IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Центъра на София тотално задръстен

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ох досаден си skip!
    Опитам се да си представя Лондон без метро, но това някакси е извън средностатистическият ми мозък. Също така се опитвам да си представя всеки един работещ Лондончани да излезе с колата си и да отиде до „Канари уорф” на работа и изведнъж се получава картинка която вашите задръствания в София ми се струват като трафик в средата на великденските празници.
    А иначе, понякога ми се е случвало да изляза от метрото но това не е друга тема.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ReaL
      Според мен проблема със задръстванията от София може да бъде решен единствено и само, когато има редовно, бързо и добре развито метро. Но за да прибегне до него масовият софиянец е нужно проблема със задръстванията да ескалира още повече и пътуването да стане практически невъзможно. Едва тогава някой хора ще предпочетат да ударят по егото си и да оставят личният си автомобил в гаража (ако имат такъв гараж)и да се качат на удобният градски траспорт. Така, мили мои „софиянци” са устроени голяма част от големите градове в цивилизованият свят.
      Дерзайте !
      Точно така е! Всичко опира до народопсихология. Когато българите-селяни, разберат че карането на колело, може да бъде също толкова гъзарско, колкото да караш новото си бмв - нещата ще се променят корено. А ако разберат, че са и брутално комплексирани и че в ходенето пеша няма нищо срамно, е па тогава можем спокойно да кажем, че сме настигнали еволюционно някои западни страни.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ТЕЛЕ
        Видятехте ли какво стана - докато се препирахме тука изпуснахме Софикса пак червен

        Софикса го изпуснахме, защото много кобоси не успяха да стигнат навреме до работните си места, за да се включат в търговията от служебните ПС-та...

        ...иначе, на много българи им трябват нови десетилетия, за да надскочат личното си его и да престанат да се изживяват като придатък на скъпата си лимузина (или обратното май беше... зависи чий борд-компютър работи по-добре...). По тази причина и самото метро би било частично решение за София, колкото и разклонена да е неговата мрежа в големия град. Още една съществена, обективна причина - да не избързват със строежа на този вид транспорт...
        "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

        Коментар


        • София никога няма да се оправи сама.Когато се оправи България тогава ще се оправи и София.Никакво метро няма да помогне тук.Хората трябва да се задържат по родните места и 10-15километровите зони около градовете да се превърнат в райски кътове.Голяма част от държавната администрация не е необходимо да бъде в София а да се премести в градове като Ловеч Перник Кюстендил Ямбол Сливен Русе Търговище Разград Добрич.Регистрацията и централните офиси на големите фирми трябва да се изнесат от София и да тръгнат към Плевен Варна и Пловдив.Когато в провинцията се създадат престижни и високо платени работни места тогава ще спре притока към София.Когато имаш къща в селце на 10км примерно от Сливен и си главен счетоводител на Била с 2-3000лв заплата няма да трънеш към София.Когато в града ти има Била Кауфланд Метро Практикер имаш работа за която си мечтал и голяма заплата никога няма да напуснеш родното си място.Когато можеш с 30-40000лв да превърнеш дядовата си къща в рай с градина и басейн на 10-15км от града когато там има безжичен интернет ти няма да се махнеш.Когато имаш добри училища с добри учители учат се чужди езици няма причина да се местиш.За да се случи това трябват мъдри управници на страната високи местни данъци в София за всички фирми и граждани и субсидии за фирми и граждани решили да се махнат от този град.Трябва смяна на чипа и манталитета.Високи субсидии за фермери и хора решили да останат по родните си места и високи данъци за тези в София.Но първо трябва да има работа в провинцията и то престижна и високоплатена и тогава високите данъци в София.Какво пречи например централния офис на Булбанк да дойде в Ловеч.Това е истината няма друг път.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ReaL
            Първоначално изпратено от Konselieri
            Първоначално изпратено от ReaL
            Според мен проблема със задръстванията от София може да бъде решен единствено и само, когато има редовно, бързо и добре развито метро. Но за да прибегне до него масовият софиянец е нужно проблема със задръстванията да ескалира още повече и пътуването да стане практически невъзможно. Едва тогава някой хора ще предпочетат да ударят по егото си и да оставят личният си автомобил в гаража (ако имат такъв гараж)и да се качат на удобният градски траспорт. Така, мили мои „софиянци” са устроени голяма част от големите градове в цивилизованият свят.
            Дерзайте !
            Когато един град е проектиран за 6-700000 души, а има 2млн, няма как да стане, освен със солидни такси за централната част(като Австрия и Англия). Метрото много малко ще облекчи трфика. Проблема е наистина голям.
            Не мисля, че е така. Да вземем впредвид една друга Европейска столиц- Лондон . ААз не мисля, че тя е проектирана за 8-9 млн души като се има в предвид развитието и в историята. Но всичко, абсолютно всичко опира до пагубният манталитет на българина, че щом имаш личен автомобил, значи всико ти е наред. Бил съм в горепосоченият град време според мойте наблюдения метрото там е безупречно. мотриса минава в пиковият час между 2 или 3 мин.
            Хората са нописуемо далече от нашият манталитет да се покажат, че имат възможност да птуват с кола. За мен именоо този манталитет е гръбнака на зазадръстванията в града. Ами елате в Пловдив да видите, че е същата история. Разстояния който се взимат за 15 мин пеша, с кола се взимат за 20, но комплексираният селяк не слиза от колата - нали всикчи трябва да видят, че той може да си позволи да кара кола.
            Хайде стига, бе!
            Пак манталитета Ви е виновен........
            В цял свят в по големите градове проблема с колите е болезнен, дори и в Лондон...от години!

            п.с - И щеше да го разбереш ако не се завираше само в метрото... ;-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ReaL
              Първоначално изпратено от Konselieri
              Първоначално изпратено от ReaL
              Според мен проблема със задръстванията от София може да бъде решен единствено и само, когато има редовно, бързо и добре развито метро. Но за да прибегне до него масовият софиянец е нужно проблема със задръстванията да ескалира още повече и пътуването да стане практически невъзможно. Едва тогава някой хора ще предпочетат да ударят по егото си и да оставят личният си автомобил в гаража (ако имат такъв гараж)и да се качат на удобният градски траспорт. Така, мили мои „софиянци” са устроени голяма част от големите градове в цивилизованият свят.
              Дерзайте !
              Когато един град е проектиран за 6-700000 души, а има 2млн, няма как да стане, освен със солидни такси за централната част(като Австрия и Англия). Метрото много малко ще облекчи трфика. Проблема е наистина голям.
              Точно това ми беше мисълта- за манталитета и колите. За Пловдив много добре знам.

              Не мисля, че е така. Да вземем впредвид една друга Европейска столиц- Лондон . ААз не мисля, че тя е проектирана за 8-9 млн души като се има в предвид развитието и в историята. Но всичко, абсолютно всичко опира до пагубният манталитет на българина, че щом имаш личен автомобил, значи всико ти е наред. Бил съм в горепосоченият град време според мойте наблюдения метрото там е безупречно. мотриса минава в пиковият час между 2 или 3 мин.
              Хората са нописуемо далече от нашият манталитет да се покажат, че имат възможност да птуват с кола. За мен именоо този манталитет е гръбнака на зазадръстванията в града. Ами елате в Пловдив да видите, че е същата история. Разстояния който се взимат за 15 мин пеша, с кола се взимат за 20, но комплексираният селяк не слиза от колата - нали всикчи трябва да видят, че той може да си позволи да кара кола.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ТЕЛЕ
                Видятехте ли какво стана - докато се препирахме тука изпуснахме Софикса пак червен
                Ти Софикса не го мисли, той ше се оправи доста по-бързо!

                Коментар


                • Видятехте ли какво стана - докато се препирахме тука изпуснахме Софикса пак червен

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Konselieri
                    Първоначално изпратено от ReaL
                    Според мен проблема със задръстванията от София може да бъде решен единствено и само, когато има редовно, бързо и добре развито метро. Но за да прибегне до него масовият софиянец е нужно проблема със задръстванията да ескалира още повече и пътуването да стане практически невъзможно. Едва тогава някой хора ще предпочетат да ударят по егото си и да оставят личният си автомобил в гаража (ако имат такъв гараж)и да се качат на удобният градски траспорт. Така, мили мои „софиянци” са устроени голяма част от големите градове в цивилизованият свят.
                    Дерзайте !
                    Когато един град е проектиран за 6-700000 души, а има 2млн, няма как да стане, освен със солидни такси за централната част(като Австрия и Англия). Метрото много малко ще облекчи трфика. Проблема е наистина голям.
                    Не мисля, че е така. Да вземем впредвид една друга Европейска столиц- Лондон . ААз не мисля, че тя е проектирана за 8-9 млн души като се има в предвид развитието и в историята. Но всичко, абсолютно всичко опира до пагубният манталитет на българина, че щом имаш личен автомобил, значи всико ти е наред. Бил съм в горепосоченият град време според мойте наблюдения метрото там е безупречно. мотриса минава в пиковият час между 2 или 3 мин.
                    Хората са нописуемо далече от нашият манталитет да се покажат, че имат възможност да птуват с кола. За мен именоо този манталитет е гръбнака на зазадръстванията в града. Ами елате в Пловдив да видите, че е същата история. Разстояния който се взимат за 15 мин пеша, с кола се взимат за 20, но комплексираният селяк не слиза от колата - нали всикчи трябва да видят, че той може да си позволи да кара кола.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Nikodim
                      Bath, North-East Somerset, GB

                      Въпросът с паркирането е бил разрешен още преди около 200 г. - всички, паркирали колите си неправилно, са били съдени по съкратена процедура и са получавали по една и съща присъда: one way ticket to Australia (deported).
                      Някъде от тогава строгото спазване на правилника за движение е влязло в генетичния код на англичанина (засмукван още с майчиното мляко), или (за пришелците) една от десетте Божи заповеди (The Ten Commandments).

                      А кмет като вашия любимец Б.Б. там би скоро станал за смях и срам...
                      Това и Тери Пратчет не би го сътворил.........;-)

                      п.с - Апропо, кога е конструиран първият автомобил?

                      Коментар


                      • хаха, което ми напомня, че вчера по Черни връх на тротоара беше паркирана някаква оранжева таратайка и нямаше от къде да се мине, освен по мястото, определено за Поршетата и Вейроните (а.к.а. шосето) и аз в яроста си лепнах дъвката си на прозореца! ;-) А то се оказа, че е на некакво младо мамче и то било зад мен! :-)
                        Ама другия път с ключовете ще мина...
                        BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ReaL
                          Според мен проблема със задръстванията от София може да бъде решен единствено и само, когато има редовно, бързо и добре развито метро. Но за да прибегне до него масовият софиянец е нужно проблема със задръстванията да ескалира още повече и пътуването да стане практически невъзможно. Едва тогава някой хора ще предпочетат да ударят по егото си и да оставят личният си автомобил в гаража (ако имат такъв гараж)и да се качат на удобният градски траспорт. Така, мили мои „софиянци” са устроени голяма част от големите градове в цивилизованият свят.
                          Дерзайте !
                          Абсолютно вярно. Само че за да прибегне до метрото масовият софиянец, първото условие е да има метро - а не да има 1 лъч от Люлин/Обеля до Света Неделя. Метрото обикновено е система от лъчове (радиално от центъра към предградията) и кръг около центъра, само тогава може да се каже, че го има и може да се ползва ежедневно.

                          Не е въпрос на его, а на наличие на метро.

                          Иначе и ние знаем как е в големите градове по широкия свят . Цена на билетчето за 1 пътуване в Лондон до 4 зона вкл.- 4 лири, с Oyster card -2,50 лири. Цена на билетчето в София (без зониране)- 70 стотинки или 0,3 лири.

                          Коментар


                          • Bath, North-East Somerset, GB

                            Въпросът с паркирането е бил разрешен още преди около 200 г. - всички, паркирали колите си неправилно, са били съдени по съкратена процедура и са получавали по една и съща присъда: one way ticket to Australia (deported).
                            Някъде от тогава строгото спазване на правилника за движение е влязло в генетичния код на англичанина (засмукван още с майчиното мляко), или (за пришелците) една от десетте Божи заповеди (The Ten Commandments).

                            А кмет като вашия любимец Б.Б. там би скоро станал за смях и срам...
                            Не препоръчвам никому нищо.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ReaL
                              Според мен проблема със задръстванията от София може да бъде решен единствено и само, когато има редовно, бързо и добре развито метро. Но за да прибегне до него масовият софиянец е нужно проблема със задръстванията да ескалира още повече и пътуването да стане практически невъзможно. Едва тогава някой хора ще предпочетат да ударят по егото си и да оставят личният си автомобил в гаража (ако имат такъв гараж)и да се качат на удобният градски траспорт. Така, мили мои „софиянци” са устроени голяма част от големите градове в цивилизованият свят.
                              Дерзайте !
                              Когато един град е проектиран за 6-700000 души, а има 2млн, няма как да стане, освен със солидни такси за централната част(като Австрия и Англия). Метрото много малко ще облекчи трфика. Проблема е наистина голям.

                              Коментар


                              • Такса влизане в Центъра - 5 лв. + серизна такса паркинг за живеещите там, които нямат гаражи!
                                В Центъра на ден влизат в момента около 400 х. автомобила!
                                Това на месец, при 22 раб. дни е 44 млн. лева. За година е 528 млн. лева! Ако Общината не започне да ги краде ще има допълнителни пари за ремонт на пътища, за нов градски транспорт + намален трафик!
                                Лошото е, че от Популизъм никой кмет не смее да го направи, за да не започнат да мрънкат всички мрънкала!
                                Аман от популисти, дето не смеят да си мръднат пръста за нищо - Кремиковци е достатъчно очеваден пример, вместо да го затоврят тия мишки само увъртат!

                                Коментар

                                Working...
                                X