IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Нито в, нито през системата, токът е постоянен. Постовнно е ЗАХРАНВАЩОТО НАПРЕЖЕНИЕ но, "ток" и "напрежение", ТОВА СА РАЗЛИЧНИ ПОНЯТИЯ.
    Изглежда, и на училище не си ходил.

    МОже би ще осмислиш най-после, че става дума за ЗАПАЛИТЕЛНАТА система на двигателя?

    Опитай! Не е трудно.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Токът НЕ е ПРОМЕНЛИВ, а е ПОСТОЯНЕН в запалителната система на двигателя!
      Нито в, нито през системата, токът е постоянен. Постовнно е ЗАХРАНВАЩОТО НАПРЕЖЕНИЕ но, "ток" и "напрежение", ТОВА СА РАЗЛИЧНИ ПОНЯТИЯ.
      Изглежда, и на училище не си ходил.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Когато НЕ се променя токът - ясно. Ала ПРЕЗ СИСТЕМАТА, ТОЙ СЕ ПРОМЕНЯ. Питай там, когото искаш: Докато нараства , СЕ променя. Когато се изключва (в момента на запалване и малко след него) СЕ променя. А, през искровата междина, при всяка искра, Е затихващ Апериодичен. Т.е., НЕпостоянен.
        КОЕТО НЕЩО НЕ Е ПОСТОЯННО, КАКВО Е БЕ, Безпаметни?

        Токът НЕ е ПРОМЕНЛИВ, а е ПОСТОЯНЕН в запалителната система на двигателя!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Що се буташ, дето не ти е работа? Обратно свъзаният диод, защитава преходите на транзистора при пикове на обратно напрежение, предизвикано от рязкото превключване на транзистора. Даже, много ключови транзистори, се произвеждат с вграден в корпуса им, дори на същата пластина, обратен диод. Много си зле.

          Пак ли смесваш - онова, което си прочел с това, което не знаеш?

          Прочети за постоянният ток. Той ти е важен за запалителната система на двигателя. Не е сложно. Стига извърта в различни теми - дори не знаеш къде да четеш. Няма да пишем учебници. Те отдавна вече са написани.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Не съм сигурен..., но може да надникна ..
            Когато НЕ се променя токът - ясно. Ала ПРЕЗ СИСТЕМАТА, ТОЙ СЕ ПРОМЕНЯ. Питай там, когото искаш: Докато нараства , СЕ променя. Когато се изключва (в момента на запалване и малко след него) СЕ променя. А, през искровата междина, при всяка искра, Е затихващ Апериодичен. Т.е., НЕпостоянен.
            ​​​​​​​КОЕТО НЕЩО НЕ Е ПОСТОЯННО, КАКВО Е БЕ, Безпаметни?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Пак си чел-недочел. Ако свържеш диод в обратна посока няма да свърши никаква работа а транзисторът ще изгори.
              Требва като четеш да дочиташ до края. Не че ще разбереш, но ако беше чел докрая нямаше така да се излагаш.
              Що се буташ, дето не ти е работа? Обратно свъзаният диод, защитава преходите на транзистора при пикове на обратно напрежение, предизвикано от рязкото превключване на транзистора. Даже, много ключови транзистори, се произвеждат с вграден в корпуса им, дори на същата пластина, обратен диод. Много си зле.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                В Патентно ведомство му е забранено да влиза. Виси негова снимка на входа и пише
                Внимание! Измамник!


                ​​​​​​​

                Не съм сигурен..., но може да надникна ..

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                  Въртиш-сучеш, гънеш се и не знаеш как да излезеш от кофти-ситуацията, която сам си създаде от няколко дни...

                  Истината е: запалителната система на двигателя използва постоянен ток.

                  (кратко и ясно)

                  ..................

                  Не мислех, че може да си толкова зле...

                  Айде - от мен да мине...

                  ПОСТОЯННИЯТ ток в първичната намотка прекъсва. Знаеш ли защо и кой го прекъсва? (всеки ученик би ти помогнал)...

                  В момента на прекъсването, същият този ПОСТОЯНЕН ток индуктира напрежение във вторичната намотка.

                  Кое ти е трудно да разбереш?

                  Че големият брой навивки във вторичната намотка води до повече от 25 000 волта напрежение, ли?..

                  ... или, че това напрежение е достатъчно, за да прескочи искра между електродите на свещта в цилиндъра?

                  И токът е постоянен! Спор няма!

                  (и дано главният механик на Захарта да не чете тук!)



                  Те и в "Патентното ведомство" не знаят кой си и какви ги "твориш"...

                  ​​​​​​​
                  В Патентно ведомство му е забранено да влиза. Виси негова снимка на входа и пише
                  Внимание! Измамник!


                  ​​​​​​​
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Явно, НЕ правиш разлика между "постоянно напрежение" и "постоянен ток". А разлика има, сериозна.
                    Да ти обясня :
                    ЕДН на само/взаимна индукция, възниква при промяна на магнитния поток, обхванат от проводник а, тази промяна, става при промяна на тока. Токът през един проводник, се дели на установен и преходен, като ЕДН, индуктира ЕДИНСТВЕНО променливата съставка. Затуй, какво си мислят бедните ученици в техн.училище -не знам, ала фактите, са тези. Прецизността на изказа ти е съвършено чужда, което, навежда на тъжни мисли за познанията и багажа под капака ти.

                    Въртиш-сучеш, гънеш се и не знаеш как да излезеш от кофти-ситуацията, която сам си създаде от няколко дни...

                    Истината е: запалителната система на двигателя използва постоянен ток.

                    (кратко и ясно)

                    ..................

                    Не мислех, че може да си толкова зле...

                    Айде - от мен да мине...

                    ПОСТОЯННИЯТ ток в първичната намотка прекъсва. Знаеш ли защо и кой го прекъсва? (всеки ученик би ти помогнал)...

                    В момента на прекъсването, същият този ПОСТОЯНЕН ток индуктира напрежение във вторичната намотка.

                    Кое ти е трудно да разбереш?

                    Че големият брой навивки във вторичната намотка води до повече от 25 000 волта напрежение, ли?..

                    ... или, че това напрежение е достатъчно, за да прескочи искра между електродите на свещта в цилиндъра?

                    И токът е постоянен! Спор няма!

                    (и дано главният механик на Захарта да не чете тук!)

                    ​​​​​​​

                    Те и в "Патентното ведомство" не знаят кой си и какви ги "твориш"...

                    ​​​​​​​

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Явно, НЕ правиш разлика между "постоянно напрежение" и "постоянен ток". А разлика има, сериозна.
                      Да ти обясня :
                      ЕДН на само/взаимна индукция, възниква при промяна на магнитния поток, обхванат от проводник а, тази промяна, става при промяна на тока. Токът през един проводник, се дели на установен и преходен, като ЕДН, индуктира ЕДИНСТВЕНО променливата съставка. Затуй, какво си мислят бедните ученици в техн.училище -не знам, ала фактите, са тези. Прецизността на изказа ти е съвършено чужда, което, навежда на тъжни мисли за познанията и багажа под капака ти.
                      Леле-леле!

                      Хубавото е че никога няма да спреш да говориш глупости и ще има с какво да се занимаваме.


                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                        Добре е, че в Захарни заводи в Горна ... си имат Главен механик, защото заводите биха фалирали, преди да навършат 110 години (след година-две)...

                        В интерес на истината, един ученик в техническо училище - знае и може да му обясни, че запалителната система на двигателя използва постоянен ток. Дори учениците могат да обяснят всички конструктивни особености - от бобината, до прескачането на искра между електродите на запалителната свещ. Факти, които следват при правилната експлоатация и регулировки на същата система на двигателя...

                        Но този, "от поддръжката" - се е запънал и няма да признае, че двигателят работи. И насила се мъчи да ни убеди като шопа: "те, такова жУотно - нЕма!" - защото той имал диплома и бил "учил" за електротехник... Меракът на Чичо Денчо да върти диригентската "пръчица"...

                        Явно, НЕ правиш разлика между "постоянно напрежение" и "постоянен ток". А разлика има, сериозна.
                        Да ти обясня :
                        ЕДН на само/взаимна индукция, възниква при промяна на магнитния поток, обхванат от проводник а, тази промяна, става при промяна на тока. Токът през един проводник, се дели на установен и преходен, като ЕДН, индуктира ЕДИНСТВЕНО променливата съставка. Затуй, какво си мислят бедните ученици в техн.училище -не знам, ала фактите, са тези. Прецизността на изказа ти е съвършено чужда, което, навежда на тъжни мисли за познанията и багажа под капака ти.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          ...Или, се гръмни. Щото, дрънкаш простотии. Вторичната намотка на бобината и разпределения капацитет във веригата и, създават трептящ кръг. В него, колебанията СА затихващи но, няколко цикъла, през искровия разряд, тече ток И В ДВЕТЕ посоки. Защото, времето за рекомбинация на йоните във въздуха, е доста над продължителността на периода на колебанията. И в първичната е така, т.к. ток, през бобина, НЕ СЕ ПРЕКЪСВА ПРОСТО ТАКА (има си закони на комутацията, а ,L клони към 1Т+) и се свързва диод емитер-колектор в обратна посока, да защитава колекторния преход от пробив.

                          Да ни беше спестил глупостите си.
                          Пак си чел-недочел. Ако свържеш диод в обратна посока няма да свърши никаква работа а транзисторът ще изгори.
                          Требва като четеш да дочиташ до края. Не че ще разбереш, но ако беше чел докрая нямаше така да се излагаш.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Абе божке, ПРОМЕНЛИВ.
                            ЗАЩОТО, СЕ ПРОМЕНЯ. Говориш с електроинженер. Пулсиращият ток, НЕ Е постоянен въпреки, привидно, определената посока. ПРИ НЕГО, размахът на променливата съставка, е равен на амплитудата на постовнната. А, При високото напрежение, когато прескача искра, между електродите, ТОК тече и в едната, И в другата посока. Няколко затихващи цикъла.
                            Да беше учил.
                            Eто това е четвъртото више което си завършил.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от megamind Разгледай мнение

                              Ти знаеш ли къде работи този "електроинженер" по поддръжката? ПОДДРЪЖКА' работа за всеки общак с основно образование.
                              Добре е, че в Захарни заводи в Горна ... си имат Главен механик, защото заводите биха фалирали, преди да навършат 110 години (след година-две)...

                              В интерес на истината, един ученик в техническо училище - знае и може да му обясни, че запалителната система на двигателя използва постоянен ток. Дори учениците могат да обяснят всички конструктивни особености - от бобината, до прескачането на искра между електродите на запалителната свещ. Факти, които следват при правилната експлоатация и регулировки на същата система на двигателя...

                              Но този, "от поддръжката" - се е запънал и няма да признае, че двигателят работи. И насила се мъчи да ни убеди като шопа: "те, такова жУотно - нЕма!" - защото той имал диплома и бил "учил" за електротехник... Меракът на Чичо Денчо да върти диригентската "пръчица"...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение

                                Тези чавета са ви взели и здравето, и живота. Детето та детето. Аз никога не бих се съобразявал с дете за каквото и да било, камо ли пък за избора къде да живея. Още повече, че в България навсякъде ще попаднеш все в лайна. От българското училище зависи точно минус 100% какво образование ще получи и как ще се справя в живота по-нататък. Училището е най-добрият начин да се слее едно дете с тълпата ологофрени и да се научи да пуши трева, да пие и да стане отрепка. Самото образование пък е пълен абсурд - учат ги на най-невъзможни и ненужни глупости.

                                Ако имам дете един ден ще го изпратя възможно в най-ранна възраст в някоя цивилизована държава, защото България не е такава и никога няма да стане такава. Още от 6-7 годинишно ако е възможно. Има си специални училища за целта - плащаш една солидна сумичка, но детето се учи на самостоятелност и на ключови умения от най-ранна възраст.
                                И къде това училище? Не могат един вестник да сгънат на запад, кво остава за крушка да завият
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X