Всичко първо опира до тоя дето е зад волана. щото най-лесно като жабарите да седнеш и да караш до откат без да сменяш нищо. не си ли се грижиш за колата забрави да ти служи. баничарка Пежо е палила на една подгревна свещ при -15, ако щете вярвайте. Моята си е бензин и нямам наблюдения, но за сега само зареждам на Ромпетрол и мога да кажа, че разликата е осезаема. Лукойл продават боклук. Едно, че ми гори повече, горе-доло 1л отгоре, ами и няма такъв вътък. зимата, колата отвън ли е, това е кофти за мотора, ако ще да пали и от едно намигване. затова, слагате си една хубава добавка за зимата, също и добавка за прочистване на дюзи или инжекцион и си свиркате на "ефтините" цени и "качествените" горива у нас.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо българите плащаме най-високите цени на дизела в ЕС, спрямо цената на бензина?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от tihomirn Разгледай мнениенищо лично само за инфо.Дизела на OMV се нарича алпин просто защото вътре му слагат точно това което ти казваш че не слагаш---ДОБАВКА.И тази добавка се сипва в резервоара на самата бензиностанция.Има си определено съотношение което се сипва в обикновенния дизел и става--АЛПИН.Нищо лошо оскъпяват обикновенния с цената на добавката и го продават за ---АЛПИН. ПРОБЛЕМА Е ЧЕ ТАЗИ ДОБАВКА СЕ СИПВА ОТ РАБОТНИЦИТЕ НА БЕНЗИНОСТАНЦИИТЕ.Сам си прави извода.
Преди да ги тресне ядрен взрив (митници и данъчни да влязат в рафинерията) някой ако имат спомен от друга тема (темата за монополите или горивата не помня вече), може да се сетят, че там някъде, края на зимата или пролетта на тази година, пишеше нещо за пристанище, безакцизни корабни горива, нощно товарене на цистерни и т.н. Всички са товарили това безакцизно и без ДДС гориво с произход рафинерията. За бензиностанции на Лукойл, Ромпетрол, ОМВ и още който се сетите. Така, че на тия дизели само името им е различно.. И някоя и друга добавка, която вероятно можете да си купите и сам от магазина и Teleshop...Last edited by Jay Gould; 28.11.2011, 23:27.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеАйде по-кротко ако може , 6 години си карам колата (купих я нова) и НЯМАМ случай да не запали и на минус 20 градуса! Е, има едни малки подробности - сипвам САМО от ОМВ алпин дизел, обслужвам колата САМО във фирмения сервиз, и изпълнявам ВСИЧКИ профилактики и смяна на консумативи съгласно графика. Никога не съм ползвал добавки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Optic Разгледай мнениеНякой има ли архив на предишните цени на дизела на едро от Лукойл?Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеАйде по-кротко ако може , 6 години си карам колата (купих я нова) и НЯМАМ случай да не запали и на минус 20 градуса! Е, има едни малки подробности - сипвам САМО от ОМВ алпин дизел, обслужвам колата САМО във фирмения сервиз, и изпълнявам ВСИЧКИ профилактики и смяна на консумативи съгласно графика. Никога не съм ползвал добавки.Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКолко киловата ще дрънат батериите на този електромобил и то ток за 150 км. пробег само и да струва 12 лева ????
Коментар
-
Първоначално изпратено от tihomirn Разгледай мнениене от швеция ами и от космоса да ти е колата на минус 15 цяла вечер на другия ден ще иска двойно подгряване и после по пътя ще се включи датчика за блокиране на оборотите заради водата в нафтата.ПОВЯРВАЙ МИ.добавка му е майката иначе шведското возило ще стане на шведска тройка.Иначе за цената от опит в европата моето УБЕЖДЕНИЕ Е чистаМАФИЯ МАФИЯ.Нема такова чудо в европа нито по цени нито по разлики между горивата нито по разлики между отделните бензиностанции.НЯМА ОПРАВИЯ---МАФИЯ.He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Зареждане с ток
Дългите пари често са престиж и опикаване на периметри,често само очаквания..Интересно е интервю от преди година и монтаж на зарядна станция за електромобили днес "
"Това на какви разчети се основава? Неотдавна заявихте, че електромобилите ще могат да изминат 150 км с едно зареждане от 12 – 15 лева?
директор на FullCharger Bulgaria
Това е при цена на електричеството за промишлени нужди. Надяваме се, че ще има отстъпки при цената на електричество за електромобили. Но затова трябва правителствена политика.
Една от най-честите причини за бавното навлизане на електромобилите в България е именно липсата на държавни стимули. Трябва ли, според вас, да се въведат еднократни помощи за закупуване на електрическа кола? " http://news3e.etaligent.net/ecology/....html?app_id=5" http://autobg.eu/modules/xnews/article.php?storyid=321
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеДонякъде си прав. На мен също не ми пука, че съм с дизел, щото карам шведски автомобил и през зимата нямам проблеми. Но съм гледал шофьорите на доста нови дизелови френски и италиански коли как псуват сутрин рано на паркинга
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеНикой няма да ти прави картел само с едното гориво. Освен изброените от мен фактори има и още два - сезонност (през зимата търсенето на дизел и по-тежките фракции се увеличава заради отоплението) и акцизи. Всъщност не знам дали акциза за дизела и бензина е еднакъв в България. В някои страни като Индия например, дизелът е на практика субсидиран поради голямото му значение за икономиката на страната.
Колкото акциза - ами не, даже е по-нисък, според ей този сайт, FOB цените на бензина и дизела в Бг са еднакви - 0.516 евро (то всъщност навсякъде са еднкави и са горе-долу на едно ниво), като акциза на бензина е 0.411 евро за бензина и 0.376 евро за дизела, само дето печалбата от бензина (те са го нарекли Margin is the industry margin: refining, transport, insurance, stockpiling, distribution to petrol stations and sale to consumers) е 0,078 евро, а от дизела - 0.203 - или 3 пъти повече за дизела спрямо бензина
Ами не, не е нормална тази работа и няма как да е нормална каквото и да ми обясняват - единствената друга страна, в която този маржин е 3 пъто е Швеция, всички други са много под тази разлика....Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение...Тук има, уж радетели на пазарна икономика, анти - комунисти, анти-незнамсикакви още, които всячески подкрепят МОНОПОЛА ..http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеАко някой смята, че причините са производствени, пазарни, икономически, да вземе да мине един тест за интелигентност, не че ще му помогне, но поне ще има реална представа човечецът. Макар вярата в Дядо Коледа да е нещо положително за децата от 2 до 5
Има една тема "НЕ на монополните и картелирани цени"...и основно тези цени "дъвкахме" на дизела и бензина, на монополното положение на пазара на "ЛукОйл", ...на невменяемото държание на КЗК, която доскоро твърдеше, че няма грам основание да счита, че ЛукОйл има монополна позиция, но през м. Юли запя (временната) песента на Краля Слънце, че ...все пак има основание и ще разследва производителя за монопол...
И за загрижените по-долу за производствената ефективност и фракциите от преработката на ЛУКОЙЛЧЕТО и колко е ощетена от по-ниските количества бензин..., пак да напомня - Нефтохим преработва основно петрол тип URALS, в който с по-висок дял са тежките фракции, НО затова и цената му на борсите е ПО - НИСКА - % от тази на Brent-a.
На мен, друго ми е странно.
Тук има, уж радетели на пазарна икономика, анти - комунисти, анти-незнамсикакви още, които всячески подкрепят МОНОПОЛА на ЛукОйл и ...ммм, Герберската линия по въпроса
Коментар
Коментар