Бах ти държавата да няма по 180 милиона на година барем за две години да стигне до Плевен после още две до Търново и После до Русе/Това с трилентовия път на чичо Манчо да пробват към фалирала Гърция
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По добре магистрала Русе-Варна, отколкото София-Варна?
Collapse
X
-
В момента пътя от Шумен до Русе е почти перфектен. От Варна до Шуман има магистрала. Миналата година ремонтираха основно пътя Русе-Шумен, разшириха го и в момента голяма част от него е трилентов път. Същото трябва да се направи и в посока В.Търново - Плевен - София плюс високоскоростен (трилентов) път от Търново до бъдещата магистрала Хемус и бъдещия тунел под Шипка.
Това е напълно достатъчно + един основен ремонт на Дунав мост.Vanitas vanitatum...
Коментар
-
michaelis
Първоначално изпратено от luboil Разгледай мнениеНа 258-ия км 347,42 метър ще има една бездънна яма. Там ще карат парите с камион и ще ги изсипват.
Коментар
-
Първоначално изпратено от michaelis Разгледай мнениеа разбрали ли са се кой ше открадне половината пари поне ??? Защото ако не са се разбрали магистралата ше стане към 2068г.
Коментар
-
michaelis
а разбрали ли са се кой ше открадне половината пари поне ??? Защото ако не са се разбрали магистралата ше стане към 2068г.
Коментар
-
Първоначално изпратено от lynx Разгледай мнениеWTF?!??
... Според Диков магистрала "Черно море" не трябва да бъде построена близо до крайбрежието, а поне на 60-80 км разстояние, за да не пречи на туризма и работата на курортите. ...
Мъка, мъка....
Шумен е на 80 км, а Карнобат на 60.
Идиоти много.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
... Според Диков магистрала "Черно море" не трябва да бъде построена близо до крайбрежието, а поне на 60-80 км разстояние, за да не пречи на туризма и работата на курортите. ...
Мъка, мъка....
Коментар
-
Частен инвеститор може да има общо взето само за София-Пловдив. Само там, и на още няколко по-малки отсечки, има необходимия трафик, който би изплатил инвестицията в разумен срок.
Това е голата истина. Навремето концесията за Тракия се провали, защото кандидат-концесионерът искаше доплащане, ако не се постигне определен трафик. И по-добре стана - така я построихме с еврофондове.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеНезнам къде ви промиват мозъците ама го правят успешно.Мозъците които ви е дал Господ хванаха паяжина и ръждясаха.какви частници какви пет лева.Частник мое да продава домати на женския пазар че дори и за това не стават щото лъжат в кантара и с качеството.Да попитам само какво направиха частниците във Фукушима?Частниците са там където мое се краде от държавата щом кражбата секне частника го няма.Незнам в УНССС ли откачате така????
Коментар
-
Незнам къде ви промиват мозъците ама го правят успешно.Мозъците които ви е дал Господ хванаха паяжина и ръждясаха.какви частници какви пет лева.Частник мое да продава домати на женския пазар че дори и за това не стават щото лъжат в кантара и с качеството.Да попитам само какво направиха частниците във Фукушима?Частниците са там където мое се краде от държавата щом кражбата секне частника го няма.Незнам в УНССС ли откачате така????
Коментар
-
Първоначално изпратено от lookff Разгледай мнениеИ за колко време според теб този предприемач ще се договори с хилядите частници, собственици на земи през които ще мине пътя?
А и още по-отделно може да има конкуренция точно през кой частен имот да мине. Аз лично си мисля, че частниците ще се кефят през имота им да минава път - току виж шитнали някой парцел за бензиностанция на десеторна цена.
Пазарна икономика - Божа работа - знаеш ли как мислят частниците. Един продава акции щото мисли че няма да спечели от тях, друг ги купува щото мисли, че ще спечели от тях.
Коментар
Коментар