Най-големият проблем на българина не е, че го крадат, а че той не краде. dOsadnik, ти си живо олицетворение на това. На мен лично ми пука какво се прави с парите от НАШИТЕ данъци и кой ги управлява. И колко ефективно ги харчи, затова и искам икономист да управлява града, а не учителка.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избори за кмет на София-2011
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от d0sadnik Разгледай мнениеИ защо да верваме на "вестник", който от всяка втора статия промотира другарката Кунева-Пръмова ? Зели едни пари, написали една статия. Аз па лично съм доволне, щото :
1. Оправиха 2 главни моста в София, по които редовно минавам и вече нема да си троша колата.
2. Преасфалтираха много улици , най-после направиха грамотно трамвайните релси по тях !
3. Изхвърлят боклука в 11-12 вечерта, а не да ми правят задръствания в час пик !
4. Точно до нас направиха чисто нова детска градина и то както си требва - хубава нова сграда с градинката, оградат и прочие.
Така че, хич не ме ебе кой какви далавери си е направил и кой колко е откраднал - и предишните крадяха, само дето те крадяха на 100% и за нас немаше нищо ! Тоя е-вестник, можеш да си го разпечаташ на хартиен носител и да го употребиш по предназначение в тоалетната
1. липсват тротоари в квартала, а където ги има върху тях са паркирани автомобили и няма как да се движиш пеш, освен по пътя между колите.
2. В раойна на кварталния пазар всичко е потънало в боклуци и бездомни кучета, а парадния вход е зает от цигани, продаващи цигари!
3. За да се да пресече с кола на едно от главните кръстовища на квартала обикновено чакането в задръстването е около 30-40 мин. и това е сутрин, обяд и вечер... Абсолютно нищо не се направи да се отпуши тази тапа на София.
4. За да ползваш тройлей или автобус за да се придвижиш с тях не се знае колко време ще го чакаш,обикновено 20-30 мин.
5. Таксата за боклука според теорията на Фандъкова трябва да е социална, за това ще продължава да се плаща не на база на количество на изхвърлен боклук , а на база на собствена жилищна площ. Това категорично противоречи на моите разбирания .
Ето това са част от причините, които ме карат категорично да не гласувам за Фандъкова !
Коментар
-
Първоначално изпратено от kat123 Разгледай мнение
1. Оправиха 2 главни моста в София, по които редовно минавам и вече нема да си троша колата.
2. Преасфалтираха много улици , най-после направиха грамотно трамвайните релси по тях !
3. Изхвърлят боклука в 11-12 вечерта, а не да ми правят задръствания в час пик !
4. Точно до нас направиха чисто нова детска градина и то както си требва - хубава нова сграда с градинката, оградат и прочие.
Така че, хич не ме ебе кой какви далавери си е направил и кой колко е откраднал - и предишните крадяха, само дето те крадяха на 100% и за нас немаше нищо ! Тоя е-вестник, можеш да си го разпечаташ на хартиен носител и да го употребиш по предназначение в тоалетната
Коментар
-
Какво се крие зад учителската фасада на Фандъкова?
„Гледам предизборния клип на Фандъкова, после гледам през прозореца София, пак гледам клипа и ми иде да се хвърля от осмия етаж…” - така беше описал впечатленията си от кампанията „Градим София” незнаен читател в интернет.
Но това е само външната страна на нещата. Какво седи зад фасадата „Фандъкова” - иначе симпатичната учителка?
Истинското лице на кампанията е „Грабим София”. Това е реалното изражение на управлението на ГЕРБ. Този грабеж не е започнал от тях. Но тази партия е дваж по-виновна, защото дойде на власт с обещания да изкорени корупцията. Нищо такова не направи. Откак Борисов, след него и Фандъкова, са влезли в общината и мнозинството в общинския съвет е на ГЕРБ, там са наследени и доразвити всички „схеми”. Да, точно така ги наричат онези, които систематично смучат като кърлежи от общината, от Янчулев насам. В интерес на истината повечето т. нар. схеми са измислени и внедрени по времето на Софиянски.
За какво става дума?
Софиянци се досещат, но не знаят нищо конкретно. Софиянци търпят този грабеж безропотно вече години. Той става пред очите им, а никой не реагира.
Боклукът
Всеки плаща такса смет и му тежи да плаща толкова за такава лоша услуга. По 2 кофи за боклук на три блока, седят често препълнени, не стигат. И от всяка кофа наднича корупцията. Огромният бюджет за боклука и почистването на улиците не отива само за заплати, камиони и т. н.
Снимка на читател от предишната кампания на Фандъкова за кмет.
Значителен процент от него, който варира през годините, отива като комисиони в джобовете на онези, които са допуснали една или друга фирма да се занимава с чистотата. Това е от години. За да може разни боклукчийски босове да се возят на „Бугати Вейрон”, а онези, които са му дали в ръцете бизнеса да диплят сметки в чужди банки.
Това е общинска тайна. Знае се от всеки общинар. Всички мълчат, не се обаждат, защото всеки от тях участва в някаква схема.
Общинска банка
Уникална банка. В нея влизат всички плащания на общински такси, данъци, сметки за парно и т. н. А общината не може да си управлява банката, въпреки че притежава 68% от акциите. Предишният й шеф на надзорния съвет Любомир Павлов (Пъпката) може да влезе в учебниците по бизнес с измислената от него схема. Той промени устава на банката така, че решенията да се взимат с три четвърти от гласовете на акционерите. А по друга схема той беше вкарал с акционерно участие - повече от една четвърт - разни фалирали общински фирми, благоразумно приватизирани евтино от когото трябва. Борисов завари това положение в общината. Да го е променил? Нееее. Всичко си върви тихо и кротко, а собственик на тези повече от четвърт акции вече е Христо Ковачки. Защо й е на общината това съдружие, щом реално той управлява банката с неговата четвърт акции? Общината можеше да излезе от тази банка и да си премести сметките. Или поне да постави ултиматум на Ковачки - или променяме устава, или махаме всички сметки на общината от банката и обявяваме конкурс за тях между банките. Вместо това ненормалното положение продължава, след 4 години Борисов, още 2 години Фандъкова. Някой мисли ли, че това е безплатно? Че ей така, от симпатии към Ковачки, общината търпи това ненормално положение?
Строителството и сладката инфраструктура
Голям градеж, голям грабеж. Ако има фирми, които да строят, да доставят бетон или асфалт, това са все наши фирми. Дори се чу името на един - Стоян Сарийски-Стенли, съдружник в “Буллес строй”. Онзи същият, дето Борисов го набил, че разревал дъщеря му. Набил го, ама работи по любимите инфраструктури на София. И е съдружник в куп фирми с Цветелина Бориславова.
Всяко теренче, разрешение за строеж, проект, е повод общинари да гепят. Направо да грабят. Никой не знае какви проценти и участия си искат в подобни проекти. Онези, които навремето са се задоволявали с 10%, отдавна са история. Сега е мината границата от 30%.
И какво жонглиране с проекти и терени - то не бяха „Бевърли хилс” в Кремиковци, то не бяха писта за Формула 1, то не беше местене на стадион „Васил Левски”…
Транспорт
Няма частна фирма, която обслужва софийски линии, да не е в някаква схема. По този въпрос, както и по други общински работи, има консесусно решение - баницата се раздава не само на мнозинството в общинския съвет, ами и на други партии, за да могат заедно да сучат.
Де що има спирки, метростанции - за всяко договорче за павилиони, пана, рекламки, текат комисиони.
Имоти
Много голям грабеж. И по стари, наследени схеми, и по нови. Например един от най-големите грабежи, пред очите на цяла София, е на къпалня „Мария Луиза” и Летния театър в Борисовата градина, с огромни прилежащи територии, които включват и обсерваторията в парка.
Огромният имот на най-хубавото място в София - Борисовата градина е харизан на мафиот №1, и вече 7 години седи затворен.
Още при Софиянски общинският съвет ги е дал с гласуване като апортна вноска в съвместна фирма на общината (49%) и …Георги Илиев (51%) - мафиот №1 на България към онзи момент. След убийството му един друг симпатичен бизнесмен - Румен Гайтански-Вълка - купува от вдовицата на Илиев въпросната фирма. Вече седма година Летния театър и къпалня „Мария Луиза” се рушат, затворени. Общината не си мърда пръста, макар да е 49% собственик. Ей така, напук на всички, няма басейни за софиянци, няма летен театър. Каквото реши Вълка, това ще стане. Той изчаква подходящ момент да вдигне акционерния капитал и общината да остане миноритарен собственик и после да изтъргува добре терените или да построи нещо и да го доде под наем. И общината си трае, за да му помогне. Основите на този грабеж са положени при Софиянски (”Спешно повикайте Софиянски”), но следват четири години при Борисов, още две при Фандъкова. И четири години с мнозинство на ГЕРБ в общината. Въпреки че паркът е паметник на културата и когато такъв не се стопанисва, по закон може да го отнеме общината или държавата.
Един от малкото басейни в София седи затворен седма година.
Няма по нагли общинари от софийските, няма по безропотни и овчедушни граждани от софиянци.
На този фон са дребни детайли как общински съветници като Радослав Тошев (от ГЕРБ, преди това „Гергьовден”) придобиват терени на пъпа на София до Народния театър. Да, същият, който беше един от тримата обидени, че ги посочили поименно като „брокерите”, които поискали подкуп от кандидат-президента Плевнелиев навремето.
А някой спомня ли си имотите, продадени с фалшив подпис на кмета Борисов? Какво стана с тях? Някой да е арестуван, осъден, някой имот да е върнат на общината? Няма такова нещо. Прокурорите обявиха, че проверяват сделки с 3000 имота за фалшив подпис на кмета, общо към 100 били измамите. И нищо. Тишина. Стана ясно само една сделка, около която вдигна шум самият Борисов. Терен за 15 млн. лева продаден от брата на Драшков (човека на ГЕРБ в ДАНС, чийто 28-годишен син пък има комплекс от 100 апартамента), и е купен с фалшив подпис на кмета от …Емил Димитров, сега депутат от ГЕРБ. Някой може ли да разбере какво става? Никой не е осъден, никой не е в затвора.
Корупция има, ама Фандъкова е готина…
Накъдето да се обърнеш в общината, все на схеми ще попаднеш. Няма павилион, сергия или магазин и заведение някъде, което да не снася на някого по посока общината. То общински поръчки, то общински имоти под наем, то паркинги ли не щеш, та дори от есемесите за паркиране тече по нещо накъдето трябва. Някой опита ли се да провери защо и как председателят на общинския съвет е придърпал към себе си разни дейности, какви измислени поръчки прави, кой ги печели. Нееее. Той е от нашата партия и за него нито дума.
И какво показват социологическите проучвания?
Мнозинството софиянци предпочитат Фандъкова за кмет, а иначе 76% от тях са на мнение, че в Столична община има корупция.
Ами да я изберем пак, че да пребори корупцията, както досега. Кукличката на конци…
За да се ликвидират схемите, в които участват всички казионни партии, на София й трябва тотална промяна. В общинския съвет трябва да влязат хора, които не са били там досега. Но софиянци овчедушно ще си изберат симпатичната учителка Фандъкова, заедно с цялата смрад зад тази нагласена фасада.
http://e-vestnik.bg/12920/grabim-sof...-na-fandakova/
Коментар
-
Първоначално изпратено от qwerty_1980 Разгледай мнениеМетрото за сега Ок, но чак при пълното му завършване, ще бъде напълно ефективно.
Догодина би трябвало да е готов и лъча от Надежда и от Дружба и напрактика само Красно Село, Овча Купел, кварталите около бул. България и още няколко ще останат не включени. Опредлено трябва да се работи и в тази насока, но да се изключи глупост с наземното метро за 500 000 000.
А не мисля, че за момента отсечка към Перник е приоритет, не че ч изключвам напълно. Първо в момента от миньорския гарад до централна гара има влак, а много скоро и меторо ще до гарата и от там кой накъдето иска. Второ смятам, че добре първо жителите на София да използват тази услуга, тоест да има лъч до всеки квартал или удобни квартални връзки до метрото, и чак тогава да се мисли за удобството на гостите ни.
А между другото ето едно интересно виждане за още един проблем в София- дупките -> http://www.karolev.com/bac/karolev.n...6?OpenDocument , чвучи интересно, но дали сме дорасли за подобно нещо?
А от Княжево до Пеуник са само ДЕВЕТ километра - в които може да се копае пак по откритият метод или дори метрото да се движи по повърхността (но солидно покрито разбира се, за да не го бомбят хъхряците) - тоест подобно удължаване на линията няма да е скъпо. Станции в районът на Владая и на Мърчаево ще позволят там да бъдат изградени секси жилищни миникомплекси.
От другата страна - тоже - от Сухата река до Кремиковци не е далече. Това ще позволи да се изнесат извън чертите на София всички промишлени предприятия или поне ного от тях.
Някои линии на метрото могат да бъдат финансирани от специални фондове, които да набират сухо от гражданите - било под формата на акции (напримерно ІІІ метродиаметър да бъде публично АД - що не), било като облизвации, било срещу специални книжа, даващи правото на определен брой пътувания след изграждането... по същият начин и с другите отклонения, за които писах. С нужната кампания хората могат да финансират на 75% метрото - що кътат простаците около 28 000 000 000 на депозити? Това ще си бъде и пенсионна осигуровка един вид - защото метрото като бизнес се изплаща по-бавно, но постъпленията от него са сигурни - значи и пенсионни фондовемогат да се включат - ама пак опираме до мозък !!!Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Метрото за сега Ок, но чак при пълното му завършване, ще бъде напълно ефективно.
Догодина би трябвало да е готов и лъча от Надежда и от Дружба и напрактика само Красно Село, Овча Купел, кварталите около бул. България и още няколко ще останат не включени. Опредлено трябва да се работи и в тази насока, но да се изключи глупост с наземното метро за 500 000 000.
А не мисля, че за момента отсечка към Перник е приоритет, не че ч изключвам напълно. Първо в момента от миньорския гарад до централна гара има влак, а много скоро и меторо ще до гарата и от там кой накъдето иска. Второ смятам, че добре първо жителите на София да използват тази услуга, тоест да има лъч до всеки квартал или удобни квартални връзки до метрото, и чак тогава да се мисли за удобството на гостите ни.
А между другото ето едно интересно виждане за още един проблем в София- дупките -> http://www.karolev.com/bac/karolev.n...6?OpenDocument , чвучи интересно, но дали сме дорасли за подобно нещо?Last edited by qwerty_1980; 19.10.2011, 12:32.
Коментар
-
Мислил съм и за друго разширение на метрото - от НДК по бул. България до Манастирските ливади - то ще поеме голяма част от трафикът в този вече сериозно презастроен район около бул. България. Втори метродиаметър също има планирано разклонение в северната част - така също ще се формират две частично съвпадащи си линии - едната - от Хладилникът до Илиенци (в последствие защо не Симеоново - Нови Искър) и Манастирски ливади - през Надежда - до Обеля ІІ. Те ще съвпадат в най-натоварената си централна част - от НДК до Триъгълникът.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
(И за Светулката)
Грешиш и за друго - Третият лъч е стратегически най-важният - защото свързва естественият град-сателит на София (Пеуник) с естествената бъдеща индустриална и логистическа зона - в районът на вчерашното Кремиковци. Именно заради това е НЕДОПУСТИМО отклоняването на линията вместо към Княжево (откъдето бръзо, евтино и лесно може да бъде удължена до самият Пеуник) в посока Овча мисъл... още по-недопустимо е метрото да бъде заменяно с трамвай, защото в един момент ще се окаже, че тия 500 000 000 са хвърлени НАПЪЛНО на вятърът и пак ще трябва да се копае.
Разбира се - Овча мисъл също трябва да бъде свързана с метро - но е много по-логическо, по-ефективно и лесно да се направи отклонение от сегашната линия - по трасето Метростанция Вардар, Красна поляна, Овча мисъл - по цялото протежение може да се копае по откритият метод, тоест ще излезе сравнително евтино, а ще се обхванат и Красна поляна и Разсадникът. Така и така в бъдеще линията ще се разклонява в югоизточна София (една линия към Дрежба, една към Младост ІV) - така на практика ще се получат две линии на метрото - едната - Младост ІV - Овча мисъл, другата - Дружба - Обеля, които ще съвпадат частично от Младост І до Константин Величков... но за да се видят очевидните неща, също трябва известно количество мозък.
Иначе тоя вариант - ІІІ лъч да се отклони от Красно село към Овча мисъл, аз съм го мислил отдавна... но това, което по-горе предложих е много по-добро.Last edited by Императорът; 19.10.2011, 11:52.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеБобанов - ами вярно е !!! И само това да беше !!!
Четохте ли новият проект за "метрото" тоест за третият лъч? Не стига, че се готвят да променят трасето (от Красно село да завива към Овча мисъл) - нещо, което в дългосрочен план е тотална грешка, но и се готвят да строят някакво нещо, което наричат "леко метро" и ще се движи по повърхността, ОСВЕН В ЦЕНТЪРЪТ - т.е. където има готов тунел от Живково време... за тоя проект се готвят да "усвоят" 500 000 000 кинта !!! С една дума искат да построят ТРАМВАЙНА ЛИНИЯ ЗА ПОЛОВИН МИЛИАРД !!!! За сравнение - Вторият лъч излезе, ако не се лъжа 325 000 000 кинта, при положение, че е истинско метро.
Да не говорим за много по-сериозни деяния, които са драстическо нарушения на Конституцията и Всеобщата декларация за правата на човекът на ООН:
- Безплатни къщи - САМО за мангали;
- Безплатен училищен транспорт - САМО за чаавета;
- Странното нещо, наречено от фъндъкова "етнически транспорт" - т.е. КАРУЦИТЕ - които според това определение са разрешени САМО за мангали
- заради тия неща фъндъкова трябва не само да бъде свалена от постът си, но и СЪДЕНА - защото де факто става дума за ЕТНИЧЕСКА ДИСКРИМИНАЦИЯ на гражданите от нехъхряшки произход, и дори на Българските деца !!!
Не знам (за второ тиренце) така ли смята тоя парцал да "интегрира" чааветата - като ги научи от малки, че имат ПРИВИЛЕГИИ заради етносът си?
Коментар
-
Първоначално изпратено от qwerty_1980 Разгледай мнениеТова е беузмно харчене на нашит данъци!!! Малоумна идея! Тъпо е парите ни да се харчат от некомпетентни хора, за набълно не необходими неща.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение... за тоя проект се готвят да "усвоят" 500 000 000 кинта !!! С една дума искат да построят ТРАМВАЙНА ЛИНИЯ ЗА ПОЛОВИН МИЛИАРД !!!! ....
Това е беузмно харчене на нашит данъци!!! Малоумна идея! Тъпо е парите ни да се харчат от некомпетентни хора, за набълно не необходими неща.
Коментар
-
Бобанов - ами вярно е !!! И само това да беше !!!
Четохте ли новият проект за "метрото" тоест за третият лъч? Не стига, че се готвят да променят трасето (от Красно село да завива към Овча мисъл) - нещо, което в дългосрочен план е тотална грешка, но и се готвят да строят някакво нещо, което наричат "леко метро" и ще се движи по повърхността, ОСВЕН В ЦЕНТЪРЪТ - т.е. където има готов тунел от Живково време... за тоя проект се готвят да "усвоят" 500 000 000 кинта !!! С една дума искат да построят ТРАМВАЙНА ЛИНИЯ ЗА ПОЛОВИН МИЛИАРД !!!! За сравнение - Вторият лъч излезе, ако не се лъжа 325 000 000 кинта, при положение, че е истинско метро.
Да не говорим за много по-сериозни деяния, които са драстическо нарушения на Конституцията и Всеобщата декларация за правата на човекът на ООН:
- Безплатни къщи - САМО за мангали;
- Безплатен училищен транспорт - САМО за чаавета;
- Странното нещо, наречено от фъндъкова "етнически транспорт" - т.е. КАРУЦИТЕ - които според това определение са разрешени САМО за мангали
- заради тия неща фъндъкова трябва не само да бъде свалена от постът си, но и СЪДЕНА - защото де факто става дума за ЕТНИЧЕСКА ДИСКРИМИНАЦИЯ на гражданите от нехъхряшки произход, и дори на Българските деца !!!
Не знам (за второ тиренце) така ли смята тоя парцал да "интегрира" чааветата - като ги научи от малки, че имат ПРИВИЛЕГИИ заради етносът си?Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
Коментар