОИЗВЕЖДА ДОСЕГА ЛЕЖЕШЕ НА ГЪРБА НА ЕС НО ФИЛМА СВЪРШИ.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
          ще ме прощаваш кефалче, ама София-Варна е в пъти по-нужна от София-Кулата - едната ще съживи половин България, а другата просто ще направи по-лесен износа на капитал към маляшките морски курорти


          3. София-Кулата - е, трпбва да могат селяните да ходят до малякия все пак
          4. София-Видин - за какво иначе го стрихме втория мост на дунав

          Естествено, ще се строи основно струма, както и пътя към калотина, щото маляките и манафите така искат, а ние сме дупедавци
          Ще ме прощаваш ама ти си безумен. София - Кулата е най-важната отсечка за БГ в момента. А това, че се чудиш защо "селяните" ходят на почивка в Гърция доказва, че не си струва дори да ти пиша за причините защо точно тази магистрала е толкова важна. Но ако го удриш на патриотична нотка - помисли си откъде минават всички други чуждестранни туристи за Гърция и откъде гърците минават за Банско през зимата. От Халкидики до Кулата съм за 2 часа. От Кулата до София за 3 часа и половина. Безумие.

          И защо точно си го строил вторият мост над Дунав сещаш ли се изобщо? Задаваш въпрос или се правиш на много умен, че уж се досещаш?

          А по темата - разбира се, че е по-важна връзката София - Варна от Русе-Варна.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
            намирането на финасиране е в зависимост от "значимостта" на проекта или иначе казано: как ще се защити пред ЕС. И тъй като огромната част от крадливите ни политици имат имоти в малякия, то затвоа и Струма е приоритетна, Черно море ще стане, но на по-следващ етап. Както вече ти казах - виа егнация я няма в нито един коридор, но маляките си изцоцаха кинтаж от ес и си я направиха, а тя е брутално скъпа и неефективна, но я има, а ние нямаме нито една завършена магистрала (и Тракия не е, защото тя трябва да е до Калотина реално) и се избиваме по пътищата
            П.С. Аз съм на 100% за да се теглят кредити и да се строят магистрали, а не да се раздават пари за чавета на калпак Магистралите бяха единственото умно нещо на тиквата, на цайсатият педер му прецака всичко с малоумните си икономии
            Груйче,Лешница колко ще им вкарат на Бараково бре!!!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
              П.С. Аз съм на 100% за да се теглят кредити и да се строят магистрали, а не да се раздават пари за чавета на калпак Магистралите бяха единственото умно нещо на тиквата, на цайсатият педер му прецака всичко с малоумните си икономии

              Има малък момент с мониторинга по евросредства и тези, теглени от правителството за магистрали. Респективно и евентуални пробойни в разходната част при строителството.
              Някак ми се виждат малко магистрала до към Ловеч, Черно море аут, май същото и за абсурда за мен поне Русе-Свиленград. Лично виждане, не искам да ангажирам никой с него и да продължавам полемиката.
              Утре може друго да се окаже.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
                За пореден и последен път - не оспорвам значимостта на проекта, а изразявам мнение относно наличното финансиране за проекта.
                намирането на финасиране е в зависимост от "значимостта" на проекта или иначе казано: как ще се защити пред ЕС. И тъй като огромната част от крадливите ни политици имат имоти в малякия, то затвоа и Струма е приоритетна, Черно море ще стане, но на по-следващ етап. Както вече ти казах - виа егнация я няма в нито един коридор, но маляките си изцоцаха кинтаж от ес и си я направиха, а тя е брутално скъпа и неефективна, но я има, а ние нямаме нито една завършена магистрала (и Тракия не е, защото тя трябва да е до Калотина реално) и се избиваме по пътищата
                П.С. Аз съм на 100% за да се теглят кредити и да се строят магистрали, а не да се раздават пари за чавета на калпак Магистралите бяха единственото умно нещо на тиквата, на цайсатият педер му прецака всичко с малоумните си икономии
                Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Reptil Разгледай мнение
                  По мое мнение магистрала Варна-Бургас е по-наложаща от каквато и да е друга, на този етап.
                  За пореден и последен път - не оспорвам значимостта на проекта, а изразявам мнение относно наличното финансиране за проекта.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
                    Аз не казвам, че едното строено, другото няма смисъл, просто приемаме, че си мисля, че няма пари за Варна-Бургас.
                    Видин - Монтана тръгва нещо, пък да се види какво ще излезе - http://www.optransport.bg/page.php?c=251&d=909.
                    Ботевград-Мездра по спомен беше от догодина.
                    По мое мнение магистрала Варна-Бургас е по-наложаща от каквато и да е друга, на този етап.
                    От как излезе Вълка от Уолстрийт, депозит сметките в банките рязко намаляха.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
                      така е, чудесна карта, а сега да видим какво става по нея - значи Стара Загора-Бургас може да се строи, щото е от коридор 8, ама Варна-Бургас, дето е от същия коридор - не, а пък София-Кюстендил дори не е планирано, че ще я има някога Струма е приоритет, щото е от коридор 4, ама за Ботевград-Видин пари нема, нищо, че на Видим има вече мост и от там ще събираме тол такси+че отсечкаката е значително по-евтина, а от кулата ще вземем един голям куЛ Русе-Кърджали е пожелателна, а пункта за малякия се откри пред 2-3 седмици, нищо че е част от коридор 9, ама ще правим Русе-Варна, дето не е част от нищо
                      та така
                      Аз не казвам, че едното строено, другото няма смисъл, просто приемаме, че си мисля, че няма пари за Варна-Бургас.
                      Видин - Монтана тръгва нещо, пък да се види какво ще излезе - http://www.optransport.bg/page.php?c=251&d=909.
                      Ботевград-Мездра по спомен беше от догодина.

                      Коментар


                      • Малиииийййй магистрала до магистрала,а върху магистралата пак магистрала
                        И това на една длан държава.
                        За толкова пари воден канал до Търново да земе да се направи ли ....па после и с Дунава да се свърже и да умрат мамалигарите
                        Страхът трудно се преодолява само със знания

                        Коментар


                        • така е, чудесна карта, а сега да видим какво става по нея - значи Стара Загора-Бургас може да се строи, щото е от коридор 8, ама Варна-Бургас, дето е от същия коридор - не, а пък София-Кюстендил дори не е планирано, че ще я има някога Струма е приоритет, щото е от коридор 4, ама за Ботевград-Видин пари нема, нищо, че на Видим има вече мост и от там ще събираме тол такси+че отсечкаката е значително по-евтина, а от кулата ще вземем един голям куЛ Русе-Кърджали е пожелателна, а пункта за малякия се откри пред 2-3 седмици, нищо че е част от коридор 9, ама ще правим Русе-Варна, дето не е част от нищо
                          та така


                          Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
                          За коридора си прав, моя грешка.
                          Последното обаче не променя мнението ми за пари за Черно море, даже ти го вметна за Хемус, като и за там нямам спомен дали ще стигат парите. Но за морето, на тоя етап пари няма. Догодина може и да се появят, знае ли човек, но пък и сега е договарянето. Една баба на пазара каза, знаеш.

                          Е и една локална карта, по-конкретно да се джафкаме по темата.

                          Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                          Коментар


                          • нали сме на кръстопът - трябва да се развиват международните пътища,
                            а чак след това другите
                            “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

                            Коментар


                            • За коридора си прав, моя грешка.
                              Последното обаче не променя мнението ми за пари за Черно море, даже ти го вметна за Хемус, като и за там нямам спомен дали ще стигат парите. Но за морето, на тоя етап пари няма. Догодина може и да се появят, знае ли човек, но пък и сега е договарянето. Една баба на пазара каза, знаеш.

                              Е и една локална карта, по-конкретно да се джафкаме по темата.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
                                Жека, чеки да те питам - ти колко си запознат с България и пътищата й вечни? Черно море е безалтернативна и брутално задължителна, при положение, че морските курорти осигуряват огромна част от бвп-то ни. даже под Черно море аз разбирам път от Дуранкулак до Резово и продължение с КПП към Турция. Ти ходил ли си някога из аврупата - ами най-хубавите им магистрали, най-живописните, са около морето, особено така, от високота при Бяла, Обзро, Златните (дето има най-много свлачища) и т.н. Та Черно море е задължителна+че тогава ще отпаднат всякакви глупост като Шумен-Русе за мамалигите, щото ще имат магистрала до Кюстенджа (не знам що му викаме Констанца на този град, все едно на Солун да му викаме Тесалоники), а от там до нашата граница е минимално разстрояние, ако имаме магистрала тук, а и за мамалигите от оснвен интересен е Балчик и АЛбена (ясно защо). Другата причина за Черно море са украинците и рашъните с имоти по морето -те идват точно оттам и са ценни туристи с кинтите, които оставят в Бг.
                                А ние какво правим - строим струма, че да могат софийските селяци да ходим в маляшко, вместо до нашето море, аккто и да улесним макс мамалигите да ходят дотам - ай сиктир. Струма трябва да се строи до Банско (т.е. Симитли), заради зимния курорт и толкова, всичко друго е безумно харчене на средства. И не ми обяснявай, че нямало пари - в малякия ходил ли си? Знаеш ли там какъв е терена? А колко безумна е виа егнация, ама си взеха кинта от ес, за да я направят в безумен терен от планини и е почти готова. Та пари има, само трябва да се поискат..
                                П.С. Това горното ти го пиша като софиянец, дето ще я ползва Черно море 2-3 пъти годипно,а Струма - поне 10 (поради ред особености), но не считам, че личния интерес на някой тряба да стои над държавния, а основните ни приходи са от туризъм, морски туризъм и затова черно море е задължителен приоритет номер 1. Дргото са алабализми, тип тиквоидни битовизми, на хорица закупили си по едно бунгало на халкидики и искащи бърз достъп до там. Айде нема нужда, молим
                                Груйчи както винаги си точен и убийствено безпощаден.Магистралата трябва да е София Търново Русе.Между Търново и Търговище няма голям трафик.Също Търново трябва да се свърже с магистрала Тракия.На севр магистралата ще обслужва милиони а колко е населението на Петрич и Сандански.Освен това трябва да се погледне и търговията с Румъния какъв е износа ни натам какъв вноса?Същото и с Гърция.Като прибавим и факта че Гърция е фалирала става ясно че магистрала до там не ни трябва.Трябва да улесняваме тези които внасят пари в България а не тези които изнасят.
                                Жалкото е че и червените боклуци не искат да го проумеят.

                                Коментар

                                Working...
                                X