Изглежда, понякога, за да си в състояние да обясниш нещо като на първолак, се иска да си поне - ако не и повече от - професор. Как беше...„ -сто пъти вече им обяснявам, вече аз самият го разбрах, а те...” Та, Михалаки се увлича. Простимо.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеВсъщност нищо не приемам освен това, което самият аз разбирам. Това е и причината ти и Ив Макс да не можете да ме убедите във вашите емоционални залитания. Няма начин да оборите нещо, ако пъво не сте разбрали какво оборвате
Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.
Коментар
-
Всъщност нищо не приемам освен това, което самият аз разбирам. Това е и причината ти и Ив Макс да не можете да ме убедите във вашите емоционални залитания. Няма начин да оборите нещо, ако пъво не сте разбрали какво оборвате
Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнениеЗа същото говоря и аз. Хората се различават по това, което смятат за доказано и по доказаното, което не приемат за доказаноНапример съм забелязал, че ти приемаш за доказано почти всичко, стига да го е казало някое "светило" в икономиката. Та хората постигат успех или неуспех спрямо вярата си. Вярата за кое е доказано и кое не е доказано. Примерно за теб може и да е доказано че е имало голям взрив, защото го е казал светилото Хокинг, ама за мен въобще не е доказано, защото аз не виждам никаква логика в твърденията му. Надявам се изказът ми да не ти звучи малко или много оплетен и да ме разбереш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Сега воят е много по голям. Със Spacex унищожи гордостта им - Роскосмос, с Тесла обаче е на път да срине разкапаната им сатрапия
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
А тези статии ги пишат разни умници които за нищо не стават. Подобни умници пишеха и статии срещу спейсХ преди години в една северна държава. И то не какви да е, ами разни професори, разни учени, конструктори в областта... И то такива работи пишеха, че сега ако ги четеш, ще си помислиш че четеш някакви комикси.
Не знам дали някой от тях вече не се е самоубил от срам, ама не съм чувал.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение
От тук: https://bultimes.com/Фалшивият-визио...ете-дет/
Съответно те вече откъде са го взели можеш да проследиш и сам. Виждам, че си му фен. В България доколкото знам още нямат пункт за зареждане, но видях тесли в центъра на София. Най-близкият пункт за зареждане май бил в Хърватска. http://www.ecars.bg/blogs/elektromob...a-supercharger
Не ме разбирай погрешно. Големите фигури са често противоречиви. За това казах каквото казах. Времето ще покаже.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не съм му фен. Или поне това което се влага в това понятие.
Но човека постигна неща които малко хора могат да постигнат, и за това заслужава уважение.
............
Долният ми пост включва необходимото уважение..., преди всичко - по отношение възможностите на един човек да мотивира голяма група /незнаещи/ да си дадат парите...
Може да се окаже, че и други ще го уважават по различни причини...
За 500-те километра пробег - за каква обща цена на електромобила е ставало дума и колко е цената на батерията му?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
......
Доколкото си спомням, тесла може да измине около 500 километра с едно зареждане.
Средният американец кара около 20 мили днес. Около 30 километра. ......
А другото от тези мисли просто не си струва да се споменава.
Остава още да ДОуточниш, дали тия 20 мили /днес/, средният американец:
1. Изминава на прав участък от пътя, или има да преодолява наклони...
2. Използва ли /аджеба/ климатик /климатроник/, или се поти сред жегата? Климатикът ще ти увеличи тия 20 мили почти двойно...
3. Сам ли пътува този /среден американец/ в колата си, защото и това има голямо значение.
Встрани от горното, /чудно!/ - средният софиянец изминава средно по-голям дневен пробег от американеца...
Отново без връзка с горното - стоят доста въпроси за решаване. Дали средният американец /например/ ще е готов с намаляващият пробег през всяка от следващите години на експлоатация?
Да де, ако отчетем и факта, че след 4-5 години средният.... /който и да е той/ - ще снесе едни нови/чки/ 40 000 €/$, че и повече - за нова батерия..., или той ще си вземе нов електромобил, защото...
Доста неща дъвкахме вече... Темата се измества тук...
Моля, отговорите да бъдат, без вкарване на политически оттенък.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение
От тук: https://bultimes.com/Фалшивият-визио...ете-дет/
Съответно те вече откъде са го взели можеш да проследиш и сам. Виждам, че си му фен. В България доколкото знам още нямат пункт за зареждане, но видях тесли в центъра на София. Най-близкият пункт за зареждане май бил в Хърватска. http://www.ecars.bg/blogs/elektromob...a-supercharger
Не ме разбирай погрешно. Големите фигури са често противоречиви. За това казах каквото казах. Времето ще покаже.
Но човека постигна неща които малко хора могат да постигнат, и за това заслужава уважение.
Ми то в България повечето неща идват със закъснение. Няма платежоспособно население. Но пък развитието достига и до нас в даден момент. Навремето същото беше и с пропан-бутана. Газостанции имаше една в София, една в Сопот (ведомствена с талони) и една в Поморие.
Но по това време всичко беше наопаки. В Сопот произвеждаха газови уредби, но не продаваха на населението поради някакви идиотски причини...
Сега обаче газоколонки има на почти всяка бензиностанция.
А тези статии ги пишат разни умници които за нищо не стават. Подобни умници пишеха и статии срещу спейсХ преди години в една северна държава. И то не какви да е, ами разни професори, разни учени, конструктори в областта... И то такива работи пишеха, че сега ако ги четеш, ще си помислиш че четеш някакви комикси.
Не знам дали някой от тях вече не се е самоубил от срам, ама не съм чувал.Last edited by Имхотеп; 08.10.2018, 01:42.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеИнтересно е да споменеш на кой са тези мисли.
Подозирам че имат северен произход,
Доколкото си спомням, тесла може да измине около 500 километра с едно зареждане.
Средният американец кара около 20 мили днес. Около 30 километра. Ся, с едно зареждане в гаража ще изкара поне седмица.
Всички подобни разсъждения ги слушахме от много години и за спейсХ - "като излети - ще говорим. Като се приземи успешно - ще говорим. Като почнат клиентите да ги предпочитат - ще говорим..."
Ми говорете де, що не говорите?
Същото сега слушаме и за електричките. Неизгодно било, ама не можело, ама никой няма да ги иска.
Няма да ги иска, но ако искаш такава кола, ще трябва да платиш, и да чакаш няколко месеца.
А другото от тези мисли просто не си струва да се споменава.
Съответно те вече откъде са го взели можеш да проследиш и сам. Виждам, че си му фен. В България доколкото знам още нямат пункт за зареждане, но видях тесли в центъра на София. Най-близкият пункт за зареждане май бил в Хърватска. http://www.ecars.bg/blogs/elektromob...a-supercharger
Не ме разбирай погрешно. Големите фигури са често противоречиви. За това казах каквото казах. Времето ще покаже.Last edited by Selena; 08.10.2018, 00:22.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение
А и дали е само това. Виж тука едни мисли за батерията:
Моделът на Мъск е съвсем същия – “Тесла” е бутиков продукт с огромна цена, а мотивацията някой да си я купи е чиста суета и фенщина. За същите пари можеш да си вземеш нормална кола с бензин, по-екологично чиста като цялостен ефект от електромобил, и от по-висок клас (например джип вместо седан). Обаче като е “Тесла” е все едно като “Епъл” – много сме “куул”, много сме яки и сме модерни, в крак с “топ оф дъ топ”.
Всъщност, всичко това е една огромна илюзия. Просто разумно произведен “електромобил” все още не съществува.
Концепцията на Мъск е абсолютно идиотска и това кара други големи компании, които имат инженери и учени в екипите си, да са по-предпазливи.
Идеята да се задвижва автомобил на базата на акумулатори е глупост. Не съществува акумулаторна технология, която да може в разумно място и на разумно тегло, да съхрани достатъчно ток. Мъск се опитва да ползва “литиево-йонни батерии”, т.е. технология подходяща най-много за лаптоп. Всъщност, това е технология, която още не може да задоволи нормално дори мобилните телефони. Защото се налага да ги презареждаме на всеки 2 или 3 дни.
А какво остава за автомобил.
В момента една малка градска кола – например електрическият модел на “Нисан” тежи 1,8 тона! Повтарям – 1,8 тона. Повече от лекотоварен автомобил (“баничарка”) при това пълен до горе. “Теслата” е от 2 тона нагоре!
Причина за това огромно тегло са акумулаторите. Те са навсякъде – в багажника, под седалките, изобщо всяко свободно място, за което се сетите, са акумулатори. Огромна част от теглото на колата са фактически “резервоарите за гориво”.
Това, чисто икономически, е глупост. Идеята на превозното средство е да вози полезен товар, а не просто да вози себе си. Всеки килограм маса е разход на енергия.
Но докато цените на тока са по-ниски от тези на бензина, това кой ли ще го гледа. Обаче се пропуска нещо много важно – цената на бензина е натоварена с огромни данъци и такси, за да пълнят държавната хазна. Повече от половината от цената на нафта или бензин са данъци. При тока няма такова натоварване. Там има единствено 20% ДДС.
Именно от тази данъчна намеса произтича една от илюзиите – цената на километър на електромобил е по-ниска. Да, сега е така, когато почти няма електромобили. Но като започнат да стават повече, те ще започнат да “подяждат” държавния бюджет. Мислите ли, че правителствата ще могат да съкратят толкова разходи (за България например ще трябва да са 5-6 милиарда лева), поради липса на приходи от акцизи и данъци върху горивата? Разбира се, че не. Станат ли електромобилите масови, в цената на тока ще влязат данъци, за да се хранят пенсионери, болници и училища.
Между другото, това и сега се случва. Екологичното гориво “пропан-бутан” беше натоварено с акцизи, просто защото твърде много коли минаха на него и започнаха да подяждат бюджета. Но иначе като “еко” идея, то беше страхотно.
Т.е. илюзията за ниската цената на тока ще се изпари, станат ли масови електромобилите.
Но това е само началото на проблемите.
Електромобилът, дори с най-добрата батерия, има къс пробег. Т.е. ще се наложат чести дозареждания. Но всяко дозареждане на батерия, дори по най-бързата технология е поне 6-7 пъти по-бавно от зареждане на дизел или бензин. Представете си всяка кола на станция да се зарежда по 10 минути, вместо 1-2 минути като сега.
Това ще предполага уголемяване 5-6 пъти на почти ВСИЧКИ “бензино”-станции. Всъщност всяка такава точка за презареждане ще се превърне в огромен индустриален комплекс с персонал, охрана и пр. И всички тези станции ще трябва да са много по-начесто.
Т.е. като някой гледа сега само електромобила, забравя да погледне необходимата инфраструктура.
Подозирам че имат северен произход,
Доколкото си спомням, тесла може да измине около 500 километра с едно зареждане.
Средният американец кара около 20 мили днес. Около 30 километра. Ся, с едно зареждане в гаража ще изкара поне седмица.
Всички подобни разсъждения ги слушахме от много години и за спейсХ - "като излети - ще говорим. Като се приземи успешно - ще говорим. Като почнат клиентите да ги предпочитат - ще говорим..."
Ми говорете де, що не говорите?
Същото сега слушаме и за електричките. Неизгодно било, ама не можело, ама никой няма да ги иска.
Няма да ги иска, но ако искаш такава кола, ще трябва да платиш, и да чакаш няколко месеца.
А другото от тези мисли просто не си струва да се споменава.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение
Да ти кажа не знам.Дразна го човеко и туй то
мъка космическа и непрогледна мъгла относно мотивацията. Онзи ден обаче, индивидът сътвори една метафора, която ме събори от стола от смях. Желаех да доизясня етимологията й, но се намеси Олимп, а знаеш, когато боговете говорят, простосмъртните мълчат
.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНещата са дълбоки и комплексни но, Мъск, някъде, е престанал да се вписва. Това дразни Дълбоката Държава, онА натиска политиците, и ето ни чуденки.Last edited by Selena; 07.10.2018, 22:58.
Коментар
-
Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнениеСамо светкавици или имаше и гръмотевици?
Дразна го човеко и туй то
мъка космическа и непрогледна мъгла относно мотивацията. Онзи ден обаче, индивидът сътвори една метафора, която ме събори от стола от смях. Желаех да доизясня етимологията й, но се намеси Олимп, а знаеш, когато боговете говорят, простосмъртните мълчат
.
Last edited by Selena; 07.10.2018, 22:56.
Коментар
-
Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение
Само светкавици или имаше и гръмотевици?
Коментар
Коментар