Първоначално изпратено от Тъпо парче
Разгледай мнение
Ще ми се /АЗ/ вече да приключа с /ПОД/темата за Тойотката...
Проблемът в момента е никакъв. Ако тръгнем от щанги и шарнири, може да стигнем и до синхронизатори...
За отваряне на скоростната кутия - малко са хората, които са тясно специализирани в тоя възел и те, самите си работят само в тая посока, която - сама по себе си - е "вселена", затова на общите "майстори" не им се занимава и те сменят целият възел /кутията/. По-често не се занимават с диагностика и ремонт на предавателната кутия, защото - за същото време биха "смъкнали" повече пари от по-бързи и "вървежни", по-често проявяващи се ремонти.
......................................
Ако трябва точно да тълкуваме думите на дамата /без да се "натискаме" непременно да ѝ направим лична визита..., в което няма лошо за повече от участниците тук..., а и може би това е крайната цел на дамата... .../, мога да кажа /конкретно!/ следното:
Щом НЯКОЯ от предавките включва трудно /в случая, по думите на дамата - ДВЕ са предавките!/, тогава, конкретно тръгваме от: скоростния лост /разхлабване, изкривяване, деформация/, после отиваме на: закрепването на вилките за превключване на предавките /разхлабване или деформация/, докато сме още тук, ако не са някои от горните проблеми, трябва да се провери, дали не е задрала сферата на лоста за превключване.
Защо казвам, "докато сме тук"? Натам, отиваме към проблемите с скор. кутия, за която горе писах, че майсторите - така и така... За да съм коректен до край в обясненията, ще приключа с проблемите и тук, защото това са все проблеми от основанията, които описва дамата... Значи, ще вкараме още малко неща в обясненията: може да е увеличена осовата хлабина на предавките в кутията /само онова, което не работи - не се износва и не се променя неговата геометрия! - важно е нещата да остават в ДОПУСТИМИТЕ граници!/..., още, отново поради износването при експлоатацията: може да са се образували "мустаци" /които не подлежат на епилация, моля да бъда правилно разбран от дамите! /..., тия "мустаци" са по вътрешната повърхност на зъбите на синхронизаторите ИЛИ на зъбните колела на зъбните предавки в кутията /за които вече споменах няколко пъти/...
......................................
Както казах: вече съм изчерпан /изцеден до край/ и ми се ще да не се занимавам повече с ПОДтемата..., а и - между нас казано - триковете на дамите са неизчерпаеми...
Все пак, уверявам околните, че аз винаги, по условие - безрезервно вярвам на думите на ВСЯКА дама!
Такива неща ми идват на ум /на първо четене/...
Коментар