IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

НЕ на монополните и картелирани цени в България!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Сънке, виждам че използваш по-голямата част от времето си за да драскаш глупости и по-малката част за да четеш какво съм ти писал. Трябва да е обратното, ако искаш да продължаваш да се ограмотяваш... Пропуснала си следното:

    Това е неправилно. Все едно да си чел някъде колко е средната цена на един автомобил?!..

    Нефтът е с различно качество. Добива има различни условия. Транспортът до рафинериите на нефта също е различен.

    Руският неф е тежък нефт с големи примеси на сулфати. Това налага големи допълнителни разходи за допълнителни химически процеси в самите рафинерии при добива на бензин и дизел. Докато, да речем, либийският нефт е най-качественият в света и там картинката е съвсем различна. Съответно от един тон либийски нефт се добиват по-голямо количество бензин и дизел при това има по-ниски разходи при обработката му сравнено с един тон нефт тип Урал!
    Ето сега ще дам един пример как България оскъпи сама горивото си което потребява...

    Не е тайна че малко преди това и по време на Руско-Грузинския конфликт България снабдяваше с оръжие Саакашвили. Сега това леко стрелково оръжие и боеприпаси се изнасят от грузинските спецслужби за терористите в кавказките републики през които минават нефтопроводите от Каспийско море до Черно море. Бандитските групи поддържат високо ниво на несигурност по тези трасета. Всичко това изисква допълнителни разходи по транспортирането на нефта.

    Русия влива огромни пари в тези републики за да повиши благосъстоянието и нивото на образованието сред местното население. Всичките тези фондове се попълват от износа на нефт и газ... Така че колкото повече толкова повече, както е казал Мечо Пух! Познайте за чия сметка е всичко от 2 пъти? За сметка на оня който трябва да финансира натовските операции на гьольовци и който яде хурката от резултата на цялата натовска стратегия!
    Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
      Както и Лукойл продава по-евтино дизела си в БЕЛГИЯ, отколкото в България.
      Друг сайт:
      http://www.lukoil.be/nl/index.cfm
      В тези цени влизат:
      за Белгия 407 EUR акциз и 21% ДДС
      за България 314 EUR акциз и 20% ДДС
      Да допълня - и за бензина се отнася същото:
      извадете дължимите държавни данъци

      За EUROSUPER 95+ в Белгия 1.43 EUR/L
      За А 95H в България 1.22 EUR/L

      В тези цени влизат:
      за Белгия 613.57 EUR (0.613 EUR/L) акциз и 21% ДДС
      за България 363.02 EUR (0.363 EUR/L) акциз и 20% ДДС

      Хайде, хубав ден от мен )

      Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
      http://gorivo.net/information/
      НА 27 МАРТ 2011 г ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ ВТОРИ ПРОТЕСТ! НАЧАЛНИЯТ ЧАС Е 13:00 ЗА ВСИЧКИ ГРАДОВЕ!

      ПРОТЕСТЪТ ЩЕ СЕ СЪСТОИ В БЛОКИРАНЕ НА ВАЖНИ ПЪТНИ АРТЕРИИ ВЪВ ВСЕКИ ГРАД!


      До момента са създадени за следните градове: http://gorivo.net/information/

      http://gorivo.net/information/
      http://www.facebook.com/group.php?gi...8025384&v=wall
      http://www.facebook.com/home.php?sk=...73206169391766


      Last edited by съни(тя); 27.03.2011, 14:25.

      Коментар


      • Ми като им е скъп дизела - да си правят биодизел и да си карат. Или и там монопола им пречи

        Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
        Както съм казвал и преди... гольо си взема изключително дизелови автомобили, защото е свикнал да краде нафта от служебните автобуси, камиони, трактори, а както се вида преди няколко дена и от локомотивите на БДЖ!

        Коментар


        • Съни - умнице какво те притеснява в това че лукойл продава дизела си по евтино в белгия- просто е - в белгия явно не се търси толкова колкото тука

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Caessar Разгледай мнение
            Аз казвам, че е странен факта, че никъде дизела не е по-скъп от бензина, освен тук
            Това е световна тенденция... не е само тук. А специално за България причината не е че дизелът е скъп, а че бензинът е извънредно евтин! Както съм казвал и преди... гольо си взема изключително дизелови автомобили, защото е свикнал да краде нафта от служебните автобуси, камиони, трактори, а както се вида преди няколко дена и от локомотивите на БДЖ! Само че рафинериите произвеждат едновременно бензин и дизел в определено съотношение. Това е технологично ограничение... Те не могат да произвеждат само бензин или само дизел. Ето защо като като се повиши потреблението на дизел те увеличават цената му за да балансират търсенето!!!
            Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

            Коментар


            • И аз това им казвам - че не знаят какво искат. Единия обвинява правителството че резервите били високи и така принуждавало бензиностанциите да купуват от лукойл, другия обвинява правителството че свалянето на резервите било "слугинажки ход". Иначе и единия и другия дружно протестират срещу общия враг - правителството и лукойл

              Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
              Абе вие всъщност знаете ли, какво аджеба искате... освен че искате да наливате горива по бензиностанциите без пари?!?!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                ...Тук се цитира наляво и надясно какви са цените на дизел и бевзин в другите държави в ЕС и се посочва като референция един единствен сайт на частно лице! Ама никой не си направи труда да провери откъде този сайт получава данните си и как изчислява средна цена?!
                Въздържай се малко от лесно опровержими лъжи.
                Не си на партийно събрание или ... на акционерите на Лукойл ))
                Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                виждам, че си загрижен как Лукойл ще навакса ...евентуално по-ниските си печалби(но не за България)....
                ...да ти припомня как )))

                Крайна цена на потребител за горивата в България:
                40-46 % се падат на акциз и данъци(от пресслужбата на Лукойл)
                20-30% се падат на цената на суровината
                24-40 % влизат останалите разходи за труд и производство и
                печалба


                В повечето страни в ЕС % за данъци е около 60%
                20-30% за цена на суровината
                10-20% влизат останалите разходи за труд и производство и
                печалба

                А в Холандия, например, за акциз и ДДС отиват около 75% от крайната цена!
                Открихте ли разликата?
                А и забравете за ДП да влиза в бюджета от Лукойл.

                Затова и не се учудвайте, когато чуете от приятели, че във Франция има цени на дизел И от 1.25 Евро, в Гърция и от 1.31 Е, в Словения има и по 1.21 Е....
                Но така е при конкурентен пазар.
                При монополен и картелиран - ще гледаме цените на Лукойл!

                Ние сме нещо като - страната Лукойлия

                Според Европейската комисия за цените на петролните продукти, цените на бензина и цените на дизела без акциз и данъци и за двете категории - в 10 страни от ЕС са по-ниски от тези в България, а при 3-4 са същите или с разлика 3-4Е/тон

                Т.е. излиза, че тук плащаме скъп бензин и дизел не защото имаме по-високи разходи за труд, не за да влизат в бюджета повече пари, а за да трупа загуби за България Лукойл.
                Информацията е точна към съответната дата.
                Но и дори и днес след някакво намаление, покрай протестите, цените на дизела в България са по-високи от 8 по-богати страни в Европа.

                Както и Лукойл продава по-евтино дизела си, отколкото в България.
                Друг сайт:
                http://www.lukoil.be/nl/index.cfm
                В тези цени влизат:
                за Белгия 407 EUR акциз и 21% ДДС
                за България 314 EUR акциз и 20% ДДС

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Caessar Разгледай мнение
                  Чие, ако не е тайна е това твърдение, че не граничим с Русия? Вярно е, че границата ни е през неутрални води на Черно море, но все пак си е един вид обща граница между България и Русия.
                  През всички държави които граничат с Русия преминават газопроводи или нефтопроводи излизащи директно от Русия! Ако през българска територия преминат Южен поток или Бургас-Александрупулис ще имаш остования за това твърдение. Докато това не стане, дотогава обща граница с Русия нямаш! Точка.

                  И аз действително не разбирам на какво основание протестиращите искат да наливат най-евтиния бензин и дизел в ЕС?! Защото...
                  - България няма нефтени или газови находища. Всичко е внос1
                  - Протестиращите не щат руски газопроводи или нефтопроводи. Тогава цената на нефта и газта ще е по-евтина защото ще се приспадат комисионните по транспортирането.
                  - Протестиращите не щат АЕЦ Белене. Защото повече електроенергия означава по-малко въглеводороди. А от там малко търсене и по-ниски цени при равни други условия...

                  Абе вие всъщност знаете ли, какво аджеба искате... освен че искате да наливате горива по бензиностанциите без пари?!?! Вие сега протестирате при 2,50 ами какво ще правите когато цената иде на 5 лева? А при 10?
                  Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                    И таз добра... Ако ни устройва е добре дошло, ако ли не е естъкмистика...

                    Тук се цитира наляво и надясно какви са цените на дизел и бевзин в другите държави в ЕС и се посочва като референция един единствен сайт на частно лице! Ама никой не си направи труда да провери откъде този сайт получава данните си и как изчислява средна цена?!

                    Определено мога да кажа, от личен опит, че горивата в Словения не са по-евтини от България. Зареждал съм многократно на ОМВ в Любляна и на други бензиностанции преди Караванкен тунел. В Хърватия е по-скъпо. В Сърбия е маааалко по-евтино но там като те минат по дървения курс спрямо динара и пак ти излиза по-скъпо!

                    Така че, нека да видим референциите и методиката за изчисляване на средните цени в дадена държава на този единствен източник на информация за протестиращите - енерджи.еу! Щото и аз мога да си направя такъв сайт и ще си го цитирам до припадък!
                    Аз не съм казал, че в България горивата са по-скъпи и цитираните от теб факти са точни.Даже ако идеш в Чехия и Унгария ще ахнеш. Само в Полша ако не се лъжа горивото е по-евтино, е, ако не броим Русия, където цената е малко по ниска от половината на нашата... Аз казвам, че е странен факта, че никъде дизела не е по-скъп от бензина, освен тук и нека не се оправдават със завишения от тази година акциз на бензина, защото у нас цената на дизела е по-висока от тази на бензина години наред вече!

                    Коментар


                    • Хайде да обясним цените на горивата на Лукойл така:

                      Аз (разбирай Русия) имам рафинерия в България гр. Бургас. Продавам на тази рафинерия нефта на такива цени, че когато горивата се продадат на вътрешния пазар да не остава никаква печалба за рафинерията. Защото една евентуална печалба ще доведе до облагане с данък в полза на България. Така че продавам собствения си нефт, на собствената си рафинерия на максимално възможните цени. И така извличам печалба от цената на нефта, а не от рафинерията. За мен (Русия) не е изгодно рафинерията да е на печалба, защото освен данък печалба 10% ще трябва да дам на държавата България и процент от дивидента. От къв зор???
                      Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от споменЪ Разгледай мнение
                        Forex Master, преди време ти бях задал този въпрос, но явно не си го прочел.
                        Извинявам се ако съм го пропуснал...

                        някъде бях чел, че петрола формира 30% от себестойността на горивата, т.е. останалата част от цели 70% се формира от работни заплати, амортизации, други суровини, енергия и т.н.,
                        Това е неправилно. Все едно да си чел някъде колко е средната цена на един автомобил?!..

                        Нефтът е с различно качество. Добива има различни условия. Транспортът до рафинериите на нефта също е различен.

                        Руският неф е тежък нефт с големи примеси на сулфати. Това налага големи допълнителни разходи за допълнителни химически процеси в самите рафинерии при добива на бензин и дизел. Докато, да речем, либийският нефт е най-качественият в света и там картинката е съвсем различна. Съответно от един тон либийски нефт се добиват по-голямо количество бензин и дизел при това има по-ниски разходи при обработката му сравнено с един тон нефт тип Урал!
                        Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Caessar Разгледай мнение
                          ... цените на парцелите и строителството според мен са съизмерими, така че нашите бензиностанции като нищо може да имат по-високи режийни разходи.
                          това сериозно ли го мислиш?

                          Коментар


                          • Хахахахаха - глупавото съни разби ангументите на протестиращите. Я се разберете сега с цезар дали задължителните резерви са ниски и пречат на вноса или са високи и пак пречат на вноса

                            Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                            Между другото, това с намаляването на задължителните резерви е другия слугинажки ход на правителството, но както казах едва ли много хора се съмняват, че нашето правителство/а работят за интересите на монополи и определени частни интереси.

                            1-во - Задължителните резерви са константа, която има значение само в началния момент на въвеждане.
                            2-ро - това също е едно от изискванията на ЕС, за които ние сме под минимума
                            3-то - това е свързано с националната сигурност

                            Така че, това решение също обслужва само лични частни интереси.

                            Коментар


                            • Чие, ако не е тайна е това твърдение, че не граничим с Русия? Вярно е, че границата ни е през неутрални води на Черно море, но все пак си е един вид обща граница между България и Русия. А по въпроса за цените на дребно мога да кажа, че не съм сигурен дали на Запад имат по-големи разходи по поддръжката на бензиностанциите си, защото там са на самообслужване и има един касиер, който събира парите, но само през деня, а нощно време можеш да заредиш с карта - изключително лошо обслужване, не е като при нас и трябва да го признаем това. Електрическата енергия и цените на парцелите и строителството според мен са съизмерими, така че нашите бензиностанции като нищо може да имат по-високи режийни разходи.

                              Коментар


                              • Дори и според този сайт бензина е най евтин в България, а дизела е един от най-евтините. Но както казах Ганьовците не ги устройва - те искат още по ниска цена - колко точно и те не знаят

                                Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                                този единствен източник на информация за протестиращите - енерджи.еу! Щото и аз мога да си направя такъв сайт и ще си го цитирам до припадък!

                                Коментар

                                Working...
                                X