IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да прецакаш отпуската си

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Относно престоя ви в Д.Република - не виждам нищо нередно. Все пак всеки турист е длъжен да се запознае малко по-обстойно с държавата , която смята да посети особенно когато се касае за страна от Третия свят. Вече самата неразбория на летището, вината малко се размива между компанията превозвач и туроператора. В крайна сметка превозвача беше ли собственост на Он травъл или не? Ако не е...честно казано, не виждам какви механизми за въздействие могат да туроператорите по принцип в дебрите на авиобизнеса освен да ви купят билети. Тук се намесват летищни власти, мерки за сигурност, слотове, въздушни коридори, летателни часове на персонала....и още доста фактори, които въобще не ги знаем. Правилата за летене са съвсем не са прости и еднозначни. Така, че пак помисли кой е отговорен за чакането на литището.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от psycoholic
      Първоначално изпратено от Kosto
      Принципно, без значение коя е компанията трябва, в случай на неизрядност рекламация да направиш следното:
      1. Още при възникване на несъответствие между ваучера или описанието по каталог на туроператора да го уведомиш (най-добре писмено) и да си подсигуриш свидетели. За някои по-големи рекламации трябва да му дадеш 1-2 дни срок за отстраняване. За храната най-трудно се иска обезщетение. Много съдилища и в Европа казват въпрос на вкус, а ако е обявено че ще е на шведска маса не можеш да имаш претенции, че е такава. Лесно се доказват и обезщетяват липсващи елементи от проспекта или лоша хигиена, за което ти трябват отново доказателства. С полетите е малко по-сложно, но са длъжни да ти съдействат, дори и вината да е у авиокомпанията.
      Е, навръх Нова година ли да прави рекламация? Дори да му върнат част от парите ще трябва да чака догодина за да си отпразнува!
      Нека си празнува. За да запази правото на обезщетение трябва да направи рекламацията овреме. За някои неща може и като се върне. Зависи от нещата

      Коментар


      • Първоначално изпратено от YNM
        Косто ,
        аз навярно съм карък но в 30-40 % от случаите съм недоволен последно ме прекараха на морето с разкошна стая голяма тераса хубав изглед тихо и спокойно но ....последен етаж умориха ме от жега добре че ходя по дискотеки до зори ама не така ...
        По принцип хотелиерът не се ангажира с етаж, особено ако си с туроператор там, но можеш да поискаш определена стая или етаж без гаранция за получаването. Можеш и изрично да го поставиш предварително като условие, но рискуваш да не бъде изпълнено. Ако стаята ти е с климатик, но както казваш си на горния етаж и не охлажда, можеш да се оплачеш на туроператора незабавно (или на хотела). Ако им докажеш, че климатикът не се справя, са длъжни да ти го оправят. Ако не успеят, трябва да ти предоставят друга стая отговаряща на записаната и ти дължат обезщетение за неудобството заради смяна на стаите и загуба на време от почивката.

        Коментар


        • Почивка в Рая и връщане през Ада

          Бях в групата за Мексико и споделям описната ситуация от 12345. Макар че имах невероятно приятно впечетление от почивката в родината на текилата, което за съжаление бързо се изпари след преживените неволи на мадридското летище. След двадестчасовия престой се изпари целия ни ентусиазъм по красотата, обслужването, чистотата и храната. Дори, меко казано, недоразумението с посрещането на Новата година, лишено от всякаква празничност, ни изглеждаше приемливо на фона на пълното безхаберие от страна на агенцията в създалата се ситуация. Едно е сигурно, имиджът на Он травъл вече е сринат, и не само от този факт, а и от катастрофата с групата в Тунис и другите забавени чартърни полети. Но въпросът е трябваше ли да се стигне до там и с цената на какво? Вероятно ще бъде потърсена отговорност. Едно е сигурно, скоро няма да се доверяваме на надраснали възможностите си и повярвали си, че могат всичко тур-агенции. Следващият път ще задоволяваме тръпката си по пътешествия най-вероятно, доверявайки се чужди и доказали се оператори или на собствените си възможности.

          Коментар


          • Ползвал съм им услугите веднъж, не останах с лоши впечатления (явно съм извадил късмет), но все пак благодаря за информацията.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от blah blah
              Току-що говореха за тях по новините на Канала.
              какво точно, защото с една от пътуващите жени направихме любителски репортаж - как спят децата по пейките в чакалнята

              Коментар


              • Автобус с българи катастрофира в Тунис

                Български туристи, пътуващи чрез агенция Он Травъл, пострадаха след катастрофа на път за летището в Тунис.

                http://www.dnes.bg/article.php?id=45696

                Коментар


                • Първоначално изпратено от blah blah
                  http://www.kzp.bg/
                  :lol: :lol: :lol: това ако може да го прехвърля в бисери и вицове развеселяваш ме хайде Лека
                  "Бог е създал човека, а Самуел Колт ги направи равни"...

                  Коментар


                  • Току-що говореха за тях по новините на Канала.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 12345
                      Първоначално изпратено от Kosto
                      Принципно, без значение коя е компанията трябва, в случай на неизрядност рекламация да направиш следното:
                      1. Още при възникване на несъответствие между ваучера или описанието по каталог на туроператора да го уведомиш (най-добре писмено) и да си подсигуриш свидетели. За някои по-големи рекламации трябва да му дадеш 1-2 дни срок за отстраняване. За храната най-трудно се иска обезщетение. Много съдилища и в Европа казват въпрос на вкус, а ако е обявено че ще е на шведска маса не можеш да имаш претенции, че е такава. Лесно се доказват и обезщетяват липсващи елементи от проспекта или лоша хигиена, за което ти трябват отново доказателства. С полетите е малко по-сложно, но са длъжни да ти съдействат, дори и вината да е у авиокомпанията.
                      ИМАШЕ ХОРА, КОИТО НА ЛЕТИЩЕТО РАЗБРАХА, ЧЕ ЩЕ БЪДАТ НАСТАНЕНИ В ДРУГ ХОТЕЛ - ХОРАТА ТРЪГНАЛИ С БАГАЖА СИ СУТРИНТА В 4.00 ЧАСА И ПЛАНИРАЛИ ОТПУСКА - ДА СЕ ВРЪЩАТ ЛИ?!?

                      Когато туроператорът не е в състояние да осигури записания хотел е длъжен да предложи съизмерим (малко широко понятие) като лукс, отстояние от плажа, цена и др. Клиентът не е длъжен да го приеме, но най-често го приема, защото ако е ранно записване не може в същия момент да запише равностоен или да промени отпуска си, за което може пак да претендира обезщетение на база притискащите го обстоятелства. Подписани бележки на място по желание на туроператора, че няма да предяви искове НЯМАТ юридическа стойност. Ако им харесва алтернативата да отиват и да си карат отпуска.

                      Коментар


                      • за тия от Он Травъл даваха вчера по ТВ нещо се били провалили и с Тунис
                        Всеки може да спечели от борсата, но не всеки може да печели от борсата

                        Коментар


                        • http://www.kzp.bg/

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Kosto
                            Принципно, без значение коя е компанията трябва, в случай на неизрядност рекламация да направиш следното:
                            1. Още при възникване на несъответствие между ваучера или описанието по каталог на туроператора да го уведомиш (най-добре писмено) и да си подсигуриш свидетели. За някои по-големи рекламации трябва да му дадеш 1-2 дни срок за отстраняване. За храната най-трудно се иска обезщетение. Много съдилища и в Европа казват въпрос на вкус, а ако е обявено че ще е на шведска маса не можеш да имаш претенции, че е такава. Лесно се доказват и обезщетяват липсващи елементи от проспекта или лоша хигиена, за което ти трябват отново доказателства. С полетите е малко по-сложно, но са длъжни да ти съдействат, дори и вината да е у авиокомпанията.
                            ИМАШЕ ХОРА, КОИТО НА ЛЕТИЩЕТО РАЗБРАХА, ЧЕ ЩЕ БЪДАТ НАСТАНЕНИ В ДРУГ ХОТЕЛ - ХОРАТА ТРЪГНАЛИ С БАГАЖА СИ СУТРИНТА В 4.00 ЧАСА И ПЛАНИРАЛИ ОТПУСКА - ДА СЕ ВРЪЩАТ ЛИ?!?

                            Коментар


                            • Косто ,
                              аз навярно съм карък но в 30-40 % от случаите съм недоволен последно ме прекараха на морето с разкошна стая голяма тераса хубав изглед тихо и спокойно но ....последен етаж умориха ме от жега добре че ходя по дискотеки до зори ама не така ...
                              "Бог е създал човека, а Самуел Колт ги направи равни"...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Kosto
                                Принципно, без значение коя е компанията трябва, в случай на неизрядност рекламация да направиш следното:
                                1. Още при възникване на несъответствие между ваучера или описанието по каталог на туроператора да го уведомиш (най-добре писмено) и да си подсигуриш свидетели. За някои по-големи рекламации трябва да му дадеш 1-2 дни срок за отстраняване. За храната най-трудно се иска обезщетение. Много съдилища и в Европа казват въпрос на вкус, а ако е обявено че ще е на шведска маса не можеш да имаш претенции, че е такава. Лесно се доказват и обезщетяват липсващи елементи от проспекта или лоша хигиена, за което ти трябват отново доказателства. С полетите е малко по-сложно, но са длъжни да ти съдействат, дори и вината да е у авиокомпанията.
                                Е, навръх Нова година ли да прави рекламация? Дори да му върнат част от парите ще трябва да чака догодина за да си отпразнува!
                                BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

                                Коментар

                                Working...
                                X