IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българската революция

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнение


    ами нали ти казвам,че живееш в миналото и не само ти... ако мен ми не вярваш,погледни развитието на автомобилните компании в последните години на борсата...... там залагат хората ,които не живеят в миналото,а в настоящето и бъдещето....... ще се учудиш как "трошките" форд са с най голям ръст от всички останали автомобилни компании ...... щото такива като мен знаят за кво иде реч......
    Асене, разбира се, че боклуците на Форд ще се продават в САЩ и акциите му ще растат. Както и растат акциите на Walmart в моменти на криза.
    Беднички станахте и само китайски и фордови боклуци можете да си купувате (позволите).

    П.П. Германецът продължава да поддържа качество на автомобилите си, но за ваше съжаление, то вече е недостъпно за обруленото и задлъжняло население в САЩ.

    П.П.П. Попрочетох ти постовете надолу - Май европейското грозде вече е кисело за американците.
    Last edited by anon6706; 01.04.2011, 21:00.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнение
      опааааа,ти май забрави миналия юни,когато обама даде 750 милярда на европа,че меркел вече си казваше,че европа върви към разпад.....
      тва беше втория план маршал......
      Де да беше само това я...

      Май накараха Federal Reserve да публикува кому е давал заеми.
      Малко от европейския длъжници на Fed по Reuters:
      Dexia - Белгийско-Франска
      Depfa - Ирландия
      Hypo Real Estate Holding - Германия
      Erste Group - Австрия
      Royal Βank of Scotland
      Commerzbank - Германия
      Societe Generale - Франция
      Deutsche Bank - тия май бяха от луната...
      Има ли смисъл да продължавам?...

      И аз я обичам Европата, момчета, нищо че Зевс я оправи преди мен и вас, ама какво ви пречи Асен, като ви включва осветлението от време на време?...

      Коментар


      • Не се бавете, вървете бързо, някои от нас могат и да ходят, но вие категорично трябва да тичате с висока скорост. Това призова представителят на европейския парламент Данута Хюбнер..... реалният фокус в България трябва да бъде върху модернизацията на икономиката в много широк смисъл... основните области, в които България има нужда от модернизация, са транспорт, енергийна ефективност и инвестиции в научните изследвания.
        „Мисля, че вие днес сте много под нивото на производителност на труда спрямо средното за ЕС и усещането ми е, че няма смисъл да се продължава така“.... http://www.investor.bg/news/article/114837/264.html
        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

        Коментар


        • Първоначално изпратено от I Разгледай мнение
          Кои точно американски автомобилопроизводители не бяха подпомогнати 2008 година от Американското правителство?

          И това неолиберализъм ли е?

          А защо не говорим за Либертарианство - това, което ще се наложи по божествения план на Бог.

          Либертарианството е за пари със златно покритие и контролирани от правителството...без да има нужда да се плаща лихва на частните централни банки.

          End the FED:
          http://www.amazon.com/End-Fed-Ron-Paul/dp/0446549193
          неолиберализмът е това , което се налага като доктрина в страни от Латинска Америка включително и у нас . това , което се случи в Америка си е просто корупция за да спасят банките . Неолиберализмът е жалка пародия на свободен пзар . проблемът е банките да пчочнат да обслужват индустрията и бизнеса , а не обратното както стана последните години щот всички виждаме резултата .

          Коментар


          • ..А-а-а ето и едно европейски хибридче. Миналата година имаше тестдрайв в България. аз го покарах в Албена... http://www.mercedes-benz.de/content/...ssis.0007.html

            Няма да останем без хибриди, явно и суровини сме напазарували. Пък вече който завива "болчета и гайки" по-добре ще оцелее...

            TATO, никой не се репчи на Асен. той се репчи на вятърни мелници и въображеми врагове от всички континенти... много отдавна му бях писал веднъж на лични да му чуя мнението за цените на селскостопанските продукти (в чикагско е центъра все пак) в контекст с ползването на биоетанол в САЩ, слухове, неща които ги чуваш като си на място. Но то от злоба по всичко европейско не му остана време май...Та не му се сърдим свикнали аме. Ама пристрастията са лош съветник на борсата...Но добре че правим и каквото си знаем понякога...
            Last edited by Kosto; 01.04.2011, 14:34.

            Коментар


            • Асене поздрави от ТАТО
              аз предлагам да създадеш най накрая една тема - "acen1975 " за да има къде всички които се репчат срещу теб , да знаят къде да го направят ,защото те ще го направят ,защото искат да разберат нещо полезно от теб ,без да го признават още веднъж поздрави и чакаме темата
              Това което аз построих , вие не може даже да го боядисате

              Коментар


              • Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнение


                ами нали ти казвам,че живееш в миналото и не само ти... ако мен ми не вярваш,погледни развитието на автомобилните компании в последните години на борсата...... там залагат хората ,които не живеят в миналото,а в настоящето и бъдещето....... ще се учудиш как "трошките" форд са с най голям ръст от всички останали автомобилни компании ...... щото такива като мен знаят за кво иде реч......
                а що се отнася до "тези метали" ,дето се съмняваш,че са такъв проблем, ние дето смятаме,че са проблем купуваме акции на минни компании ,които с тва се занимават,а те се броят на пръстите на едната ти ръка и всичките са поскъпнали с по над 300-400 % за по малко от година
                да си в джаза , трябва да знаеш по някога повече и от производителите на коли , не как да завиваш гайки и болтчета по добре от тях,а да предвидиш на къде ще се развиват те,преди дори самите те да са го предвидили..... така се хващат по няколко стотин процента..... а когато ти чуеш за тези метали ,точно тогава аз ще продавам,защото ще са се превърнали в балон , когато стадото влезне в "модатата" .....

                също и когато вместо да купуваш акции на "гениялните" мерцедес и бмв,решиш да си купиш акции на форд..... тогава ще е времето аз да си продавам форд експозициите......
                Aсене, вярвам ти бе, няма да лъжеш я!? Аз те питам какво се продава, ти ми разказваш, кой бил в джаза. Сега не ми говори, че точно аз ще купя "модерни акции" от теб. Форд взеха завоя, докато бяха подценени от пазара, че са на същия хал като GM etc. Всяка акция ще скочи така, след като преди това са я отписали. НИкой не е отписвал и за момент MB или BMW. Как да падне толкова, че да скача със ...стотин %? Ти не започна ли да различаваш фирма от продукт от акция? ...Даже ме мързи да видя, но ти ще провериш колко калпави фирми и акциите им са скочили също колкото Форд или повече в общия тренд. Ако се поразровя ще открия на всяка борса такива, даже и на БФБ. Това че не съм чувал за металите за хибридите, не е чудо, защото отдавна не съм поглеждал борсите. Имал си добро попадение и правилна мисъл - харчи си парите с кеф. НИЕ в Европа не завиждаме и не плюем всичко американско! Но ти пази нервите!
                Last edited by Kosto; 01.04.2011, 00:30.

                Коментар


                • Ние сме роби само на парите, и от това няма свобода.
                  Курсове за багеристи хамали

                  Коментар


                  • Първо: Темата е малоумна. Няма никаква българска революция.
                    Второ: Коментарите нямат нищо общо с темата.
                    Трето: Модераторите, време е да я заключите поради 1 и 2.
                    Благодаря за вниманието!
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Факт е...

                      Факт е, че Америка и Европа дайстват по един и същ начин...държавата се намесва да спасява частни компании, автомобилопроизводители, банки и компании за имоти като Фани Мей (Fannie Mae) , Голдман Сакс и Банк оф Америка, които са в Америка.

                      И е факт, че в ерата на Интернет, хората не чакат някой да им каже нещо, а го търсят в седмия континент - Интернет.

                      И Америка и Европа се управляват от един център. И тези, които печатът еврото, печатът и долара.

                      Курсовете на валутите се определя от BIS - Bank of international settlement - Банка за международни разплащания.

                      Но масата от хората не са го осъзнали още...е времето е на хората...Има време.

                      The History of the House of Rothschild:
                      http://www.iamthewitness.com/DarylBr...Rothschild.htm

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от I Разгледай мнение
                        Кои точно американски автомобилопроизводители не бяха подпомогнати 2008 година от Американското правителство?

                        И това неолиберализъм ли е?

                        А защо не говорим за Либертарианство - това, което ще се наложи по божествения план на Бог.

                        Либертарианството е за пари със златно покритие и контролирани от правителството...без да има нужда да се плаща лихва на частните централни банки.

                        End the FED:
                        http://www.amazon.com/End-Fed-Ron-Paul/dp/0446549193
                        форд никога не са взимали пари от правителството!джи ем и крайслер взеха и после джи ем фалира,защото сащ не е европа и отказаха да ги подпомагат повече и ги вкараха в чаптър 7 .....
                        което си е поредното доказателство,че държавата не трябва да се намсва,когато една компания е кьопава,а трябва да се остави да фалира и някой друг да я поеме ( ако иска) .
                        форд,без нито един цент държавна помощ се превърнаха в най доходоносната автомобилна компания в света ,а джи ем с 15 милярда помощ ги изпърдяха за отрицателно време и пак се осраха.... ако бе европа,щяха и до ден днешен да наливат пари в тях ,вместо да ги банкрутират.....
                        и мога да ти кажа,че германците също взимаха помощи 2009 година ...... луксозните автомобили кризата ги удари много повече....... че дори и японците дадоха помощ на техните марки..... единствения голям производител,който не взе помощ е форд.

                        и тва не е неолиберализъм! неолиберализъм е когато държавата НЕ спасява чстни корпорации...... в европа имаш АНТИнеолиберализъм - тотална намеса и в банковия и в индустриялния сектор на икономиката, за кво мислиш,че германия вече има двойно по висок дълг от сащ,натрупан само за последните 3 години? тва,че не ти се казва,че се подаряват пари наляво и на дясно,си мислиш,че щом е тайна,значи го няма?
                        неолиберализъм имаш само в сащ,австралия и канада ..... европа вече няма нищо общо с тези държави,макар че бе част от тях до преди няколко години!

                        Коментар


                        • Американските автомобилопроизводители...

                          Кои точно американски автомобилопроизводители не бяха подпомогнати 2008 година от Американското правителство?

                          И това неолиберализъм ли е?

                          А защо не говорим за Либертарианство - това, което ще се наложи по божествения план на Бог.

                          Либертарианството е за пари със златно покритие и контролирани от правителството...без да има нужда да се плаща лихва на частните централни банки.

                          End the FED:
                          http://www.amazon.com/End-Fed-Ron-Paul/dp/0446549193

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Kosto Разгледай мнение
                            Аз не знаех за тези метали, които говориш, макар че се съмнявам, някаква суровина да е такъв проблем за голям автомобилопроизводител. Ако суровината е проблем, в това ли е техническото превъзходство? .


                            ами нали ти казвам,че живееш в миналото и не само ти... ако мен ми не вярваш,погледни развитието на автомобилните компании в последните години на борсата...... там залагат хората ,които не живеят в миналото,а в настоящето и бъдещето....... ще се учудиш как "трошките" форд са с най голям ръст от всички останали автомобилни компании ...... щото такива като мен знаят за кво иде реч......
                            а що се отнася до "тези метали" ,дето се съмняваш,че са такъв проблем, ние дето смятаме,че са проблем купуваме акции на минни компании ,които с тва се занимават,а те се броят на пръстите на едната ти ръка и всичките са поскъпнали с по над 300-400 % за по малко от година
                            да си в джаза , трябва да знаеш по някога повече и от производителите на коли , не как да завиваш гайки и болтчета по добре от тях,а да предвидиш на къде ще се развиват те,преди дори самите те да са го предвидили..... така се хващат по няколко стотин процента..... а когато ти чуеш за тези метали ,точно тогава аз ще продавам,защото ще са се превърнали в балон , когато стадото влезне в "модатата" .....

                            също и когато вместо да купуваш акции на "гениялните" мерцедес и бмв,решиш да си купиш акции на форд..... тогава ще е времето аз да си продавам форд експозициите......

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнение
                              ха,европата не била "узряла" за хибриди....
                              на форд рекламата им 2009 бе,че форд фюжън хибрида харчи с 30 % по малко от смарт на мерцедес......
                              нормално голяма кола ,харчеща с 30 % по малко от кола на мерцедес,дето моа си я сложиш в джоба .....
                              е толкова ли не сте узрели,че да карате по икономични коли? ми че то в ЕС бензина е 2-3 пъти по скъп от сащ ......
                              искаш ли да ти кажа защо в ЕС още ги нямате тези хибриди? не е проблема само в технологията,проблема е и във дефицита не редкоземни метали , които се използват за производството на такъв тип електромотори....
                              и понеже в сащ имаш такс дедакшън ,ако си купиш такава кола,които компании имат технолигията, предпочитат американския маркет......защото все още са лимитирани бройките не само от това,че малко компании имат технологията,но и заради дефицита в реър ърф елементите......
                              живееш в света,който е бил преди 10 години,когато американците правеха най-НЕикономичните автомобили и не за друго,а защото тогава американеца не го интересуваше това ..... ама откакто петрола почна да поскъпва, нещата се промениха......
                              сега е останал само имиджа на европееца...... а европейците са богове на рекламата и до там... например в сащ в периода 2002-2006 колата,която най много се трошеше в статистиките бе БМВ ..... може да питаш и някой твой приятел,който е имал такава през тези години,колко ядове е брал
                              на европейците им дай да си правят самореклама.... последния пример с рено,където обвиниха,че китайците им краднели електрическите технологии и че били с 2-3 години напред в технологиите от конкуренцията си.... ми че то форд и тойота от близо десетилетие произвеждат хибриди,рено още 1 хибрид не са направили,ама били с 2-3 години по напред?
                              същото и с нокия- защо живееш в миналото? да-преди нокия бяха доминанти на маркета на мобилни телефони..... вярно е..... ама сега? ако не знаеш кво искам да ти кажа,провери с колко ПЪТИ акцията на нокия е паднала в последните 2 години и с колко пъти са се увеличили акциите на компании като епъл......

                              що се отнася до търговския дефицит между германия и сащ,на пръв поглед е вярно,че германия имаш излишък там и то голям..... само че тва въобще не е вярно,ако погледнеш паричния поток ..... защото 90 % от щатските стоки се произвеждат в китай,но в китай остават само жълтите стотинки...... германеца като си купи американски компютър или аифон , търговското салдо няма да отчете германски дефицит спрямо сащ,а ще отчете германски дефицит спрямо китай..... само че от всяка шпродажба на айфон в германия , 30 $ заминават за китай и 500 $ заминават за сащ ..... нищо ,че търговския баланс не потчита това
                              та мога да ти гарантирам,че монетарния поток от стокообмена сащ/германия е с германски дефицит ,нищо,че самия стокообмен е с германски излишък

                              п.п
                              няма да е зле да погледнеш къв дълг е натрупала германия ,спрямо сащ и ще ти светне лаМбата.... иначе си четете колко зле са сащ и кога ще фалират ,ама знаеш ли,че щатския дълг в момента е по нисък и от най ниския дълг на държава от еврозоната? сигурен съм,че не знаеш..... защото не ти се казва.
                              Не съм казвал никъде че САЩ са зле или че ще фалират, ама ти като сложи в един кюп всичко от САЩ срещу всичко от Европа..което ми просто не е вярно. Хубаво, Форд били напред с хибрида. Добре, ама аз например други неща не харесвам на фордовете и хич не питам за разхода. А Смарта / Суоча..ако и да ми дава гориво няма да го взема. От този имидж трудно се бяга. Разходът не е всичко. Колко мислиш че му трябва на един конкурент да копира? За другите два големи производителя-пациенти нищо не спомена...?!
                              Аз не знаех за тези метали, които говориш, макар че се съмнявам, някаква суровина да е такъв проблем за голям автомобилопроизводител. Ако суровината е проблем, в това ли е техническото превъзходство? Според мен, мое мнение изчакват да минат детските болести при някой друг. Мерцедес и БМВ не са марки, които ги продава ниския разход, знаеш нали - друг сегмент! Затова и арабеските са акционери в Мерцедес. Ако не се лъжа Мерцедес притежават или отчасти и една от големите марки щатски камиони, дето карат из щатите. ЗАЩО? Пък и в цял свят товарните на мерцедес са лидери, поне по оборот. (малко са ми стари спомените, ако нещо се е променило, моля, втори да са, пак не е малко) Говориш за дефицити: ами Китай произвежда, например повече Фолксвагени отколкото Германия. Нокия също телефони. Да Ейпъл е мощна фирма и иновативна още с появяването си, но Моторола не е. По твоя пример със салдото аз нямам цифри, но не мисля и че е важно. Фолксваген груп произвежда и изнася в цял свят. Или Бош - в САЩ около 12000 души бачкат за Бош, в Япония около 7000. Те на кого доставят? На Африка ли, на камиларите ли или на местните производители? Тях какви да ги водим: американци, немци, японци, а ако има и китайци и къде отива печалбата? Бе честно казано, капиталът хич ама хич не му дреме американец ли си или европеец. Всеки си бачка с когото му е изгодно. Иначе нямаше САЩ и Европа да внасят боклуци от Китай и много части за РС и телефони от Тайланд, Индонезия, Китай. Я кажи, ама честно, понеже ми е любопитно, в САЩ в момента само хибриди на Форд ли се купуват?
                              Last edited by Kosto; 31.03.2011, 20:07.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Kosto Разгледай мнение
                                Асене, удряш го на емоция! Много ясно че цели браншове са доминирани от американците, но особено докато не беше така глобализиран света, важно беше и на колко голям пазар продаваш у дома. Няма нещо, което Европа да не може да произведе. НЯМА! (Е, може би нефт...) А един GPS като джаджа няма нищо общо с технологичните възможности на германците, а със системата GPS мисля. Компютрите отдавна не са американски, а произведени на изток - както европейските автомобили се правят даже и в Русия, Китай..Немските компютри фалираха - не са конкурентноспособни. Но в този бранш, случайно, всяка джаджа идва от различен край на света много отдавна. Най-вече югоизток. Но вторият мисля софтуер-производител е SAP. Пък и Linux е от европеец. И третият да е все тая. Автомобилите? Ами те в германия са измислени. Не са само болчета и гайки, а много наука, че и големи суми. Технологии и доставчици са толкова омешани, че Мерцедес, БМВ, Бош произвеждат навсякъде, не защото американците ще ги учат да правят коли, а по пазарни причини. Както има Сън Майкросистемс , Хюлет пакард етс в Мюнхен...и Китай. По ирония ...американците купиха един Опел и той е най-калпавата кола в Германия. Хибриди не се правят, не защото не могат, а защото пазарът не е узрял. Много отдавна в Мюнхен има градски автобуси с алтернативни двигатели. И какво? Някой китаец в американска лаборатория ще измисли нещо, БМВ ще купят един екземпляр и ще вземат всичко интересно - ако преценят че има смисъл. Както китайците крадат от тях. Все пак е родината на автомобила и на много други неща. Ако не бяха и рестрикциите след войната, и оръжейната промишленост, химическата, фармацевтиката, разбиването някои техни гиганти може би щяха да са още водещи. ( Но немците като общество от раждането им набиват вина за войната и ги доят колкото може.) Както има швейцарски гиганти ..от тази дребна държава. Телефони: Какъв американски телефон в Германия? Моторола е NO NAME. Не е ли Нокия номер 1 в света? И Ериксон не са зле. Все от малки държави. Холивуд е доминиращ навсякъде - да. Слава богу. И банки може да има по-големи, но те имат много спестовни каси -със социални мерки там се прави добра политика. Манталитет и история донякъде...И въобще: войната е между концерните, и не мисля толкова между държавите, макар че и американците не позволяват на Китай да им купи някои фирми. Пазар, пазар ама като станат нещата сериозни...A компютърът+софтуера за него+% за кредитната карта в едно домакинство е смешно малка сума в сравнение с останалото потребление произведено у тях си. Което не може да се каже за България например...(При нас "хитът" маломерни жилища в 2-3 града ) Все пак Германия изнася повече стока от Америка с много по-малко население и площ. Но и Германия и Америка потребяват все повече китайски неща... И въобще: ако Германия, Швейцария, или дори Холандия или Япония имаха площ колкото америка, може би английският нямаше да се говори толкова...Няма никакви чудеса
                                ха,европата не била "узряла" за хибриди....
                                на форд рекламата им 2009 бе,че форд фюжън хибрида харчи с 30 % по малко от смарт на мерцедес......
                                нормално голяма кола ,харчеща с 30 % по малко от кола на мерцедес,дето моа си я сложиш в джоба .....
                                е толкова ли не сте узрели,че да карате по икономични коли? ми че то в ЕС бензина е 2-3 пъти по скъп от сащ ......
                                искаш ли да ти кажа защо в ЕС още ги нямате тези хибриди? не е проблема само в технологията,проблема е и във дефицита не редкоземни метали , които се използват за производството на такъв тип електромотори....
                                и понеже в сащ имаш такс дедакшън ,ако си купиш такава кола,които компании имат технолигията, предпочитат американския маркет......защото все още са лимитирани бройките не само от това,че малко компании имат технологията,но и заради дефицита в реър ърф елементите......
                                живееш в света,който е бил преди 10 години,когато американците правеха най-НЕикономичните автомобили и не за друго,а защото тогава американеца не го интересуваше това ..... ама откакто петрола почна да поскъпва, нещата се промениха......
                                сега е останал само имиджа на европееца...... а европейците са богове на рекламата и до там... например в сащ в периода 2002-2006 колата,която най много се трошеше в статистиките бе БМВ ..... може да питаш и някой твой приятел,който е имал такава през тези години,колко ядове е брал
                                на европейците им дай да си правят самореклама.... последния пример с рено,където обвиниха,че китайците им краднели електрическите технологии и че били с 2-3 години напред в технологиите от конкуренцията си.... ми че то форд и тойота от близо десетилетие произвеждат хибриди,рено още 1 хибрид не са направили,ама били с 2-3 години по напред?
                                същото и с нокия- защо живееш в миналото? да-преди нокия бяха доминанти на маркета на мобилни телефони..... вярно е..... ама сега? ако не знаеш кво искам да ти кажа,провери с колко ПЪТИ акцията на нокия е паднала в последните 2 години и с колко пъти са се увеличили акциите на компании като епъл......

                                що се отнася до търговския дефицит между германия и сащ,на пръв поглед е вярно,че германия имаш излишък там и то голям..... само че тва въобще не е вярно,ако погледнеш паричния поток ..... защото 90 % от щатските стоки се произвеждат в китай,но в китай остават само жълтите стотинки...... германеца като си купи американски компютър или аифон , търговското салдо няма да отчете германски дефицит спрямо сащ,а ще отчете германски дефицит спрямо китай..... само че от всяка шпродажба на айфон в германия , 30 $ заминават за китай и 500 $ заминават за сащ ..... нищо ,че търговския баланс не потчита това
                                та мога да ти гарантирам,че монетарния поток от стокообмена сащ/германия е с германски дефицит ,нищо,че самия стокообмен е с германски излишък

                                п.п
                                няма да е зле да погледнеш къв дълг е натрупала германия ,спрямо сащ и ще ти светне лаМбата.... иначе си четете колко зле са сащ и кога ще фалират ,ама знаеш ли,че щатския дълг в момента е по нисък и от най ниския дълг на държава от еврозоната? сигурен съм,че не знаеш..... защото не ти се казва.

                                Коментар

                                Working...
                                X