IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от pesimist4o na kvadrat Разгледай мнение

    Малко повече е , но принципа е правилен. За 2-3 спирки като е няма нужда да се чака транспорт, а се отива пеш. За същото разстояние е некъв абсурд да вадя колата от гаража, да се чудя де да спра и да обикалям / псувам/ 15 мин за място. Картата за СКГТ е 30 лева месечно / годишна/ ... подарък и транспорта генерално си го бива в някаква степен /без новите квартали. То в тях и няма къде да мине такъв транспорт./. Това сравнено с 300-1000 лева месечно разход за автомобил / гориво, такси, подслон, застраховки, ремонт, консумативи и обезценка/. . Ползвам кола поради чаветата /няма как/, но да имаш 2 + коли и да не слизаш от тях освен при лошо жилищно-работно планиране е неразбираемо...Да не пиша, че шоферите често са доста нагли/немат избор донякъде/ и паркосват де им падне...куп пари зе жеуезо дали, а за гараж и паркинг немат.....Требе яки глоби, данъци, скъпи зони и за сметка на това навсякъде....СКГТ рулзззз....:-)
    Не разбираш "тяхната логика". Така или иначе са си купили 2-3-4 трошки (средна възраст 12 години), плащат им данъци, поддръжка, застраховки, прегледи, винетки и т.н. и искат да си го "избият" от ежедневен транспорт. Затова мрънкат за цената на горивото и за платеното паркиране, прецакват им се дребните сметки. Нищо, нещата вървят в правилна посока и все по-скъпо ще им става.

    пп нямаш ли си квартални детска градина и училище, защо возиш децата с кола?
    Last edited by BONI; 28.06.2019, 15:27.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение

      Казах ти, иди пробвай автобусите или метрото във Виена, Париж или Рим в час пик и ще видиш истинска тъпканица. Там имаш и "екстри" като снежинки, арабели, анадолци.

      пп не знам защо даде този пример, ама нито Окръжна болница нито дестинациите на 204 от там са зелена зона, що се оплакваш. Отделно по Цариградско в този момент 204 се движи по-бързо от кола.
      Дадох ги за пример, защото ги ползвам понякога. Но също и заради това, че лека полека зоните се разширяват и разширяват, докато не обхванат целия град. Тогава няма да има човек друг избор. И аз като гражданин не съм доволен от това. Иначе, че по Цариградско рейсовете се движат по-бързо от автомобил е така, само че зависи много накъде ситръгнал да пътуваш, защото с автомобил може да минеш от съвсем различно място, а не да се набиваш в центъра.
      Почвам да се чудя на хората как се радват на тая структура СКГТ, като че ли не е една мафиотска структура, която само събира пари, които отиват неясно къде... И няма такова нещо като лошо жилищно-работно планиране. Имаш апартамент в София на дадено място (не всички сме навлеци от провинцията), а пък работата обикновено се сменя през няколко годинки. Така че изобщо не може да става и дума за такова нещо. Тука буквално само се злобее срещу по-крайните квартали, все едно там не живее работната сила на страната...
      Last edited by Scotty; 28.06.2019, 15:28.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от pesimist4o na kvadrat Разгледай мнение

        Малко повече е , но принципа е правилен. За 2-3 спирки като е няма нужда да се чака транспорт, а се отива пеш. За същото разстояние е некъв абсурд да вадя колата от гаража, да се чудя де да спра и да обикалям / псувам/ 15 мин за място. Картата за СКГТ е 30 лева месечно / годишна/ ... подарък и транспорта генерално си го бива в някаква степен /без новите квартали. То в тях и няма къде да мине такъв транспорт./. Това сравнено с 300-1000 лева месечно разход за автомобил / гориво, такси, подслон, застраховки, ремонт, консумативи и обезценка/. . Ползвам кола поради чаветата /няма как/, но да имаш 2 + коли и да не слизаш от тях освен при лошо жилищно-работно планиране е неразбираемо...Да не пиша, че шоферите често са доста нагли/немат избор донякъде/ и паркосват де им падне...куп пари зе жеуезо дали, а за гараж и паркинг немат.....Требе яки глоби, данъци, скъпи зони и за сметка на това навсякъде....СКГТ рулзззз....:-)
        Еми искат коли хората......Много често баща и син не се разбират и не могат да ползват една кола.

        От друга страна, поддръжката на 2 коли дългосрочно струва колкото един двустаен, от по-евтините.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от pesimist4o na kvadrat Разгледай мнение

          Малко повече е , но принципа е правилен. За 2-3 спирки като е няма нужда да се чака транспорт, а се отива пеш. За същото разстояние е некъв абсурд да вадя колата от гаража, да се чудя де да спра и да обикалям / псувам/ 15 мин за място. Картата за СКГТ е 30 лева месечно / годишна/ ... подарък и транспорта генерално си го бива в някаква степен /без новите квартали. То в тях и няма къде да мине такъв транспорт./. Това сравнено с 300-1000 лева месечно разход за автомобил / гориво, такси, подслон, застраховки, ремонт, консумативи и обезценка/. . Ползвам кола поради чаветата /няма как/, но да имаш 2 + коли и да не слизаш от тях освен при лошо жилищно-работно планиране е неразбираемо...Да не пиша, че шоферите често са доста нагли/немат избор донякъде/ и паркосват де им падне...куп пари зе жеуезо дали, а за гараж и паркинг немат.....Требе яки глоби, данъци, скъпи зони и за сметка на това навсякъде....СКГТ рулзззз....:-)
          +100000000000 точно така. моркова за папурковците да е от правилната страна. (задната)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Evgo Разгледай мнение

            На мен не ми е проблем, и от Оборище до Съдебната палата, съм за 15 мин пеша.

            Малко повече е , но принципа е правилен. За 2-3 спирки като е няма нужда да се чака транспорт, а се отива пеш. За същото разстояние е некъв абсурд да вадя колата от гаража, да се чудя де да спра и да обикалям / псувам/ 15 мин за място. Картата за СКГТ е 30 лева месечно / годишна/ ... подарък и транспорта генерално си го бива в някаква степен /без новите квартали. То в тях и няма къде да мине такъв транспорт./. Това сравнено с 300-1000 лева месечно разход за автомобил / гориво, такси, подслон, застраховки, ремонт, консумативи и обезценка/. . Ползвам кола поради чаветата /няма как/, но да имаш 2 + коли и да не слизаш от тях освен при лошо жилищно-работно планиране е неразбираемо...Да не пиша, че шоферите често са доста нагли/немат избор донякъде/ и паркосват де им падне...куп пари зе жеуезо дали, а за гараж и паркинг немат.....Требе яки глоби, данъци, скъпи зони и за сметка на това навсякъде....СКГТ рулзззз....:-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от diskmanv Разгледай мнение
              Ето пример.

              Нотито ми е до съдебната палата. За да стигна до него от Оборище имам две опции:

              5мин пеш+трамвай+8мин пеш= 25мин и 3.20лв/2.40лв. ако съм си купил 10билета.

              1мин.+колата+1мин. пеш = 15мин и 2лв/3лв..(1лв. синя и 1лв. за гориво или 2лв. синя +1лв. гориво)

              В задачата се пита какво ще предпочетете. Да се возите в горещ мръсен трамвай и да платите повече пари и време или в собствения автомобил?


              Ето за това центъра е задръстен...
              Задачата ти не е коректна, защото тоя автомобил има и поддръжка и консумативи, да не говорим за данък, преглед, гражданска и Каско евентуално. Ще ти сложа едни средни годишни 1500 кинта, което е 5 лв. на ден отгоре в най добрия случай. Сметката може и да набъбне доста повече, в зависимост от автомобила. Ако си и на платен паркинг през деня, което не е рядкост за работещите в центъра, уравнението става направо за изпит в СМГ.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Scotty Разгледай мнение

                Ако искаш пробвай в 17 часа да се качиш в автобус 204 от спирка Окръжна болница... Метрото също си е претъпкано в час пик, вярно не е като Японското, няма професия тъпкач, но все пак си е препълнено, няма накъде да мръдне човек вътре.
                Казах ти, иди пробвай автобусите или метрото във Виена, Париж или Рим в час пик и ще видиш истинска тъпканица. Там имаш и "екстри" като снежинки, арабели, анадолци.

                пп не знам защо даде този пример, ама нито Окръжна болница нито дестинациите на 204 от там са зелена зона, що се оплакваш. Отделно по Цариградско в този момент 204 се движи по-бързо от кола.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от diskmanv Разгледай мнение
                  Ето пример.

                  Нотито ми е до съдебната палата. За да стигна до него от Оборище имам две опции:

                  5мин пеш+трамвай+8мин пеш= 25мин и 3.20лв/2.40лв. ако съм си купил 10билета.

                  1мин.+колата+1мин. пеш = 15мин и 2лв/3лв..(1лв. синя и 1лв. за гориво или 2лв. синя +1лв. гориво)

                  В задачата се пита какво ще предпочетете. Да се возите в горещ мръсен трамвай и да платите повече пари и време или в собствения автомобил?


                  Ето за това центъра е задръстен...
                  На мен не ми е проблем, и от Оборище до Съдебната палата, съм за 15 мин пеша.



                  А пък в моя квартал има незаконни бетонни гаражи, с метални врати, правени през 90-те години, към края.

                  И общината е започнала да ги вдига и да ги разчиства. То така и трябва, като са незаконни.

                  Мисля, че са давали по 1000 лв за тях, когато 1000 лв бяха доста пари, а едно хубаво ново PC беше 2000 лв.
                  Last edited by Evgo; 28.06.2019, 15:01.

                  Коментар


                  • Ето пример.

                    Нотито ми е до съдебната палата. За да стигна до него от Оборище имам две опции:

                    5мин пеш+трамвай+8мин пеш= 25мин и 3.20лв/2.40лв. ако съм си купил 10билета.

                    1мин.+колата+1мин. пеш = 15мин и 2лв/3лв..(1лв. синя и 1лв. за гориво или 2лв. синя +1лв. гориво)

                    В задачата се пита какво ще предпочетете. Да се возите в горещ мръсен трамвай и да платите повече пари и време или в собствения автомобил?


                    Ето за това центъра е задръстен...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение

                      Едно семейство може и пет коли да има, стига да може да си плаща за тях. Хората трябва да разберат, че колата е лукс, а не необходимост, и затова трябва да си плащат и то солено. Градския в София е много добре развит, няма какво да се лъжем. С малки изключения автобусите са нови, движат се по разписание и метрото е перфектно. Картата е 50 лева, което е достъпно.Идеалния център даже трябва да е по 5 лева на час.
                      Лошото е, че свикне ли ти гъза да се вози в автомобил, после трудно се отвиква и затова се почва редовното мрънкане, че хората нямали пари, че са си платили вече и дрън дрън. Голямо реване за пари, ама иначе по две коли на семейство вече е стандарт.
                      Ама тука сме така, за тухли, ламарини и кръчми сме ларж, ама иначе цепим стотинката.
                      Глупости. Кои автобуси са нови? 204 или 280? В 21 век няма климатизация в доста от автобусите, да не говорим за трамвайните линии, където климатик има само в трамвай 7. Също така в никой от новопостроените квартали градски транспорт няма! Метрото все още обслужва малка част от столицата. Южните квартали (които впрочем са пренаселени и имат най-много нужда от градски транспорт) нямат нито градски транспорт, нито метро. За там автомобилът си е необходимост. Колко линии на градски транспорт влизат в кв. Манастирски ливади например? Наистина няма какво да се лъжем, абсолютно неприятно и почти невъзможно е да се пътува в час пик с градски транспорт. Поне това сочи моят опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение

                        Глупости, истински препълнен е транспорта в Рим, в Париж, даже и Виена в час пик. Тука си е добре, особено метрото, ама селянина иска с колата в офиса направо да влезе, иначе що си я е купИл. Единственият начин да се превъзпита е да му бръкнеш в джоба.
                        Ако искаш пробвай в 17 часа да се качиш в автобус 204 от спирка Окръжна болница... Метрото също си е претъпкано в час пик, вярно не е като Японското, няма професия тъпкач, но все пак си е препълнено, няма накъде да мръдне човек вътре.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Scotty Разгледай мнение
                          Стига с тая мантра за градския транспорт. Той и сега е мега препълнен и не може да се качи човек в него в час пик, накъде още повече хора? Истината е, че градът се препълни, но не са ви виновни хората живеещи в него за това!
                          Глупости, истински препълнен е транспорта в Рим, в Париж, даже и Виена в час пик. Тука си е добре, особено метрото, ама селянина иска с колата в офиса направо да влезе, иначе що си я е купИл. Единственият начин да се превъзпита е да му бръкнеш в джоба.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от diskmanv

                            Не знам кой плаща само по 100лв. зелена зона, сигурно това са 10% от хората. Колко човека живеещи в зона, притежават собствен апартамен, и живеят сами в него за да имат само една кола. Нито един от съседите в моя вход е с една кола. А за втора е 200лв. Тоест по 150лв. на кола.
                            Едно семейство може и пет коли да има, стига да може да си плаща за тях. Хората трябва да разберат, че колата е лукс, а не необходимост, и затова трябва да си плащат и то солено. Градския в София е много добре развит, няма какво да се лъжем. С малки изключения автобусите са нови, движат се по разписание и метрото е перфектно. Картата е 50 лева, което е достъпно.Идеалния център даже трябва да е по 5 лева на час.
                            Лошото е, че свикне ли ти гъза да се вози в автомобил, после трудно се отвиква и затова се почва редовното мрънкане, че хората нямали пари, че са си платили вече и дрън дрън. Голямо реване за пари, ама иначе по две коли на семейство вече е стандарт.
                            Ама тука сме така, за тухли, ламарини и кръчми сме ларж, ама иначе цепим стотинката.

                            Коментар


                            • Стига с тая мантра за градския транспорт. Той и сега е мега препълнен и не може да се качи човек в него в час пик, накъде още повече хора? Истината е, че градът се препълни, но не са ви виновни хората живеещи в него за това!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Scotty Разгледай мнение
                                Чисто теоретично, ако целият град стане платен за паркиране, то ще излезнат нови стикери или "винетки", както искате го кажете, които ще са годишни и ще струват определена сума. И накрая пак се стига до извода, че това няма да откаже никой от автомобила си, а е още един начин да дерат шофьорите... Аз като шофьор бих искал да попитам откъде накъде ще ми се събират пари 2 пъти за едно и също нещо? Платил съм си данъка за автомобила, следователно би трябвало да имам право да го оставям на общинска земя (демек на улицата), защо пак ми искат втори път пари за това нещо?
                                Данъка си го платил в общината по регистрация и имаш привилегията за евтин годишен стикер по там (полски тръмбеш). Чисто теоретично ако имаш стикер за паркиране в Люлин и държиш да ходиш с кола на работа в центъра ще си плащаш яко. Това е идеята, селяндурите да тровят града с колите си само в краен случай, а не щото така предпочитат.

                                Коментар

                                Working...
                                X