IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да прецакаш отпуската си

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от emos
    Нямам намерение да ставам адвокат на он травел.Ползвал съм два пъти услугите им и не мога да кажа ,че не е имало дребни проблеми.Но никъде не видях някой да напише,абе защо като все на издънки попадахте пак при тях отидохте.Аз лично знам защо ама дали вие ще си го признаете?
    Аз лично ползвам отстъпка като стар клиент и това беше единствения ми мотив. Пък и друга година както казах след добрите преживявания човек забравя иначе важни пропуски в туроператорската им дейност. Относно цените на почивките - разликите с другите туроператори са нищожни - около 20-30 евро. Освен това ние бяхме избрали най-скъпия им хотел, но те не ни настаниха в него. Ако това имаш предвид, че цената е важна при избора между няколко общо взето посредствени агенции - не, в моя случай не е това. Аз освен това прозвъних няколко други туроператори, но места нямаше.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от fallen_angel
      Първоначално изпратено от memo
      предполагам че Он Травъл умишлено са повредили спирачките на автобуса със сатанинската идея да ви развалят отпуската
      Естествено,че не но практиката им е да наемат най-евтиния възможен транспорт а в много случаи той е най-несигурния.А такива стари автобуси и толкова некадърни шофьори не съм виждал никъде.Обиколил съм доста континенти и съм живял в Южна Африка и Холандия.
      Едното от двете ми пътувания с тях беше с Неоплан на 15дни.Не искам да си спомням когато на този лъскаж за 380000лева му се прецака климатика и вътре стана хладилник за човешко месо.Може и да ги гони каръка,но според причината е в изтъняването на цените
      За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

      Коментар


      • Нямам намерение да ставам адвокат на он травел.Ползвал съм два пъти услугите им и не мога да кажа ,че не е имало дребни проблеми.Но никъде не видях някой да напише,абе защо като все на издънки попадахте пак при тях отидохте.Аз лично знам защо ама дали вие ще си го признаете?
        За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

        Коментар


        • Първоначално изпратено от memo
          предполагам че Он Травъл умишлено са повредили спирачките на автобуса със сатанинската идея да ви развалят отпуската
          Естествено,че не но практиката им е да наемат най-евтиния възможен транспорт а в много случаи той е най-несигурния.А такива стари автобуси и толкова некадърни шофьори не съм виждал никъде.Обиколил съм доста континенти и съм живял в Южна Африка и Холандия.

          Коментар


          • предполагам че Он Травъл умишлено са повредили спирачките на автобуса със сатанинската идея да ви развалят отпуската

            Коментар


            • Първоначално изпратено от fallen_angel
              2006 година бях с ONTRAVEL в Тунис.Автобуса ни катастрофира.Неизправност в спирачките и за да не помете хората пред джамията се блъсна в една къща.Сред на имаше пострадали - счупени крайници,шити глави и т.н. Шофьора и екскурзовода едва ги изкарахме изпод руините.Имам снимки...не ми се говори за ONTRAVEL
              Пак ли бе, все на тях горките се случва. Ох човек да ги ожали каръците, разбира се никой не е застрахован от катастрофи ...... всяка година.

              Коментар


              • И още нещо - ето въпросния хотел, в който ни настаниха и който предлагат за 5 звезден, открит в интернет - нека да открием разликата

                http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev..._Republic.html

                А това е линк към страницата на ОН Травъл - те го предлагат за петзвезден

                http://www.ontravel.bg/oferta.php?id=17&transport=

                Да не говорим, че на много места е даден като три звезден. Между другото към него действително има луксозна част, която е петзвездна, но както се досещате ние не бяхме настанени в нея.

                Коментар


                • 2006 година бях с ONTRAVEL в Тунис.Автобуса ни катастрофира.Неизправност в спирачките и за да не помете хората пред джамията се блъсна в една къща.Сред на имаше пострадали - счупени крайници,шити глави и т.н. Шофьора и екскурзовода едва ги изкарахме изпод руините.Имам снимки...не ми се говори за ONTRAVEL

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от memo
                    до 12345
                    прав си приятелю!
                    само искам дебело да подчертая, че обикновено в един самолет има клиенти на няколко агенции - Он травъл, Астрал холидейз, Алма тур.....странно как за другите никой нищо не казва/пише.
                    освен това, Он травъл НЕ СА СОБСТВЕНИЦИ НА САМОЛЕТИ ЛЕТИЩА ИЛИ АВТОБУСНИ ЛИНИИ.
                    Няма нищо от МВнР затова че никой от посолството не се е трогнал от сценките в Тунис, все едно не е било.
                    Он травъл са най-малкото зло тука.
                    Пак казвам - от катастрофа никой никъде не е застрахован.
                    Гледай какво е станало със закъсалите коли на Петолъчката.
                    В този самолет бяхме само клиенти на ОН ТРАВЪЛ - близо 120 човека - групата от Доминиката и групата от Мексико. Он травъл на всякъде се бият в гърдите че вдигат сами чартъри - на жаргон туристически това означава, че имаш толкова много клиенти за дадена дестинация, че си наемаш сам самолет - чартър. Доколкото знам другите туроператори са ползвали редовни полети на авиокомпаниите.
                    Аз не им сърбам за първи път попарата и затова този път реших да отида до край.
                    Освен това през другите години, в които съм пътувала с тях се оправяхме сами - все пак Испания е в Европа и малко или много можеш да разчиташ на разбиране в хотела. Екскурзиите с тях са все едно да си направиш сам резарвация по интернет и да разчиташ САМО НА СЕБЕ СИ.

                    Коментар


                    • до 12345
                      прав си приятелю!
                      само искам дебело да подчертая, че обикновено в един самолет има клиенти на няколко агенции - Он травъл, Астрал холидейз, Алма тур.....странно как за другите никой нищо не казва/пише.
                      освен това, Он травъл НЕ СА СОБСТВЕНИЦИ НА САМОЛЕТИ ЛЕТИЩА ИЛИ АВТОБУСНИ ЛИНИИ.
                      Няма нищо от МВнР затова че никой от посолството не се е трогнал от сценките в Тунис, все едно не е било.
                      Он травъл са най-малкото зло тука.
                      Пак казвам - от катастрофа никой никъде не е застрахован.
                      Гледай какво е станало със закъсалите коли на Петолъчката.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от memo
                        е-е-е стига сте ревали де!
                        нали била станала катастрофа и то някъде в Тунис, е какво очаквате да се случи толкова? ами там просто времето тече различно. Освен това от катастрофи никой не е застрахован, независимо къде се намира. То и у нас да катастрофираш може никой да не ти обърне внимание че там ли?
                        И какво сте заяли Он Травъл, те и Астрал Холидейз са само тур оператори, не са пилоти на самолети, нито собственици на летища, хотели или автобусни линии.
                        Някаква дама се оплакваше по вестниците, че самолета им за Тайланд бил кацнал междинно в Пакистан /за което също са виновни Он травъл разбира се/, друга дама плачеше сърцераздирателно че на летището в Монастир-Тунис, докато чакали да се обяви полет за България пяли нашия химн и "никой не им обърнал внимание", то бива тъпи изказвания ама тази дама се оля. Не вярвам на работниците от летището нашия химн да им говори нещо, така че как са искали да впечатлят някой не е ясно.
                        Странно, нещо много яростна атака напоследък срещу Он травъл.
                        Приятелю, ако дадеш на някой близо 7 000 лева дали няма да искаш поне малко конфорт??? Пак повтарям това не са евтини туристически продукти за по 200 - 300 лева. Все пак човек очаква качество, иначе почивката ти отива на кино.
                        Не ти пожелавам да ти се случи. Говорих и с други хора, които са пътували тази нова година с тях - всички казват пълен провал, липса на професионализъм на водачите на групи. Все пак става дума за групи от над 50- 60 човека.
                        ОН ТРАВЪЛ не стига че се оклепаха тотално, но и са нагли до безобразие - през цялото време ни дезинформираха и подучваха представителите си как гнусно и подло да ни лъжат.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от spiritt
                          Относно престоя ви в Д.Република - не виждам нищо нередно. Все пак всеки турист е длъжен да се запознае малко по-обстойно с държавата , която смята да посети особенно когато се касае за страна от Третия свят. Вече самата неразбория на летището, вината малко се размива между компанията превозвач и туроператора. В крайна сметка превозвача беше ли собственост на Он травъл или не? Ако не е...честно казано, не виждам какви механизми за въздействие могат да туроператорите по принцип в дебрите на авиобизнеса освен да ви купят билети. Тук се намесват летищни власти, мерки за сигурност, слотове, въздушни коридори, летателни часове на персонала....и още доста фактори, които въобще не ги знаем. Правилата за летене са съвсем не са прости и еднозначни. Така, че пак помисли кой е отговорен за чакането на литището.
                          Аз съм достатъчно грамотен човек и съм си направила труда да се запозная със страната, която ще посетя. Едва ли обаче някъде пише, че народът е мързелив. Освен това туроператорът е този, който следва да ти осигури конфорта на престоя - нима за това, което се случи там - некачествено обслужване в хотела, разминаване във офертата оносно новогодишната вечеря и други споменати в моя постинг няма вина туроператора. Дали това щеше да се случи на някой немски турист, едва ли! Представителите на няклко немски туроператори кръжаха денонощно сред туристите си и питаха дали могат да бъдат полезни. Имаше хора, които не говорят испански и единствената връзка с персонала можеше да бъде представителя на ОН ТРАВЪЛ. Аз също не говоря добре испански - поназнайвам нещо, но това не ми помогна да се разбера с тях. А висянето от 5 часа по пейките на комплекса, защото ОН ТРАВЪЛ не си е направил труда да го предвиди - става дума за късно напускане на хотела, все пак на хората им предстои 9 часов полет не могат да тръгват като парцали.
                          Изобщо нищо нередно и аз не виждам. Дори и за тези, които вече 50 часа киснат на летището в Турция - става дума за групата от Тайланд, за която всички български телевизии съобщиха. И що не вземе да се случи на друг туроператор, а все на тези нещастници. За ваше сведение те се опитват да обслужват с един самолет няколко дестинации, за икономии разбира се, или наемат нископлатени чартъри за сметка на удобството на клиентите.
                          Ама вижте, то няма нищо нередно и в цялата ни държава!!!

                          Коментар


                          • е-е-е стига сте ревали де!
                            нали била станала катастрофа и то някъде в Тунис, е какво очаквате да се случи толкова? ами там просто времето тече различно. Освен това от катастрофи никой не е застрахован, независимо къде се намира. То и у нас да катастрофираш може никой да не ти обърне внимание че там ли?
                            И какво сте заяли Он Травъл, те и Астрал Холидейз са само тур оператори, не са пилоти на самолети, нито собственици на летища, хотели или автобусни линии.
                            Някаква дама се оплакваше по вестниците, че самолета им за Тайланд бил кацнал междинно в Пакистан /за което също са виновни Он травъл разбира се/, друга дама плачеше сърцераздирателно че на летището в Монастир-Тунис, докато чакали да се обяви полет за България пяли нашия химн и "никой не им обърнал внимание", то бива тъпи изказвания ама тази дама се оля. Не вярвам на работниците от летището нашия химн да им говори нещо, така че как са искали да впечатлят някой не е ясно.
                            Странно, нещо много яростна атака напоследък срещу Он травъл.

                            Коментар


                            • Да обединим темата

                              Здравейте,
                              Аз също предлагам да обединим темата с нещо обобщително от типа - Не пътувайте/почивайте с тях! и все пак да почнем да пишем и правим рекламации. Иначе самозванци като тези, които са ви съсипали почивката, ще продължат да се множат и да правят бизнес.
                              Моята драма беше лятна в хотел - пет звезди - българия и им извадих душичката да ми възстановят парите, защото нямаше климатик през два от дните, докато не го поправиха, и трето легло за детето, а трябваше да спи на нещо като походно. Направиха го, все пак водих скандала обилно пред чужденци, на които обясних за какво става дума...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от YNM
                                Косто ,
                                аз навярно съм карък но в 30-40 % от случаите съм недоволен последно ме прекараха на морето с разкошна стая голяма тераса хубав изглед тихо и спокойно но ....последен етаж умориха ме от жега добре че ходя по дискотеки до зори ама не така ...
                                Wsichko ti e nared. Prosto takova e nivoto na uslugite v BG, ne samo v turizma, no i za vsichko ostanalo. mnogo hora si mislyat che samo na tyah se sluchva loshoto obsluzhvane, a kato pogovorish s drugi vizhdash che prosto e taka navsyakade i vsichko.
                                Мнението е лично - не препоръчвам нищо.

                                Коментар

                                Working...
                                X