UBS bank e направила пет смели генериращи AI прогнози до 2027г.
Генеративният AI (т.е. AI, който може да създава текст, видео и т.н.) има потенциала да стимулира иновациите в широк кръг от сектори.
През следващите няколко години генеративният AI ще има огромно въздействие върху „фармацевтичната, производствената, медийната, архитектурната, интериорния дизайн, инженерната, автомобилната, космическата, отбранителната, медицинската, електронната и енергийната индустрии“.
До 2025 г. повече от 30% от новите лекарства и материали ще бъдат систематично откривани с помощта на генеративни AI техники;
До 2025 г. използването на синтетични данни ще намали обема на реалните данни, необходими за машинно обучение със 70%;
До 2025 г. 30% от изходящите маркетингови съобщения от големи организации ще бъдат генерирани синтетично, спрямо по-малко от 2% през 2022 г. Отбелязваме, че Salesforce наскоро обяви пускането на своя Einstein PT за генериране на персонализирани имейли до клиенти от името на продавачи, специфични отговори на запитвания от името на специалисти по обслужване на клиенти и целево съдържание за търговци;
До 2027 г. близо 15% от новите приложения ще бъдат автоматично генерирани от AI без човек в цикъла, което е увеличение от 0% днес; и
До 2026 г. над 100 милиона души ще ангажират робо-колеги (синтетични виртуални колеги), за да допринесат за работата на предприятието.
С цялата тази AI иновация, която се очаква да се разгърне през това десетилетие, тя изисква по-малко работници.
Goldman Sacks каза на клиенти миналия месец, че се очаква стотици милиони работни места да бъдат изместени от AI в САЩ и Европа.
Въпрос на дни/месеци е появата на синтетични есета, книги, картини, ютуб-инфлуенсъри, учители, дизайнери, програмисти и т.н.
В момента става зареждането на огромните база данни във отделните сфери на дейност, след време ще се взаимодейста между отделните сфери, като системите се и самообучават.
Генеративният AI (т.е. AI, който може да създава текст, видео и т.н.) има потенциала да стимулира иновациите в широк кръг от сектори.
През следващите няколко години генеративният AI ще има огромно въздействие върху „фармацевтичната, производствената, медийната, архитектурната, интериорния дизайн, инженерната, автомобилната, космическата, отбранителната, медицинската, електронната и енергийната индустрии“.
До 2025 г. повече от 30% от новите лекарства и материали ще бъдат систематично откривани с помощта на генеративни AI техники;
До 2025 г. използването на синтетични данни ще намали обема на реалните данни, необходими за машинно обучение със 70%;
До 2025 г. 30% от изходящите маркетингови съобщения от големи организации ще бъдат генерирани синтетично, спрямо по-малко от 2% през 2022 г. Отбелязваме, че Salesforce наскоро обяви пускането на своя Einstein PT за генериране на персонализирани имейли до клиенти от името на продавачи, специфични отговори на запитвания от името на специалисти по обслужване на клиенти и целево съдържание за търговци;
До 2027 г. близо 15% от новите приложения ще бъдат автоматично генерирани от AI без човек в цикъла, което е увеличение от 0% днес; и
До 2026 г. над 100 милиона души ще ангажират робо-колеги (синтетични виртуални колеги), за да допринесат за работата на предприятието.
С цялата тази AI иновация, която се очаква да се разгърне през това десетилетие, тя изисква по-малко работници.
Goldman Sacks каза на клиенти миналия месец, че се очаква стотици милиони работни места да бъдат изместени от AI в САЩ и Европа.
Въпрос на дни/месеци е появата на синтетични есета, книги, картини, ютуб-инфлуенсъри, учители, дизайнери, програмисти и т.н.
В момента става зареждането на огромните база данни във отделните сфери на дейност, след време ще се взаимодейста между отделните сфери, като системите се и самообучават.
Коментар