IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Центъра на София тотално задръстен

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Императорът
    Но и без тях това отклонение ще бъде ползвано от не по-малко хора, отколкото сегашното направление Люлин-Обеля - сметни колко човеци живеят по сегашната линия и по тази.
    Забравяш нещо много важно, че всички идващи от запад по сливница си паркират колите в Обеля и взимат метрото, като по този начин не задръстват улиците.

    До всяко летище е добре да има метро, както и до всяка гара. Поне колкото съм пътувал това ми е правило много добро впечатление. Ще дам един пример който ми направи впечатление, от град Котбус на стотина км. от Берлин пътувах до летището по-лесно, отколкото от Халите до ценреална гара Автобуса се накланя и си качвам куфара на колелца без да го вдигам от тротоара. После взимам влака и на Александър плац се прекачвам, като всичко е на едно ниво слизам от влака без да вдигам куфара а само го тегля, след 4 мин. на същия перон спира и влакчето (метрото) до летището, пак е на едно ниво(няма никакво стъпало), а след като слезеш от метрото има колички за 1 евро (като в биал) и може да си транспортираш куфара до чек-ина още по-лесно. Това беше преди 6 години, но съм го заполмнил, защото имах срашно много багаж и контузена от баскетбол дясна ръка...

    Най-правилно според мен е да се направят и трите метродиаметъра + отсечката до летището, като се свържат с околовръсното. А по него да се пусне бързо влакче, което свързва крайните метростанции, като и всеки вход към столицата, където да има и огромни безплатни паркинги. А за движение в града в работните дни от 8 до 18 часа да има "градски винетки" или поне за частта от вътре на малкото околовръсно. Така идващите от провинцията вместо да се движат като муха без глава ще си паркират и ще си взимат влакче+метро до където си поискат.
    Но всичко това трябва да се направи с мисъл, и като паркираш да може бързо да стигнеш до влакчето, а не да газиш 700 метра кал. След 8 мин влакчето да те докара до някоя начална метростанция като и там спирките да са на едно ниво. Като всичко е синхронизирано така че метрото, което прави по-голяма почивка на крайната станция, да е спряло малко преди да дойде влака и да тръгне след като влака е заминал. В крайна сметка ако това се направи надали ще има някой луд, който да плаща, за да шофира из София, освен ако не е крайно наложително...

    А за задръстения бул. България, то там има трамвай, който е перфектен довеждащ транспорт, без задръстване.

    Оправи ли се метрото и довеждащия транспорт и сложат ли се солени "градски винетки" като в Лондон, то очаквай трафика да намалее драстично. А ако направят и някокло велоалеи то сигуно и въздуха ще стане отново годен за дишане.

    Коментар


    • да не ги мислим тия от манастирски ливади. никой не ги е карал да купуват там, та сега да го правят на проблем. решението си е тяхно. съгласили са се с калта, тесните улици.
      транспортния а и всички проблеми на софия ще се решат когато доходите в софия станат съизмерими с тези в другите градове.

      Коментар


      • Страхотно бързо ще движат довозващи автобуси, по Никола Мушанов и България, дето не са задръстени само от 22 до 05 часът... :-)
        Няма да е толкова скъпо, ако не се КРАДЕ или поне не се в такива мащаби, в каквито гепят т.нар. "кмет" и кликата му. Например ЦЯЛАТА линия Метростанция Вардар - Овча мисъл 2 може да бъде изкопана по многократно по-евтиният и бръз открит метод - а тя ще обслужва Красна поляна 1,2 е 3, Разсадникът, Овча мисъл 1 и 2, както и новият могъщ жилищен комплекс, планиран на мястото на бившият електрокарен завод... отделно от северната страна на линията има свободни терени, където също може да се строи - аз бих планирал жилищни комплекси с малка площ и високо строителство (тип Зона Б18 ), концентрирани около метростанциите. Но и без тях това отклонение ще бъде ползвано от не по-малко хора, отколкото сегашното направление Люлин-Обеля - сметни колко човеци живеят по сегашната линия и по тази. После - при завършване на двете югоизточни направления - към летище и към Младост 4, влакченца от Овча мисъл могат да отиват към Дружба, тези от Обеля към Младост 4 - с възможност за прекачване на всяка станция от Константин Величков до Младост 2.

        Отклонението от метростанция Люлин на югозапад ще обхване Люлин 4, 5 и 6, плюс новият жилищен комплекс, планиран между Люлин, Овча мисъл и Западният парк. То също може да се рови по открит метод, късо е и бръзо ще стане.

        Линията НДК - Манастирски ливади обхваща крайно гъсто населените Стрелбище, Бели брези, Мотописта и новото гето Манастирски ливади - тия хора разчитат само на бул.България сега - за моментът горе-долу кретат, щото заради криза ливадите още празни, макар и позастроени, ама ако населят, бул. България ще издъхне.

        Бих казал, че всяко едно от двете дълги отклонения, нарисувани от мен, ще бъде много по-ценно за София, от планираното и доста излишно отклонение до летището. Колко Софиянци на ден ходят до туй летище, та и метро да му опват?
        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Императорът
          А пък ето туканка е схема на метрото с добавени отклонения, които бих построил аз - нарисувани в лилаво са. :-)

          [/url]
          Е ти като автобусен транспорт си го направил... Т.е. по лилавите линийки трябва да се движат довозващи автобуси, а не да се копае метро (ще се съгласиш с мен, че е доста скъпо).

          Коментар


          • А пък ето туканка е схема на метрото с добавени отклонения, които бих построил аз - нарисувани в лилаво са. :-)

            [/url]
            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

            Коментар


            • Мусагеница май май е ливади около станцията, засега
              В скоро време ще е нов квартал в квартала.

              Коментар


              • За мнения е много рано - реално днес никой не е ходил с метро на работа.
                Сега открития участък до голяма степен покрива станции които и досега имаха добър транспорт към центъра. И сега от Младост 1 има много линии до Орлов мост, но до Сердика e по-неудобно. От Младост 3 до Сердика сега се пътува най-лесно с 213 до Лъвов мост и после 10мин пеш. Сега не си преставям някой да хване автобус до Младост 1, после с метро до ст. Васил Левски и след това да сменя пак. Като пуснат цялото трасе вече ще стане по-смислено.

                2004 бях голям оптимист за това метро, но сега не съм:
                1. След откриване на цялата отсечка тази есен, метрото ще обслужва 15% от пътниците на градски транспорт, които и сега са претъпкани.
                2. Планира се съкращаване на автобусите по Цариградско шосе понеже вече има метро.

                Коментар


                • http://btv.bg/news/news_details.pcgi?cont_id=130810

                  Мнения за трафика с пускането на новата отсечка ?

                  Коментар


                  • Не им стига, та и през колците вече минават.

                    http://dnes.dir.bg/2009/04/28/news4373696.html

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от vajvaj
                      Първоначално изпратено от Optic
                      Първоначално изпратено от индианеца
                      Първоначално изпратено от Valiant
                      Единственото, което би ни оправило е да се въведе Софийското жителство със задна дата - отпреди поне 10 години и да се депортират всички по родните им места.
                      Уау!
                      Защо да спираме до там ?
                      Не може всеки от Младост или Люлин, да идва, и да паркира в центъра !
                      За целта предлагам да се обособи специална Зона с контролиран достъп, оградена с 5 метрова бетонна стена, подобно на Багдад или ивицата Газа. На всеки гражданин на Зоната ще се издаде по един нарочен паспорт (жълт на цвят), който ще дава право за постоянно пребиваване и най-вече паркиране в Зоната. Така ще се решат проблемине на 5,6,7..n-то поколение столичани, и най-после останлите 7.5 млн селяни в тая окаяна държавица ще заживеят спокойно. Чакам някоя партия да издигне подобни искания, и първи гласувам !

                      Дълбоко загрижен за проблемите на Столицата,
                      Шамана от Сакар планина.
                      + Автоматични системи да откриват незабавно стрелба по всяко МПС с номер, започващ със СО
                      А РК е Е на кого ги оставяш?!?
                      С РК трябва да се започне, то е ясно

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Optic
                        Първоначално изпратено от индианеца
                        Първоначално изпратено от Valiant
                        Единственото, което би ни оправило е да се въведе Софийското жителство със задна дата - отпреди поне 10 години и да се депортират всички по родните им места.
                        Уау!
                        Защо да спираме до там ?
                        Не може всеки от Младост или Люлин, да идва, и да паркира в центъра !
                        За целта предлагам да се обособи специална Зона с контролиран достъп, оградена с 5 метрова бетонна стена, подобно на Багдад или ивицата Газа. На всеки гражданин на Зоната ще се издаде по един нарочен паспорт (жълт на цвят), който ще дава право за постоянно пребиваване и най-вече паркиране в Зоната. Така ще се решат проблемине на 5,6,7..n-то поколение столичани, и най-после останлите 7.5 млн селяни в тая окаяна държавица ще заживеят спокойно. Чакам някоя партия да издигне подобни искания, и първи гласувам !

                        Дълбоко загрижен за проблемите на Столицата,
                        Шамана от Сакар планина.
                        + Автоматични системи да откриват незабавно стрелба по всяко МПС с номер, започващ със СО
                        А РК е Е на кого ги оставяш?!?
                        При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от индианеца
                          Първоначално изпратено от Valiant
                          Единственото, което би ни оправило е да се въведе Софийското жителство със задна дата - отпреди поне 10 години и да се депортират всички по родните им места.
                          Уау!
                          Защо да спираме до там ?
                          Не може всеки от Младост или Люлин, да идва, и да паркира в центъра !
                          За целта предлагам да се обособи специална Зона с контролиран достъп, оградена с 5 метрова бетонна стена, подобно на Багдад или ивицата Газа. На всеки гражданин на Зоната ще се издаде по един нарочен паспорт (жълт на цвят), който ще дава право за постоянно пребиваване и най-вече паркиране в Зоната. Така ще се решат проблемине на 5,6,7..n-то поколение столичани, и най-после останлите 7.5 млн селяни в тая окаяна държавица ще заживеят спокойно. Чакам някоя партия да издигне подобни искания, и първи гласувам !

                          Дълбоко загрижен за проблемите на Столицата,
                          Шамана от Сакар планина.
                          + Автоматични системи да откриват незабавно стрелба по всяко МПС с номер, започващ със СО
                          "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Valiant
                            Единственото, което би ни оправило е да се въведе Софийското жителство със задна дата - отпреди поне 10 години и да се депортират всички по родните им места.
                            Уау!
                            Защо да спираме до там ?
                            Не може всеки от Младост или Люлин, да идва, и да паркира в центъра !
                            За целта предлагам да се обособи специална Зона с контролиран достъп, оградена с 5 метрова бетонна стена, подобно на Багдад или ивицата Газа. На всеки гражданин на Зоната ще се издаде по един нарочен паспорт (жълт на цвят), който ще дава право за постоянно пребиваване и най-вече паркиране в Зоната. Така ще се решат проблемине на 5,6,7..n-то поколение столичани, и най-после останлите 7.5 млн селяни в тая окаяна държавица ще заживеят спокойно. Чакам някоя партия да издигне подобни искания, и първи гласувам !

                            Дълбоко загрижен за проблемите на Столицата,
                            Шамана от Сакар планина.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Negramoten
                              Първоначално изпратено от Valiant
                              Инфраструктурата на София не е проектирана да поеме такъв капацитет - факт е, че столицата е пренаселена. Жилища вече има достатъчно, но пътищата.........
                              Абе и друго има, всяко семейство което преди 10 години не е имало кола, сега има поне една, а което и преди е имало сега има поне 2... Много забогатяхме нещо... да видим до кога ще е така. А за населението, то не се бойте, като остареем България я има 3 милиона, я няма...
                              Много си прав, не ми се мисли докъде ще я докараме, най-много 2 от тези 3 милиона да са цигани.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Valiant
                                Инфраструктурата на София не е проектирана да поеме такъв капацитет - факт е, че столицата е пренаселена. Жилища вече има достатъчно, но пътищата.........
                                Абе и друго има, всяко семейство което преди 10 години не е имало кола, сега има поне една, а което и преди е имало сега има поне 2... Много забогатяхме нещо... да видим до кога ще е така. А за населението, то не се бойте, като остареем България я има 3 милиона, я няма...

                                Коментар

                                Working...
                                X