Първоначално изпратено от nachev
Разгледай мнение
Първо да кажа, че въпросът за мен е от първостепенна важност по отношение на безопасността. Разбирам че малкия частник иска да кара повече, за да изкара повече. Големия също е така. Но е много лесно един шофьор на тир да се превърне в масов убиец, поради преумора.
Надявам се си разбрал, че някои от детайлите за постигане на това са важни. Макрон е политик - той не знае какво става там долу. Бих възприел рамката, а детайлите да ги оставят на бранша.
Ценовото предимство на българския бизнес като цяло би трябвало да се осигури за сметка на печалбата на превозвачите. Знаеш предполагам че заплатата няма нищо общо с печалбата. Заплатата от друга страна трябва да е максимално висока. Само по този начин, не само тираджиите, но и другите ще могат да се просперират.
И друго - виждам твоята истина. Но би било добре да разбереш, че подобни мерки не се измислят за да изхвърлят конкурентите източна Европа от бизнеса. На първо място е безопасността по пътищата. А и някакси не може да се получи че при равни външни условия един превозвач от България би имал по-големи разходи от един германски такъв. Просто в България както казваш продават мъката си. Това трябва да се промени, и всъщност вместо да правят демонстрации които са смешни и жалки, да помогнат с мнението и присъствието си там където трябва. Иначе ще продължат да ги третират като животни. Само българските шофьори разбира се.
Коментар