Първоначално изпратено от съни(тя)
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политика (архив до 23.11.2016 г.)
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от markoci Разгледай мнениеНачалникът на Главно оперативно управление при Генщаба на Русия Сергей Рудской разказал пред журналисти, че за последните три дни жертва на авиационни удари от коалицията на САЩ станали над 60 мирни жители, още около 200 са ранени.
След началото на настъплението на 17 октомври към Мосул руският Генщаб обяви, че следи ситуацията в района денонощно, включително и с помощта на космически средства и безпилотни самолети.
Представител на коалицията признал възможността за жертви сред мирното население отбелязвайки, че „южен Мосул е много голям район”. Според него, ръководството на операцията по освобождаване на града „сериозно възприема” тези данни.
Коалицията се обърнала към руското ръководство да окаже помощ при разследване на произшествията, като предостави своята информация - космическа, радиолокационна и от безпилотни самолети – около инцидентите. Информацията щяла да бъде ползвана единствено за извършване на разследвания.
Източник от коалицията уверил, че международните сили, участващи в настъплението, се стремят на минимизират риска за жертви сред мирното население.
Представителят на Държавния департамент на САЩ също уверил, че коалицията не нанася удари по граждански обекти в района на Мосул. За конкретни данни относно въздушните удари дипломатът препоръчал да се търси Пентагонът.
Червени съчинения.М.... . ш..... ..й.о!
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеВ тотална грешка си.
По времето на соца всичко беше зле, щото беше държавно. ....
Това е истината.
Знаеш ли колко язовира са построени тогава в България? Не знаеш. Аз ще ти кажа. ВСИЧКИТЕ. Без оплювания "Цанков камък".
Знаеш ли колко от действащите електроцентрали са построени тогава? Почти всички, като изключиш няколко малки ВЕЦа. Знаеш ли колко от жилищата са построени тогава? Около 60-70% от градските жилища.
Ами пътищата и асфалтираните улици в градовете? Над 80%.
А каква индустрия се построи? 25 години я грабиха, докато успяха да я ограбят.
Повтаряш някакви заучени тъпи клишета: ВСИЧКО беше лошо. Как се нарича човек, който говори с ТЪПИ клишета? Тъ...нар.
п.п. Вчера Лилито Павлова "откри" строежа на язовир "Луда Яна". Ама преди нея строежа го откри бай Тошо. Преди 30 години и го построи наполовина, ама ни налегна кризата и го спряха, та до сега.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнениеА ЗАЩО е така?
Излишно е да правиш внушения, че държавното няма как да се управлява добре, както и че всичко от соца било ниско ниво...
В ГЕРМАНИЯ около 50% е ДЪРЖАВНОТО участие в икономиката!
Вероятно, и за това може да си позволи мощни програми и за развитие и за социално подпомагане.
А тук, не е далеч от истината приказката, че мафията - Мутрите си имат държава...
БДЖ целенасочено се оставя на изкуствено дишане, няма никакви (почти) инвестиции, няма нито един осъден за безхаберието и тоталните далавери, които се вършат ... някои гари не са виждали ремонти от 30-40 години ...
Темата е много дълга ....както и списъкът на тези, които трябва да отговарят
Същото и с Пощите.
Държавата на мутрите и кръговете НЕ е дала нито лев за строителството на НАУЧНИ институти, за сериозни научни проекти - пари липсват.
За образование - също.
И не е вярно, че държавата е бедна, но се преразпределят парите неефективно и се раздават природните богатства за ...центове!
В Германия техните провинци имат участие във фирми като VW, Lufthansa, Сименс и много други. Провинциите имат дялове в тези фирми и имат сметка бизнеса да върви защото това са работни места и печалби, а от печалбите се раздават дивиденти, които влизат в касите на общините и отиват за социални програми, пътища , болници и други. А при нас кво? Не гледаме да тръгне бизнеса, а приватизираме или крадем, концесии или назначаваме роднините си в печелившите предприятия. Нашите политици толкова си могат. Те искат да станат милионери всите като БХ. За една година, а ако може за един ден най-добре.
ПС: да допълня нещо малко все пак. Бидейки добри управници можем да забраним уволнението на няколко чистачки, ей така, предизборно и щото можем.“Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеАз изброявам факти. Защо е така - всеки да си прецени. Какво е решението - всеки да си прецени.
.........
3. Оправяме съдебната система. Най-добре да я направим като германската. Съответно вземаме и германския закон за държавните служители и почваме да ги прилагаме точно по същия начин както германците ги прилагат. И тогава може да имаме и 100% държавна икономика.
Тогава разни чужди фирми няма да имат същия успех на пазара ни пред други...
Впрочем, Русия има около 20 % държавно участие в икономиката...
Коментар
-
Бюджет 2017: Рекордно високи разходи
Отново се предвижда голям дефицит, а обяснението е съфинансирането на европроекти
http://www.capital.bg/politika_i_iko...p=0#addcomment
Най-голямо увеличение в разходите ще получат регионалното министерство (с 22% до 401 млн. лв.) и транспортът (с 20% до 271 млн. лв.), а образованието ги следва с ръст на средствата от малко над 9%. Като сума най-едро е увеличението при МВР - с над 100 млн. лв., като министерството е лидер при харчещите с бюджет от 1.23 млрд. лв. Парите се свиват само в земеделското министерство. За съдебната система също има голям скок - с почти 20% до 565 млн. лв.“Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеАз изброявам факти. Защо е така - всеки да си прецени. Какво е решението - всеки да си прецени.
1. Връщаме соца със режима на тока - 2 часа има 2 часа няма, връщаме и цялата икономика да стане държавна и мога да ти кажа че никой няма да реве срещу образование, наука и прочие, щото всички ще реват що няма ток и що няма нищо по магазините. Е ти едно добро решение за справяне с рева. Всички ще са доволни щото нивото ще е едно и също навсякъде.
....)
Дори не го помня този период с режима, вероятно съм си играла навън, но доколкото знам, без да ме е интересувало специално, проблемът е бил за година ...
А ти го представяш като обвързана закономерност
Коментар
-
Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнениеА ЗАЩО е така?
Излишно е да правиш внушения, че държавното няма как да се управлява добре, както и че всичко от соца било ниско ниво...
В ГЕРМАНИЯ около 50% е ДЪРЖАВНОТО участие в икономиката!
Вероятно, и за това може да си позволи мощни програми и за развитие и за социално подпомагане.
А тук, не е далеч от истината приказката, че мафията - Мутрите си имат държава...
БДЖ целенасочено се оставя на изкуствено дишане, няма никакви (почти) инвестиции, няма нито един осъден за безхаберието и тоталните далавери, които се вършат ... някои гари не са виждали ремонти от 30-40 години ...
Темата е много дълга ....както и списъкът на тези, които трябва да отговарят
Същото и с Пощите.
Държавата на мутрите и кръговете НЕ е дала нито лев за строителството на НАУЧНИ институти, за сериозни научни проекти - пари липсват.
За образование - също.
И не е вярно, че държавата е бедна, но се преразпределят парите неефективно и се раздават природните богатства за ...центове!
Аз изброявам факти. Защо е така - всеки да си прецени. Какво е решението - всеки да си прецени.
1. Връщаме соца със режима на тока - 2 часа има 2 часа няма, връщаме и цялата икономика да стане държавна и мога да ти кажа че никой няма да реве срещу образование, наука и прочие, щото всички ще реват що няма ток и що няма нищо по магазините. Е ти едно добро решение за справяне с рева. Всички ще са доволни щото нивото ще е едно и също навсякъде.
2. Намаляваме ролята на държавата и се надяваме и държавните услуги до момента като станат частни да си подобрят нивото. Но тука трябва да се внимава с регулациите - щото ако се наблъскат една камара регулации и нищо няма да стане. Даже още по-зле може да стане.
3. Оправяме съдебната система. Най-добре да я направим като германската. Съответно вземаме и германския закон за държавните служители и почваме да ги прилагаме точно по същия начин както германците ги прилагат. И тогава може да имаме и 100% държавна икономика.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеВ тотална грешка си.
По времето на соца всичко беше зле, щото беше държавно. Понеже всичко беше на едно ниво (ниско ниво), съответно нямаше големи разлики между различните услуги.
В момента там където няма държава и мутри - демек услугите предлагани от частниците са на много добро ниво. А държавните услуги останаха на ниво 89 година.
Едно време БДЖ, автобусни превози, градски превози - мъка голяма, все зле. В момента в БДЖ е на ниво 89 година. Автобусните превози между градовете (поне големите) са на едно много добро ниво. Имат си разписания, имат си автогари, спазват си разписанията, имат си билетни каси. В автобусите има топло, има климатици. В Пловдив градски транспорт е частен и е мога да кажа на едно супер ниво - няма нищо общо с едно време. Ама като се качиш веднага те таксуват левче. Ученици, студенти, пенсионери по някаква схема се возят с карти - ама не знам как им ги издават. Общината дава субсидии по някаква схема.
Едно време снабдяването по магазините и самите магазини държавни - няма нищо в тях и чак купонна системата имаше. Сега магазините частни - работят денонощно, заредени и има много и най-разнообразна стока.
Едно време Български пощи - зле. Сега имаш частни куриерски услуги на световно ниво.
Всичко каквото е държавно не е мръднало от 89 година. Това е истината.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение..........
В момента там където няма държава и мутри - демек услугите предлагани от частниците са на много добро ниво.
А държавните услуги останаха на ниво 89 година.
Едно време БДЖ, автобусни превози, градски превози - мъка голяма, все зле. В момента в БДЖ е на ниво 89 година. Автобусните превози между градовете (поне големите) са на едно много добро ниво. Имат си разписания, имат си автогари, спазват си разписанията, имат си билетни каси.
В автобусите има топло, има климатици. В Пловдив градски транспорт е частен и е мога да кажа на едно супер ниво - няма нищо общо с едно време. Ама като се качиш веднага те таксуват левче. Ученици, студенти, пенсионери по някаква схема се возят с карти - ама не знам как им ги издават. Общината дава субсидии по някаква схема.
........
Всичко каквото е държавно не е мръднало от 89 година. Това е истината.
Излишно е да правиш внушения, че държавното няма как да се управлява добре, както и че всичко от соца било ниско ниво...
В ГЕРМАНИЯ около 50% е ДЪРЖАВНОТО участие в икономиката!
Вероятно, и за това може да си позволи мощни програми и за развитие и за социално подпомагане.
А тук, не е далеч от истината приказката, че мафията - Мутрите си имат държава...
БДЖ целенасочено се оставя на изкуствено дишане, няма никакви (почти) инвестиции, няма нито един осъден за безхаберието и тоталните далавери, които се вършат ... някои гари не са виждали ремонти от 30-40 години ...
Темата е много дълга ....както и списъкът на тези, които трябва да отговарят
Същото и с Пощите.
Държавата на мутрите и кръговете НЕ е дала нито лев за строителството на НАУЧНИ институти, за сериозни научни проекти - пари липсват.
За образование - също.
И не е вярно, че държавата е бедна, но се преразпределят парите неефективно и се раздават природните богатства за ...центове!
Коментар
-
Първоначално изпратено от markoci Разгледай мнениеТи не усещаш ил че изпадаш в вътрешно противоречие......плюваш комунетата , когато имаше що -годе прилични обществени услуги и се правиш на демократ , през чието управление последните 26 години нищо в държавата не е наред
По времето на соца всичко беше зле, щото беше държавно. Понеже всичко беше на едно ниво (ниско ниво), съответно нямаше големи разлики между различните услуги.
В момента там където няма държава и мутри - демек услугите предлагани от частниците са на много добро ниво. А държавните услуги останаха на ниво 89 година.
Едно време БДЖ, автобусни превози, градски превози - мъка голяма, все зле. В момента в БДЖ е на ниво 89 година. Автобусните превози между градовете (поне големите) са на едно много добро ниво. Имат си разписания, имат си автогари, спазват си разписанията, имат си билетни каси. В автобусите има топло, има климатици. В Пловдив градски транспорт е частен и е мога да кажа на едно супер ниво - няма нищо общо с едно време. Ама като се качиш веднага те таксуват левче. Ученици, студенти, пенсионери по някаква схема се возят с карти - ама не знам как им ги издават. Общината дава субсидии по някаква схема.
Едно време снабдяването по магазините и самите магазини държавни - няма нищо в тях и чак купонна системата имаше. Сега магазините частни - работят денонощно, заредени и има много и най-разнообразна стока.
Едно време Български пощи - зле. Сега имаш частни куриерски услуги на световно ниво.
Всичко каквото е държавно не е мръднало от 89 година. Това е истината.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнениеДа, точно казано.
Те предполагам някои лица от смълчаната групичка вече и на Б.Б не са толкова верни.
))
Иди разбери кой с кого в плеадата Борисов, Доган, Първанов, Станишев, Прокопиев, Гергов, Златев ...
А идват тежки времена ... за бюджета и няма нищо за приватизиране
Коментар
-
Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнениеКръгът е Цветелина Бориславова - Прокопиев ... доколкото се споменават лицата на предна линия.
По обясними причини, Борисов пропуска в таз седмичните нападки първото лице)
Впрочем, когато ги пишех тези неща преди 3-4 години една тролска групичка неистово грачеше, че съм комунистка....днес техният Вожд сам ги говори...
А групичката ...временно е затихнала
Те предполагам някои лица от смълчаната групичка вече и на Б.Б не са толкова верни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеМани руснаците и краварите, ами гледай бай хой какво искал- след изборите да се прегледат приватизационните сделки. Ако това е истина е много добре, да изправи до стената комунисти , социалисти и капиталисти. И онзи червенобузко с капиталовото кръгче. А за хората прецеденти с вили на халкидики, които са правили плакати от тапети първо под големия х.. пардон нож и тогава до стената
А дано , ама надали
Булгартабак ще му е най-малкия дерт и връзката му с Пеевски там
Коментар
Коментар