IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика в България

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts


















  • dw.com
    За язовир "Пазар дере" и много потънали милиони | DW | 14.06.202








    Нямат край кражбите и корупцията на крадливите мутрокомунисти..Доносника на ДПС и МЕСТАН , агента на Москва и ПУТИН ДА СЕ СТЯГА ЗА ЦСЗ там ще е с господарите си за негова радост.. Много ще му се радват колегите му..
    Last edited by Kiro; 15.06.2021, 08:06.

    Коментар


    • Любопитно развитие по темата за президентския съветник по антикорупция Пламен Узунов:

      Сашо Диков призовава държавния глава да освободи секретаря си.

      „Г-н Радев, многократно (и то публично) съм изразявал подкрепа за немалко Ваши позиции и дела. Последно време обаче се натрупаха събития, които са меко казано далеч от прокламираната прозрачност, професионализъм и почтеност. Ето защо си позволявам да Ви посъветвам най-горещо: Отървете се най-после от Пламен Узунов! В стил „селски Джеймс Бонд“ той за пореден път злепостави президентската институция“, пише Диков.


      Как да "злепостави" президентската институция след като ТОВА е президентската институция?

      Да напомня, че Радев е назначение на Решетников с подкрепата на БСП (К). На руският гражданин Решетников беше отнето правото да влиза в България поради подривна дейност срещу държавата.
      Прелюбопитна е цялата президентска администрация.
      Ще спомена само едно от лицата там:

      Агент на ДС Майстора - създадел на Мултигруп и ВИС Александър Маринов.
      А сега шеф на стратегическият съвет на президента Радев.

      Да напомня, че на опита за преврат миналата година излязоха лица които предизвикаха катастрофата на България през 1997.
      От дупките изпълзяха Лупи, Румен Гечев, Румен Петков, а наскоро изпълзя от дупката и самият Глист.

      Това са всъщност бившите, както и бившият Рашков.
      Тези хора искат реваншизъм и връщане на България в сегашният ссср - Азиопейският съюз.
      Те са за комунистите, самите те са комунисти, и са доста обиграни.
      С лекота ще увъртят чалгаджийчетата в игричките си, не блестят с някакъв забележителен интелект.


      А доносника на ДС тук да стяга багажа пазарджишкия...
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • ПОЛИНА ПАУНОВА- СВОБОДНА ЕВРОПА



        Така започна всичко. На 14 юни 2013 г. С погнуса. После държавата показа, че ясно е избрала страна. Тази на Пеевски. Той ставаше все по-успял млад мъж (както сам се нарече). Година по-късно правителството на БСП и ДПС си отиде. Заради вътрешни крамоли. През цялото време изглеждаше все едно хората по улиците не го интересуват. Те (според правителството) бяха платени, дирижирани. Имаше контрапротести, организирани от самите БСП и ДПС.
        Дойде вторият кабинет “Борисов”. Пеевски беше все така успял и млад мъж. Реформаторският блок казваше, че има две колиции на ГЕРБ - явна с РБ и скрита с ДПС.
        Предложената съдебна реформа беше отхвърлена. Борисов леко се стресна, че в Лондон го питаха дали щом се погледне в огледалото вижда Пеевски. Резултатът от тая работа - премиерът обяви ревизия на обществените поръчки, свързани с Пеевски. Беше си новина - нима някой ще изговори задкулисното влияние на успелия млад мъж?
        Малко по-късно Томислав Дончев обяви, че тия поръчки били спрени заради “технически грешки”. Не заради обръчи от фирми. Последните не бяха открити. Нищо, че през 2020 г. близкият до Борисов Георги Харизанов ще се изпусне в ефира на бТВ и ще каже, че се запознал с Пеевски в един от офисите на фирма от “кръга на Пеевски”. 2020 пък беше и годината, в която хората протестираха срещу ГЕРБ и прокуратурата…. Но според Борисов хората бяха платени и дирижирани. А, имаше и контрапротест. Познато, а?
        За това време се смениха двама главни прокурори. И двамата не видяха нищо общо между Пеевски и фалиралата КТБ. Нито откриха друга нередност, въпреки че най-малкото и най-очевидното са едни Осем джуджета. Нищо, че има признания на участник в схемите (за Божков говоря). Ма не бил достоверен източник… явно се очаква за корупционни схеми информация да има не участник в тях, а монах от някоя Божия обител.
        Изглежда, че всичко започна с свършва със санкциите на САЩ. И следното изречение, което не знам защо се споменава най-малко, а всъщност обяснява всичко, и за него, и за съучастниците му: “Peevski negotiated with politicians to provide them with political support and positive media coverage in return for receiving protection from criminal investigations”.
        Дет се вика нужно в само да се попрочетат едни вестници. А те криминалните разследвания, дето липсват са ясни кои са.
        Но така, де всичко започна с това, че през 2013 г. хората казаха, че са погнусени. Има прилика с едноименната книга. Сигурно се сещате и за героя на Сартр - Рокантен, дето хем беше историк, пък не беше сигурен точно каква книга пише.
        Изглежда има движение. Нищо, че дойде отвън. Явно вътре беше невъзможно. Само дето Тони Филипов, д-р не дочака “дебел труп” да плава по Перловската река. Не буквално, както той беше казал, “стига ни и преносно”.

        Коментар


        • Добро утро. Тук е най-важното, което трябва да знаем, за да започнем информирани новата седмица. Лято е, има мачове - нормално е да пропуснем нещо. Сега отделете само 3 минути и вече сте в крак.

















          svobodnaevropa.bg
          Три минути: Вече и деца разкриват злоупотреби. Кьовеши отправи един призив и едно предупреждение








          Коментар


          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

            Глупости говориш ти. Какви са тези ПЪРВИ дванайсет часа? Аз ти говоря за СИСТЕМНА непрекъсната подготовка. Нея я няма.
            Не казвам, че са виновни дванайсетте часа нальот и кога ще бъдат направени. Казвам, че ежегодно летците трябва да летят по 120-140 часа. Американците летят по 180-200 часа годишно. Казвам, че летецът трябва да лети всеки месец по десетина-дванайсет часа.
            А този летец, както и всички останали е летял по двайсетина часа годишно, последните десетина години. Този човек, както и 70-80% от останалите ни летци, трябваше да бъдат пенсионирани или уволнени, щом няма на какво да летят. А останалите десетина летци на бойни самолети да извършват подготовката си в пълен обем. Другите да отиват в селскостопанската и гражданската авиация.
            Вместо това идиотът Каракачанов наново отвори военно-въздушното училище. На нас ни трябва един-двама, максимум трима военни пилоти да година, обаче отваряме цяло училище за тях. Сто пъти ще е по-евтино нашите пилоти да се обучават в Германия или Полша, например. Където все още има мигове.
            Само дето дебелакът е гушнал едни пари от частния авиационен бизнес, защото така държавата ще подготвя летжи за гражданската авиация.

            Впрочем преди 2-3 години загинаха едни военни летци с вертолет, мисля в Пловдив. Пак заради човешка грешка, заради недостатъчна подготовка. Ама Каракачанката пак потули случая.
            Господа офицери, а какво ще кажете да започнем от правилата: За тази част на нощта колко е минималната допустима височина на поразяване, кой я следи, имало ли е стрелба под тази височина и защо, защо не са прекъснати стрелбите, с първия заход ли е поразил целта майора, правил ли е повторен и т.н. Все процедури, и никой не говори за тях. Пуснаха ви мухата с нальота и .....газ, глей ся кво стааа. Това са моите размишления. За тези които са били армейци е ясно за какво питам.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Казал е ама дешко вече го няма, сталин също го няма, а скоро и вас няма да ви има.
              Дрън-дрън, идеологиите никога не умират. Лошото е че се изопачават и използват за манипулация. А иначе все човешки - алчност, завист, надежда, страх, любов , отчаяние и т.н. И се управляват от религия и идеология.

              Коментар



















              • medianews.bg
                Композиция от 30 вагона с английски боклук на гара Мездра
                MediaNews получи сигнал, че на гара Мездра е забелязана композиция от 30 вагона, превозваща бали с боклук. След направената проверка, стана ясно, че к...




















                Мутрокомунистите крадци отровиха България..

                Коментар


                • https://www.clubz.bg/114824-sofiya_prayd_prekrasen_praznik…

















                  clubz.bg
                  София Прайд - прекрасен празник, смотан протест
                  Вчерашният 14-ти София Прайд беше страхотно шоу и прекрасен празник на свободата, човешките права и ЛГБТ общността, който събра хиляди млади, стари и цели семейства. ...

                  СТРАХОТНО ШОУ..








                  Те са пак тук, бившите настоящи комунисти слуги на ДОГАН , МЕСТАН И ПУТИН..Крадливи мутрокомунисти Живковисти.. ..

                  Коментар


                  • Тези хора все още заемат важни постове в България и все още определят бъдещето и



                    АСБ: Докато е в САЩ ген. Николай Русев е против МиГ-29, в България казва друго


                    Командирът на авиобазата в Граф Игнатиево бригаден генерал Николай Русев дава негативна оценка на самолетите МиГ-29 докато се обучава в САЩ, а когато вече е в България, говори нещо различно.

                    Това заявиха от Атлантическия съвет на България във връзка с днешния коментар на ген. Русев пред bTV, в който той се застъпи за използването на съветските самолети в българските ВВС, като заяви, че се поддържат "в перфектно състояние" и обяви за спекулации възраженията срещу продължаването на тяхната експлоатация.

                    По време на пребиваването си в САЩ той е на обратното мнение.

                    "Използването на МиГ-29 до края на техния жизнен цикъл е възможно решение, но същевременно то е крайно скъпо решение и съотношението разходи към ефективност е тотално неприемливо от финансова гледна точка. Такова решение би обрекло българската бойна авиация на изчезване." - пише ген. Русев (тогава все още подполковник) в своя курсова работа от 2016 г., докато се обучава във висшата военновъздушна академия на САЩ.

                    "България не трябва да разчита на ъпгрейдване на авиониката на самолетите МиГ-29 и на потенциалната им модернизация, с цел повишаване на техните бойни способности, защото такова краткосрочно "закърпване на положението" би било опустошително за дългосрочното здраве на българската бойна авиация", се казва още в анализа му.

                    "Няма как да не се съгласим с тази позиция! Съвпада с нашето виждане, че отдавна трябваше да прекратим да наливаме още пари в старите съветски самолети, камо ли да правим опити за безнадеждна "модернизация" на отдавна остарялата и оперативно несъвместима тяхна авионика.Такава модернизация ще струва повече от 100 милиона лева. Но пък такава "модернизация" на авиониката на МиГ-29 е капан, който "връзва ръцете" на Министерството на отбраната към старите самолети за още поне 10 години, капан, чрез който да изливаме в Русия още стотици милиони български левове за допълнителни ремонти и поддръжка." - подчертават от АСБ.

                    "Интегритет се нарича единство между думи и дела, и между думи и думи. Интегритетът е задължително условие, за да командваш хора! Зад натрапването на използването на МиГ-29 още десет години стоят геополитически, корпоративни и лични меркантилни интереси."

                    Те са пак тук, бившите настоящи комунисти извадени от нафталина, имат си правителство в момента, и правят всичко възможно България да се върне назад.

                    По-сериозен опит ще има след изборите, когато се опитат с помощта новите варвари - чалга групата да обърнат посоката.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от sinbad Разгледай мнение
                      Дешко е казал много,но не всичко!
                      Казал е ама дешко вече го няма, сталин също го няма, а скоро и вас няма да ви има.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Дешко е казал много,но не всичко!

                        Коментар


                        • Жалко за летеца, но това са единични случаи.
                          Погледнете във държавните болници как се влиза за нещо дребно, пък ги пускат на високо платена пътека за изрязан бъбрек и ползване на системи и машини, там са масовите убийци, във ръководството.
                          Пациента се третира със лекарства във клинично изпитание, пак срещу заплащане от фирмите, нямат наяждане шефовете.
                          Естествено поне една трета от получените пари заминават към управляващите, които им пазят гърба.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            За летците все стават грешки. Дали някъде в света 10% от тях се пенсионират, на всичките останали не им знаят къде са им кокалите.
                            Комшията ми е пенсиониран летец - от випуска 2-ма са доживяли пенсия? Имало и випуски без НИ един късметлия

                            Няма спор, че професията е много рискова. По тая причина сериозната и постоянна подготовка е от жизнено значение. Това е едната страна на медала. Другата е техническата изправност самолета. По тия две точки не може и не бива да се допускат никакви компромиси. И да остане само оня непредвидимия и неизбешен риск от случайното лошо стечение на обстоятелства.

                            В случая обаче е напълно ясно, че летците ни нямат дори базова подготовка. Това с 25-30 часа годишно летене не става. Не може да бъде "ас" летец с нелетене. С това не искам да поставям петно на загиналия летец, не е негова вината, че не е летял достатъчно. Но не може на такъв нетрениран летец да изпълнява една от най-сложните задачи в авиацията- да лети нощем над морето. И отгоре на всичко в бойна обстановка.
                            Да припомня само че един от семейство Кенеди, синът на убития президент Кенеди, също загина в самолет, летейки над морето нощем. И той няма необходимата подготовка за такъв полет.
                            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                              Глупости говориш ти. Какви са тези ПЪРВИ дванайсет часа? Аз ти говоря за СИСТЕМНА непрекъсната подготовка. Нея я няма.
                              Не казвам, че са виновни дванайсетте часа нальот и кога ще бъдат направени. Казвам, че ежегодно летците трябва да летят по 120-140 часа. Американците летят по 180-200 часа годишно. Казвам, че летецът трябва да лети всеки месец по десетина-дванайсет часа.
                              А този летец, както и всички останали е летял по двайсетина часа годишно, последните десетина години. Този човек, както и 70-80% от останалите ни летци, трябваше да бъдат пенсионирани или уволнени, щом няма на какво да летят. А останалите десетина летци на бойни самолети да извършват подготовката си в пълен обем. Другите да отиват в селскостопанската и гражданската авиация.
                              Вместо това идиотът Каракачанов наново отвори военно-въздушното училище. На нас ни трябва един-двама, максимум трима военни пилоти да година, обаче отваряме цяло училище за тях. Сто пъти ще е по-евтино нашите пилоти да се обучават в Германия или Полша, например. Където все още има мигове.
                              Само дето дебелакът е гушнал едни пари от частния авиационен бизнес, защото така държавата ще подготвя летжи за гражданската авиация.

                              Впрочем преди 2-3 години загинаха едни военни летци с вертолет, мисля в Пловдив. Пак заради човешка грешка, заради недостатъчна подготовка. Ама Каракачанката пак потули случая.
                              За летците все стават грешки. Дали някъде в света 10% от тях се пенсионират, на всичките останали не им знаят къде са им кокалите.
                              Комшията ми е пенсиониран летец - от випуска 2-ма са доживяли пенсия? Имало и випуски без НИ един късметлия
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 20000леваЗАПЛАТА Разгледай мнение

                                Това са глупости. Дали дванадестия час ще се случи през Януари или пред Юни е все едно. Няма вариант летеца да прескочи периода в който е неопитен и допуска грешки. Даже напротив колкото по-малко летят толкова по-добре за тях. И по 1000 часа на ден да летяха първите 12 часа винаги ще трябва да се състоят и представляват риск.
                                Глупости говориш ти. Какви са тези ПЪРВИ дванайсет часа? Аз ти говоря за СИСТЕМНА непрекъсната подготовка. Нея я няма.
                                Не казвам, че са виновни дванайсетте часа нальот и кога ще бъдат направени. Казвам, че ежегодно летците трябва да летят по 120-140 часа. Американците летят по 180-200 часа годишно. Казвам, че летецът трябва да лети всеки месец по десетина-дванайсет часа.
                                А този летец, както и всички останали е летял по двайсетина часа годишно, последните десетина години. Този човек, както и 70-80% от останалите ни летци, трябваше да бъдат пенсионирани или уволнени, щом няма на какво да летят. А останалите десетина летци на бойни самолети да извършват подготовката си в пълен обем. Другите да отиват в селскостопанската и гражданската авиация.
                                Вместо това идиотът Каракачанов наново отвори военно-въздушното училище. На нас ни трябва един-двама, максимум трима военни пилоти да година, обаче отваряме цяло училище за тях. Сто пъти ще е по-евтино нашите пилоти да се обучават в Германия или Полша, например. Където все още има мигове.
                                Само дето дебелакът е гушнал едни пари от частния авиационен бизнес, защото така държавата ще подготвя летжи за гражданската авиация.

                                Впрочем преди 2-3 години загинаха едни военни летци с вертолет, мисля в Пловдив. Пак заради човешка грешка, заради недостатъчна подготовка. Ама Каракачанката пак потули случая.
                                Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X