Съобщение
Collapse
No announcement yet.
НЕ на монополните и картелирани цени в България!
Collapse
X
-
KissMyAss
ДПС няма да протестира. Мързеливата булгаристанска паплач вместо да работи ще виси по бензиностанциите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеЗначи ли това, че ГЕРБ нарича протестиращите Ганьовци?
Коментар
-
Първоначално изпратено от rogers Разгледай мнение..http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Търсенето определя цената - тарикатите минаха на дизел и увеличиха търсенето. На който не му харесва може да си внесе от 8 те държави дето било по евтино, може да не купува или да си направи рафинерия и да продава по евтино от лукойл.
Всъщност проблема на ганъо не е че в българия цената не е най ниската в Европа, проблема му е че цената не съвпада с тази която Ганъо е определил като справедлива - примерно лев и 50. Бензина е най евтиния ни в европа, дори и дизела ни да беше най евтиния ни в европа Ганъо пак щеше да е недоволен.
Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнениеПри акциз от 314 Е(най-ниския) имаме дизел по-скъп от 8 по-богати държавив ЕС към този момент.
И Лукойл продава на една и съща цена дизела си тук и в... Белгия.
Коментар
-
Във всяко общество има глупави мързеливци - виждаме че в лондон дори са повече от нашите
---------------------------------------------------
250 000 души протестираха в Лондон
26.03.2011 22:17
25
Обявиха се срещу съкращаването на държавните разходи
----------------------------------------------------
Коментар
-
с акциза на дизела има прецакване , но умрялото куче според мен е заровено в задния двор на Лукойл.
Ако се направи детайлен и ОБЕКТИВЕН анализ на разходите на рафинерията няма да се изненадам ако се окаже, че печалба би могло да има доста голяма само дето се преточва към компанията майка с до болка познати ни трикове като завишени цени на суровини, услуги, техника и тн.
Интересно как хем лукойл българия са губещи хем Златеви са от най-богатите фамилии в България и от Лукойл майката никой не иска подобрение на рентабилността
само че идват избори и никой няма да тръгне сериозно срещу капитала, защото знаем една две по-солидни инжекции към опозицията колко могат да вгорчат живота на управляващата партия.
това е реалносттатова мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Коментар
-
Първоначално изпратено от zapalkata Разгледай мнениеМирен и неполитезиран ли ще е протеста утре, както говорихте тука ,или ще се иска оставка и правителството долу?
Дали ще е мирно, зависи само от властта и отговорността за това носят само кабинета и местната власт по места.
До колкото разбрах и подозирам от столична община може би готвят провокации или ще се опитат да обявят протеста за незаконен. (Столична Община бойкотира Националния протест)
Предния път, 90 000 коли с по няколко човека вътре бяха мирни, но защото никой не ги провокира!
Ако обаче тази неделя някой горе пробва евтини номера, или опита като на 14.01.2009 да чисти улици и площади "понеже било имало бомба", то никой не знае как ще реагират тези гневни млади хора с тези 90 000 автомобила.
За сега всеки агитиращ за някоя партия се изхвърля от групите. За всеки опит да се политизира протеста поне за сега, се дава бан, като между изхвърлените от групите има и депутати опитали се да се присламчат и да "водят".Last edited by Jay Gould; 26.03.2011, 23:57.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Бившият еврокомисар отговори на нападките на Бойко Борисов спрямо нея като каза: „Бях много изненадана миналата седмица, когато от най-високо държавно ниво чух реплика, че акцизът на дизела бил зле договорен и че разликата между акцизите на бензина и на дизела била доста по-малка, отколкото в редица други страни. Това е абсолютно невярно. Не искам да използвам по-силни думи. Но ще призова да се отвори страницата на Министерството на финансите и да се види, че в глава „Данъчна политика” всичко е разписано. В закона също е казано ясно всичко за акциза върху горивата, включително и това, че продължаваме да бъдем в преходен период. По време на преговорите за членството на България в Европейския съюз бе договорен един от най-дългите преходни периоди за повишаването на цените на акциза на горивата у нас. България последна излиза от преходния период. За бензина той изтече на 1 януари 2011 г., а за дизела е до 1 януари 2013 г. Няма как през този преходен период да има по-голяма разлика в съотношението между акциза – дизел и акциз – безоловен бензин. А в крайна сметка истината е, че ние не говорим за цената и за броя на доставчиците достатъчно откровено, достатъчно открито и това ще се върне като бумеранг върху нашата икономика.“
Прав е Б.Борисов - в България разликата между акцизите на дизела и бензина са много малки -- просто, защото са възможно най-ниските, като този за дизела е дори под задължителния минимум за страните членки на ЕС с 15 Е/тон.
И ако в една Белгия, да речем акциза за бензина е 613 Е, то тя е решила, че за стимулиране на икономиката и по-масов транспорт ще сложи далеч по-нисък акциз за дизела - 407 Е. Затова и в Белгия дизелът е с чувствително по-ниска цена от бензина!
Така е, впрочем и в останалите страни от ЕС.
За разлика от България!
При акциз от 314 Е(най-ниския) имаме дизел по-скъп от 8 по-богати държавив ЕС към този момент.
И Лукойл продава на една и съща цена дизела си тук и в... Белгия.
Да, г-н премиер, ако ние сме граждани на република България, вие премиер на Лукойлия ли сте?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеhttp://gorivo.net/information/
НА 27 МАРТ 2011 г ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ ВТОРИ ПРОТЕСТ! НАЧАЛНИЯТ ЧАС Е 13:00 ЗА ВСИЧКИ ГРАДОВЕ!
ПРОТЕСТЪТ ЩЕ СЕ СЪСТОИ В БЛОКИРАНЕ НА ВАЖНИ ПЪТНИ АРТЕРИИ ВЪВ ВСЕКИ ГРАД!
До момента са създадени за следните градове: http://gorivo.net/information/
http://gorivo.net/information/
http://www.facebook.com/group.php?gi...8025384&v=wall
http://www.facebook.com/home.php?sk=...73206169391766
Коментар
-
Мяркат се от време на време лица от агитката на "София-Запад" по телевизиите,като това ме кара да си мисля,че може да не мине протеста само с натискане по клаксоните. Коя ли партия ще припознае това "гражданско движение"като достойна да управлява България?Днес също видях един от тях с участие в "Сеизмограф".Last edited by zapalkata; 26.03.2011, 23:21.
Коментар
-
http://gorivo.net/information/
НА 27 МАРТ 2011 г ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ ВТОРИ ПРОТЕСТ! НАЧАЛНИЯТ ЧАС Е 13:00 ЗА ВСИЧКИ ГРАДОВЕ!
ПРОТЕСТЪТ ЩЕ СЕ СЪСТОИ В БЛОКИРАНЕ НА ВАЖНИ ПЪТНИ АРТЕРИИ ВЪВ ВСЕКИ ГРАД!
До момента са създадени за следните градове: http://gorivo.net/information/
http://gorivo.net/information/
http://www.facebook.com/group.php?gi...8025384&v=wall
http://www.facebook.com/home.php?sk=...73206169391766
Last edited by Jay Gould; 26.03.2011, 21:30.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
...........
Какво каза тогава Танов?
...Първото нещо, което беше установено, беше, че влизат огромни количества базови масла, които по изчисление са достатъчни да задоволят целия ЕС, ако от тях се произвеждат горива. Стана ясно, че тези базови масла са съставна част на горивото, което се продава по нашите бензиностанции... Ревизия тече в “Инса ойл”, ревизия тече в “Лукойл”...
Вкарва се примерно дизелово гориво, газьол, който е на акциз 600 лв... Влизайки това гориво в данъчен склад, за него се дължи 600 лв. акциз, а в същото време или на по-късен етап то се смесва с базово масло и накрая излиза като продукт - т. нар. тежко гориво. Това тежко гориво е разрешено единствено когато се ползва за отопление и е на акцизна ставка 30 лева.
Каква стана тя...Вносът е силно затруднен от изискването за наличие на данъчен склад, а пък тези, които ги имат си правят далаверките.
А си спомняме, че и премиерът даже се обажда да се спре ревизия или затваряне на нечий склад, ако собственикът му е симпатичен
Коментар
Коментар