Относно престоя ви в Д.Република - не виждам нищо нередно. Все пак всеки турист е длъжен да се запознае малко по-обстойно с държавата , която смята да посети особенно когато се касае за страна от Третия свят. Вече самата неразбория на летището, вината малко се размива между компанията превозвач и туроператора. В крайна сметка превозвача беше ли собственост на Он травъл или не? Ако не е...честно казано, не виждам какви механизми за въздействие могат да туроператорите по принцип в дебрите на авиобизнеса освен да ви купят билети. Тук се намесват летищни власти, мерки за сигурност, слотове, въздушни коридори, летателни часове на персонала....и още доста фактори, които въобще не ги знаем. Правилата за летене са съвсем не са прости и еднозначни. Така, че пак помисли кой е отговорен за чакането на литището.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да прецакаш отпуската си
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от psycoholicПървоначално изпратено от KostoПринципно, без значение коя е компанията трябва, в случай на неизрядност рекламация да направиш следното:
1. Още при възникване на несъответствие между ваучера или описанието по каталог на туроператора да го уведомиш (най-добре писмено) и да си подсигуриш свидетели. За някои по-големи рекламации трябва да му дадеш 1-2 дни срок за отстраняване. За храната най-трудно се иска обезщетение. Много съдилища и в Европа казват въпрос на вкус, а ако е обявено че ще е на шведска маса не можеш да имаш претенции, че е такава. Лесно се доказват и обезщетяват липсващи елементи от проспекта или лоша хигиена, за което ти трябват отново доказателства. С полетите е малко по-сложно, но са длъжни да ти съдействат, дори и вината да е у авиокомпанията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от YNMКосто ,
аз навярно съм карък но в 30-40 % от случаите съм недоволен последно ме прекараха на морето с разкошна стая голяма тераса хубав изглед тихо и спокойно но ....последен етаж умориха ме от жега добре че ходя по дискотеки до зори ама не така ...
Коментар
-
Почивка в Рая и връщане през Ада
Бях в групата за Мексико и споделям описната ситуация от 12345. Макар че имах невероятно приятно впечетление от почивката в родината на текилата, което за съжаление бързо се изпари след преживените неволи на мадридското летище. След двадестчасовия престой се изпари целия ни ентусиазъм по красотата, обслужването, чистотата и храната. Дори, меко казано, недоразумението с посрещането на Новата година, лишено от всякаква празничност, ни изглеждаше приемливо на фона на пълното безхаберие от страна на агенцията в създалата се ситуация. Едно е сигурно, имиджът на Он травъл вече е сринат, и не само от този факт, а и от катастрофата с групата в Тунис и другите забавени чартърни полети. Но въпросът е трябваше ли да се стигне до там и с цената на какво? Вероятно ще бъде потърсена отговорност. Едно е сигурно, скоро няма да се доверяваме на надраснали възможностите си и повярвали си, че могат всичко тур-агенции. Следващият път ще задоволяваме тръпката си по пътешествия най-вероятно, доверявайки се чужди и доказали се оператори или на собствените си възможности.
Коментар
-
Автобус с българи катастрофира в Тунис
Български туристи, пътуващи чрез агенция Он Травъл, пострадаха след катастрофа на път за летището в Тунис.
http://www.dnes.bg/article.php?id=45696
Коментар
-
Първоначално изпратено от 12345Първоначално изпратено от KostoПринципно, без значение коя е компанията трябва, в случай на неизрядност рекламация да направиш следното:
1. Още при възникване на несъответствие между ваучера или описанието по каталог на туроператора да го уведомиш (най-добре писмено) и да си подсигуриш свидетели. За някои по-големи рекламации трябва да му дадеш 1-2 дни срок за отстраняване. За храната най-трудно се иска обезщетение. Много съдилища и в Европа казват въпрос на вкус, а ако е обявено че ще е на шведска маса не можеш да имаш претенции, че е такава. Лесно се доказват и обезщетяват липсващи елементи от проспекта или лоша хигиена, за което ти трябват отново доказателства. С полетите е малко по-сложно, но са длъжни да ти съдействат, дори и вината да е у авиокомпанията.
Когато туроператорът не е в състояние да осигури записания хотел е длъжен да предложи съизмерим (малко широко понятие) като лукс, отстояние от плажа, цена и др. Клиентът не е длъжен да го приеме, но най-често го приема, защото ако е ранно записване не може в същия момент да запише равностоен или да промени отпуска си, за което може пак да претендира обезщетение на база притискащите го обстоятелства. Подписани бележки на място по желание на туроператора, че няма да предяви искове НЯМАТ юридическа стойност. Ако им харесва алтернативата да отиват и да си карат отпуска.
Коментар
-
Първоначално изпратено от KostoПринципно, без значение коя е компанията трябва, в случай на неизрядност рекламация да направиш следното:
1. Още при възникване на несъответствие между ваучера или описанието по каталог на туроператора да го уведомиш (най-добре писмено) и да си подсигуриш свидетели. За някои по-големи рекламации трябва да му дадеш 1-2 дни срок за отстраняване. За храната най-трудно се иска обезщетение. Много съдилища и в Европа казват въпрос на вкус, а ако е обявено че ще е на шведска маса не можеш да имаш претенции, че е такава. Лесно се доказват и обезщетяват липсващи елементи от проспекта или лоша хигиена, за което ти трябват отново доказателства. С полетите е малко по-сложно, но са длъжни да ти съдействат, дори и вината да е у авиокомпанията.
Коментар
-
Косто ,
аз навярно съм карък но в 30-40 % от случаите съм недоволен последно ме прекараха на морето с разкошна стая голяма тераса хубав изглед тихо и спокойно но ....последен етаж умориха ме от жега добре че ходя по дискотеки до зори ама не така ..."Бог е създал човека, а Самуел Колт ги направи равни"...
Коментар
-
Първоначално изпратено от KostoПринципно, без значение коя е компанията трябва, в случай на неизрядност рекламация да направиш следното:
1. Още при възникване на несъответствие между ваучера или описанието по каталог на туроператора да го уведомиш (най-добре писмено) и да си подсигуриш свидетели. За някои по-големи рекламации трябва да му дадеш 1-2 дни срок за отстраняване. За храната най-трудно се иска обезщетение. Много съдилища и в Европа казват въпрос на вкус, а ако е обявено че ще е на шведска маса не можеш да имаш претенции, че е такава. Лесно се доказват и обезщетяват липсващи елементи от проспекта или лоша хигиена, за което ти трябват отново доказателства. С полетите е малко по-сложно, но са длъжни да ти съдействат, дори и вината да е у авиокомпанията.BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu
Коментар
Коментар