Инфраструктурата на София не е проектирана да поеме такъв капацитет - факт е, че столицата е пренаселена. Жилища вече има достатъчно, но пътищата.........
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Центъра на София тотално задръстен
Collapse
X
-
Уф, и тука щом почнаха такива разправии..
Първоначално изпратено от ValiantЕдинственото, което би ни оправило е да се въведе Софийското жителство със задна дата - отпреди поне 10 години и да се депортират всички по родните им места.
Първоначално изпратено от Mr_crashСофиянци, положението при вас е безнадежно, единствено ако бензина стане 10 лева ще решите транспортния проблем.
Или земетресение 7- ма степен ще ви оправи. Корупцията е в дъното на проблема,
лакомията на Мафиянски ви гледа на кафе и боб едновременно
Коментар
-
Единственото, което би ни оправило е да се въведе Софийското жителство със задна дата - отпреди поне 10 години и да се депортират всички по родните им места.
Първоначално изпратено от Mr_crashСофиянци, положението при вас е безнадежно, единствено ако бензина стане 10 лева ще решите транспортния проблем.
Или земетресение 7- ма степен ще ви оправи. Корупцията е в дъното на проблема,
лакомията на Мафиянски ви гледа на кафе и боб едновременно
Коментар
-
Първоначално изпратено от JekataЦентрализираха светофарите в София
25 април 2009 / News.dir.bg
Столичният кмет Бойко Борисов откри първия етап от централизирана система за управление на светофарните уредби, предаде БТА.
Системата обхваща 150 светофара, разположени на възлови кръстовища в столицата. В рамките на минута операторите ще могат да сменят режима на всеки един светофар, обхванат от системата , в зависимост от моментното натоварване на кръстовището и да се прилагат различни режими на работа през пиковите часове.
В помощ на операторите на светофарите са инсталирани и 120 камери, които обхващат 11 кръстовища. Системата дава възможност за изграждане на "зелени вълни" и "зелени улици", които дават приоритет на трафика в различни посоки в зависимост от конкретния пиков час.
Средствата, осигурени от общината са в размер на два милиона лева. Следващите камари ще бъдат монтирани на пешеходната част на бул. "Витошка", на бул. "Граф Игнатиев" и на буслентите.При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура
Коментар
-
Централизираха светофарите в София
25 април 2009 / News.dir.bg
Столичният кмет Бойко Борисов откри първия етап от централизирана система за управление на светофарните уредби, предаде БТА.
Системата обхваща 150 светофара, разположени на възлови кръстовища в столицата. В рамките на минута операторите ще могат да сменят режима на всеки един светофар, обхванат от системата , в зависимост от моментното натоварване на кръстовището и да се прилагат различни режими на работа през пиковите часове.
В помощ на операторите на светофарите са инсталирани и 120 камери, които обхващат 11 кръстовища. Системата дава възможност за изграждане на "зелени вълни" и "зелени улици", които дават приоритет на трафика в различни посоки в зависимост от конкретния пиков час.
Средствата, осигурени от общината са в размер на два милиона лева. Следващите камари ще бъдат монтирани на пешеходната част на бул. "Витошка", на бул. "Граф Игнатиев" и на буслентите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от memoимам чувството че София не е била от десетилетия толкова мръсна колкото е тези дни. буквално навсякъде е страховита кал в тази Европейска столица. Да не говорим за новите дупки /тип вълчи ями и траншеи/ дето са зейнали като се стопи снега. А помните ли шумно рекламираните "стопери" по Граф Игнатиев дето щяха да пречат на колите да минават по трамвайните релси? Преди 1 час минах оттам и всичко си епостарому - стоперите НЕ работят, колите си се движат по релсите както едно време. НИЩО не се е променило.
ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ.
Даже вицове вече има по този повод като този:
Попитали Радио Ереван:
- "Кое е най-голямото и най-невидимото нещо на света"???
Отговор на Радиото:
- Постиженията на кмета на София ББ...
Халал да ни е!
Коментар
-
имам чувството че София не е била от десетилетия толкова мръсна колкото е тези дни. буквално навсякъде е страховита кал в тази Европейска столица. Да не говорим за новите дупки /тип вълчи ями и траншеи/ дето са зейнали като се стопи снега. А помните ли шумно рекламираните "стопери" по Граф Игнатиев дето щяха да пречат на колите да минават по трамвайните релси? Преди 1 час минах оттам и всичко си епостарому - стоперите НЕ работят, колите си се движат по релсите както едно време. НИЩО не се е променило.
ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ.
Коментар
-
И на мен ми стана любопитно защо през Гурко?
Смятам, че лашкащите се автобуси /каруци/ по цариградско могат да се редуцират с трамвайна линия: връзка от шипченски чрез ГМ Димитров - цариградско - бъдещата линия универсиада и обръщалото на 20ката в Дружба 2. Така и селските автобуси ще бъдат избутани от Слатина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jekata
Коментар
-
Това, което са нарисували като нови трамвайни трасета и отпадащи такива, които в момента съществуват, е абсурдно. Който го е направил, е идиот.
Само два примера:
- вместо по графа трамвая да минава по гурко, wtf?
- някакви крайградски трамваи в зони, където автобус може да се движи три пъти по-бързо.
Добре че няма да имат пари скоро за такива малоумия.
Първоначално изпратено от JekataКоментарът е с аналитичен характер и не представлява препоръка по смисъла на ЗПЗФИ.
Коментар
Коментар