IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето колко зле е била България през 1940 г.

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
    Да не се разпъваме в две теми.
    Не знам, наистина не знам. На последните избори за пръв път не гласувах. Нарочно отидох в чужбина и се върнах малко след приключване на изборния ден.
    Мразя БСП, мразя ГЕРБ, но живота си давам да има такива като тях.
    Светът ще се промени много през следващите 5-10 години.
    Може би тогава българите ще се опомнят.
    Бих гласувал за партия като тази на Меркел в Германия. Трябва да се обърнем към християн-демократическите ценности. Не виждам такава в България обаче. Да, имаше представена на изборите, но гласовете отиват за сега в раздел "на вятъра"
    Само ми кажи.... ти, какво ще направиш ако ГЕРБ отидат на коалиция с ДПС? Естествено под някаква форма на "Национално отговорно решение" и прочее бла бла.
    Е, хубава работа! Не виждаш християн- демократи?! Ти, от кои си? И аз съм от същите. За кого сме гласували досега?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Дон Карлос Разгледай мнение
      Добре, бъди откровен като мене и кажи за кого да гласувам. Деликатно не те питам ти за кого ще гласуваш. Аз непременно ще гласувам, но не съм се оженил за ГЕРБ. Ще гласувам, за да намаля макар и с една милионна процентът на ДПС. За сетен път повтарям, че тази "партия" е най-голямата опасност за България, крайно време е българите, ако са българи да се опомнят.
      Да не се разпъваме в две теми.
      Не знам, наистина не знам. На последните избори за пръв път не гласувах. Нарочно отидох в чужбина и се върнах малко след приключване на изборния ден.
      Мразя БСП, мразя ГЕРБ, но живота си давам да има такива като тях.
      Светът ще се промени много през следващите 5-10 години.
      Може би тогава българите ще се опомнят.
      Бих гласувал за партия като тази на Меркел в Германия. Трябва да се обърнем към християн-демократическите ценности. Не виждам такава в България обаче. Да, имаше представена на изборите, но гласовете отиват за сега в раздел "на вятъра"
      Само ми кажи.... ти, какво ще направиш ако ГЕРБ отидат на коалиция с ДПС? Естествено под някаква форма на "Национално отговорно решение" и прочее бла бла.

      Коментар


      • Наивник

        Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
        Не, не съм забравил. Точно за това се чудя, как можеш да припознаваш ГЕРБ като възможни спасители. Знам, на годините на майка ми и баща ми си. Знам, че си патил много през годините, и за това питам.... Как бе човек???? Как ГЕРБ??? Същите въпроси задавам и на тях. Те са патили не по-малко от теб
        Добре, бъди откровен като мене и кажи за кого да гласувам. Деликатно не те питам ти за кого ще гласуваш. Аз непременно ще гласувам, но не съм се оженил за ГЕРБ. Ще гласувам, за да намаля макар и с една милионна процентът на ДПС. За сетен път повтарям, че тази "партия" е най-голямата опасност за България, крайно време е българите, ако са българи да се опомнят.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Дон Карлос Разгледай мнение
          /продължение/

          Ако ти си забравил това, жалко! Жалко за труда ми да ти пиша откровения.
          Не, не съм забравил. Точно за това се чудя, как можеш да припознаваш ГЕРБ като възможни спасители. Знам, на годините на майка ми и баща ми си. Знам, че си патил много през годините, и за това питам.... Как бе човек???? Как ГЕРБ??? Същите въпроси задавам и на тях. Те са патили не по-малко от теб

          Коментар


          • НАИВHИК

            Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнение
            Респект!

            /продължение/

            Ако ти си забравил това, жалко! Жалко за труда ми да ти пиша откровения.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
              Не подхващай темата какви сме били, че ми иде да викна....
              Пример - на първо място по производство на кари в СВЕТА.!!!

              Не си спомням за цената на "Тираджийската " фирма , но си спомням , че я продадоха на Бетц за няколко нови тира.... ( и не тировете, хотелите и офисите са важни- държеше се дестинацията - Запад - Изток и бизнес за стотици милиони...)
              Важната бе РЕСТИТУЦИЯТА, не приватизацията....( мръсни педали - соколов и сие...)

              Сега НАРОДЪТ - прост, гол и бос чака Месията на всеки 4 години.....
              И все по големи тъпанари и тикви ще го яхат и .ибат.....
              То да бяха само електрокари и мотокари............ наскоро един такъв бивш седесар и сега краен привърженик на ГЕРБ беше много учуден след като написах във фейсбук че съм гласувал едно време за ГЕРБ но никога няма да повторя и той ме пита е добре кой за теб е най-добрият политик и аз му отговарям Тодор Живков и за това не симпатизирам в момента на никоя партия и/или политик. Та тоя умник беше много учуден и пише абе изглеждаш на интелигентен и образован човек пък симпатизираш на Живков и знаеш ли какво му отговорих да така е именно защото съм интелигентен и високообразован и иманно защото с научни методи мога да докажа къде сме били и къде сме сега затова мисля че Живков е един от най-добрите политици на 20век в БГ. И аз питам костовистите ако беше другаря (не случайно го наричам така защото му прочетете биографията и го вижте какъв комунист е бил и колко пъти е цитирал Тодор Живков) Иван Йорданов Костов управлявал БГ когато сме били попаднали в съветската зона на влияние след ВСВ какво по-различно и по-добро щеше да направи от Тодор Живков за РОДИНАТА НИ??????????????????? Щеше да се опълчи на Сталин ли или щеше да ни вкара в НАТО и ЕС в разгара на судената война щеше да направи БГ "по-свободна" а??????/ Писнало ми е хора с по-малки банкови сметки от моята, хора които никога не са ходили/живяли/работили в САЩ, Англия или друга западна държава, хора които аз ако трябва да направя нещо от първият опит на тях са им необходими 11 опита, хора които не са прочели и една цифра от социално-икономическата география на БГ за последните 100 години, а аз съм държал изпит на този учебник който е близо 600 страници И СЪМ ГО ВЗЕЛ С ОТЛИЧЕН УСПЕХ (преди години за да влезеш в университет пишеш тема аз написах 16 страници, а сега е тестче за да не могат младите лъвчета да питат например Костов защо като сме произвеждали 120 000 (по спомен)кари ти разби това предприятие в Пловдив и той да им отговаря с арогантно-наглата си реторика на говорене "защото ги продавахме на японците, а те ги претопяваха" ТОВА Е ЦИНИЗЪМ И НЯКОЙ ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯ ЗА НЕГО, А НЕ ПОСЛЕ ДА МИ ГОВОРИ ЗА НАСИЛИЕТО НА НАРОДНИЯТ СЪД. За мое голямо съжаление гледам че огромна част от седесарите след разгрома на Костов станаха герберистти, после като и този палячо, който ни доведе до национална катастрофа се провали амреиканците ще ни спуснат поредният палячо. И сега много моля не ми говорете за американци аз в момента съм в САЩ и работя за американска компания тъй че...........
              П. С. Мъни дай някакви координати да ти изпратя 15-20 лева за да си купиш учебник за кандидат студентски изпити по социално-икономическа география на БЪЛГАРИЯ. Там тя се разглежда на периоди до 1939та до 1989та и до предходната или 2 години преди издаването на учебника той се издава от над 20 години всяка година. Там си пише много добре черно на бяло каква каша сте забъркали И КАКВИ ТОТАЛНИ ГЛУПОСТИ ПИШЕШ, след като го прочетеш ще се опитам да накарам познати които са били на срещата на Бойко с българи в Чикаго да напишат тук 2-3 реда за да разбереш какви глупостти е дрънкал в Чикаго и как са му се пресмивали и то точно богати и успели българи
              Last edited by VINS; 28.04.2013, 21:00.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от VINS Разгледай мнение
                Мъни говориш асолютни глупостти и тотални лъжи поеми си отговорността след това приятелю!!! Тези глупостти се наричат ПРОПАГАНДА, много съжалявам че не е до мен учебника ми по социално -икономическа география на България за да ти цитирам или по-скоро да ти сканирам страниците за да видиш какви глупостти говориш, ама пълни лъжи. Как ти звучи факта че преди 1989та новите автомобили в София на глава от населението са били повече ОТКОЛКОТО В ЛОНДОН???????? А това за пътищата ако сравняваш 1940 с 1980 си много прав защото 1940 в БГ напрактика е нямало пътища а новите коли са били..................Как ти звучи че БГ е била силно конкурентна ТИРАДЖИИСКА ДЪРЖАВА с 13600 чисто нови ТИРА и забележи ВСИЧКИТЕ СА БИЛИ САМО МЕРЦЕДЕС И ВОЛВО(ИЛИ МАН НО НЕ СЪМ СИГУРЕН). Знаеш ли колко Бг фирми преди 1989 са имали хотели В ЗАПАДНА ЕВРОПА монтрски бази и т.н. за да обслужват тираджиите и камионите им. Знаеш ли че тук в САЩ едно от най-големите тираджииски лобита (да не кажа най-голямото) е БЪЛГАРСКО и знаеш ли че точно тираджиите бият по изкарани пари за месец почти всички професии в САЩ и най-богатите българи в Чикаго са точно в този бизнес, това дали е наследство от миналото а????? Риториката ти на говорене е като на седесарите преди 15тина години те сравняваха като теб като им кажеш Русия и те ти викат бе майни ги тея те произвеждат лади ама нищо не споменават например напредъка на Русия в космическите технологии, оръжие и т.н. Говориш за трабант ОК аз го бих сравнил със СМАРТ да правилно прочети и двете са немски коли и въпреки че едната е с повече от 20 години по-млада кола и дано не види някои от авто форумите това сравнение защото да сравняваш кола произвеждана 80те с кола произвеждана 20-30 години по-късно е безумие. И така сега да се върнем на смарта- ускорение и максимална скорост същите като на трабанта даже ускорението е по зле след 60км (карал съм много повече това недоразумение смарт отколкото трабант карал съм трабант преди 15 години 1 или 2 пъти), разход почти еднакъв, пътно поведение-ФРАПИРАЩО ПРЕВЪЗХОДСТВО НА ТРАБАНТА смарта зимата едвам го изкарваш от гаража, а пък как се върти на хлъзгаво си нямаш и представа поведение при завои с висока скорост-тотално превъзходство на трабанта, комфорт- много е тъпо да сравняваш комфорта на кола произвеждана през 80те и струваща нова малко над 2000 лева с такава произведена след 2000та година с двигател на Мерцедес, НО трабанта е доста по-шумен но пък вози по-меко имам чувството че смарта няма окачване. Сега за жертвите по-пътищата, можеш ли да ми кажеш колко сериини модела автомобили произвеждани през 70те знаеш да имат въздушни възглавници, ABS, тракшън контрол и какви са им били цените??? Аз разбирам че има седесари в БГ които не могат да се примерят с факта, че след тях остана като наследство само разруха, но си поемайте отговорността за глупостите които говорите и действията които правите иначе ще има вълна на насилие която ще ви удави. По спомен републиканската пътна мрежа е около 35000 км, Като всичко е построено в периода 40та-80та аз питам герберите колко от тях построи Бойко който се фукаше колко магистрали бил построил????????? Аз гласувах за Бойко преди 4 години ама това ми беше най-голямата грешка която съм допускал през живота си и сега си скубя косата, даже първите месеци го защитавах ако се заговореше против него сега ме е срам че съм го правил, карай поех си отговорността
                Не подхващай темата какви сме били, че ми иде да викна....
                Пример - на първо място по производство на кари в СВЕТА.!!!

                Не си спомням за цената на "Тираджийската " фирма , но си спомням , че я продадоха на Бетц за няколко нови тира.... ( и не тировете, хотелите и офисите са важни- държеше се дестинацията - Запад - Изток и бизнес за стотици милиони...)
                Важната бе РЕСТИТУЦИЯТА, не приватизацията....( мръсни педали - соколов и сие...)

                Сега НАРОДЪТ - прост, гол и бос чака Месията на всеки 4 години.....
                И все по големи тъпанари и тикви ще го яхат и .ибат.....

                Коментар


                • Мъни говориш асолютни глупостти и тотални лъжи поеми си отговорността след това приятелю!!! Тези глупостти се наричат ПРОПАГАНДА, много съжалявам че не е до мен учебника ми по социално -икономическа география на България за да ти цитирам или по-скоро да ти сканирам страниците за да видиш какви глупостти говориш, ама пълни лъжи. Как ти звучи факта че преди 1989та новите автомобили в София на глава от населението са били повече ОТКОЛКОТО В ЛОНДОН???????? А това за пътищата ако сравняваш 1940 с 1980 си много прав защото 1940 в БГ напрактика е нямало пътища а новите коли са били..................Как ти звучи че БГ е била силно конкурентна ТИРАДЖИИСКА ДЪРЖАВА с 13600 чисто нови ТИРА и забележи ВСИЧКИТЕ СА БИЛИ САМО МЕРЦЕДЕС И ВОЛВО(ИЛИ МАН НО НЕ СЪМ СИГУРЕН). Знаеш ли колко Бг фирми преди 1989 са имали хотели В ЗАПАДНА ЕВРОПА монтрски бази и т.н. за да обслужват тираджиите и камионите им. Знаеш ли че тук в САЩ едно от най-големите тираджииски лобита (да не кажа най-голямото) е БЪЛГАРСКО и знаеш ли че точно тираджиите бият по изкарани пари за месец почти всички професии в САЩ и най-богатите българи в Чикаго са точно в този бизнес, това дали е наследство от миналото а????? Риториката ти на говорене е като на седесарите преди 15тина години те сравняваха като теб като им кажеш Русия и те ти викат бе майни ги тея те произвеждат лади ама нищо не споменават например напредъка на Русия в космическите технологии, оръжие и т.н. Говориш за трабант ОК аз го бих сравнил със СМАРТ да правилно прочети и двете са немски коли и въпреки че едната е с повече от 20 години по-млада кола и дано не види някои от авто форумите това сравнение защото да сравняваш кола произвеждана 80те с кола произвеждана 20-30 години по-късно е безумие. И така сега да се върнем на смарта- ускорение и максимална скорост същите като на трабанта даже ускорението е по зле след 60км (карал съм много повече това недоразумение смарт отколкото трабант карал съм трабант преди 15 години 1 или 2 пъти), разход почти еднакъв, пътно поведение-ФРАПИРАЩО ПРЕВЪЗХОДСТВО НА ТРАБАНТА смарта зимата едвам го изкарваш от гаража, а пък как се върти на хлъзгаво си нямаш и представа поведение при завои с висока скорост-тотално превъзходство на трабанта, комфорт- много е тъпо да сравняваш комфорта на кола произвеждана през 80те и струваща нова малко над 2000 лева с такава произведена след 2000та година с двигател на Мерцедес, НО трабанта е доста по-шумен но пък вози по-меко имам чувството че смарта няма окачване. Сега за жертвите по-пътищата, можеш ли да ми кажеш колко сериини модела автомобили произвеждани през 70те знаеш да имат въздушни възглавници, ABS, тракшън контрол и какви са им били цените??? Аз разбирам че има седесари в БГ които не могат да се примерят с факта, че след тях остана като наследство само разруха, но си поемайте отговорността за глупостите които говорите и действията които правите иначе ще има вълна на насилие която ще ви удави. По спомен републиканската пътна мрежа е около 35000 км, Като всичко е построено в периода 40та-80та аз питам герберите колко от тях построи Бойко който се фукаше колко магистрали бил построил????????? Аз гласувах за Бойко преди 4 години ама това ми беше най-голямата грешка която съм допускал през живота си и сега си скубя косата, даже първите месеци го защитавах ако се заговореше против него сега ме е срам че съм го правил, карай поех си отговорността
                  Last edited by VINS; 28.04.2013, 17:44.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от the money-maker Разгледай мнение
                    В България през 2012г. в пътнотранспортни произшествия са загинали 599 души, а през 1989г. много над 1000.
                    А бе знаеш ли през шейсетте,седемдесетте и осемдесетте години във "Формула1" колко пилоти загинаха? Над 20 пилота. А колко загиват сега? Знаеш ли че последния загинал пилот е Айртон Сена на 1 май 1994г? За 19 години НИТО един!
                    Що сравняваш несравними работи?

                    А, и забрави да кажеш какви скапани компютри имаше преди 89та година.
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                      Аха! Верно. И живеехме в пещери. И затваряхме дупката с камък.

                      Аман от идиоти.
                      Има стари трейдъри има и смели трейдъри, но старите и смели трейдъри са само няколко

                      Коментар


                      • В България през 2012г. в пътнотранспортни произшествия са загинали 599 души, а през 1989г. много над 1000.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от the money-maker Разгледай мнение
                          Това, което говоря е истина. По време на социализма кой можеше да си купи кола без да чака? Почти никой. Който иска може да види статистиките и да ни сравнява със САЩ и Западна Европа. Аз съм обикалял доста из България преди 1990г. и всичко за което говоря съм го видял и чул от хората. Пътищата ни преди 1990г. бяха отчайващи, а хората преди 1990г. караха много стари автомобили, защото не можеха да си купят нов без да чакат 10-15 г. за една лада, а пък повечето хора преди 1990г. нямаха пари за да си купят кола, нито имаха пари за безин, а пък то и преди 1990г. бензин не винаги можеше да намериш. Преди 1990г. имаше много малко бензиностанции, а дори и там където имаше бензиностанции често нямаше бензин, а хората понякога чакаха на огромни опашки да си купят бензин. В много населени места преди 1990г. нямаше бензиностанции и понякога човек, който живее в едно село трябваше да пътува 30-40 км. за отиде до бензиностанция и да зареди и после да се върне. Това че пътищата (някъде изобщо нямаше път който да може да се нарече път) преди 1990г. бяха много лоши и автомобилите преди 1990г. бяха много лоши, водеше до много катастрофи с много убити и ранени. В България през 80 те години всяка година загиваха по пътищата 2-3 пъти повече хора смятано на човек от населението, отколкото в наши дни. Хубави автомобили преди 1990г. в България на практика нямаше. Броя на автомобилите в България през 1989г. беше около 3 пъти по-малък от сега.
                          Аха! Верно. И живеехме в пещери. И затваряхме дупката с камък.

                          Аман от идиоти.
                          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Винс в България през 1989г. е имало около 1 000 000 - 1 100 000 леки автомобили, а в Гърция около 1 500 000. Само че в тази бройка в България влизат и трабанти и вартбурзи и стари москвичи на над 20 години. Ти ако смяташ че трабанта е нормален автомобил това е друга тема. И да смяташ на човек от населението през 1989г. то в Гърция пак е имало повече автомобили от България през 1989г. и то много по-добри.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от the money-maker Разгледай мнение
                              Това, което говоря е истина. По време на социализма кой можеше да си купи кола без да чака? Почти никой. Който иска може да види статистиките и да ни сравнява със САЩ и Западна Европа. Аз съм обикалял доста из България преди 1990г. и всичко за което говоря съм го видял и чул от хората. Пътищата ни преди 1990г. бяха отчайващи, а хората преди 1990г. караха много стари автомобили, защото не можеха да си купят нов без да чакат 10-15 г. за една лада, а пък повечето хора преди 1990г. нямаха пари за да си купят кола, нито имаха пари за безин, а пък то и преди 1990г. бензин не винаги можеше да намериш. Преди 1990г. имаше много малко бензиностанции, а дори и там където имаше бензиностанции често нямаше бензин, а хората понякога чакаха на огромни опашки да си купят бензин. В много населени места преди 1990г. нямаше бензиностанции и понякога човек, който живее в едно село трябваше да пътува 30-40 км. за отиде до бензиностанция и да зареди и после да се върне. Това че пътищата (някъде изобщо нямаше път който да може да се нарече път) преди 1990г. бяха много лоши и автомобилите преди 1990г. бяха много лоши, водеше до много катастрофи с много убити и ранени. България през 80 те години всяка година загиваха по пътищата 2-3 пъти повече хора смятано на човек от населението, отколкото в наши дни.В Хубави автомобили преди 1990г. в България на практика нямаше. Броя на автомобилите в България през 1989г. беше около 3 пъти по-малък от сега.
                              Говориш пълни глупости, но тези две твърдения къртят мивки.

                              "Пътищата ни преди 1990г. бяха отчайващи."

                              "България през 80 те години всяка година загиваха по пътищата 2-3 пъти повече хора смятано на човек от населението, отколкото в наши дни."

                              Въпросните отчайващи пътища още си ги ползваме, а това за жертвите няма дори да го коментирам.

                              Коментар


                              • Това, което говоря е истина. По време на социализма кой можеше да си купи кола без да чака? Почти никой. Който иска може да види статистиките и да ни сравнява със САЩ и Западна Европа. Аз съм обикалял доста из България преди 1990г. и всичко за което говоря съм го видял и чул от хората. Пътищата ни преди 1990г. бяха отчайващи, а хората преди 1990г. караха много стари автомобили, защото не можеха да си купят нов без да чакат 10-15 г. за една лада, а пък повечето хора преди 1990г. нямаха пари за да си купят кола, нито имаха пари за безин, а пък то и преди 1990г. бензин не винаги можеше да намериш. Преди 1990г. имаше много малко бензиностанции, а дори и там където имаше бензиностанции често нямаше бензин, а хората понякога чакаха на огромни опашки да си купят бензин. В много населени места преди 1990г. нямаше бензиностанции и понякога човек, който живее в едно село трябваше да пътува 30-40 км. за отиде до бензиностанция и да зареди и после да се върне. Това че пътищата (някъде изобщо нямаше път който да може да се нарече път) преди 1990г. бяха много лоши и автомобилите преди 1990г. бяха много лоши, водеше до много катастрофи с много убити и ранени. В България през 80 те години всяка година загиваха по пътищата 2-3 пъти повече хора смятано на човек от населението, отколкото в наши дни. Хубави автомобили преди 1990г. в България на практика нямаше. Броя на автомобилите в България през 1989г. беше около 3 пъти по-малък от сега.

                                Коментар

                                Working...
                                X