IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • до сега е изкарала над 2 млн. CHF; тъй че възвращаемостта е доста добра.
    Но все пак може би е повече хоби, отколкото инвестиция.

    Коментар


    • Най-подходящия автомобил за съвременния мастит инвеститор е
      фургон, с решетки на задното стъкло

      Коментар


      • Hubavo se vdignala s pati, a konete sled kolko godini ostarqvat i gubqt stoinost ?

        Коментар


        • Моята big шефка е голям инвеститор и има кон!
          Та той струва доста повече от което и да е Ferrari, а и от както го е купила, цената му се е вдигнала с пъти.
          Пък и сламата е доста по-евтина от бензина.

          Коментар


          • Ами вярно защо да лъжа.

            Коментар


            • .

              абе ти май верно с коли се занимаваш

              Коментар


              • Ами според мен колкото по добра е марката толкова по-малко губи като % ит цената си. Мога да ви кажа и коя марка горе долу колко губи от цената като проценти 1вата година, защото аз се занимавам точно с коли до 2-3 години максимум.

                Най-малко губи Мерцедес естествено. След първата година цената пада средно с 20-25% максимум. Разбира се зависи от модела и това дали има реални клиенти след тази 1ва година. Следват БМВ и Ауди със 25-30% след 1вата година. Останалите всичко е набутване и цената пада главоломно, а да не говорим че повечето нямат продажба след това и се принуждаваш да върнеш тази и да вземеш от същата марка като си доплатиш. И така те връзват за много дълго време и ти си цакаш и мислиш, че си на голяма далавера.

                Сега тук само даваме примери със качествени коли 100 000 , 200 000, 300 000 и т.н. Хора има мерцедеси, бмвта, аудита които струват и 30000 , 40000 , 50000, а за 70000-80000 можеш да си вземеш много добра кола, която да е луксозна и престижна.

                Има един много стар лаф "По добре мерцедес без кожен салон от колкото фиат с кожен салон"

                Коментар


                • SAAB, VOLVO, BMV, BENTLI

                  Коментар


                  • .

                    ами най-добрите марки са. но даваш много пари за името. а всяка кола като я изкараш от магазина цената й пада поне с 30%. какъв инвеститор си, ако си купиш акции, чиято стойност утре падне с 30%.
                    и да кажеш че я взимаш, за да я продадеш като антика после, пак не е така. не трябва да я караш много много , а и поддръжката еубийствена.

                    никой инвеститор не би вложил в нещо, чиято цена на момента пада с 30%

                    Коментар


                    • Re: .

                      Първоначално изпратено от Bobi75
                      не знам каква би карал, но мога да предположа какво не би трябвало да кара. трябва да бяга далече от:
                      Бемве
                      Мерцедес
                      Ауди
                      Майбах
                      и т.н. сещате се
                      А зашо да бяга от тези? Това са най-добрите марки и спор за това няма.

                      Коментар


                      • .

                        не знам каква би карал, но мога да предположа какво не би трябвало да кара. трябва да бяга далече от:
                        Бемве
                        Мерцедес
                        Ауди
                        Майбах
                        и т.н. сещате се

                        Коментар


                        • Голям инвеститор - това е институция, някоя банка, холдинг, фонд. По скоро кажете баровец. За мен Пасата е голяма кола. Сигурно защото преди него съм яздел само соц. производсво, но скоро не мисля да го сменям.
                          http://georgipiskov.blogspot.com

                          Коментар


                          • aha - mi tq samata ni6to ne razbira.
                            6te haresa nqkwa laskawa i malka i twa 6te e
                            No mai taka e nai-dobre!
                            Az 6te sam naprawil jesta - puk ot tam na setne tq ili na6te da se oprawqt s podrajkata na kolata!
                            Mersi za sawetite
                            Силата на мнозинството е наслада за плахите! -Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят х

                            Коментар


                            • По принцип опел не е здрава кола, но нали ти казвам според мен най-добре е момичето да си избере.

                              Коментар


                              • Ами ако можеш да си позволиш ремонта после и не ти е проблем
                                Kwo ima6 predwid - 4e ne sa zdrawi Tigrite li?
                                Силата на мнозинството е наслада за плахите! -Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят х

                                Коментар

                                Working...
                                X