If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Безсрочно споразумение, с което кабинетът „Борисов“-3 е предал на правителството на Израел контрола над управлението на водните ресурси на България, изплува изненадващо 3 години и половина по-късно, на 9 август 2024 г. в Държавен вестник. Споразумението е било утвърдено с Решение 332 от 9 април 2021 на Министерския съвет, т.е. в последните дни на това правителство и оттогава е било крито от обществото. А е влязло в сила 10 дни преди да бъде обнародвано, на 29 юли т.г. Кой носи отговорност за този гешефт? Защо го обявиха сега? Защо никой в изминалите парламентарни мандати от 2021 г. до днес не постави този въпрос?
Македонският вицепремиер, чието име не е важно и няма нужда да се споменава, направи стратегическа грешка! Ако бе казал, че "България се управлява от мизерници" щеше да е прав и мнозина бихме се съгласили с него, но той нарече БЪЛГАРИТЕ мизерници, а това вече е съвсем различно. Явно този човек е също толкова първичен и примитивен, както и нашите еднокнижници, които явно не разбраха, че "държавата" Македония бе създадена от западните ни "партньори" в рамките на погрома над Югославия, който бе режисиран и осъществен от тях след 1989 година!
Естествено "реакцията" на България е смешна и жалка, изцяло според състоянието в което се намираме и нивото на политиците, които стоят формално начело на колонизираната ни и унижена държава. Тук обясниха, че така не е възпитано да се говори и заплашиха Северна Македония, че ще се оплачат на Урсула. Явно родните наведени безгръбначни лакеи на брюкселските калинки на Сорос не схващат, че македонците са тясно и неразривно обвързани със Сърбия и реално нямат абсолютно никакви намерения да се присъединяват към ЕС, въпреки че проформа кандидатстват за това. Те са част от съвсем различен геополитически вектор и очевидно плановете им са други. Т.е. да ги плашим, че няма да ги "подкрепим" в преговорите им с Урсула е несъстоятелно и смешно. Те се държат по този начин абсолютно тенденциозно и преднамерено, а и всеки е наясно, че кавито и обиди да бъдат нанесени на България, на каквито и унижения да бъде подложен политическият и елит, в крайна сметка той ще направи това, което му се разпореди, защото вече цял свят е знае, че тези хора нямат достойнство и за тях национална гордост, чест и дълг са далечни и неясни понятия.
Всеки, който иска да му стане ясно какво всъщност се случва на Балканите като цяло и с България в частност може просто да погледне транспортната карта на региона и неминуемо ще установи, че страната ни съвсем скоро ще се превърне в апендикс, сляпо черво. Важните транспортни трасета ни заобикалят, а Белград остава в центъра им и всичко ще минава от там. Не случайно новото правителство на Северна Македония моментално зачерна реализацията на транспортния коридор №8, който трябва да свърже италианското пристанище Бари и албанското Дуръс със Скопие - София и Черно море, за сметка на коридор №10 който свързва Австрия, Словения, Хърватия, Сърбия и Северна Македония с Гърция.
От север положението е идентично. Голямото пристанище от нашата западна страна на Черно море е Констанца, а не Варна. И съответно важното транспортно трасе е през Букурещ към Будапеща, а отдолу (юг) е Солун-Скопие-Белград-Будапеща. Има и алтернативен йонийски коридор от пристанище Бар през Подгорица към Белград и от там Будапеща, който Китай строи с виски темпове. Не случайно големите китайски инвестиции в инфраструктура изцяло подминаха България - тук чисто и просто вече никой не иска да влага каквото и да било, инвестиционният процес е спрял и няма тенденция да се възобнови, доколкото въобще го е имало.
Съществуват и редица други показателни проекти, които са в изпълнение и всеки един от тях старателно подминава България, някак си всичко се случва покрай нас.... Високоскоростна железопътна линия от Белград до Будапеща вече се строи, а тази от Букурещ към унгарската столица се проектира. За сведение в Гърция до българската граница се използват дизелови локомотиви, а жп връзка между София и Скопие въобще не съществува, нито магистрала или поне четирилентов високоскоростен път. От Кула до Видин един камион пътува два дни, защото България по някаква причина не можа за 30 години да изгради транспортен коридор IV и днес продължаваме да сме далеч от завършването му.
Всичко това е показателно и на всеки, който малко от малко се поинтересува от тези неща, ще му стане ясно, че България ударно се превръща в територия с буферно предназначение! Истински апендикс във всяко едно отношение!
Това е и причината всеки да се чувства свободен да обижда и да се гаври с Родината ни, бидейки сигурен, че няма да има никакви последствия и българските политице ще преглътнат каквото и да им се каже!
И защо изобщо някой таи очаквания някакви си македонци да уважават историята ни, след като тук тя е подложена на тотален погром и повсеместна фалшификация и отричане? От къде накъде друг ще уважава нещо, което самите ние не уважаваме и не пазим?
Екатерина Захариева беше съдружник със Каракачанов във търговията с издаването на български паспорти. Нещо повече, съдът е разобличи, защото тя беше уволнила Катя Матева, кояятоо им пречш в далаверат, но съдът я възстанови. Из архивите си имах редица документи разобличаващи Захариева. Между другото Захариева е един от най-корумираите гербаджии.
По нейно време, Каракачанов издаваше бележки на македонците, че са българи, срещу 3000 до 5000 евро,, а Екатерина Захариева помагаше тези бележки да се приемат за достоверни и търговията си вървеше така.
Барби за кого да гласуваме на изборите- аз съм в германия , тоест аз гласувам за партия, дай съвет
Екатерина Захариева беше съдружник със Каракачанов във търговията с издаването на български паспорти. Нещо повече, съдът е разобличи, защото тя беше уволнила Катя Матева, кояятоо им пречш в далаверат, но съдът я възстанови. Из архивите си имах редица документи разобличаващи Захариева. Между другото Захариева е един от най-корумираите гербаджии.
По нейно време, Каракачанов издаваше бележки на македонците, че са българи, срещу 3000 до 5000 евро,, а Екатерина Захариева помагаше тези бележки да се приемат за достоверни и търговията си вървеше така.
В Нато се е случвала война между страни които са в съюза и няма такава система за авиацията, нямат си доверие помежду си държавите. Вижте какво става с оръжието в Украйна, изтребителя от страна от Нато и го свалят с ракета която на страна от Нато. На нас просто ни трябва друг бял военен съюз, може и по малък да е но да не е африкански тип дето им дали 4 самолета и се обадили че вече са ги свършили, да им дадат още.
Някаква африканска държава навремето СССР им бяха дали самолети няколко и всичките си ги бяха свалили сами, защото имали ракети които никога не са имали такава система и като стана известно нашите им се смееха. Сега ние сме като такава африканска държава. Нато никога не са имали единна система за всички, анархията е тотална.
О.з. полк. инж. Румен Стоянов – военен летец и инструктор 1 клас, който е служил в авиобаза „Безмер“ и летището в Долна Митрополия, публикува своята версия за смъртта на двамата пилоти край Граф Игнатиево. Самолетът L-39, с който са летели майор Петко Димитров и старши лейтенант Венцислав Дункин, се разби край летището и все още няма официално обяснение за трагедията. Ето какво написа о.з. полк. инж. Румен Стоянов във Фейсбук, обръщайки се към президента Румен Радев в качеството му на бивш пилот на изтребител от ВВС на България:
„Колега Радев,
И като замълчахме за убийството на м-р Терзиев от американския ЗРК „Патриот“, какво научи обществеността? Докога да мълчим???
Приятели,
Прегледах многократно записа и за съжаление видях поредица от организационни и пилотски грешки.
Пилотите подхождат косо към полосата с малък ъгъл на снижение, което ги затруднява да пилотират по оста на полосата и да наберат необходимата скорост за изпълнение на вертикален комплекс от фигури…
(ГРЕШКА в организацията…:
– Задачата се прекратява.)
На вертикалата пилотите осъзнават, че не могат да наберат необходимата височина за последващ низходящ маньовър и намаляват претоварването…
(Грешка водеща до малка скорост, под еволютивната…
– Изпълнява се „имелман под хоризонта“. Задачата се прекратява )
В горна точка на маньовъра самолета е със скорост под еволютивната и пилотите „губят посоката“ за пилотиране…
(Класическа грешка. Управлението се „центрира“, лоста леко се притегля за малко положително претоварване и при набиране на еволютивна скорост се преминава в хоризонтален полет:
– Задачата се прекратява…)
След преминаване на „горна точка“ пилотите продължават лупинга, изпадат в аварийна ситуация, късно осъзнават, че височината и скоростта са недостатъчни. Почти на „вертикалата“ опитват с половин тоно да преминат в пикиране, но не виждам ускорение на самолета от максимална тяга на двигателя… Височината е недостатъчна за извеждане от пикиране, а достигат минимална височина за катапултиране…
(Грешка в техниката на пилотиране, неизползване на двигателя за ускорение, изпадане в аварийна ситуация…:
– Задачата се прекратява с… КАТАПУЛТИРАНЕ на височина над минималната за това…!!!
След 20 години в НАТО пилотите ни са с НУЛЕВА подготовка и натренираност…
„Атлантици“ обещаваха по натовски стандарт 200 часа за пилот…, а летят по 5 – 10… и то не всички…
Самолетите/вертолетите в света са два вида…:
– Изправни и неизправни…!!!
Но…
През 1998/9 г. при предполетната ми проверка на с-т Л-39 на л-ще Каменец установих, че катапултите му нямат… пиропатрони…!!! При общата проверка се откриха други три…, а при катастрофа на същото летище малко преди това пилотите не бяха се катапултирали…!?!?
– Защо ли…???
Питам, за последния случай…:
Катапултите имали ли са пиропатрони…???
Какъв е нальота на пилотите общо и през последните 12 месеца…?
Каква е подготовката и нальота на загиналите на Пределно малка височина…???
Коментар