If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поколението на 30+ годишните - между миналото и бъдещето...(архив до 13.08.2013 г.)
Разпети петък свърши, сипвам си ино 15 годишно и грабвам пуканките
Пффффръъъъ, аз изпих цяла бутилка шльокавица и пак си преминах на червено джони с белеи печени слънчогледови семки. Освен това много зех да редактирам, ща спра да пиша, че не ме слушат ръчичките
А, ти гледал ли си жена как я порят 2-ма негри с 20 сантови пишки?
П.П. К'ви са тия тъпи въпроси? Блек енд Декер фреза - 1986 година, когато още не си знаел, че съществува такова животно. Просто ги нямаше по комунистическо в БГ-стан. Ся да ти обяснявам и за номерата с ХХХ отпред ли?
Грам идея нямам за тъпата ти логика вече и абдалските ти въпроси.
Ха, много интересно ми стана, аз съм работил на фреза "БЛАК & ДЕКЕР" с кампютър "ГРУНДИК" през далечната 1988г., после преминах на ЦПУ "FANUC" за още една година, като повечето машини бяха по лиценз. Оригиналните японски работеха нон стоп , нашите бяха постоянно в бокса. Външно не се различаваха по нищо!
Глей ся и приказки от човек, който се смята за корабостроител???
Ами, корабите, дали само в спокойни езера плават /основно/?
И си мисля, щом баба Пена може да управлява, защо ли тогава имаме допустими стойности за крен и диферент?
Ами, щом баба Пена може да управлява, дали би определила баласта в баластните танкове и как това би нарушило устойчивостта на кораба, а дали би определила реда за товарене в танковете, без да се наруши устойчивостта на кораба?
Ами..., абе - ясно е кой НЕ Е ПРАВИЛ кораби. Корабите се правят от огромни екипи. Тия екипи бяха съсредоточени в /моля да си записвате/:
Института по корабостроене - Варна,
Института по воден транспорт -Варна.
Всеки от горепосочените ИНСТИТУТИ имаха свои подразделения в корабостроителниците и във флота на страната. ИНСТИТУТИТЕ подготвяха основната част - изчислителна, чертожна, експлоатационна.... - за всеки от проектите на кораби, за които са сключени договори. ИНСТИТУТИТЕ разполагаха с инженерни кадри, завършили образованието си в страни, световни лидери в корабостроенето. Шефовете на ИНСТИТУТИТЕ работеха в тясна връзка с шефовете на корабостроителниците - и това беше в реда на нещата.
Когато ИНСТИТУТИТЕ разработеха документацията по определен проект, проекто-конструкторската документация отиваше в корабостроителницата и почваше изработването на даден кораб. В процеса на работата се налагаше да се правят корекции, което се налага поради големите размери на корабите. Разбира се, при това се правят и някои нови изчисления и чертежи, които се съгласуват с ИТР в корабостроителницата...
Сега ИНСТИТУТИ няма, корабостроителниците се занимават предимно с кораборемонт, който преди години беше съпътстваща на корабостроенето дейност...
.... и - доколкото разбирам - в страната е останал един-единствен корабостроител...
Тъпо е, когато администрация, която е виждала кораб през живота си, закачена като картина на стената в кабинета си да се изказва.
П.П. Избълва повече глупости от Мечката за цяла вечер. Затова и корабостроителниците ви фалираха в БГ-стан, а всички кадри ги приеха в Сингапур ( проектирането ), Полша ( корпусниците ) и Пирея. Стартова заплата за проектантите 6к$/месец, за корпусниците 1-2к евро/месец и вече в БГ-стан не остана никой.
От такива кухи лейки кат' бат' ви Зарко, виждал кораб на картинка само през живота си, ама ръсил административни нормативи.
Е, ся си рахат - вече корабостроене в БГ-стан няма - ликвидира се тотално за няма и 10 години.
Наздраве!
П.П.П. Виж още някой отрасъл в БГ-стан да ликвидираш и него, понеже ти се отдава определено.
Някой ден се надявам да ми обясниш и какво прави Морска админстрация с централа в София?
Колко кораби плуват в Панчерево и Искър. Въобще кораб на живо виждал ли си, че администрацията е там?
А, ти гледал ли си жена как я порят 2-ма негри с 20 сантови пишки?
П.П. К'ви са тия тъпи въпроси? Блек енд Декер фреза - 1986 година, когато още не си знаел, че съществува такова животно. Просто ги нямаше по комунистическо в БГ-стан. Ся да ти обяснявам и за номерата с ХХХ отпред ли?
Грам идея нямам за тъпата ти логика вече и абдалските ти въпроси.
Естествено, че всичко се прави да може да го управлява и баба Пена от полето с мотиката.
На всичкото отгоре тоя няма как да потопи кораб и да иска, освен ако не го взвриви, блъсне в друг или обърне на пристан кат' го товарят/разтоварват умишлено.
Смятаме ги да са непотопяеми, ........
Аман от тъпи ТИР-аджии ...
Глей ся и приказки от човек, който се смята за корабостроител???
Ами, корабите, дали само в спокойни езера плават /основно/?
И си мисля, щом баба Пена може да управлява, защо ли тогава имаме допустими стойности за крен и диферент?
Ами, щом баба Пена може да управлява, дали би определила баласта в баластните танкове и как това би нарушило устойчивостта на кораба, а дали би определила реда за товарене в танковете, без да се наруши устойчивостта на кораба?
Ами..., абе - ясно е кой НЕ Е ПРАВИЛ кораби. Корабите се правят от огромни екипи. Тия екипи бяха съсредоточени в /моля да си записвате/:
Института по корабостроене - Варна,
Института по воден транспорт -Варна.
Всеки от горепосочените ИНСТИТУТИ имаха свои подразделения в корабостроителниците и във флота на страната. ИНСТИТУТИТЕ подготвяха основната част - изчислителна, чертожна, експлоатационна.... - за всеки от проектите на кораби, за които са сключени договори. ИНСТИТУТИТЕ разполагаха с инженерни кадри, завършили образованието си в страни, световни лидери в корабостроенето. Шефовете на ИНСТИТУТИТЕ работеха в тясна връзка с шефовете на корабостроителниците - и това беше в реда на нещата.
Когато ИНСТИТУТИТЕ разработеха документацията по определен проект, проекто-конструкторската документация отиваше в корабостроителницата и почваше изработването на даден кораб. В процеса на работата се налагаше да се правят корекции, което се налага поради големите размери на корабите. Разбира се, при това се правят и някои нови изчисления и чертежи, които се съгласуват с ИТР в корабостроителницата...
Сега ИНСТИТУТИ няма, корабостроителниците се занимават предимно с кораборемонт, който преди години беше съпътстваща на корабостроенето дейност...
.... и - доколкото разбирам - в страната е останал един-единствен корабостроител...
И все пак, аз имам едно осмо чувство, че аксиомите се избират, а не се доказват.
"И все пак тя се върти"
Галилео Галилей
И аз ти го казвам за Осми път.
Направи сайт/блог ( безплатни варианти има - ще ти помогна, ако не знаеш ) и Пазарът ще те оцени.
Брой посещения, коментари форум и т.н.
П.П. Не разбра ли, че на мИня няма нужда да ми се напъваш. Ти си в Евклидовата геометрия, а па Русото е в неевклидовата.
Прав си и Галилео е бил прав - въпреки различните геометрии Тя се врътка, но т'ва не е голямо откритие - предвид прабългарския календар, който е най-точния в света до момента.
И те са го знаели хиляди години преди Галилей? К'во ми "доказа" с поредната копи/паста? Че си прост ли и без собствено мнение?
Корабостроителите по я разбират математиката от тези дето ги пишат учебниците по висша математика
Висша математека има най-различни дялове в различните ВУЗ-ове.
-------------------------------------
Ето ти да сричаш пак - неграмотно, мое кафяво животнУ ...
----------------
Няколко данни от изследвания:
- при проведени проучвания експертите по човешки ресурси казват, че в 21 век през трудовия си живот на всеки ще му се наложи да смени около 15 вида дейност ( работодатели ) и 4-5 вида професионална кариера в различни области;
- знанията, които притежаваме "остаряват" в интервал около 5 години и след това нямат пазарна стойност ( пример: Образователната система );
- на всеки 2 години информацията във всяка област се удвоява;
Почваш ли да се усещаш колко си объл по цялата глава или още да ти го припомням?
П.П. Обърни внимание на датите, когато съм писал статиите - тогава още щяхте да "гоните" средно-европейските доходи до няколко месеца само ( немската минимална заплата и пенсия демек ).
А, па тя к'ва стана? Ърмм ...?
Усещаш ли колко си ми смешен, кат' си ми прочетен вестник за мИня от 2 изречения само
П.П. И вземи си направи блог-че или сайт да те оцени Пазаро колко си умен - не ми се търкай на мИня - не съм фидираст, че да те опъвам
По твоята логика, ватманът може да сглоби трамвай.
ТИР-аджията камион.
Пилотът самолет и т.н.
П.П. Замисляш ли се к'ви глупости дрънкаш в момента?
Естествено, че всичко се прави да може да го управлява и баба Пена от полето с мотиката.
На всичкото отгоре тоя няма как да потопи кораб и да иска, освен ако не го взвриви, блъсне в друг или обърне на пристан кат' го товарят/разтоварват умишлено.
Смятаме ги да са непотопяеми, защото е пълно с Мечки ( идиоти ) - та, въпреки тях да не потъват и да минат там един курс, колкото да не е без хич.
Че кога съм казал, че Фетел може да конструира двигател?
Коментар