Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Центъра на София тотално задръстен
Collapse
X
-
МЕТРО
Маршрут: Младост 1 - Обеля
Време за пътуване: 28,03 мин
Прекачване: няма
Цена: 1 лв. (75 ст.)
ТАКСИ:
2 Маршрут: Младост 1 - Обеля
Време за пътуване: 37 мин
Прекачване: няма
Цена: 12,33 лв.
ЛИЧЕН АВТОМОБИЛ:
3 Маршрут: Младост 1 - Обеля
Време за пътуване: 50 мин
Прекачване: няма
Цена: 2,40 лв.
Маршрутка:
Маршрут: Младост 1 - Обеля
Време за пътуване: 1 ч 32 мин
Прекачване: едно
Цена: 3 лв.
АВТОБУС
5 Маршрут: Младост 1 - Обеля
Време за пътуване: 1 ч 50 мин
Прекачване: едно
Цена: 2 лв. (2 по 75 ст.)
Коментар
-
Първоначално изпратено от be_googleПървоначално изпратено от JekataНо не и с бусовете. Докато станем с персонална чиния или чопър е ти метро.
предпочитам електромобил за градски условия - искам да се возя, плащам си!
не е разумно да се закопават милиарди, щом се спират Хайтек проекти...
Коментар
-
Първоначално изпратено от be_googleПървоначално изпратено от JekataНо не и с бусовете. Докато станем с персонална чиния или чопър е ти метро.
предпочитам електромобил за градски условия - искам да се возя, плащам си!
не е разумно да се закопават милиарди, щом се спират Хайтек проекти...
Коментар
-
Първоначално изпратено от be_googleПървоначално изпратено от JekataНо не и с бусовете. Докато станем с персонална чиния или чопър е ти метро.
предпочитам електромобил за градски условия - искам да се возя, плащам си!
не е разумно да се закопават милиарди, щом се спират Хайтек проекти...За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Коментар
-
Първоначално изпратено от be_googleПървоначално изпратено от JekataНо не и с бусовете. Докато станем с персонална чиния или чопър е ти метро.
предпочитам електромобил за градски условия - искам да се возя, плащам си!
не е разумно да се закопават милиарди, щом се спират Хайтек проекти...За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Коментар
-
Първоначално изпратено от JekataНо не и с бусовете. Докато станем с персонална чиния или чопър е ти метро.
предпочитам електромобил за градски условия - искам да се возя, плащам си!
не е разумно да се закопават милиарди, щом се спират Хайтек проекти...
Коментар
-
Първоначално изпратено от JekataНо не и с бусовете. Докато станем с персонална чиния или чопър е ти метро.
предпочитам електромобил за градски условия - искам да се возя, плащам си!
не е разумно да се закопават милиарди, щом се спират Хайтек проекти...
Коментар
-
Първоначално изпратено от JekataИ на мен примерно може да не ми трябва "водно огледало", ама ей на - наляха 70-80 млн. в отточване на язовирите да няма заляти комшии при нужда.
Тия 1500 буса на главата ли щеше да си ги катериш. Колко е сложно да се премисли, че ти е по-изгодно от Обеля да идеш до Младостта с метрото, отколкото да дадеш 10 лв за бензина. Да не говорим чакане и нерви.
сега разбирам мечтите на някои политици...
Коментар
-
Първоначално изпратено от JekataИ на мен примерно може да не ми трябва "водно огледало", ама ей на - наляха 70-80 млн. в отточване на язовирите да няма заляти комшии при нужда.
Тия 1500 буса на главата ли щеше да си ги катериш. Колко е сложно да се премисли, че ти е по-изгодно от Обеля да идеш до Младостта с метрото, отколкото да дадеш 10 лв за бензина. Да не говорим чакане и нерви.
сега разбирам мечтите на някои политици...
Коментар
-
И на мен примерно може да не ми трябва "водно огледало", ама ей на - наляха 70-80 млн. в отточване на язовирите да няма заляти комшии при нужда.
Тия 1500 буса на главата ли щеше да си ги катериш. Колко е сложно да се премисли, че ти е по-изгодно от Обеля да идеш до Младостта с метрото, отколкото да дадеш 10 лв за бензина. Да не говорим чакане и нерви.
Коментар
-
И на мен примерно може да не ми трябва "водно огледало", ама ей на - наляха 70-80 млн. в отточване на язовирите да няма заляти комшии при нужда.
Тия 1500 буса на главата ли щеше да си ги катериш. Колко е сложно да се премисли, че ти е по-изгодно от Обеля да идеш до Младостта с метрото, отколкото да дадеш 10 лв за бензина. Да не говорим чакане и нерви.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ИмператорътСега повозил на метърцето - секси е. Ни мъ изкефиха само две работи - че дето надземно - стени не съвсем прозрачни, дори и на метростанция Мусагеница непрозрачни - а би било убаво човекът да може да зяпа навън - и това че на стените на станция при Интерпред нарисували някакви глупави точки.
Страшно скъпо е и не е съчетано с политика срещу автомобилите,защото тогава ББ щеше да види парламента през крив макарон... ако бяха купили 1500 нови еко-автобуса щеше да има по-голяма файда!
След като новия минфин отряза парите за сума ти проекти като Наноцентъра, дано отреже и тези! Не бил ни трябвал баш сега наноцентър - а тоя ми иде от Америка!?
АМИ НА МЕН И НА ДОСТА БЪЛГАРИ НЕ НИ ТРЯБВА МЕТРО!!! Защо не се направи реферандум за метрото?
Коментар
Коментар