Първоначално изпратено от Наивник
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ето колко зле е била България през 1940 г.
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Дон Карлос Разгледай мнениеДобре, бъди откровен като мене и кажи за кого да гласувам. Деликатно не те питам ти за кого ще гласуваш. Аз непременно ще гласувам, но не съм се оженил за ГЕРБ. Ще гласувам, за да намаля макар и с една милионна процентът на ДПС. За сетен път повтарям, че тази "партия" е най-голямата опасност за България, крайно време е българите, ако са българи да се опомнят.
Не знам, наистина не знам. На последните избори за пръв път не гласувах. Нарочно отидох в чужбина и се върнах малко след приключване на изборния ден.
Мразя БСП, мразя ГЕРБ, но живота си давам да има такива като тях.
Светът ще се промени много през следващите 5-10 години.
Може би тогава българите ще се опомнят.
Бих гласувал за партия като тази на Меркел в Германия. Трябва да се обърнем към християн-демократическите ценности. Не виждам такава в България обаче. Да, имаше представена на изборите, но гласовете отиват за сега в раздел "на вятъра"
Само ми кажи.... ти, какво ще направиш ако ГЕРБ отидат на коалиция с ДПС? Естествено под някаква форма на "Национално отговорно решение" и прочее бла бла.
Коментар
-
Наивник
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеНе, не съм забравил. Точно за това се чудя, как можеш да припознаваш ГЕРБ като възможни спасители. Знам, на годините на майка ми и баща ми си. Знам, че си патил много през годините, и за това питам.... Как бе човек???? Как ГЕРБ??? Същите въпроси задавам и на тях. Те са патили не по-малко от теб
Коментар
-
Първоначално изпратено от Дон Карлос Разгледай мнение/продължение/
Ако ти си забравил това, жалко! Жалко за труда ми да ти пиша откровения.
Коментар
-
НАИВHИК
Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнениеРеспект!
/продължение/
Ако ти си забравил това, жалко! Жалко за труда ми да ти пиша откровения.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеНе подхващай темата какви сме били, че ми иде да викна....
Пример - на първо място по производство на кари в СВЕТА.!!!
Не си спомням за цената на "Тираджийската " фирма , но си спомням , че я продадоха на Бетц за няколко нови тира.... ( и не тировете, хотелите и офисите са важни- държеше се дестинацията - Запад - Изток и бизнес за стотици милиони...)
Важната бе РЕСТИТУЦИЯТА, не приватизацията....( мръсни педали - соколов и сие...)
Сега НАРОДЪТ - прост, гол и бос чака Месията на всеки 4 години.....
И все по големи тъпанари и тикви ще го яхат и .ибат.....
П. С. Мъни дай някакви координати да ти изпратя 15-20 лева за да си купиш учебник за кандидат студентски изпити по социално-икономическа география на БЪЛГАРИЯ. Там тя се разглежда на периоди до 1939та до 1989та и до предходната или 2 години преди издаването на учебника той се издава от над 20 години всяка година. Там си пише много добре черно на бяло каква каша сте забъркали И КАКВИ ТОТАЛНИ ГЛУПОСТИ ПИШЕШ, след като го прочетеш ще се опитам да накарам познати които са били на срещата на Бойко с българи в Чикаго да напишат тук 2-3 реда за да разбереш какви глупостти е дрънкал в Чикаго и как са му се пресмивали и то точно богати и успели българиLast edited by VINS; 28.04.2013, 21:00.
Коментар
-
Първоначално изпратено от VINS Разгледай мнениеМъни говориш асолютни глупостти и тотални лъжи поеми си отговорността след това приятелю!!! Тези глупостти се наричат ПРОПАГАНДА, много съжалявам че не е до мен учебника ми по социално -икономическа география на България за да ти цитирам или по-скоро да ти сканирам страниците за да видиш какви глупостти говориш, ама пълни лъжи. Как ти звучи факта че преди 1989та новите автомобили в София на глава от населението са били повече ОТКОЛКОТО В ЛОНДОН???????? А това за пътищата ако сравняваш 1940 с 1980 си много прав защото 1940 в БГ напрактика е нямало пътища а новите коли са били..................Как ти звучи че БГ е била силно конкурентна ТИРАДЖИИСКА ДЪРЖАВА с 13600 чисто нови ТИРА и забележи ВСИЧКИТЕ СА БИЛИ САМО МЕРЦЕДЕС И ВОЛВО(ИЛИ МАН НО НЕ СЪМ СИГУРЕН). Знаеш ли колко Бг фирми преди 1989 са имали хотели В ЗАПАДНА ЕВРОПА монтрски бази и т.н. за да обслужват тираджиите и камионите им. Знаеш ли че тук в САЩ едно от най-големите тираджииски лобита (да не кажа най-голямото) е БЪЛГАРСКО и знаеш ли че точно тираджиите бият по изкарани пари за месец почти всички професии в САЩ и най-богатите българи в Чикаго са точно в този бизнес, това дали е наследство от миналото а????? Риториката ти на говорене е като на седесарите преди 15тина години те сравняваха като теб като им кажеш Русия и те ти викат бе майни ги тея те произвеждат лади ама нищо не споменават например напредъка на Русия в космическите технологии, оръжие и т.н. Говориш за трабант ОК аз го бих сравнил със СМАРТ да правилно прочети и двете са немски коли и въпреки че едната е с повече от 20 години по-млада кола и дано не види някои от авто форумите това сравнение защото да сравняваш кола произвеждана 80те с кола произвеждана 20-30 години по-късно е безумие. И така сега да се върнем на смарта- ускорение и максимална скорост същите като на трабанта даже ускорението е по зле след 60км (карал съм много повече това недоразумение смарт отколкото трабант карал съм трабант преди 15 години 1 или 2 пъти), разход почти еднакъв, пътно поведение-ФРАПИРАЩО ПРЕВЪЗХОДСТВО НА ТРАБАНТА смарта зимата едвам го изкарваш от гаража, а пък как се върти на хлъзгаво си нямаш и представа поведение при завои с висока скорост-тотално превъзходство на трабанта, комфорт- много е тъпо да сравняваш комфорта на кола произвеждана през 80те и струваща нова малко над 2000 лева с такава произведена след 2000та година с двигател на Мерцедес, НО трабанта е доста по-шумен но пък вози по-меко имам чувството че смарта няма окачване. Сега за жертвите по-пътищата, можеш ли да ми кажеш колко сериини модела автомобили произвеждани през 70те знаеш да имат въздушни възглавници, ABS, тракшън контрол и какви са им били цените??? Аз разбирам че има седесари в БГ които не могат да се примерят с факта, че след тях остана като наследство само разруха, но си поемайте отговорността за глупостите които говорите и действията които правите иначе ще има вълна на насилие която ще ви удави. По спомен републиканската пътна мрежа е около 35000 км, Като всичко е построено в периода 40та-80та аз питам герберите колко от тях построи Бойко който се фукаше колко магистрали бил построил????????? Аз гласувах за Бойко преди 4 години ама това ми беше най-голямата грешка която съм допускал през живота си и сега си скубя косата, даже първите месеци го защитавах ако се заговореше против него сега ме е срам че съм го правил, карай поех си отговорността
Пример - на първо място по производство на кари в СВЕТА.!!!
Не си спомням за цената на "Тираджийската " фирма , но си спомням , че я продадоха на Бетц за няколко нови тира.... ( и не тировете, хотелите и офисите са важни- държеше се дестинацията - Запад - Изток и бизнес за стотици милиони...)
Важната бе РЕСТИТУЦИЯТА, не приватизацията....( мръсни педали - соколов и сие...)
Сега НАРОДЪТ - прост, гол и бос чака Месията на всеки 4 години.....
И все по големи тъпанари и тикви ще го яхат и .ибат.....
Коментар
-
Мъни говориш асолютни глупостти и тотални лъжи поеми си отговорността след това приятелю!!! Тези глупостти се наричат ПРОПАГАНДА, много съжалявам че не е до мен учебника ми по социално -икономическа география на България за да ти цитирам или по-скоро да ти сканирам страниците за да видиш какви глупостти говориш, ама пълни лъжи. Как ти звучи факта че преди 1989та новите автомобили в София на глава от населението са били повече ОТКОЛКОТО В ЛОНДОН???????? А това за пътищата ако сравняваш 1940 с 1980 си много прав защото 1940 в БГ напрактика е нямало пътища а новите коли са били..................Как ти звучи че БГ е била силно конкурентна ТИРАДЖИИСКА ДЪРЖАВА с 13600 чисто нови ТИРА и забележи ВСИЧКИТЕ СА БИЛИ САМО МЕРЦЕДЕС И ВОЛВО(ИЛИ МАН НО НЕ СЪМ СИГУРЕН). Знаеш ли колко Бг фирми преди 1989 са имали хотели В ЗАПАДНА ЕВРОПА монтрски бази и т.н. за да обслужват тираджиите и камионите им. Знаеш ли че тук в САЩ едно от най-големите тираджииски лобита (да не кажа най-голямото) е БЪЛГАРСКО и знаеш ли че точно тираджиите бият по изкарани пари за месец почти всички професии в САЩ и най-богатите българи в Чикаго са точно в този бизнес, това дали е наследство от миналото а????? Риториката ти на говорене е като на седесарите преди 15тина години те сравняваха като теб като им кажеш Русия и те ти викат бе майни ги тея те произвеждат лади ама нищо не споменават например напредъка на Русия в космическите технологии, оръжие и т.н. Говориш за трабант ОК аз го бих сравнил със СМАРТ да правилно прочети и двете са немски коли и въпреки че едната е с повече от 20 години по-млада кола и дано не види някои от авто форумите това сравнение защото да сравняваш кола произвеждана 80те с кола произвеждана 20-30 години по-късно е безумие. И така сега да се върнем на смарта- ускорение и максимална скорост същите като на трабанта даже ускорението е по зле след 60км (карал съм много повече това недоразумение смарт отколкото трабант карал съм трабант преди 15 години 1 или 2 пъти), разход почти еднакъв, пътно поведение-ФРАПИРАЩО ПРЕВЪЗХОДСТВО НА ТРАБАНТА смарта зимата едвам го изкарваш от гаража, а пък как се върти на хлъзгаво си нямаш и представа поведение при завои с висока скорост-тотално превъзходство на трабанта, комфорт- много е тъпо да сравняваш комфорта на кола произвеждана през 80те и струваща нова малко над 2000 лева с такава произведена след 2000та година с двигател на Мерцедес, НО трабанта е доста по-шумен но пък вози по-меко имам чувството че смарта няма окачване. Сега за жертвите по-пътищата, можеш ли да ми кажеш колко сериини модела автомобили произвеждани през 70те знаеш да имат въздушни възглавници, ABS, тракшън контрол и какви са им били цените??? Аз разбирам че има седесари в БГ които не могат да се примерят с факта, че след тях остана като наследство само разруха, но си поемайте отговорността за глупостите които говорите и действията които правите иначе ще има вълна на насилие която ще ви удави. По спомен републиканската пътна мрежа е около 35000 км, Като всичко е построено в периода 40та-80та аз питам герберите колко от тях построи Бойко който се фукаше колко магистрали бил построил????????? Аз гласувах за Бойко преди 4 години ама това ми беше най-голямата грешка която съм допускал през живота си и сега си скубя косата, даже първите месеци го защитавах ако се заговореше против него сега ме е срам че съм го правил, карай поех си отговорносттаLast edited by VINS; 28.04.2013, 17:44.
Коментар
-
Първоначално изпратено от the money-maker Разгледай мнениеВ България през 2012г. в пътнотранспортни произшествия са загинали 599 души, а през 1989г. много над 1000.
Що сравняваш несравними работи?
А, и забрави да кажеш какви скапани компютри имаше преди 89та година.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнениеАха! Верно. И живеехме в пещери. И затваряхме дупката с камък.
Аман от идиоти.Има стари трейдъри има и смели трейдъри, но старите и смели трейдъри са само няколко
Коментар
-
Първоначално изпратено от the money-maker Разгледай мнениеТова, което говоря е истина. По време на социализма кой можеше да си купи кола без да чака? Почти никой. Който иска може да види статистиките и да ни сравнява със САЩ и Западна Европа. Аз съм обикалял доста из България преди 1990г. и всичко за което говоря съм го видял и чул от хората. Пътищата ни преди 1990г. бяха отчайващи, а хората преди 1990г. караха много стари автомобили, защото не можеха да си купят нов без да чакат 10-15 г. за една лада, а пък повечето хора преди 1990г. нямаха пари за да си купят кола, нито имаха пари за безин, а пък то и преди 1990г. бензин не винаги можеше да намериш. Преди 1990г. имаше много малко бензиностанции, а дори и там където имаше бензиностанции често нямаше бензин, а хората понякога чакаха на огромни опашки да си купят бензин. В много населени места преди 1990г. нямаше бензиностанции и понякога човек, който живее в едно село трябваше да пътува 30-40 км. за отиде до бензиностанция и да зареди и после да се върне. Това че пътищата (някъде изобщо нямаше път който да може да се нарече път) преди 1990г. бяха много лоши и автомобилите преди 1990г. бяха много лоши, водеше до много катастрофи с много убити и ранени. В България през 80 те години всяка година загиваха по пътищата 2-3 пъти повече хора смятано на човек от населението, отколкото в наши дни. Хубави автомобили преди 1990г. в България на практика нямаше. Броя на автомобилите в България през 1989г. беше около 3 пъти по-малък от сега.
Аман от идиоти.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Винс в България през 1989г. е имало около 1 000 000 - 1 100 000 леки автомобили, а в Гърция около 1 500 000. Само че в тази бройка в България влизат и трабанти и вартбурзи и стари москвичи на над 20 години. Ти ако смяташ че трабанта е нормален автомобил това е друга тема. И да смяташ на човек от населението през 1989г. то в Гърция пак е имало повече автомобили от България през 1989г. и то много по-добри.
Коментар
-
Първоначално изпратено от the money-maker Разгледай мнениеТова, което говоря е истина. По време на социализма кой можеше да си купи кола без да чака? Почти никой. Който иска може да види статистиките и да ни сравнява със САЩ и Западна Европа. Аз съм обикалял доста из България преди 1990г. и всичко за което говоря съм го видял и чул от хората. Пътищата ни преди 1990г. бяха отчайващи, а хората преди 1990г. караха много стари автомобили, защото не можеха да си купят нов без да чакат 10-15 г. за една лада, а пък повечето хора преди 1990г. нямаха пари за да си купят кола, нито имаха пари за безин, а пък то и преди 1990г. бензин не винаги можеше да намериш. Преди 1990г. имаше много малко бензиностанции, а дори и там където имаше бензиностанции често нямаше бензин, а хората понякога чакаха на огромни опашки да си купят бензин. В много населени места преди 1990г. нямаше бензиностанции и понякога човек, който живее в едно село трябваше да пътува 30-40 км. за отиде до бензиностанция и да зареди и после да се върне. Това че пътищата (някъде изобщо нямаше път който да може да се нарече път) преди 1990г. бяха много лоши и автомобилите преди 1990г. бяха много лоши, водеше до много катастрофи с много убити и ранени. България през 80 те години всяка година загиваха по пътищата 2-3 пъти повече хора смятано на човек от населението, отколкото в наши дни.В Хубави автомобили преди 1990г. в България на практика нямаше. Броя на автомобилите в България през 1989г. беше около 3 пъти по-малък от сега.
"Пътищата ни преди 1990г. бяха отчайващи."
"България през 80 те години всяка година загиваха по пътищата 2-3 пъти повече хора смятано на човек от населението, отколкото в наши дни."
Въпросните отчайващи пътища още си ги ползваме, а това за жертвите няма дори да го коментирам.
Коментар
-
Това, което говоря е истина. По време на социализма кой можеше да си купи кола без да чака? Почти никой. Който иска може да види статистиките и да ни сравнява със САЩ и Западна Европа. Аз съм обикалял доста из България преди 1990г. и всичко за което говоря съм го видял и чул от хората. Пътищата ни преди 1990г. бяха отчайващи, а хората преди 1990г. караха много стари автомобили, защото не можеха да си купят нов без да чакат 10-15 г. за една лада, а пък повечето хора преди 1990г. нямаха пари за да си купят кола, нито имаха пари за безин, а пък то и преди 1990г. бензин не винаги можеше да намериш. Преди 1990г. имаше много малко бензиностанции, а дори и там където имаше бензиностанции често нямаше бензин, а хората понякога чакаха на огромни опашки да си купят бензин. В много населени места преди 1990г. нямаше бензиностанции и понякога човек, който живее в едно село трябваше да пътува 30-40 км. за отиде до бензиностанция и да зареди и после да се върне. Това че пътищата (някъде изобщо нямаше път който да може да се нарече път) преди 1990г. бяха много лоши и автомобилите преди 1990г. бяха много лоши, водеше до много катастрофи с много убити и ранени. В България през 80 те години всяка година загиваха по пътищата 2-3 пъти повече хора смятано на човек от населението, отколкото в наши дни. Хубави автомобили преди 1990г. в България на практика нямаше. Броя на автомобилите в България през 1989г. беше около 3 пъти по-малък от сега.
Коментар
Коментар