IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс: Може би е време пътищата да се правят с цимент, не с битум (петрол)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
    1.ако си решил да се заяждаш, няма да стане.
    къде видя постоянно да говоря, след като това е петият ми пост в тази тема и заедно с предният са отговор към тебе?
    2. обяснявах просто на банго , че без фуги не става при бетона.
    а също така писах , че и добре положеният асфалт издържа дълго.
    кое е по-добро не е моя работа да преценявам
    1. Въобще не исках да се заяждам и това е проблем в този форум. Когато пита човек нещо, всички си мислят, че във въпросът има ирония.
    2. Какво искаш да кажеш, че без фуги не става? Еми нека има фуги, след като с тях няма проблеми.
    3. Каза, че еди кой си асфалтов участък е перфектен, каза че асфалта е еластичен за разлика от бетона и просто те питам ти за кое си - бетон или асфалт? Моя работа също не е да решавам, но за това са форумите - просто да изразиме неангажиращо мнение и на мен ми е любопитно твоето.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от първи стъпки Разгледай мнение
      Добре де, какво ти пречат тези фуги при положение, че няма проблеми с тях? Защо постоянно говориш за превъзходството на асфалта, а в същото време казваш че не си против бетона? Ако трябва да дадеш мнение с една дума каква би била тя - асфалт или бетон?
      ако си решил да се заяждаш, няма да стане.
      къде видя постоянно да говоря, след като това е петият ми пост в тази тема и два от тях заедно с предният са отговор към тебе?
      обяснявах просто на банго , че без фуги не става при бетона.
      а също така писах , че и добре положеният асфалт издържа дълго.
      кое е по-добро не е моя работа да преценявам

      всъщност, кво ли съм тръгнал да ти обяснявам . ти не търсиш диалог а заяждане
      Last edited by NYSERookie; 06.04.2012, 21:58.
      Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
        аз не съм против бетона, а и поназнайвам нещичко по темата.
        много ясно , че не виждаш проблем. тези фуги са задължителни, както за бетонните настилки /справка летищните полоси /, които в по голямата си част са бетонни. и мостовете , които също са бетонни
        асфалта е еластичен и няма нужда от фуги.бетона обаче не е и досега никой не е измислил по-добър начин за решаване на проблема с температурното разширяване и свиване. иначе се напуква неконтролирано
        Добре де, какво ти пречат тези фуги при положение, че няма проблеми с тях? Защо постоянно говориш за превъзходството на асфалта, а в същото време казваш че не си против бетона? Ако трябва да дадеш мнение с една дума каква би била тя - асфалт или бетон?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от първи стъпки Разгледай мнение
          Такива фуги има и на всеки един асфалтиран мост и аз лично не виждам проблеми, но пак да кажа, че сигурно Трейс с целият си ресурс от инженери, работници и т.н. поназнайват нещо повече от нас.
          аз не съм против бетона, а и поназнайвам нещичко по темата.
          много ясно , че не виждаш проблем. тези фуги са задължителни, както за бетонните настилки /справка летищните полоси /, които в по голямата си част са бетонни. и мостовете , които също са бетонни
          асфалта е еластичен и няма нужда от фуги.бетона обаче не е и досега никой не е измислил по-добър начин за решаване на проблема с температурното разширяване и свиване. иначе се напуква неконтролирано
          Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
            дори и с днешните технологии, температурните фуги са задължителни.
            защо, можеш и сам да си отговориш по името
            а и все още не съм чул някой да е измислил 'еластичен' бетон
            Такива фуги има и на всеки един асфалтиран мост и аз лично не виждам проблеми, но пак да кажа, че сигурно Трейс с целият си ресурс от инженери, работници и т.н. поназнайват нещо повече от нас.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от rover Разгледай мнение
              Германските бетонни магистрали отпреди войната не са чак толкова качествени и здрави. Според съветски специалисти, поддържали ги в Кьонигсберг (Калининград) и отчасти в някои прибалтийски републики е вярно, че бетонът е издържал отлично 50-70 години, но боята, разделяща платна и ленти за движение, със зор е изкарала 40 години.
              Не е зле това да се има предвид при строителството у нас.

              Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                Собственика на Трейсето много добре знае, че проблема не е в цимента а в това, че се строи с не качествени боклуци.

                В чужбина с такава скорост ли се развалят пътищата от асфалт!
                пътя свързващ скобелева майка с АМ Тракия в пловдив е правен преди 20 години с асфалт. няма нито една дупка по него
                Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнение
                  Аз в края на 80-те пътувах в бившето ГДР по магистрали строени с цимент по Хитлерово време. Какво да ви кажа, освен едно леко почукване на фугите между отделните бетонни блокове, от които е изградена магистралата, друг кусур нямаше-"бетон". Сигурен съм че с днешните технологии тези фуги няма да съществуват. Друг пример: пътя от КПП Станке лисичково над Благоевград през Щип до Велес. Изграден е от паваж от българите по време на 2-та световна война. Преди 12г. минах по него с Опел Кадет, който си е яка "лагерница" и с 120 км/ч не се усещаше скоростта. Заваля дъжд, но нивелацията беше невероятно направена и никакво вода не се задържаше върху платното. Вие си правете изводите за тези две шосета строени преди 70г. сравнени със сегашните асфалтови боклуци.
                  дори и с днешните технологии, температурните фуги са задължителни.
                  защо, можеш и сам да си отговориш по името
                  а и все още не съм чул някой да е измислил 'еластичен' бетон
                  Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

                  Коментар


                  • Преди време даваха по ТВ, строителството на магистрали в САЩ с бетон...Бях впечатлен от бързината и качеството на работа.
                    ЗА БГ има един голям ПЛЮС - имаме големи заводи за цимент, които сега не работят и на 50 % от капацитета им.
                    Да кажат каква ще е цената на км и що не.....

                    Коментар


                    • Доколкото разбрах е гаранционна подмяна на всички стълбове, тъй като сложените там са били некачествени.
                      Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
                      Между другото, като стана въпрос за тая тема.... От няколко дена забелязвам в София на околовръстното от Бояна до Симеоново "кипи" някакъв "далавераджийски" труд ми се струва... От едниния край свалиха всички осветителни лампи по тоя доста нов участък, после започнаха да демонтират и самите метални стълбове наред от единия край към другия. Обаче....веднага в другия край отново монтират същите(визулано изглеждат същите) тези стълбове наново... Или някой прави някаква далаверка, или "спестяват" като ги разреждат ли нещо на мааалко повече метри един от друг ли.... ще го проверя това. Но нещо там "нечисто" се случва, май...
                      Коментарът е с аналитичен характер и не представлява препоръка по смисъла на ЗПЗФИ.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от rover Разгледай мнение
                        ..вярно, че бетонът е издържал отлично 50-70 години, но боята, разделяща платна и ленти за движение, със зор е изкарала 40 години.
                        +++ Като каза съветски, най-добрите пътища в СССР едно време са точно тези строени от немските военнопленници.
                        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                        Коментар


                        • Германските бетонни магистрали отпреди войната не са чак толкова качествени и здрави. Според съветски специалисти, поддържали ги в Кьонигсберг (Калининград) и отчасти в някои прибалтийски републики е вярно, че бетонът е издържал отлично 50-70 години, но боята, разделяща платна и ленти за движение, със зор е изкарала 40 години.
                          Не е зле това да се има предвид при строителството у нас.
                          Партия была, есть и будет есть!

                          Коментар


                          • Напълно си прав и аз се чудя защо няколко на брой мухльовци - безработни цапат всяка една тема с единстена цел - да плюят по правителстово - без значение от темата

                            P.S За да не се обиди някой ще уточна по горе под мухльовци имам предвид msimov и Джейчо




                            Първоначално изпратено от първи стъпки Разгледай мнение
                            Тъй като всички оплювате Трейса реших и аз да се включа, все пак трябва да има и поне 1 положителен отзив. В тази връзка искам да споделя следното:

                            1. Съмнявам се, че Михайлов заедно с всички негови съветници, инженери и служители разбират по-малко от всички нас във форума. Това за цената на бетона и асфалта!
                            2. Това наше пораженческо мислене "че всяка БГ компания е обречена навън" не се нрави на човека и ние в куп искаме да го върнем в нашия си казан!
                            3. За качеството на магистралите в Германия и САЩ: първо напишете колко струват на км равен участък и тогава да сравняваме!
                            4. Всички ние имаме рецепти за успех, а всички правителства са от тъпи по-тъпи! Само забравяме фактите - ние, умните с незаменими идеи и потенциал блееме в един анонимен форум, а тъпите и ограничени хора видиш ли стават мажоритари, министри и т.н.

                            Не знам дали е възможно /по скоро не/ Трейс да станат средноевропейска компания, но ги поздравявам за куража и опитите им!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                              Умно казано а собственика на Трейсето се рее в облаците повече.
                              Трейсето си пада малко дирижабъл, не е чудно, че се е зареяло из облаците А при патките май се е стигнало дотам, че вече да се гледа на принципа: "око да види, ръка да пипне", щото не се знае какво има зад хартиите ...
                              Не е препоръка

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                                То си е виц.
                                .. Трейс строят аутубан и детелина край Франкфурт, семейство Баневи и Валентин Захариев им доставят материали, Георги Гергов им доставя машините, а Корпоративна банка, ги финансира всичките. Идилия

                                дойчланд дойчланд убер алес
                                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                                Коментар

                                Working...
                                X