IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По добре магистрала Русе-Варна, отколкото София-Варна?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

    Гарантираш защита на частната собственост, гарантираш върховенство на закона и оставяш частника да строи пътища, мостове и да прибира такси от него.
    И за колко време според теб този предприемач ще се договори с хилядите частници, собственици на земи през които ще мине пътя?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от alexx Разгледай мнение
      Добре, ще се постарая да съм добронамерен.

      Ето приоритетите в строителството на магистрали/скоростни пътища според мен:

      1. Лот 3 на Струма - поради изискването на ЕК и възможността да връщаме парите по лотовете 1,2,4, ако не го построим. Иначе не бих го сложил на първо място.
      2. Северна скоростна тангента - свързва четири магистрали.
      3. АМ Хемус от Ябланица до Белокопитово - важна за Северна България.
      4. АМ Русе-Бяла. Чрез Хемус прави връзка София-Букурещ, а трасето е натоварено и от тежкотоварния трафик от/към Турция.
      5. СП Видин-Ботевград - важен за развитието на Северозапада - най-бедния регион в целия ЕС.
      6. СП Пловдив-Асеновград
      7. АМ Калотина
      8. СП Русе-Белокопитово
      9. АМ/СП Черно море
      10. СП Рила
      11. СП Варна-Дуранкулак

      Браво,

      и аз съм съгласен!
      С приоритет или не - всичко е необходимо.
      Въпросът е на обещания и реалност.

      П.П.
      А дано, ама на дали!
      П.П2. Не за първи път се намесвам в дискусии за магистрали... Бил съм в страни като Унгария, Холандия, Велокобритания, Германия, Австрия....................
      Много ..............
      Където дискусии за магистрали между София-Русе_Варна-БургасПловдив - са смешни - там не се дискутира-там има магистрали.
      Алекс, харесваш ми, еееее, дано успееш - нашето време мина

      Коментар


      • Пичове като гледам как спорите да ви хакна малко мисъл, че гледам ви убягва.

        Наскоро четох биото на някъв сър - англичанин - губернатор на Сингапур.

        Та въпросният батка бил либерал до мозъка на костите си и освен с налагане на закона и гарантиране на неговото спазване с нищо друго не се занимавал.

        Та няква делегация от колониална Англия била на инспекция и го питали - "Абе тука май има нужда от мост м/у този и онзи остров, ферито се товари яко. Няма ли да го построиш?"

        И той знаете ли кво им отговорил?

        Ама тва не е моя работа. Ако бизнеса реши, че този мост (път) е рентабилен да го построи. Аз съм тука да гарантирам, че той ще бъде тяхна собственост през цялото време на експлоатация".

        Та толкоз за вашите експертни мнения къде по колко камиона и коли минавали.

        Гарантираш защита на частната собственост, гарантираш върховенство на закона и оставяш частника да строи пътища, мостове и да прибира такси от него.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от luboil Разгледай мнение
          Пич, тези за дето ми говориш лижат задници на Бойковци, Станишевци и всякви други ядкоподобни(орешарковци, лешникошарковци, бадемошарковци... ...
          Какво е приоритет според теб, кажи ако искаш дискусия? Ако не, просто не си увеличавай постовете от 3 на 4.
          Добре, ще се постарая да съм добронамерен.

          Ето приоритетите в строителството на магистрали/скоростни пътища според мен:

          1. Лот 3 на Струма - поради изискването на ЕК и възможността да връщаме парите по лотовете 1,2,4, ако не го построим. Иначе не бих го сложил на първо място.
          2. Северна скоростна тангента - свързва четири магистрали.
          3. АМ Хемус от Ябланица до Белокопитово - важна за Северна България.
          4. АМ Русе-Бяла. Чрез Хемус прави връзка София-Букурещ, а трасето е натоварено и от тежкотоварния трафик от/към Турция.
          5. СП Видин-Ботевград - важен за развитието на Северозапада - най-бедния регион в целия ЕС.
          6. СП Пловдив-Асеновград
          7. АМ Калотина
          8. СП Русе-Белокопитово
          9. АМ/СП Черно море
          10. СП Рила
          11. СП Варна-Дуранкулак

          Коментар


          • Първоначално изпратено от alexx Разгледай мнение
            Браво, значи да те назначаваме направо за шеф на АПИ, че разните му там пътни инженери идея си нямат за какво иде реч.
            Пич, тези за дето ми говориш лижат задници на Бойковци, Станишевци и всякви други ядкоподобни(орешарковци, лешникошарковци, бадемошарковци... ...
            Какво е приоритет според теб, кажи ако искаш дискусия? Ако не, просто не си увеличавай постовете от 3 на 4.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от alexx Разгледай мнение
              Браво, значи да те назначаваме направо за шеф на АПИ, че разните му там пътни инженери идея си нямат за какво иде реч.
              Най после нещо сериозно.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от luboil Разгледай мнение
                Пич,
                за разлика от теб, аз не съм чел а пътувам непрекъснато. Такава ми е работата.
                Да разбрахме, ти знаеш всичко от четене, не от реалността!
                Браво, значи да те назначаваме направо за шеф на АПИ, че разните му там пътни инженери идея си нямат за какво иде реч.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от alexx Разгледай мнение
                  Просто съм попрочел повече от теб по темата. Айде да ти задам едно-две контравъпросчета:

                  - колко е AADT на Русе-Шумен?
                  - колко км магистрала са построени последните години без европейско съфинансиране и колко с финансиране от бюджета или със заеми?

                  Пич,
                  за разлика от теб, аз не съм чел а пътувам непрекъснато. Такава ми е работата.
                  Да разбрахме, ти знаеш всичко от четене, не от реалността!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от luboil Разгледай мнение
                    .

                    Ти какъв специалист си, че да си казваш компетентното мнение за регион, където не си стъпвал???? Аааааа, да това не е пан-ман-тан, дрън дрън... Термини създадени за балъците - ама те не останаха.
                    Просто съм попрочел повече от теб по темата. Айде да ти задам едно-две контравъпросчета:

                    - колко е AADT на Русе-Шумен?
                    - колко км магистрала са построени последните години без европейско съфинансиране и колко с финансиране от бюджета или със заеми?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от alexx Разгледай мнение
                      Русе-Варна почти половината е построена. От Шумен до Варна има магистрала - Хемус. За останалата част няма крещяша нужда от магистрала - няма сериозен ТИР трафик, а сега върви разширение на съществуващия път с още една лента, което би трябвало да е достатъчно.

                      За европейско финансиране е трудно да бъде убедена ЕК на този етап, защото нито трасето попада в пан-европейски коридор, нито е в ТЕN-T мрежата. Пък и ЕК през 2014-20 иска от нас на първо място построяването на лот 3 на Струма през Кресненското дефиле.

                      Индикативната стойност с този мегатунел от 13 км е над 800 млн евро, ако не и 1 млрд, а за пътища ще имаме само 700 млн евро. Абе ще е шок и ужас... Не знам кой е подал апликационната форма за цялостна АМ Струма, но си струва да се разрови, щото ми се струва, че отбелязал много красив автогол.
                      Аз онзи ден пътувах от пазарджик до Бургас и Варна. Ми то аз се разминах с 2 ТИР-а ли бяха, камиона ли бяха не знам. Никакъв трафик. Трябваше да ходя до Букурещ - а , изненада, колони от по 20-30 коли след пъплещ камион по баира на разградското...

                      Ти какъв специалист си, че да си казваш компетентното мнение за регион, където не си стъпвал???? Аааааа, да това не е пан-ман-тан, дрън дрън... Термини създадени за балъците - ама те не останаха.
                      Някои ми говорят за приоритети. Ама не знаят какво значи приоритет. Приоритет е нещо, което е важно за всички. Но това не е което го разбират днешните. Под приоритет се разбира облагодетелстване на едни за сметка на други. Това е дискриминация и бъди сигурен, че специално в БГ това ще се изрази в нещо не много лицеприятно.
                      Статуквото се държи единствено на разединението - север/юг, богати/бедни, бсп/герб, магистрали/без магистрали(ама платили данъците си за магистрали)....да продължавам ли на колко нива е разцепен народа? С такъв народ много лесно се прави каквото си искаш...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mpy_yordanov Разгледай мнение
                        Повдигам една тема, която вече се разисква, но не и в отделна тема, а именно.

                        За България е по-добре магистрала Букурещ-Русе-Варна, отколкото София-Варна

                        1-во по кратка е и по-лесна за изпълнение (всеки знае завоите след Ябланица и около Търговище).

                        2-ро така Варна ще живне от 2-та млн. жители на Букурещ

                        3-то ЕС ще даде парите по-лесно, защото това е трансграничен проект

                        Как мислите?
                        Русе-Варна почти половината е построена. От Шумен до Варна има магистрала - Хемус. За останалата част няма крещяша нужда от магистрала - няма сериозен ТИР трафик, а сега върви разширение на съществуващия път с още една лента, което би трябвало да е достатъчно.

                        За европейско финансиране е трудно да бъде убедена ЕК на този етап, защото нито трасето попада в пан-европейски коридор, нито е в ТЕN-T мрежата. Пък и ЕК през 2014-20 иска от нас на първо място построяването на лот 3 на Струма през Кресненското дефиле.

                        Индикативната стойност с този мегатунел от 13 км е над 800 млн евро, ако не и 1 млрд, а за пътища ще имаме само 700 млн евро. Абе ще е шок и ужас... Не знам кой е подал апликационната форма за цялостна АМ Струма, но си струва да се разрови, щото ми се струва, че отбелязал много красив автогол.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Лорда Разгледай мнение
                          Не сте учили и двамата за териториално планиране на макрониво, в това отношение геоГРАФОВЕТЕ сме №1. Не случайно и в новото министерство на инвестиционното проектиране не търсят хора да работят на парче, а геоГРАФ.
                          Най добрия проект на (все пак нужната Пиетро) магистрала до морето е тази по трасето на "Тракия" до петолъчката и от там с два лъча под формата на Y съответно до Варна и Бургас. Понеже винаги се е пренебрегвала у нас професията геоГРАФ, затова не го направиха по този начин, който щеше да спести милиарди!
                          А за "пренебрежимия" трафик през Кулата /явяващ се трасе от Стокхолм до Кайро и Кейптаун, нямам думи просто!
                          Лордев с Y бих се съгласил.Това с трафика от Стокхолм и от Кайро ще го отдам на факта че вече си ударил достатъчно количество от смеси с неизвестен химически състав.Ползата за нашата икономика от магистрала между Благоевград и Санданки е никаква.Казах вече че магистрала не се строи за да ходят софиянци на море или по вилите си нито пък за тирове с мандарини портокали и домати.Тази магистрала изнася пари от България и изцяло е в интерес на Гърция.А нашия износ към пристанището в Солун може да става с влак.Хем и по евтино.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнение
                            Не оспорвам това.Много пъти съм казвал че по важните пътища са север юг.И сега пак повтарям магистрала от Пловдив до Бургас и от Търново до Шумен не е необходима.Магистралата трябва да е от София до Русе и от Търново до Пловдив
                            Не сте учили и двамата за териториално планиране на макрониво, в това отношение геоГРАФОВЕТЕ сме №1. Не случайно и в новото министерство на инвестиционното проектиране не търсят хора да работят на парче, а геоГРАФ.
                            Най добрия проект на (все пак нужната Пиетро) магистрала до морето е тази по трасето на "Тракия" до петолъчката и от там с два лъча под формата на Y съответно до Варна и Бургас. Понеже винаги се е пренебрегвала у нас професията геоГРАФ, затова не го направиха по този начин, който щеше да спести милиарди!
                            А за "пренебрежимия" трафик през Кулата /явяващ се трасе от Стокхолм до Кайро и Кейптаун, нямам думи просто!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                              За 10 години имам само един износ по море от Варна. Всичко останало е през Солун. Въпрос на транспортни разходи, знаеш нищо против Варна нямам.
                              Не оспорвам това.Много пъти съм казвал че по важните пътища са север юг.И сега пак повтарям магистрала от Пловдив до Бургас и от Търново до Шумен не е необходима.Магистралата трябва да е от София до Русе и от Търново до Пловдив

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнение
                                Няма или е пренебрежимо малък.
                                За 10 години имам само един износ по море от Варна. Всичко останало е през Солун. Въпрос на транспортни разходи, знаеш нищо против Варна нямам.

                                Коментар

                                Working...
                                X