IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Пускам отново, постът-си съдържание на иновацията, да не каже Матеев, че се извъртам.
    Заявена 10.02.2021


    После, малко ПМ:
    Активен, ПМ3872
    Продаден. ПМ1921. Възвърна се (след приспадане пълните разходи ) в съотношение 5:1.
    Изтекли ПМ 2517 U1 /2017 и ПМ 2852 U1/ 2018 Не са подновени, поради нещо значително по-добро.
    Който умее да търси, по автор, ще ги открие в ПВ.
    ЗИ 112700 се обновява, рано е за публикация. И има още 5-8 групи следващи нея, ама всичко иска време затуй, една по една.

    Тъй като се споменава моят никнейм, ще бъда кратък.

    Тия неща (по отношение на капацитета) се "бистрят" в учебници, писани, преди повече от 40 години. Има подробни обяснения и схеми, чрез които се онагледяват примерите.

    В смисъла на горепосоченото - това не е иновация, но вече сме писали, че, когато пиленцето се излюпи, първата му работа е да почне да учи кокошката, да "открие" колелото, топлата вода и т.н.... - все неща, които за него са нови - спор няма! "Иновация" е прекалено смело самоопределяне на нещо, което вече е описвано и правено...

    От друга страна - има доста неща, които са съществени, насочени срещу подобна конструкция и те могат да се обяснят... Например: подобна конструкция (според описанието) - е нетехнологична, което би оскъпило многократно масовото производство, според описанието още - безопасността е в пъти повече влошена, предвид (както разбирам) - по-голямата повърхност на електродите и отново - по-голямата склонност към горене на сепараторите, които, поради своята особена форма и ще бъдат в пъти по-лесно разрушаващи се, дори при минимални деформации, след което би следвало опожаряване и същото горене, при силно развитата повърхност на електродите от "иновационните" предложение...

    Стига съм губил времето си. Мисля, че съм помогнал. Дори не търся отговор.

    .....................

    За съжаление, както вече споменах, ФОРМАЛНАТА редовност в Патентното ведомство е ФОРМАЛНА.

    Нищо не се изплаща от "иновация", докато не почне някакво що-годе търсене, но дори и тогава е напълно възможно "авторът" да плаща сериозно с Решение на Компетентния съд, чието представителство не е в България. Никакви доводи от вида "ама аз не знаех" - не могат да бъдат взети предвид, именно по логиката: "Непознаването на Закона не снема вината на онзи, който го нарушава."...

    Та, за всяка "иновация" - съавторът (в случая Матеев) - трябва да проучи много добре (да наеме ДОБЪР юрист - в областта на Патентното право и да не стиска парите за хонорар, за да не се налага после да плаща в пъти повече... Това произтича от факта, че пирамид НЕ БИ платил за подобно изследване на информацията за това, дали "иновацията" е ЗАЕТА)... Последното - ако се окаже, че не е заета - мислете какво ще излезе от тая работа.

    Не искам да ме черпите за консултацията!

    Дано поне пирамид да почне нещо да "чопли", за да изчезне от форума и да не търси повече консултации тук, както се казва - Матеев (ако трябва) може и да го осинови (няма да му е лошо на Пирамид, защото натам вървят нещата).. и да почват голямата работа...


    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev

      Де да беше само това, ами и хилядите каруцарски постинги, които сериозно поставят под въпрос интелигентноста на някой с претенции за гениалност .....
      Сега мойта я остави, дай твоята да видим.

      Коментар


      • Сега, един тук си мисли какво ли не но, от това също каква полза? Факт е че, новост и изобретателска стъпка са налице, а какво си мисли един търговец... Пазарът е много повече от кв.Ябълка, Габрово. Относно хуйчеца, разбира се, не е само за него. Има за поне още трима тук, да не са и повече.
        Last edited by Pyramid; 14.03.2021, 16:44.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Никой в смисъл ти?
          Ми нали знаеш с какво си известен тук? И то съвсем насериозно?

          защо се дракате, вече толкова време

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
            Тази "иновация" тествана ли е в реални условия?
            Това са просто теоретични разсъждения, без никаква връзка с реалноста. Това със сондажите - също. Това с отоплението на София от Козлодуй - също. Човека разсъждава, и това е добре, но прекалено много е повярвал в собствената си "гениалност". Това е защото най-вероятно той не е контактувал с други хора-инженери, и не знае какви чудеса сътворяват, без да имат претенции за гениалност.

            Доказателство за грешния му начин на мислене е факта, че до момента непрекъснато се проваля в живота, и че никой не иска да дава пари за неговата "гениалност". Този факт би трябвало отдавна да го забележи, и отдавна трябваше да си направи равносметка. Да, ама той толкова много се е откъснал от реалноста, че няма къде повече.
            Last edited by Mateev; 14.03.2021, 16:30.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
              Пускам отново, постът-си съдържание на иновацията, да не каже Матеев, че се извъртам.
              Заявена 10.02.2021


              После, малко ПМ:
              Активен, ПМ3872
              Продаден. ПМ1921. Възвърна се (след приспадане пълните разходи ) в съотношение 5:1.
              Изтекли ПМ 2517 U1 /2017 и ПМ 2852 U1/ 2018 Не са подновени, поради нещо значително по-добро.
              Който умее да търси, по автор, ще ги открие в ПВ.
              ЗИ 112700 се обновява, рано е за публикация. И има още 5-8 групи следващи нея, ама всичко иска време затуй, една по една.
              Разбрах ти идяята, но тя съвсем не е гениална, нито пък е нещо ново, за което конструкторите на батерии да не са се досетили. Можеш да бъдеш абсолютно сигурен, че конструкторите на батерии са тествали твоята идея, както и 1000 други идеи, и най-накрая са взели конструктивно решение, базиращо се на 1000 други фактора, за които ти дори и не си се досетил.

              По въпроса с електрониката, за която ти намекваш, че била проста - няма проста или сложна електроника. Всичко е само един чип, който се вгражда в батериите, а дали в него има 10 или 1 милион транзистора - това са само подробности. Например в този чип може да бъде заложена една безкрайно сложна логика за контрол на заряда/разряда, но това не е откритие или изобретение - това си е просто конструктивно решение.

              Нещо повече - в този чип може да има заложена комуникационна функционалност посредством например високи честоти, наложени върху захранването. Така компютъра на колата ще може да комуникира с всяка една клетка (батерийка) и да чете нейния статус, както и да и се разпорежда дали да се включи, изключи или до колко волта да се зарежда/разрежда.

              Всичко това обаче не е изобретение или откритие - всичко това е само конструктивно решение на даден проблем с химията например. Ако аз бях конструктор на батериите на Тесла, щях да ги предвидя тези неща и щях да организирам такъв тип система за заряд/разряд, но в никакъв случай нямаше дори и да си помисля, че съм направил някакво откритие. Просто щях да съм доволен, че съм използвал знанията си и опита си за разрешаване на някакъв технически/технологичен проблем.

              Не ми се сърди, но и в това твое "откритие" аз виждам само и единствено една прекалено висока самооценка за собствените ти способности, и нищо повече. Не виждам реално откритие, за което да не се е досетил никой друг. Същото е и с топлообменика, които всички го наричат тръбичка - прекалено висока самооценка и нищо повече.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                Пускам отново, постът-си съдържание на иновацията, да не каже Матеев, че се извъртам.
                Заявена 10.02.2021


                ...
                Тази "иновация" тествана ли е в реални условия?

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Пускам отново, постът-си съдържание на иновацията, да не каже Матеев, че се извъртам.
                  Заявена 10.02.2021
                  Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Същината на едно решение, за което, загатнах тук преди месеци, е следното:
                  Батериите, в момента, са силно запалими, скъпи, тежки, поглъщат много материали, трудно се рециклират и т.н. Напр. разгледайте елементите 18650:
                  За възможно по-голям индивидуален капацитет, анод и катод, са навити като тънки ленти фолио, разделени със сепаратор, на руло. Лентите са дълги, дебелините-минимални, десетки микрони. Разрастне ли се дендрит (такава една микрокристална структура от метал, по пътя анод към катод или обратно, вече не помня) възниква късо съединение. Така ОТВСЯКЪДЕ, към точката на КС се устремяват токове, които нагряват електродите, и следва запалване. Докато цялата енергия в елемента не се отдели и разсее, нагряването расте, металът усилено се топи и т.н. При възникване на късо съединение на изводите на батерия, в чийто състав, са включени допълнително последователно свързани още редица елементи, от токовете на КС, се загрява целият им комплект, като се запалва той, като цяло. При свързани към шина модули от много паралелно свързани елементи, токовете на късо съединение, се умножават а, при възникнало КС в елемент, освен собствения му ток, след неминуемия разряд на елементите от обратния ток откъм останалите, протичат токове от недоразредените останали елементи. Кошмар.
                  Т.е., за да се реши проблемът със запалванията (които, настъпват и при удар или пробиване на елемент), трябва да се разделят елементите един от друг, като ДРАСТИЧНО, се ограничи щи и техният капацитет, а също, се увеличи отношението S/C [външна площ за охлаждане/капацитет] над някакво чило М, което, е безопасно.
                  ТОВА няма как да се случи в съвременните (базирани на елементи 18650) а още, и в много широко рекламирани батерии на ТЕСЛА, (тип 4680) т.к.при тях, S/C<<M а, съответно, и пожароопасността.
                  Освен това, при тях няма вътрешно, а само външно охлаждане...и става мазало. И колкото по-висока енергийна плътност, толкова по-зле.
                  Добавяме Казуса цена (функция на ред "хитрости", водеща до технологична почти невъзможност, за частична замяна на увредени или изтощени, с нараснало R вътр. елементи), Казуса трудности в рециклирането, Казуса с неравномерното разпределение на плътността на токовете при модулната структура, практикувана днес, заради която, ускорено, излизат от строя останалите функционални измежду другите модули, Казусът с логистика, диагностика и поддръжка, Казусът с невъзможната СЕГА съвместна работа на различни електрохимични системи върху общ товар и т.н. и т.п.
                  И излиза, както пее Безименният, положението е безнадеждно?
                  Да, обаче,
                  И елементите може да се разделят,
                  И ИНДИВИДУАЛНО, капацитетът да се намали, (а като цяло, този на батерията - не, оставайки същия),
                  И охлаждането да се улесни,
                  И замяната /частично, само на излезлите от строя, функционални елементи/ да се опрости,
                  И цената да се понижи,
                  И логистиката да се опрости,
                  И диагностиката да се сведе до елементарни действия,
                  И т.н. и т.н.
                  ...
                  КАК?!?
                  - ПРОСТО:

                  1.Микромодулна конструкция, с ДРАСТИЧНО снижен индивидуален капацитет, като микромодулите са с пълното работно напрежение на батерията и работят съвместно, върху общ товар. Работното напрежение на батерията е стотици волтове, т.е. микромодулът съдържа много десетки и дори стотици микроелементи, така щото, +/- един до няколко, не се отразява на общата работоспособност.
                  2.Микромодулите са разделени с диодни ключове, както в посока разряд, така и в посока заряд тъй, щото обратни токове да НЕ протичат. Ключовете са проектирани за индивидуалните работни токове на микромодулите.
                  3.Микромодулите са съставени от ПЛОСКИ, БЕЗКОРПУСНИ микроелементи във вид на шайби (S/C->max), през отвора на които, е осигурено протичане на охлаждащ/терморегулиращ флуид. При загряване от работа или заряд охлажда, при ниски температури-подгрява, /за не дефектира или а също, да отдаде макс.мощност и да запази капацитет/. Корпусът е общ, НА ЦЯЛ МИКРОМОДУЛ. Пластмасов, термосвиваем. При рециклиране, се разтапя и отделя със шлама. Ама го няма огромното количество метал в корпусите, което пречи на същото това рециклиране и т.н.
                  4.Предвидена е индикация на дефекта и разкъсващо зарядната верига при дефект реле. Включваш на заряд, дефектиралите елементи светват със спец. светодиод (LED).
                  5.Батерията е съставена от по-голямо множество ( те ЗАТОВА са "микро" елементи), напр., ако днес, 100 kWh батерия има 5000 елемента по 200 Wh, то сега, са 1000 микромодула но, по 100 Wh на микромодул, а елементите, са с единично много по-нисък капацитет.
                  6.Полюсните шини може да са отделно зарядна, отделно зарядна или обединени, според назначението на батерията.
                  7.Елементите може да се локализират не само в пода но, и в повечето обикновено, пустеещи места на купето, в зависимост от дизайна.
                  8.Понеже са стандартни, микромодулите стават приложими ЗА ВСЯКАКВИ сухопътни и водни EV, в т.ч.и дронове, подводници и т.н.

                  Заб.1:
                  EV- напр. "Тесла". Днес, сменят батерия като цяло, и само единици - елемент. Смяната на един елемент, някъде четох, ок.5000 USD /за цялата операция, в сервиз. Момък един, в щатите, така си купил на старо "най-евтината Тесла" за 10 К, батерия -5 К, и имал най-евтината, за 15 К. При положение, че микромодулът струва, напр.$20 , и смяната може да става за 15 мин, направо в гаража или дори на площадката на зарядната станция...
                  Заб.2.
                  Ако не знаят някои, в момента, на подводница как се сменят батериите: РАЗРЯЗВАТ КОРПУСА, и после, с мощен кран, отделните клетки...БАВНО, СКЪПО, ТРУДНО, ОПАСНО...Една клетка дала фира - цялата подводница залинява, ако не се запали и не изгори. Микромодули, се заменят през люкове и топредни апарати: Бързо, лесно, безопасно...и ЗНАЧИТЕЛНО, ПО-ЕВТИНО: Един микромодул дефектирал - машините почти не усещат, а после, през люка, сменен един микромодул. Вместо цяла батерия, за няколко милиона евро и седмици работа - един микромодул, за 30 минути. НЕ режеш нищо, през люка. ХОП-ТРОП. Край.
                  Заб.3.
                  Споменах ли за работата на различни електрохимични системи върху един общ товар /В СЪСТАВА НА ЕДНА БАТЕРИЯ, АКО ЩЕТЕ/? - Ето ви го.

                  Има и още подробности но, в общи линии, такъв е моят поглед към бъдещето. Нали бях ви обещал преди месеци? Ето, споделих. Да видим опозицията безименна и т.н. Любопитно ми е.
                  После, малко ПМ:
                  Активен, ПМ3872
                  Продаден. ПМ1921. Възвърна се (след приспадане пълните разходи ) в съотношение 5:1.
                  Изтекли ПМ 2517 U1 /2017 и ПМ 2852 U1/ 2018 Не са подновени, поради нещо значително по-добро.
                  Който умее да търси, по автор, ще ги открие в ПВ.
                  ЗИ 112700 се обновява, рано е за публикация. И има още 5-8 групи следващи нея, ама всичко иска време затуй, една по една.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Нали знаеш, че никой не те взема насериозно?
                    Никой в смисъл ти?
                    Ми нали знаеш с какво си известен тук? И то съвсем насериозно?

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                      Матеев, тоя те плю и се кле, че не ти иска парите...

                      Сега е по-послушен от котенце...

                      Да видим кой-кого ще ошушка...

                      Ако се стигни до участие - над 90% ! Иначе : никакви пари!
                      Нали знаеш, че никой не те взема насериозно?

                      Коментар


                      • Матеев, тоя те плю и се кле, че не ти иска парите...

                        Сега е по-послушен от котенце...

                        Да видим кой-кого ще ошушка...

                        Ако се стигни до участие - над 90% ! Иначе : никакви пари!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                          Ще те помоля да повториш този пост или да дадеш линк към него, че явно съм го пропуснал, за което се извинявам.

                          Също и за патентите, с които се хвалиш - ами дай линк бе човек, за да ги видим с очите си черно на бяло.
                          Добре, до довечера. Шофирам.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                            Ще те помоля да повториш този пост или да дадеш линк към него, че явно съм го пропуснал, за което се извинявам.

                            Също и за патентите, с които се хвалиш - ами дай линк бе човек, за да ги видим с очите си черно на бяло.

                            Матеев, усещам, че имаш интерес...

                            Трябва да знаеш, че в Патентното ведомство "нещото" влиза и почват едни "проверки" за това, дали са изпълнени изисквания за ФОРМАЛНА редовност.

                            Това, разбира се продължава месеци, в които заинтересуваните могат да обжалват...

                            Разбира се, не е задължително да има заинтересувани, защото...

                            Голяма е вероятността "нещото" отдавна да се работи, продава и носи доходи.

                            Дори нещото да получи ФОРМАЛНА "редовност" - тя си остава ФОРМАЛНА, защото...

                            Някой производител, на другият край на света може да предяви законните си претенции върху продукта, ако не е закупен лиценз от тях, които първи да регистрирали изделието... И се почват едни Съдебни процедури, най-вероятно във Франция, защото... (ще ти обяснят, когато се наложи да отидеш там, или когато командироваш до там и обратно твоят служител...)

                            Успех!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              Значи, вече написах бая дълъг пост за имащите очи. ..
                              Ще те помоля да повториш този пост или да дадеш линк към него, че явно съм го пропуснал, за което се извинявам.

                              Също и за патентите, с които се хвалиш - ами дай линк бе човек, за да ги видим с очите си черно на бяло.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Значи, вече написах бая дълъг пост за имащите очи. Някъде след 10.02.2021, когато ми озлезе входящият номее в патентно ведомство. Не си чел. Лочи си, "пропуснал" си. Върни се, прочети го, и всичко ще ти се изясни. Освен, ако не си си взел инженерната диплома с преписване, тогава вече, не знам. Много си силен в обявяване на явно написани неща за "несъществуващи", както и за физически ефекти за измислени. "Конфликтът" го създават вашите неверни твърдения, които, не мога и няма да подминавам. И илюстративен експеримент предложих... КОЕ СВЪРШИ КАТО ХОРАТА, за да лъжеш по мой адрес? Цялата ти работа, е като мнимия "гараж".

                                Ама, защо се караш на хората тук? И тая тема ли искаш да затворят?

                                Какво ни интересуват твоите взаимоотношения с Патентното ведомство?

                                И, дори да си регистрирал нещо там - какво от това? Какво са ти виновни хората тук, за да си изкарваш проблемите на тях?

                                ............

                                Предположихме, че си регистрирал там нещо. Защо висиш ежедневно тук? Отивай да работиш по регистрираното "нещо" (пардон - то ЩЕ стане нещо при определени условия - работа по нещото!)..., а за парите няма да се повтаряме...

                                Коментар

                                Working...
                                X