Първоначално изпратено от vankata23
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Русия (3)
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеПак глупост....в масовия случай застраховката се прави от транспортьора.#dagoduhatbednite
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеГлупости , в общия случай според Руската държава и двете страни по сделката са нарушители на закона.
Ако стоката не е платена , оня в дюселдорф ша си прибере парите на кукуво лято след 90 дни защото не може да прибягне до услугите на Руския съд за да си събере парите щото и тои е нарушител#dagoduhatbednite
Коментар
-
Първоначално изпратено от vankata23 Разгледай мнениеЕстествено, че се застрахова. Обаче EXW е стандартната бизнес практика. Което означава, че застраховката е направена от купувача. Което в случая е руския вносител.Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от vankata23 Разгледай мнениеУжас.
В тоя ред на мисли - това дето го каза колегата - сотките хем са платени, хем не достигат до руслямистан е 100-процентова истина.
Ако стоката не е платена , оня в дюселдорф ша си прибере парите на кукуво лято след 90 дни защото не може да прибягне до услугите на Руския съд за да си събере парите щото и тои е нарушителНе спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от OMG Разгледай мнение
Много време отива за дряновското счети.
То си знае само сувенирните чаши
Съвсем сериозно питам.
И кво вика шефката на руската служба, дето е наредила унищожаването на стоките:
"Глава Роспотребнадзора объяснила причины уничтожения санкционных продуктов"
Запрещенные к ввозу в Россию продукты поступают без документов, подтверждающих их безопасность. Из-за этого государство вынуждено уничтожать их, заявила глава Роспотребнадзора Анна Попова. Об этом в пятницу, 31 июля, передает «Интерфакс».
http://lenta.ru/news/2015/07/31/popova/
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеМи пак не .......стандартна бизнес практика доставката на стоката да се застрахова , кредитния риск от неплащане също , и в общия случай гори застрахователя.
Пък ако някои е решил да прави контрабанда , щото внос на стоки забранени със закон е това , е редно да си носи последствията. дали накрая ще е износителя , вносителя или застрахователя е строго индивидуално....
Дали стоката е горяла - има значение само за вносителя/застрахователя и крайния клиент в руслямитан.
Износителя от ЕС си е направил продажбата и печалбата. А прецаканите са от Полша - на дясно на картата. И далеч не е само застрахователя, защото купувача са му замразени едни пари за един период от време, и отгоре на всичко не получава стоката да я препродаде и да си направи марджина... И така..
Тука да вметна, че дори застрахователя не е "вътре", защото този риск му е сметнат в цените на затраховките. Все пак, ако ги нямаше тея абсурди с горене на стоки по границите - застрахователи нямаше да има#dagoduhatbednite
Коментар
-
Първоначално изпратено от OMG Разгледай мнение
Много време отива за дряновското счети.
То си знае само сувенирните чашиНе спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Ми пак не .......стандартна бизнес практика доставката на стоката да се застрахова , кредитния риск от неплащане също , и в общия случай гори застрахователя.
Пък ако някои е решил да прави контрабанда , щото внос на стоки забранени със закон е това , е редно да си носи последствията. дали накрая ще е износителя , вносителя или застрахователя е строго индивидуално....Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от vankata23 Разгледай мнениеУжас.
EXW няма връзка с разсрочката, да. Обаче като стоката напусне склада в Дюселдорф/примерно/ от тук натам купувача си носи риска. Ако ще горят стоката на границата с Русия - да я горят. Тоя дето продава не му дреме. А плащането дали е осъществено в момента в който стоката е напуснала склада, или е висяще за 90 дни - все тая. След тия 90 дни плащането се осъществява, без значение какво е станало със стоката.
Много време отива за дряновското счети.
То си знае само сувенирните чашиYeah
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеСмятам че за пореден път не си в час....
EXW няма връзка с разсрочката на плащане
EXW значи че цената за е склада на доставчика и в нея не влизат транспорт и застраховка. Тоест купувача сам си организира транспорта.
CPT е цената с включени разходи за доставка до определено място от Купувача....но пак не става дума за разсрочването на плащането.
EXW няма връзка с разсрочката, да. Обаче като стоката напусне склада в Дюселдорф/примерно/ от тук натам купувача си носи риска. Ако ще горят стоката на границата с Русия - да я горят. Тоя дето продава не му дреме. А плащането дали е осъществено в момента в който стоката е напуснала склада, или е висяще за 90 дни - все тая. След тия 90 дни плащането се осъществява, без значение какво е станало със стоката.
В тоя ред на мисли - това дето го каза колегата - сотките хем са платени, хем не достигат до руслямистан е 100-процентова истина.#dagoduhatbednite
Коментар
-
Унищожаването на санкционни стоки се прави, за да не бъдат притискани пряко нарушителите и да не се нарушават техните права. Тоест, казано е, че няма да се внася и край. Просто, внеслият въпреки забраната, няма да получи пари от крайните клиенти, защото нарушава държавната политика. Спомням си, как се мачкаха с булдозерите на запад милиони часовници-копия, милиони нелегални CD-та се изгарят и т.н. Нали настояват страната да е законова и правова? Закон и ред се поддържат, при необходимост, с изземване и унищожаване на нещо, което застрашава националните интереси. Да бъдат пуснати за изядане нелегално внесени, в обход на ембаргото, хранителни продукти означава, че равно количество, произведени от собствените производители, които ембаргото цели да защити, няма да бъдат купени щото има едни /дори безплатни/ вече пристигнали на тяхно място.
Изобщо, не разбирам, какво не ви е ясно?
Коментар
-
Първоначално изпратено от vankata23 Разгледай мнениеМетро търгувията им е Русия е основана на, както ти каза "обичаините търговски практики". И на предните доставки.
Сега въпроса е как е тръгнала работата, и кое е обичайна търговска практика за износ от ЕС?
Аз си залагам главата, че е EXW. Ти какво смяташ?
EXW няма връзка с разсрочката на плащане , това значи че цената е за склада на Доставчика и в нея не влизат транспорт и застраховка. Тоест купувача сам си организира транспорта и си покрива разходите.
CPT е цената с включени разходи за доставка до определено място от Купувача....но пак не става дума за разсрочването на плащането.
Начина на плащане е строго индивидуална клауза и е свързано с цената.
Стандартно срока за плащане е 30 дни , а при желание на купувача за авансово плащане може да договори 1-2 % остъпка от цената.Last edited by markov; 01.08.2015, 14:05.Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеИ двамата нямате понятие от международна търговия.
Това е търговия която е не е епизодична , с малки изключения , връзките са изградени още през 90-те и се позовават на обичаините търговски практики.
Голяма част от вносителите сами си внасят стоката чрез местни дружества и я дистрибутират.
Също така разпространена е практиката на Генерален вносител с който се работи по дългосрочни договори в които са уредени както начините на плащане, сроковете на плащане, така и застраховката за неплащане / кредитния риск се застрахова /
Примерно Метро имат бая магазини в Русия.....мислиш ли че те плащат авансово за доставените стоки на портньорите си , пък и ако не пращат дали интереса на Руската държава е накърнен ?
Метро търгувията им е Русия е основана на, както ти каза "обичаините търговски практики". И на предните доставки.
Сега въпроса е как е тръгнала работата, и кое е обичайна търговска практика за износ от ЕС?
Аз си залагам главата, че е EXW. Ти какво смяташ?#dagoduhatbednite
Коментар
-
И двамата нямате понятие от международна търговия.
Това е търговия която е не е епизодична , с малки изключения , връзките са изградени още през 90-те и се позовават на обичаините търговски практики.
Голяма част от вносителите сами си внасят стоката чрез местни дружества и я дистрибутират.
Също така разпространена е практиката на Генерален вносител с който се работи по дългосрочни договори в които са уредени както начините на плащане, сроковете на плащане, така и застраховката за неплащане / кредитния риск се застрахова /
Примерно Метро имат бая магазини в Русия.....мислиш ли че те плащат авансово за доставените стоки на портньорите си , пък и ако не пращат дали интереса на Руската държава е накърнен ?Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
Коментар