IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся инвеститор

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от L0ne_Eye Разгледай мнение
    Здравейте,

    Имам идея за два обекта обвързани по между си. Обектите се намират в непосредствена близост един до друг и са взаимноизгодни, но в същото време могат да работят абсолютно самостоятелно.

    И двата обекта нямат аналог в града, намират се в топ център на оживено място.

    Общата инвестиция, която търся е 10хил. лева (по 5хил. за всеки от обектите).

    За въпроси и подробности пишете на лично.
    Не искам да съм груба, но ти ако нямаш 10 хил. лв. за бизнес проект...не те виждам като бизнесмен, на който могат да му се поверят пари. Нищо лично, просто такива са ми разбиранията

    Коментар


    • Търся инвеститор за два свързани високо оборотни проекта без аналог

      Здравейте,

      Имам идея за два обекта обвързани по между си. Обектите се намират в непосредствена близост един до друг и са взаимноизгодни, но в същото време могат да работят абсолютно самостоятелно.

      И двата обекта нямат аналог в града, намират се в топ център на оживено място.

      Общата инвестиция, която търся е 10хил. лева (по 5хил. за всеки от обектите).

      За въпроси и подробности пишете на лично.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        Нещо като линк че ми стана интересно, аз съм чувал за такава френска модулна преработка за около 125 м2- бивш директор на КТМ-русе говореше за нея- търсих обаче нищо не намерих тогава
        На прима виста - защото беше преди година и нещо, не си спомням точно, пусках търсачката наново - откривам това. Оттам, като се разтърсиш, със сигурност, ще излезе, навързани са. Някъде по-към края на страничката е за КОНКРЕТНОТО приложение.
        - Дано съм бил полезен.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bezsapruga Разгледай мнение
          И aз сe извинявам се че пиша в тази тема , но поради безспорната й популярност ще споделя и моят проблем(а на колегата с гумите успех! само дано не са зимни)ко все пак гумите са зимни,знам някакъв форум с потребители предимно от южното полукълбо, ще постна актуален линк при нужда
          Не разбирам иронията, аз искам информация, ако имаш добре, ако не замълчи и отмини

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Някъде из форумите предлагаха мини заводи за преработка на гуми в дизел и бензин, до ключ. Руска технология. Ако си спомням точно, площта за инсталацията беше около 100 квадратни метра. наистина, МИНИ-/дали пък не беше и микро?/ мащаб.
            Нещо като линк че ми стана интересно, аз съм чувал за такава френска модулна преработка за около 125 м2- бивш директор на КТМ-русе говореше за нея- търсих обаче нищо не намерих тогава

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bezsapruga Разгледай мнение
              И aз сe извинявам се че пиша в тази тема , но поради безспорната й популярност ще споделя и моят проблем(а на колегата с гумите успех! само дано не са зимни)

              Аз си търся съпруга ,като имам само три твърди изисквания.
              1.Да е едрогърда.
              2. Да е с добра душа.
              3. Да споделя философията ми относно минералните права.


              PS.
              Ако все пак гумите са зимни,знам някакъв форум с потребители предимно от южното полукълбо, ще постна актуален линк при нужда
              Aззз мисля мога да ти помогна но трябва да уточниме философията за водата.За миене еле за пиене?
              За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Извинявам се че пиша в тази тема , но
                Някой знае ли как могат да се разкарат бързо около 2000гуми употребявани, някой има ли гумаджииница, сервиз, въобще всякаква информация е добре дошла, къде се продават на едро и други такива
                Някъде из форумите предлагаха мини заводи за преработка на гуми в дизел и бензин, до ключ. Руска технология. Ако си спомням точно, площта за инсталацията беше около 100 квадратни метра. наистина, МИНИ-/дали пък не беше и микро?/ мащаб.

                Коментар


                • И aз сe извинявам се че пиша в тази тема , но поради безспорната й популярност ще споделя и моят проблем(а на колегата с гумите успех! само дано не са зимни)

                  Аз си търся съпруга ,като имам само три твърди изисквания.
                  1.Да е едрогърда.
                  2. Да е с добра душа.
                  3. Да споделя философията ми относно минералните права.


                  PS.
                  Ако все пак гумите са зимни,знам някакъв форум с потребители предимно от южното полукълбо, ще постна актуален линк при нужда
                  Last edited by bezsapruga; 19.05.2015, 08:45.
                  Обединени хумусно-минерални права.Платена! данъчна амнистия
                  http://minerals.ga

                  Коментар


                  • Извинявам се че пиша в тази тема , но
                    Някой знае ли как могат да се разкарат бързо около 2000гуми употребявани, някой има ли гумаджииница, сервиз, въобще всякаква информация е добре дошла, къде се продават на едро и други такива

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Запорожец може да навърти пробег най много 50-60 к. километра, стандартно на 30 двигателя е за основен ремонт. Нищо не разбираш.
                      Дани, моят навъртя 125 К преди да го изоставя. Изоставих го 2003-та, 15 години, след като заводът спря да произвежда резервни части та, задното окачване беше останало само на пружини /амортисьорите сдадоха багажа/ и в завоите задницата опитваше да изпревари предницата. Та, стана много по-трудно и скъпо да осигуриш поддръжката, отколкото да купиш "нова"западна кола. Иначе, нямаше проблем с износването, бягаше над 20% от заявената от завода физически постижима скорост. Най-лошото беше - иначе, щях да си го държа - теснотията. Семейството ми вече трудно се вместваше, /стани-за- да-седна/. Ама откъдето с него съм минавал, и джипове са закъсвали.
                      Относно "1-ния фунт от месото" на малкия, не ми е притрябвало. да бе нещо, дето го няма навсякъде...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        Е, Чиче, то момчето си каза, че до някъде разбира.
                        Не каза КЪДЕ е това "някъде". Може да е до върха на носа...или на една педя от него.
                        Нито пък, откъде разбира. Тоест, от тая или от оная улица.
                        Виж, за БРОКЕРСКАТА КЪЩА...Точно поглед не му трябва. Той мое и без да гледа.
                        Според мен познанията му стигат до толкова че да може да използва правилно функциите на опорно-седалищния си апарат в тоалетната.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от fearlessss8 Разгледай мнение
                          Аз освен,че разбирам до някъде от коли, разбирам до някъде и от много други неща-например като как да си отворя БРОКЕРСКА КЪЩА .
                          Интересно ми е тия всичките неща дето ги приказваш някъде в интернет ли ги четеш?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от fearlessss8 Разгледай мнение
                            Хаххаах, да бе да .Сравни запорожец с шкода или vw 1960-65-70г и тогава говори. Запорожеца ще умре на около 150 000-200 000км, а vw-то ще продължава да се движи.
                            Какво ще ставнявам.Ти дори не си я виждал тая кола.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Запорожец може да навърти пробег най много 50-60 к. километра, стандартно на 30 двигателя е за основен ремонт. Нищо не разбираш.
                              Аз имам предвид,че на 150 000 км двигателя след многото ремонти ще умре тотално .

                              Коментар


                              • fearlessss8

                                Запорожец може да навърти пробег най много 50-60 к. километра, стандартно на 30 двигателя е за основен ремонт. Нищо не разбираш.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X