IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Центъра на София тотално задръстен

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Императорът
    Сега повозил на метърцето - секси е. Ни мъ изкефиха само две работи - че дето надземно - стени не съвсем прозрачни, дори и на метростанция Мусагеница непрозрачни - а би било убаво човекът да може да зяпа навън - и това че на стените на станция при Интерпред нарисували някакви глупави точки.
    Импе, ти познаваш ли хора, които си мечтаят да се возят на метро?

    Страшно скъпо е и не е съчетано с политика срещу автомобилите,защото тогава ББ щеше да види парламента през крив макарон... ако бяха купили 1500 нови еко-автобуса щеше да има по-голяма файда!
    След като новия минфин отряза парите за сума ти проекти като Наноцентъра, дано отреже и тези! Не бил ни трябвал баш сега наноцентър - а тоя ми иде от Америка!?

    АМИ НА МЕН И НА ДОСТА БЪЛГАРИ НЕ НИ ТРЯБВА МЕТРО!!! Защо не се направи реферандум за метрото?

    Коментар


    • Подвижен тротоар ще свързва СУ с Орлов мост
      14 август 2009 / News.dir.bg
      За двадесет минути ще се стига от столичния квартал "Младост" до жк "Обеля" от 7-и септември, когато ще бъде пусната в експлоатация отсечката от метрото от стадион “Васил Левски“ до “Сердика“.
      Цялото трасе на метрото е с обща дължина 18 км, като по него са разположени общо 14 станции. Това съобщи директорът на общинското предприятие "Метрополитен" Стоян Братоев. В петък новия метроучастък беше инспектиран от и.д. кмет на София Минко Герджиков, предаде БГНЕС .
      Новата отсечка от метрото е финансирана от Японската банка за международно сътрудничество и е на стойност 104 млн. долара. Парите продължават да се усвояват, като с тях ще бъде изграден и подвижен тротоар, който да свързва метростанция „Свети Климент Охридски“ с Орлов мост под земята.
      Първоначалните разчети показват, че след пускането в експлоатация и на новата станция и свързването на двете отсечки на метрото ще бъдат намалени транспортните разходи на столицата с 3-4%, изтъкна Герджиков. Очаква се да бъде редуциран и трафикът по Цариградско шосе.
      На входа на метростанцията откъм Софийския университет ще бъде изграден информационно туристическият център на София, в който освен че ще се продават билети за столичните театри и опера, ще се предлага и подробна информация за туристическите обекти и забележителности. Очаква се центърът да бъде оборудван и да започне работа до три месеца.
      Ще се наложи да бъдат ремонтирани магазините намиращи се в подлеза на Орлов мост, където след 7-и септември ще бъде и изход на метрото. Очаква се разпореждане на дирекцията за архитектура и градоустройство на столичната община, което да задължи собствениците сами да извършат ремонтната дейност. Ако те не го направят общината ще се заеме с това и след това ще търси изразходваните си средства от фирмите, обясни Братоев.
      Работата по възстановяването на парка около паметника на Руските войни, ще бъде възстановено езерото там и алпинеумът.
      Над 247 терена ще бъдат отчуждени за изграждането на третия лъч на метрото, съобщи още Минко Герджиков. На 2 юли тази година започна строителството на новата отсечка на метрото, която ще свързва жилищния квартал "Младост-1" с Международния изложбен център на булевард "Цариграско шосе", където ще има метростанция и първият по рода подземен буферен паркинг. Изграждането на новата мтероотсечка е с дължина 2,5 км. За строителството на тунела и паркинга ще бъдат необходими 94 млн. евро. За останалата част от трасето - от "Цариградско шосе" до летището, все още не е осигурено финансиране. Столична община обаче, неведнъж е водила дела за сумите, за които да бъдат отчуждени терени заради изграждането на метрото.

      Коментар


      • Подвижен тротоар ще свързва СУ с Орлов мост
        14 август 2009 / News.dir.bg
        За двадесет минути ще се стига от столичния квартал "Младост" до жк "Обеля" от 7-и септември, когато ще бъде пусната в експлоатация отсечката от метрото от стадион “Васил Левски“ до “Сердика“.
        Цялото трасе на метрото е с обща дължина 18 км, като по него са разположени общо 14 станции. Това съобщи директорът на общинското предприятие "Метрополитен" Стоян Братоев. В петък новия метроучастък беше инспектиран от и.д. кмет на София Минко Герджиков, предаде БГНЕС .
        Новата отсечка от метрото е финансирана от Японската банка за международно сътрудничество и е на стойност 104 млн. долара. Парите продължават да се усвояват, като с тях ще бъде изграден и подвижен тротоар, който да свързва метростанция „Свети Климент Охридски“ с Орлов мост под земята.
        Първоначалните разчети показват, че след пускането в експлоатация и на новата станция и свързването на двете отсечки на метрото ще бъдат намалени транспортните разходи на столицата с 3-4%, изтъкна Герджиков. Очаква се да бъде редуциран и трафикът по Цариградско шосе.
        На входа на метростанцията откъм Софийския университет ще бъде изграден информационно туристическият център на София, в който освен че ще се продават билети за столичните театри и опера, ще се предлага и подробна информация за туристическите обекти и забележителности. Очаква се центърът да бъде оборудван и да започне работа до три месеца.
        Ще се наложи да бъдат ремонтирани магазините намиращи се в подлеза на Орлов мост, където след 7-и септември ще бъде и изход на метрото. Очаква се разпореждане на дирекцията за архитектура и градоустройство на столичната община, което да задължи собствениците сами да извършат ремонтната дейност. Ако те не го направят общината ще се заеме с това и след това ще търси изразходваните си средства от фирмите, обясни Братоев.
        Работата по възстановяването на парка около паметника на Руските войни, ще бъде възстановено езерото там и алпинеумът.
        Над 247 терена ще бъдат отчуждени за изграждането на третия лъч на метрото, съобщи още Минко Герджиков. На 2 юли тази година започна строителството на новата отсечка на метрото, която ще свързва жилищния квартал "Младост-1" с Международния изложбен център на булевард "Цариграско шосе", където ще има метростанция и първият по рода подземен буферен паркинг. Изграждането на новата мтероотсечка е с дължина 2,5 км. За строителството на тунела и паркинга ще бъдат необходими 94 млн. евро. За останалата част от трасето - от "Цариградско шосе" до летището, все още не е осигурено финансиране. Столична община обаче, неведнъж е водила дела за сумите, за които да бъдат отчуждени терени заради изграждането на метрото.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Императорът
          Сега повозил на метърцето - секси е. Ни мъ изкефиха само две работи - че дето надземно - стени не съвсем прозрачни, дори и на метростанция Мусагеница непрозрачни - а би било убаво човекът да може да зяпа навън - и това че на стените на станция при Интерпред нарисували някакви глупави точки.
          Импе, ти с този изказ на руский правиш ся, да?

          Коментар


          • Влаковете на софийското метро ще започнат да се движат по отсечката между стадион "Васил Левски" и площад "Света Неделя" в средата на август, съобщиха от Столичната община. Те обаче няма да возят пътници, а ще тестват трасето. Новите три влака вече са пристигнали от Русия в София. Те ще започнат да возят хора в началото на септември.

            Очаква се официалното откриване на новата отсечка от подземната железница да е на 17 септември, когато е и празникът на столицата. Трасето, което минава през центъра на града, ще свърже "Младост 1" и "Обеля", а по него на ден ще пътуват около 60 хил. души. Отсечката се строи от японската компания "Тайсей корпорейшън" и трябваше да е готова преди две години.

            Коментар


            • http://www.sumc.bg/media/uploads/Nov...ici_03.06..pdf

              Коментар


              • Сега повозил на метърцето - секси е. Ни мъ изкефиха само две работи - че дето надземно - стени не съвсем прозрачни, дори и на метростанция Мусагеница непрозрачни - а би било убаво човекът да може да зяпа навън - и това че на стените на станция при Интерпред нарисували някакви глупави точки.
                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                Коментар


                • Първоначално изпратено от dikobraz
                  то си е построено, просто пресичаме бул. никола мушанов и на края на житница имаме истинско индианско /индоевропейско / селище.
                  кеф ти стресови ситуации, кеф ти музика, предполагам "Жабарника" не е ликвидиран
                  Разбира се, незаконно настанилите се хъхряци трябва да бъдат прогонени.
                  Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                  Коментар


                  • то си е построено, просто пресичаме бул. никола мушанов и на края на житница имаме истинско индианско /индоевропейско / селище.
                    кеф ти стресови ситуации, кеф ти музика, предполагам "Жабарника" не е ликвидиран

                    Коментар


                    • Ще ви построя нов София ленд, барабар со цирк при метростанция Житница, измислил съм го. ;-)
                      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                      Коментар


                      • negramoten say
                        Викаш по-добре да бяха засторили Борисовата градина


                        Погребите /където беше софия ленд/ е началото.
                        от доста време от една болница в гората се опитват да прокарат пробив през парка от гара пионер до хладилника едва ли не като дарение на общината.
                        комплекса в дианабад изграден срещу магазина на юроком между реката и поликлиниката къде го застроиха.
                        оправданието беше че това не е било част от парка а парка /растителността/ навлязъл там.
                        и какво стана там - без осигурени паркоместа всички си паркират на бул. Н. Габровски и затрудниха движението не само на автобусите но и на всички останали.
                        сега наближава най доброто в застрояването на Борисовата градина / Парк на свободата/ а именно гара Пионер и прилежащата и територия.
                        апропо, точат се и на линията стигаща до гара пионер защото реституираните имоти в квартал изток били повече от терена и това било подходящ начин за обезщетение на реституцията

                        Коментар


                        • Драги ми приятелю, помня че в Петербург вратите на метрото стояха отворени точно 3 секунди. Който се качил - качил.
                          Помисли само, ако в Мексико Сити например метростанциите бяха през 500 метра... ;-)

                          Направих си трудът да измеря по картата разстояние между метростанции 4 и 5 и между 20 и 21 на Третият метродиаметър (виж снимката) - в единият случай то е 600 метра, в другият - 400... а като приспаднем разстоянията между срещуположните изходи на всяка метростанция, то ще спадне и на 250-300 метра - ами то трамвайните спирки не са толкова нагъсто... това метро пред всеки блок ли трябва да спира?
                          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Императорът
                            Съгласен твърде много со твой последен пост, да. Само третият метродиаметър нещо мътен ми е - в смисъл, че в последните градоустройствени планове го нямаше, пък четох на друго място, че щели да го правят... виж тоже метростанциите по същият - имам чувството, че са ги нагъчкали през 500 метра - това е трамвай ли, метро ли? От Княжево до НДК са сложили 12 станции, а аз бих най-много 6. Ето - по измисленото от мен трасе - Вардар - Овча мисъл 2 съм боднал 4 станции, повече просто НЕ СА необходими, всеки който познава районът и не е куц, ще се съгласи.
                            Прав си, например в новото трасе има една станция "Въртопо" или "Мусагеница", която е на един мост и изглежда доста безсмислена, но забавя метрото само с една минута. Т.е. ако я нямаше вместо за 9 щеше да се стига за 8 мин. И всичко би било страхотно, НО в крайна сметка София е прекалено гъсто населена, заради високите разположени на малки отстояния жилищни сгради. Или ако са по-малко станциите ще трябва влакчето да виси повече време на станцията, за да могат всички да слязат и да се качат... а и без друго загубата на време от ускорение е минимална, заради късото разстояние на цялия диаметър. Ако беше 100 км и да намалиш спирките от 80 на 40 ще е цяло чудо, но когато е 6 км и намалиш спирките от 6 на 3, разликата от 2 минути остава незабелязана...

                            Коментар


                            • Съгласен твърде много со твой последен пост, да. Само третият метродиаметър нещо мътен ми е - в смисъл, че в последните градоустройствени планове го нямаше, пък четох на друго място, че щели да го правят... виж тоже метростанциите по същият - имам чувството, че са ги нагъчкали през 500 метра - това е трамвай ли, метро ли? От Княжево до НДК са сложили 12 станции, а аз бих най-много 6. Ето - по измисленото от мен трасе - Вардар - Овча мисъл 2 съм боднал 4 станции, повече просто НЕ СА необходими, всеки който познава районът и не е куц, ще се съгласи.
                              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от dikobraz
                                да не ги мислим тия от манастирски ливади. никой не ги е карал да купуват там, та сега да го правят на проблем. решението си е тяхно. съгласили са се с калта, тесните улици.
                                транспортния а и всички проблеми на софия ще се решат когато доходите в софия станат съизмерими с тези в другите градове.
                                Викаш по-добре да бяха засторили Борисовата градина. Именно инфраструктурата на такива нови квартали трябва да се оправя. И да има план за нови такива, а не да застрояват всяка зелена площ в квартали с вече изградена инфраструктура...

                                Коментар

                                Working...
                                X