IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свобода за капитан Собаджиев

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от luboil Разгледай мнение
    Ами да вземем да го потулим случая.

    И как разбрах, че семейството му е финансово добре - не са изтъкнали никакъв факт извън задържането на Собаджиев, който да предполага това. А това, че ти задаваш такъв въпрос е доказателство, че не си капитан.


    master of the seven seas написа:


    Никой колега няма да каже за колега капитан, че е купонджия и готин. И то в такава ситуация, когато това може да му навреди. Един колега капитан би казал - Собаджиев е голям професионалист, той е много компетентен в работата си, той е много ерудиран, той е добър ръководител. Ама пустото му мучо траваховско мислене все на купони и ичкия избива.
    Честно да ти кажа спирам да пиша в тази тема.
    Много специалисти на един клон, аз се оттеглям.
    Любче,много те тресат комплексите.правилно се оттегляш след като нищо не разбираш. работя и то във същият район. А ако имаше маалко общо със морето,щеше да разбереш какво искам да кажа
    А и не знам дали забеляза,просто обясних ситуацията на нормален език. Хората не са длъжни да знаят всичко. Казах че нещата стоят така и така и че е важно какво казва ПАНАМСКОТО законодателство.
    Това не е БГ и човек не може да се отърве от затвор,както се отърва убиецът Максим Ставийски - с високи морални качества

    Коментар


    • Първоначално изпратено от master of the seven seas Разгледай мнение
      Любче,сестрите в Либия не ги освободиха с гласност. Ама явно не си ходил на запад от Трън и не знаеш как е
      А и как разбра че семейството му е добре, ти да не си преродената баба Ванга??
      Ами да вземем да го потулим случая.

      И как разбрах, че семейството му е финансово добре - не са изтъкнали никакъв факт извън задържането на Собаджиев, който да предполага това. А това, че ти задаваш такъв въпрос е доказателство, че не си капитан.


      master of the seven seas написа:
      За конкретният случай:
      1. Познавам косвено капитан Соби и всички твърдят че е душа човек и голям купонджия. Така че това е вярно,много бил готин.
      Никой колега няма да каже за колега капитан, че е купонджия и готин. И то в такава ситуация, когато това може да му навреди. Един колега капитан би казал - Собаджиев е голям професионалист, той е много компетентен в работата си, той е много ерудиран, той е добър ръководител. Ама пустото му мучо траваховско мислене все на купони и ичкия избива.
      Честно да ти кажа спирам да пиша в тази тема.
      Много специалисти на един клон, аз се оттеглям.
      Last edited by luboil; 13.05.2011, 17:33.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от master of the seven seas Разгледай мнение
        Любче. изказа се неподготвен. Акп маааалко разбираше,щеше да знаеш, че master означава и капитан на кораб,а не майстор.
        А това че се залавяш за буквата, въобще не означава че знаеш нещо.. И много бих желал да ми обясниш,ЗАЩО трябва да знам новите имена на БГ нормативните документи,когато никога през живота си не съм ги използвал.И не знам какво си чел, аз ти казвам КАК стоят нешата. А къде ги пише, ако ми се наложи ще си ги намеря подробно. А за сведение закона си е за морските пространства на РБългария и там НЕ ПИШЕ нищо за международното морско право. И всяка страна,любче,си има свой закон. По памет,нямам навика за се заяждам за несъществени неща
        И много мерси за квалификацията и генералните изводи които си правиш за моята скромна персона.
        Дори и не заслужаваш да ти се обидя,то кой ли обръща внимание на буквоядите.
        Ами няма никакъв проблем,

        човек който греши, вместо да се замисли и да си вземе поука и да благодари на този, който го е поправил, вземе че почне да обижда...няма проблем.

        Вярно е, не знам нищо, затова няма какво да пиша по тази тема.

        Само дано тези, които се хванат да защитават Собаджиев не са толкова "компетентни" като теб.

        Та това, че беше завършил преди 2-3 години не те прави капитан, а още повече от приказките ти се разбира, че си или рулеви или 3 или 2 пом.к-н., а може и да си моторджия ( в добрия смисъл на думата - механик, моторист, да ти кажа, че знам ли, пак няма да разбереш за какво говоря), защото и помощник капитаните дори няма да кажат какво беше? Задбордна арматура ли го кръсти? Смях голям. Това, че си се кръстил "master of the seven seas" не те прави Master. За разбиращ и знаещ човек, само като ти прочете постовете разбира, че не си капитан. Не съм искал да се заяждам с теб, затова и не съм навлизал в подробности. Защото предполагах, че тази тема е за да дадем гласност по случая и всеки да каже или предложи какво може да се направи.
        Но начина по който пишеш не е достоен. Сбъркал си - сбъркал. Всеки в морската общост ще ти каже КТК, а не КТМ. Няма какво да се правиш на обиден. А това, което си писал за чуждото законодателство съм го написал много преди теб надолу, ама няма кой да чете.

        Пожелавам успех на кампанията са освобождаване на капитан Собаджиев.

        Но оттук натам без мен.
        Last edited by luboil; 13.05.2011, 17:27.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от master of the seven seas Разгледай мнение
          Любче. изказа се неподготвен. Акп маааалко разбираше,щеше да знаеш, че master означава и капитан на кораб,а не майстор.
          И като питате шефа деи'бе няма да ви обяснят за половите навици на капитана а на главният механик)

          Сега сериозно. Няма смисъл да се карате тук. Ако можете да помогнете - помогнете. Аз още преди повече от седмица пуснах линк за подкрепа на каузата. Казал съм на всичките си приятели. Важно е да не спира да се шуми. Да не изпада в забрава случая. Веднага щом бъде открит Paypal акаунт ще преведа това което имам възможност да отделя. 20-30 евро, но от сърце. Българските капитани не са престъпници

          Коментар


          • Първоначално изпратено от luboil Разгледай мнение
            Точно, много съм съгласен.

            1. Ние наистина не можем да направим нищо освен:

            - да се дава колкото се може повече гласност за случая
            -да се иска непрекъснато опресняване на информацията, освен това не знам Тошко акордеона дали е агент или не, ама фирмата му е замесена. Никой не иска да се съди Тошко, а да се задължи да съдейства с каквото може.
            2.Погледнете резултатите от анкетата. Защо са такива? Не се сърдете, ама хората се дразнят когато някой каже айде сега да съберем пари. Пари за какво? Трябва да се уточни точно - за адвокат ли? Кой ще е? За храна ли? За какво. Конкретно и тогава може би и хора като бате Пешо може да станат съпричастни към случая. Относно финансово подпомагане на семейството - за какво да ги подпомагат хората? Те са финансово добре. На тях пари не им трябват, на тях им трябва баща им и съпруга им да се върне жив и здрав.
            Любче,сестрите в Либия не ги освободиха с гласност. Ама явно не си ходил на запад от Трън и не знаеш как е
            А и как разбра че семейството му е добре, ти да не си преродената баба Ванга??

            Коментар


            • Първоначално изпратено от dessoboy Разгледай мнение
              Един от възможни отговори:
              - копанията се е опитала да помогне, но капитанът е отказал да слуша адвокатите и те са се оттеглили;


              Бях чул за подобен случай, но не за трафик, а за разлив на петрол. Адвокатите дали на капитана 3 варианта, като му препоръчали да избере първия понеже е най-евтин и най-безболезнен:
              - Да, поеме персонална вина за разлива и фирмата да плати вместо него глоба от 12 000$
              - Да, обвини друг член на екипажа, но така ще проточи делото и компанията ще загуби от задържането на кораба.
              - Капитанът да хвърли вината върху фирмата и тя да плати 200 000$ за замърсяването.

              Капитанът решил да поеме лична отговорност и се разминал само с освобождаване от длъжност. А фирмата платила глобата вместо него.


              Дано да освободят човечеца и той да си гледа работата, а ние да коментираме по-весели неща в другите групи!
              За женския пазар си е вярно, но тук поне имаме позиция и отношение към темата, не рабираме от тези неща, но демонстрираме емоционалност. Лоша черта на инвеститорите...
              Двата случая нямат нищо общо. едното се води трафик на наркотици,което се наказва със затвор,навсякъде(дали е виновен според законите на страната,това е друго). А другото е разлив,което се наказва със голяма глоба и само в някои страни със затвор.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от luboil Разгледай мнение
                Майсторе,

                тука наистина стана като женски пазар. Тези работи дето си ги писал се намират в закона за морските пространства, а не в КТК-то. В КТК-то има много работи също - включително правата, правомощията и отговорностите на капитана. Който иска да ги чете, аз съм го чел много пъти. Много е важно да знаеш кое от кой нормативен документ произтича.

                И Майсторе, Кодекста на търговското мореплаване от много години не съществува. Отдавна е Кодекс на търговското корабоплаване, или кратко и много известно КаТеКа (КТК). Няма човек, занимаващ се с корабоплаването, който да направи такава грешка. Или не си си опреснявал познанията скоро, което е невъзможно за плаващ офицер.
                Любче. изказа се неподготвен. Акп маааалко разбираше,щеше да знаеш, че master означава и капитан на кораб,а не майстор.
                А това че се залавяш за буквата, въобще не означава че знаеш нещо.. И много бих желал да ми обясниш,ЗАЩО трябва да знам новите имена на БГ нормативните документи,когато никога през живота си не съм ги използвал.И не знам какво си чел, аз ти казвам КАК стоят нешата. А къде ги пише, ако ми се наложи ще си ги намеря подробно. А за сведение закона си е за морските пространства на РБългария и там НЕ ПИШЕ нищо за международното морско право. И всяка страна,любче,си има свой закон. По памет,нямам навика за се заяждам за несъществени неща
                И много мерси за квалификацията и генералните изводи които си правиш за моята скромна персона.
                Дори и не заслужаваш да ти се обидя,то кой ли обръща внимание на буквоядите.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от master of the seven seas Разгледай мнение
                  За конкретният случай:
                  1. Познавам косвено капитан Соби и всички твърдят че е душа човек и голям купонджия. Така че това е вярно,много бил готин.
                  .
                  Майсторе,

                  това което си написал няма да помогне на Собаджиев. Но може да му навреди много.

                  Замисли се.

                  Коментар


                  • 30 000 $ за капитан не ставайте смешни вероятно за 3-4 месеца ги прави + заплатката има и далаверка и бонуси и т.н.
                    Друг е въпроса че вероятно човека е невинен. Държавата в която е внасял доста средства би било редно от чисто човешка гледна точка да хвърли известни ресурси да помогне на "крепостния" .......

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от dessoboy Разгледай мнение
                      Пари за адвокати, транспортни разходи. Не е въпроса в това, че нямат пари, нека си ги имат. Не са ги събирали да ги дават по съдилища в Панама. Пък и да имат, колко могат да имат в кеш? Съмнява ме да не си знаят парите.

                      В една статия пишеше, че искали 30 000$ да го пуснат под гаранция. Тези пари щяха да са достатъчни за миг щастие, но семейството дори да са ги имали, не са знаели, дали да ги дадат или да оперират с тях по друг начин с тях по делото.
                      Семейството се притеснява, че имат пари, но те няма да им стигнат.
                      Добре е момичето да замине за Панама и там да си следи нещата от близо, няма да и е много скъпо. Контактът с хората, агенциите ще им помогне доста, но ще и трябват средства да контакутва с тях. Освен с тях е желателно да контактува с международни адвокатски кантори, които да интернационализират делото и да може да си позволи да побутва тук и там под масата на разни хора, свидетели и т.н.
                      Дори не знам как да ти отговоря.

                      Пътя до Панама може сама да си го плати. Няма да излезе повече от 2000$ двупосочен. Мисля, че за заплащането на море няма смисъл да ме питаш, 2000$ са джобните пари за един капитан на месец.
                      Друго - как така момичето ще го пращаш да осъществява контакти с когото и да е? Това трябва да го направи държавата. Не знам дали имаме посолство там, но консулство имаме със сигурност. Ти как си предствавяш някакво момиче да ходи да прави контакти в Панама? Сигурно на 5 минута ще я оберат...
                      Тя трябва да замине едва след като държавата вече се е намесила и й е осигурила някакъв статут в тази чужда страна. Без държавата тука нищо няма да стане.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от luboil Разгледай мнение
                        Точно, много съм съгласен.

                        1. Ние наистина не можем да направим нищо освен:

                        - да се дава колкото се може повече гласност за случая
                        -да се иска непрекъснато опресняване на информацията, освен това не знам Тошко акордеона дали е агент или не, ама фирмата му е замесена. Никой не иска да се съди Тошко, а да се задължи да съдейства с каквото може.
                        2.Погледнете резултатите от анкетата. Защо са такива? Не се сърдете, ама хората се дразнят когато някой каже айде сега да съберем пари. Пари за какво? Трябва да се уточни точно - за адвокат ли? Кой ще е? За храна ли? За какво. Конкретно и тогава може би и хора като бате Пешо може да станат съпричастни към случая. Относно финансово подпомагане на семейството - за какво да ги подпомагат хората? Те са финансово добре. На тях пари не им трябват, на тях им трябва баща им и съпруга им да се върне жив и здрав.
                        Пари за адвокати, транспортни разходи. Не е въпроса в това, че нямат пари, нека си ги имат. Не са ги събирали да ги дават по съдилища в Панама. Пък и да имат, колко могат да имат в кеш? Съмнява ме да не си знаят парите.

                        В една статия пишеше, че искали 30 000$ да го пуснат под гаранция. Тези пари щяха да са достатъчни за миг щастие, но семейството дори да са ги имали, не са знаели, дали да ги дадат или да оперират с тях по друг начин с тях по делото.
                        Семейството се притеснява, че имат пари, но те няма да им стигнат.
                        Добре е момичето да замине за Панама и там да си следи нещата от близо, няма да и е много скъпо. Контактът с хората, агенциите ще им помогне доста, но ще и трябват средства да контакутва с тях. Освен с тях е желателно да контактува с международни адвокатски кантори, които да интернационализират делото и да може да си позволи да побутва тук и там под масата на разни хора, свидетели и т.н.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнение
                          И основно по темата. Не сме ние тези които можем да разрешим проблема. Всеки да помогне с каквото може. Да дадем повече гласност на случая. Да се размърда държавата и най-вече да подпомогнем финансово семейството, което най-добре ще се погрижи за капитана.
                          Точно, много съм съгласен.

                          1. Ние наистина не можем да направим нищо освен:

                          - да се дава колкото се може повече гласност за случая
                          -да се иска непрекъснато опресняване на информацията, освен това не знам Тошко акордеона дали е агент или не, ама фирмата му е замесена. Никой не иска да се съди Тошко, а да се задължи да съдейства с каквото може.
                          2.Погледнете резултатите от анкетата. Защо са такива? Не се сърдете, ама хората се дразнят когато някой каже айде сега да съберем пари. Пари за какво? Трябва да се уточни точно - за адвокат ли? Кой ще е? За храна ли? За какво. Конкретно и тогава може би и хора като бате Пешо може да станат съпричастни към случая. Относно финансово подпомагане на семейството - за какво да ги подпомагат хората? Те са финансово добре. На тях пари не им трябват, на тях им трябва баща им и съпруга им да се върне жив и здрав.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от master of the seven seas Разгледай мнение
                            ЗАЩО компанията им е изоставила капитан Соби,мога само да гадая;
                            Един от възможни отговори:
                            - копанията се е опитала да помогне, но капитанът е отказал да слуша адвокатите и те са се оттеглили;


                            Бях чул за подобен случай, но не за трафик, а за разлив на петрол. Адвокатите дали на капитана 3 варианта, като му препоръчали да избере първия понеже е най-евтин и най-безболезнен:
                            - Да, поеме персонална вина за разлива и фирмата да плати вместо него глоба от 12 000$
                            - Да, обвини друг член на екипажа, но така ще проточи делото и компанията ще загуби от задържането на кораба.
                            - Капитанът да хвърли вината върху фирмата и тя да плати 200 000$ за замърсяването.

                            Капитанът решил да поеме лична отговорност и се разминал само с освобождаване от длъжност. А фирмата платила глобата вместо него.


                            Дано да освободят човечеца и той да си гледа работата, а ние да коментираме по-весели неща в другите групи!
                            За женския пазар си е вярно, но тук поне имаме позиция и отношение към темата, не рабираме от тези неща, но демонстрираме емоционалност. Лоша черта на инвеститорите...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от master of the seven seas Разгледай мнение
                              Тука стана като на женският пазар. Почти никой не разбира за какво става дума,ама си чешите езиците..
                              Първо да отговоря на няколко мнения:
                              - наивник,имам на море много,ама много повече от тебе;
                              - Бати Пешо,падна ми в очите. Практически е невъзможно,капитанът да следи какво се качва на кораба. дори няма начин да следи какво се товари,тъй като операциите са по 24 часа. За целта си има дежурен помощник. И не разбирам,точно от тебе,каква е тази завист и отричане към хората които вземат пари и отговарят за всичко. ако ти открият наркотици на нивата,ти ли си виновен(нали е твоя???);
                              - Военните и дипломатическите кораби са под юрисдикцията на държавата на флага. Международното морско право важи след 24 милната зона,мерено от бреговата ивица. До 12 мили от брега важат всички закони на крайбрежната държава,все едно че нарушението е извършено на сушата. няма такъв филм,че корабът е под даден флаг и това е друга територия. Между 12 и 24 милната зона,НЕ важат имиграционните и търговсите закони на държавата. Който се интересува, да влеза във сайта на Морска администрация,или да прочете Кодекса на Търговското Мореплаване.
                              Майсторе,

                              тука наистина стана като женски пазар. Тези работи дето си ги писал се намират в закона за морските пространства, а не в КТК-то. В КТК-то има много работи също - включително правата, правомощията и отговорностите на капитана. Който иска да ги чете, аз съм го чел много пъти. Много е важно да знаеш кое от кой нормативен документ произтича.

                              И Майсторе, Кодекста на търговското мореплаване от много години не съществува. Отдавна е Кодекс на търговското корабоплаване, или кратко и много известно КаТеКа (КТК). Няма човек, занимаващ се с корабоплаването, който да направи такава грешка. Или не си си опреснявал познанията скоро, което е невъзможно за плаващ офицер.
                              Last edited by luboil; 13.05.2011, 14:05.

                              Коментар


                              • И основно по темата. Не сме ние тези които можем да разрешим проблема. Всеки да помогне с каквото може. Да дадем повече гласност на случая. Да се размърда държавата и най-вече да подпомогнем финансово семейството, което най-добре ще се погрижи за капитана.

                                Коментар

                                Working...
                                X