IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За някои български туроператори

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от pepimili Разгледай мнение
    Аз доста пъти съм пътувала с Бохемия и нямам съществени забележки! До сега съм оставала доволна от техните услуги.
    Подарих на майка ми екскурзия до Рим с тях и нямаше такова разочарование. Екскурзоводката е разказвала с такава апатия за всичко, карала се е на хората, които изостават, че няма да повтаря, защото който искал да я чуе, трябвало да ходи до нея. Пълен ужас, никога повече с тази агенция!

    Коментар


    • Здравейте колеги,

      Много е кофти, когато някой навлезе на пазара и ви отнеме клиентите и то 90% от тях. Понеже сте безсилни и почвате да пишете глупости по форумите, да пускате сигнали в различни институции и да пращате тайни клиенти. Това всичко е породено от страх, че няма да отселеете, защото има по-добри от вас на пазара.
      При записване на екскурзия на всеки един турист се издава договор, касов бон и фактура. За нас няма "малки и големи суми", всеки клиент ни е ценен и уважаваме неговите финансови средства. За едни 1000 лв. може да са малко, а за други 20 лв. да са много. Такъв коментар по-долу може да бъде написан само от колеги, на които им липсва мозък.
      За това дали сме добри или не, за това дали сме печалбари или не, показват хилядите туристи, които пътуват на месец с нас.
      Приемаме критика, но когато тя е градивна. Когато тя се прави с неверни факти означава, че тя е целенасочена и има за цел да заблуди посетителите на форума.


      Първоначално изпратено от Швеция Разгледай мнение
      Global Tour арогантност и липса на професионална етика

      Не съм попадала на по-некоректна фирма за пътувания в България от горе посочената и най-вече изключително просташкото и непрофесионално държание на нейния управител Доброслав Илиев (ако разбира се не е използвал фалшиво име). Вземат ти парите, не издават никакъв документ, държат до последно без информация дали ще има или не екскурзия с цел да защитят максимално своите финансови интереси, а когато трябва да върнат парите за не извършена услуга от тях, бавят парите и дори ти заявяват, че ще си ги получиш когато те решат. Държат се изключително арогантно като се подиграват и наричан парите на клиентите цитирам "Вашите малки суми пари". Пиша това, защото смятам, че българина заслужава едно добро и качествено обслужване и отношение и защото с такива фирми-печалбари и грубо отношение не трябва да се игнорира. Критиката и впечатленията от нас клиентите, смятам че ще изчисти печалбарите и ще вдигне нивото на предлаганите услуги.

      Коментар


      • Аз доста пъти съм пътувала с Бохемия и нямам съществени забележки! До сега съм оставала доволна от техните услуги.
        Ако съдбата ти затваря вратата, влез през прозореца!
        http://www.top-flowers.com/

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mailoff Разгледай мнение
          След резервация за чужбина, по условията на Букинг трябваше да ми удържат 20% от цената на престоя в случай, че се откажа от пътуването. Аз не се отказах, пристигнах си, платих си цялата сума в хотела, но на място разбрах, че Букинг ми е променил междувременно условията и дадените 20% вече са станали 45% и не са само в случай, че се откажа, а са блокирани в картата ми и не мога да ги пипам. Това го разбрах след като платих кеш цялата сума в самия хотел.
          Като се върнах от почивката - сумата вече беше изтеглена, а не блокирана. Демек - няма ги тия пари.
          И сега се разправям ту с хотела, ту с Букинг. Накрая от яд ще се опитам да ги съдя. Разходи ще са но съм бесен.
          Та съвет - не запазвайте чрез Букинг, когато резервацията иска данни за кредитната ви карта НИКОГА
          И никога не ходете в скапания хотел Голдън Стар е Переа, Гърция. отврателно обслужване и нищо общо със снимките в Букинг. Освен това ще ви задължат да вечеряте в ресторанта им ВЪТРЕ в ресторанта. Навън е забранено нищо че има маси
          Същото се случи в Гърция съвсем скоро на един колега Явно си е практика така като гледам Оправи се де, но с цената на яко нерви!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
            Сега си спомних,че преди години имах подобна случка в Чехия.Бях доста изненада когато сутринта поисках да платя ,те ми отговориха,че вече са си изтеглили сумата от картата.Разликата беше от този случай беше,че бяха изтеглили 100% и нямаше никакви блокирани суми
            някой фирми/оператори работят по този начин: направо изтеглят блокираната сума и в последствие я връщат цялата или минус допълнителни разходи или неустойки.
            случи ми се при взимане на кола под наем от Ентерпрайс.

            връщат всичко, но ако не ги пингнеш, могат да се направят на ударени.
            досадното в това е, че трае дълго връщането и трябва да си губиш времето да ги подсещаш. отписваш блокираната сума, докато не я върнат.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
              Сега си спомних,че преди години имах подобна случка в Чехия.Бях доста изненада когато сутринта поисках да платя ,те ми отговориха,че вече са си изтеглили сумата от картата.Разликата беше от този случай беше,че бяха изтеглили 100% и нямаше никакви блокирани суми
              аз съм имал подобни случаи в Дубай примерно - там направих резервация и нямаше никаква блокировка по сметката. Когато отидох в хотела, те ми блокираха сумата за 2 дни престой или нещо такова, след това на тръгване платих цялата сметка със същата карта (добре, че беше пълна), но блокираната сума си остана блокирана и чак след 10-на дни ми я отблокираха. Та нека си пита в банката, спокойно може да си виси някъде в небитието тази сума и да си чака по каналния ред някой да се разпореди с нея
              Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

              Коментар


              • Гърците са те изпържили. За да не платят данък са казали че не си посетил хотела. защото по банков път, минат ли парите ще платят данък. Гърците предполагам че ще те отсвирят. Единственото ти решение е да се свържеш с букинга и да им обясниш какво е станало. Представяш сканирани документи и т.н. Те трябва да натиснат хотела, защото освен кеша са взели още 45%. Хотела можеш да го плашиш с данъчните им и евр. комисия за защита на потребителите.
                Едно не мога да разбера уж живееш в България пък си се хвал на тъп византийски трик. Букинга не е виновен, просто некоректни търговци.
                А и един съвет, ако ти се налага често да ползваш кр. карта направи си една с минимален лимит, за да няма после ....... Виж коя банка дава минимален лимит. Аз има една такава с лимит от 500 лв. за онлайн пазаруване и всичко свързано с онлайн.
                Last edited by stanis; 10.08.2016, 15:12.

                Коментар


                • Сега си спомних,че преди години имах подобна случка в Чехия.Бях доста изненада когато сутринта поисках да платя ,те ми отговориха,че вече са си изтеглили сумата от картата.Разликата беше от този случай беше,че бяха изтеглили 100% и нямаше никакви блокирани суми
                  За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                  Коментар


                  • хм

                    Първоначално изпратено от mailoff Разгледай мнение
                    След резервация за чужбина, по условията на Букинг трябваше да ми удържат 20% от цената на престоя в случай, че се откажа от пътуването. Аз не се отказах, пристигнах си, платих си цялата сума в хотела, но на място разбрах, че Букинг ми е променил междувременно условията и дадените 20% вече са станали 45% и не са само в случай, че се откажа, а са блокирани в картата ми и не мога да ги пипам. Това го разбрах след като платих кеш цялата сума в самия хотел.
                    Като се върнах от почивката - сумата вече беше изтеглена, а не блокирана. Демек - няма ги тия пари.
                    И сега се разправям ту с хотела, ту с Букинг. Накрая от яд ще се опитам да ги съдя. Разходи ще са но съм бесен.
                    Та съвет - не запазвайте чрез Букинг, когато резервацията иска данни за кредитната ви карта НИКОГА
                    И никога не ходете в скапания хотел Голдън Стар е Переа, Гърция. отврателно обслужване и нищо общо със снимките в Букинг. Освен това ще ви задължат да вечеряте в ресторанта им ВЪТРЕ в ресторанта. Навън е забранено нищо че има маси
                    Интересно и неприятно. От описаното правя следните заключения:
                    букинг имат автоматична система за разплащанията. Не знам какви са условията, но предполагам, че има нещо от типа на безплатно отказване от резервацията до 7 дни преди датата, 20% 3 дни преди датата и 45% в същия ден. Вероятно системата им е настроена автоматично да удържа сумите на етапи като презумпцията е, че в крайна сметка нощувката ще се плати с въпросната (или друга) карта електронно и ще довземат остатъка тогава. Плащането в брой е объркало системата понеже няма как да отчетат реално пристигането. За букинг Вие не сте отседнали в хотела. Парите са си блокирани на етапи и съответно са взети по каналния ред. От друга страна, хотела не е отчел Вашето настаняване към букинг за да Ви върнат парите.
                    Лично аз първо бих се свързал с банката, която обслужва картата, бих обяснил, че ми е взета такса въпреки че съм настанен и да поискам връщане на сумата. Банка-букинг ще се оправят. Все пак крайната цел е парите за несъществуващо плащане да се върнат в картата. Имам подобни случаи, не помня дали е с букинг, включително и измами - просто се свързвам с банката и действам. Ако от банката се запънат, бих изпратил писмо на букинг със сканирана фактура за нощувката от хотела и обяснение, че съм платил в брой, а те са ми взели парите все едно не съм отседнал. Реално взаимоотношенията букинг-хотел малко ме вълнуват, а явно там е проблема.

                    Всъщност, сега направих втори прочит на коментара, реално е точно така- парите са блокирани в изчакване или на цялото плащане в деня или при неявяване за взимане на неустойката. Не виждам проблем в букинг. НО, нямам никаква представа какви глупости са Ви говорили от хотела и защо. Не знам защо са Ви го казали СЛЕД плащането, можеха да кажат преди него и да препоръчат плащане с карта. От една страна си мисля, че не са знаели/имали опит, но ако беше така не разбирам защо изобщо са Ви казали за щуротията с картата.

                    Ползвал съм букинг няколко пъти за хотели на Запад и Изток (не на Балканите) и винаги резервирам с карта, а плащам в кеш. До сега подобен проблем не съм имал, което сериозно ме навява на мисълта, че причината е в хотела и неговата отчетност.

                    Успех в премеждията!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mailoff Разгледай мнение
                      След резервация за чужбина, по условията на Букинг трябваше да ми удържат 20% от цената на престоя в случай, че се откажа от пътуването. Аз не се отказах, пристигнах си, платих си цялата сума в хотела, но на място разбрах, че Букинг ми е променил междувременно условията и дадените 20% вече са станали 45% и не са само в случай, че се откажа, а са блокирани в картата ми и не мога да ги пипам. Това го разбрах след като платих кеш цялата сума в самия хотел.
                      Като се върнах от почивката - сумата вече беше изтеглена, а не блокирана. Демек - няма ги тия пари.
                      И сега се разправям ту с хотела, ту с Букинг. Накрая от яд ще се опитам да ги съдя. Разходи ще са но съм бесен.
                      Та съвет - не запазвайте чрез Букинг, когато резервацията иска данни за кредитната ви карта НИКОГА
                      И никога не ходете в скапания хотел Голдън Стар е Переа, Гърция. отврателно обслужване и нищо общо със снимките в Букинг. Освен това ще ви задължат да вечеряте в ресторанта им ВЪТРЕ в ресторанта. Навън е забранено нищо че има маси
                      Разгледах хотела. Няма да те питам що не си избрал Hyatt Regency на същата и по-добра цена

                      Никъде в условията за резервация не виждам нищо за 20 или 45%

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mailoff Разгледай мнение
                        След резервация за чужбина, по условията на Букинг трябваше да ми удържат 20% от цената на престоя в случай, че се откажа от пътуването. Аз не се отказах, пристигнах си, платих си цялата сума в хотела, но на място разбрах, че Букинг ми е променил междувременно условията и дадените 20% вече са станали 45% и не са само в случай, че се откажа, а са блокирани в картата ми и не мога да ги пипам. Това го разбрах след като платих кеш цялата сума в самия хотел.
                        Като се върнах от почивката - сумата вече беше изтеглена, а не блокирана. Демек - няма ги тия пари.
                        И сега се разправям ту с хотела, ту с Букинг. Накрая от яд ще се опитам да ги съдя. Разходи ще са но съм бесен.
                        Та съвет - не запазвайте чрез Букинг, когато резервацията иска данни за кредитната ви карта НИКОГА
                        И никога не ходете в скапания хотел Голдън Стар е Переа, Гърция. отврателно обслужване и нищо общо със снимките в Букинг. Освен това ще ви задължат да вечеряте в ресторанта им ВЪТРЕ в ресторанта. Навън е забранено нищо че има маси
                        Проблемът сигурно е в хотела. Насоляваш ги яко чрез Букинг и няма да повторят. Парите ще си ги получиш. Аз също ходя и до кенефа с Букинг.
                        Имал съм само веднъж проблем и то във Варна. Обадиха ми се, да ми кажат да си отменя резервацията, защото стаята била вече заета. Аз им казах да го духат и да ми дадат апартамент за същите пари. И си го получих

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mailoff Разгледай мнение
                          След резервация за чужбина, по условията на Букинг трябваше да ми удържат 20% от цената на престоя в случай, че се откажа от пътуването. Аз не се отказах, пристигнах си, платих си цялата сума в хотела, но на място разбрах, че Букинг ми е променил междувременно условията и дадените 20% вече са станали 45% и не са само в случай, че се откажа, а са блокирани в картата ми и не мога да ги пипам. Това го разбрах след като платих кеш цялата сума в самия хотел.
                          Като се върнах от почивката - сумата вече беше изтеглена, а не блокирана. Демек - няма ги тия пари.
                          И сега се разправям ту с хотела, ту с Букинг. Накрая от яд ще се опитам да ги съдя. Разходи ще са но съм бесен.
                          Та съвет - не запазвайте чрез Букинг, когато резервацията иска данни за кредитната ви карта НИКОГА
                          И никога не ходете в скапания хотел Голдън Стар е Переа, Гърция. отврателно обслужване и нищо общо със снимките в Букинг. Освен това ще ви задължат да вечеряте в ресторанта им ВЪТРЕ в ресторанта. Навън е забранено нищо че има маси
                          Не казвам,че не ти вярвам но ми звучи невероятно.Имам над 100 резервации с Букинг и никога не съм имал проблем с тях.Един единствен път ми смениха хотела с друг но причината беше в собствениците,просто имаше проблем със слънчевата инсталация
                          За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                          Коментар


                          • След резервация за чужбина, по условията на Букинг трябваше да ми удържат 20% от цената на престоя в случай, че се откажа от пътуването. Аз не се отказах, пристигнах си, платих си цялата сума в хотела, но на място разбрах, че Букинг ми е променил междувременно условията и дадените 20% вече са станали 45% и не са само в случай, че се откажа, а са блокирани в картата ми и не мога да ги пипам. Това го разбрах след като платих кеш цялата сума в самия хотел.
                            Като се върнах от почивката - сумата вече беше изтеглена, а не блокирана. Демек - няма ги тия пари.
                            И сега се разправям ту с хотела, ту с Букинг. Накрая от яд ще се опитам да ги съдя. Разходи ще са но съм бесен.
                            Та съвет - не запазвайте чрез Букинг, когато резервацията иска данни за кредитната ви карта НИКОГА
                            И никога не ходете в скапания хотел Голдън Стар е Переа, Гърция. отврателно обслужване и нищо общо със снимките в Букинг. Освен това ще ви задължат да вечеряте в ресторанта им ВЪТРЕ в ресторанта. Навън е забранено нищо че има маси

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mailoff Разгледай мнение
                              аз вече и от Booking си имам едно наум след последното ми гръцко приключение.
                              ??????????????
                              За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                              Коментар


                              • Що, какви приключения си имал с Букинга?

                                Коментар

                                Working...
                                X